Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Dat was een mooie wandeling. Op de terugweg met de wind in het gezicht wel een beetje koud. Maar heerlijk, weer eens volop zon!
Alle reacties Link kopieren
nlies: Katje krijgt om de 2 uur een lepel 'astronauten' voer. Pas als hij gepoept heeft weten we zeker dat de darm ok is. Morgenochtend op controle bijj de DA. Ik vind het spannend.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb vanavond gereserveerd bij Spawell Peize.
Helaas holt die sauna achteruit.
Zie er gewoon tegenop om er nog hen te gaan.Ik ga ook alleen maar omdat ik nog 2 tegoedbonnen heb
Spannend Oudblond, sterkte hoor.

Vanmiddag naar de bios geweest, naar The Greatest Showman. Was echt een hele leuke film! Nu is het weer even klaar met de uitjes hoor. :proud:
Ik heb morgen uitgeroepen tot nationale binnenblijfdag. Eigenlijk tot inbedblijfdag zelfs. Ik heb genoeg van de kou en ik heb genoeg van schoonzus die hier al 2,5 week logeert (man wil graag dat ze nog even blijft dus vooruit, maar ik wil even niemand om me heen). Dus ik heb alles verzameld wat ik nodig heb morgen: laptop, boeken, telefoon, oordopjes, zelfs de bijna antieke iPad (maar goed genoeg voor Netflix), en ik ben mijn bed in gedoken. Morgen sluit ik me lekker op in de slaapkamer zolang als ik daar zin in heb. Ik hoef nergens voor naar beneden, ik heb zelfs dieetrepen in mijn nachtkastje.

En ik ga er heerlijk van genieten. :D
Pff, lijkt me ook wel hele lange tijd visite hoor.

Mijn schoonzus komt eind jan 1 werkweek (geen weekend) hier logeren want dan heeft ze tentamenweek en van hier is het ongeveer 2x korter reizen voor haar. Maar doordat ze tentamens heeft, zie ik haar denk gewoon pas 's middags en 's ochtends voor ze vertrekt. :)
Drackie schreef:
08-01-2018 00:53
Ik heb morgen uitgeroepen tot nationale binnenblijfdag. Eigenlijk tot inbedblijfdag zelfs. Ik heb genoeg van de kou en ik heb genoeg van schoonzus die hier al 2,5 week logeert (man wil graag dat ze nog even blijft dus vooruit, maar ik wil even niemand om me heen). Dus ik heb alles verzameld wat ik nodig heb morgen: laptop, boeken, telefoon, oordopjes, zelfs de bijna antieke iPad (maar goed genoeg voor Netflix), en ik ben mijn bed in gedoken. Morgen sluit ik me lekker op in de slaapkamer zolang als ik daar zin in heb. Ik hoef nergens voor naar beneden, ik heb zelfs dieetrepen in mijn nachtkastje.

En ik ga er heerlijk van genieten. :D
Goedzo Drackie.
Werd even heel boos op de ziektenkostenverzekeraa, die mij zal vertellen hoeveel medicijnen ik in huis mag hebben.
Potver.
Eerst moet ik bellen voor herhaling.
Dan moet ik 2 volle dagen wachten.
Dan kom ik bij de apotheek, kwartier wachten en dan blijkt dat ik "te vroeg"besteld heb, dus er is niks.
Dus ik weer bellen, uitleggen hoe het zit.
Weer 2 dagen wachten.
Weer naar de apotheek, waar het altijd stressen is.
Medicijnen meenemen
En vervolgens krijg ik ook nog een forse rekening van de zorgverzekeraar.

Ik weet dat ik nu even onevenredig boos ben.
Maar dit stomme ziektekostenverzekeraars met hun miljoenen op de rekening hebben teveel macht, echt!
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 08-01-2018 11:15
0.07% gewijzigd
En kom je dan nog zonder medicijnen te zitten, miedo?

Drackie, ik kon niet in bed blijven liggen vandaag, want moest weer aan het werk. Dat vind ik helemaal niet erg, maar wat ik wel erg vind, is het nieuwjaarsonbijt waarvoor ik me plichtsmatig had opgegeven. Ik had er helemaal geen zin in! Ten eerste eet ik dan teveel, ten tweede, al dat genieuwjaarswens, wel of geen hand, wel of geen zoen, één of drie zoenen, brrrrrrrr!
Dus heb ik een voorbeeld aan je genomen en deze dag uitgeroepen tot: "Ik blijf achter mijn laptop zitten werken tot iedereen weer normaal doet"-dag. Daarna word ik wel weer socialer.
aviv_13 schreef:
08-01-2018 11:01
En kom je dan nog zonder medicijnen te zitten, miedo?

Drackie, ik kon niet in bed blijven liggen vandaag, want moest weer aan het werk. Dat vind ik helemaal niet erg, maar wat ik wel erg vind, is het nieuwjaarsonbijt waarvoor ik me plichtsmatig had opgegeven. Ik had er helemaal geen zin in! Ten eerste eet ik dan teveel, ten tweede, al dat genieuwjaarswens, wel of geen hand, wel of geen zoen, één of drie zoenen, brrrrrrrr!
Dus heb ik een voorbeeld aan je genomen en deze dag uitgeroepen tot: "Ik blijf achter mijn laptop zitten werken tot iedereen weer normaal doet"-dag. Daarna word ik wel weer socialer.

Haha gelijk heb je Aviv.
Ik heb nog wel genoeg medicijnen, maar ik begrijp gewoon niet waarom ik niet een paar weken op voorraad kan hebben.
Laatst had ik 2 weken griep.Dus dan heb ik graag een beetje voorraad.
Vandaag komt mijn hulp/vriendin weer na 3 weken. Wat heb ik haar gezelligheid gemist.
Ik heb de laatste dagen het idee dat mijn longen toch een dreun hebben gekregen van die acute bronchitis-aanval eind december.
Ik merkte het vorige week in de stad al, na drie winkels was ik mijn stem kwijt en had ik het benauwd.
En nu zit het nog niet lekker in de keel, heel de dag door keelschrapen/vastzittend slijm wat niet los komt. Ik ben ook een beetje uitgeblust ondanks dat ik me goed voel verder en mijn saturatie 99% is.
Morgen ga ik weer eens naar yoga, kijken of ik dat volhou.
Fijne dag Roepers!
@Miedo, heeft jullie apotheek nog niet de service dat ze een mailtje sturen als de medicijnen klaarliggen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zeg, er zit weinig leven in vandaag. Hier zelf gepoetst zodat ik met de hulp gezellig kon bijkletsen. (Ja, ik ben raar). Ze had een heerlijke groot Belgisch worstenbrood voor me meegebracht. Vers van de bakker. Het was hier "verloren maandag" en dan is het traditie dat er appelbollen en worstenbrood gegeten. Lief van haar.
Zometeen naar bed want morgen weer aan de slag met yoga.
Slaap lekker Roepers :zzz: :sheep: :zzz:
Hoe is het met het katje? ?
twilight84 schreef:
09-01-2018 07:25
Hoe is het met het katje? ?
Lief! Hij heeft nog een beetje koorts maar DA was verbaasd over hoe levendig hij is. Buikje 'voelde' goed. Laat gisteren ging hij op de bak :jump: Nog nooit zo blij geweest met een poepje! Het lijkt allemaal goed te komen :applause: :heart:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
nlies schreef:
08-01-2018 16:18
@Miedo, heeft jullie apotheek nog niet de service dat ze een mailtje sturen als de medicijnen klaarliggen?
Nee
Wat fijn Oudblond! Toen in gisteren zo’n noppenballetje vond, heb ik hem gelijk weggegooid.

Mijn dagje in bed gisteren beviel wel, maar ik ben er om half 4 toch maar uit gegaan. Toen was ik het wel zo’n beetje zat. Nu ben ik onderweg naar de stad voor een afspraak met een vriendin en poeh, wat is het koud buiten! Ik heb echt zin in de zomer.
Fijn dat het goed gaat Blond.

Drackie, ik kan dat ook niet, een hele dag in bed liggen. Ik kan zoiezo niet stilzitten. In ieder geval mijn handen moeten in beweging blijven, constant.
Vandaag weer de eerste keer yoga na de hernia. Andere sportschool maar menn wat geven die heerlijk les.
Nu even eten, stamppot andijvie met een minigehaktballetje en natuurlijk mosterd.
Wat eten jullie?
Deze staat in de oven:

https://www.okokorecepten.nl/recept/kip ... ntbijtspek

voor t eerst
vulling is eruit gelopen :facepalm:
en had oven eerst te hoog staan omdat ik slecht kijk ofzo? maar zijn nog niet verbrand, er is hoop

met een pasta met aantal groenten
Ik hoop met je mee maar jeetje, dat ziet er wel heel lekker uit Hal.
Ja, ruikt ook heel lekker
eigenlijk 'gunstig' dat de vulling ernaast ligt, kan je die op de pasta scheppen (zit ook nog deel in de kip)
dus haha
Ik heb ze echt te vol gemaakt :proud:
Hawelry schreef:
09-01-2018 18:21
Ik heb ze echt te vol gemaakt :proud:
Lekker smullen maar.
Was heerlijk!
We zitten allebei bomvol
haha
Ha, er wordt nog altijd geroepen hier!

Wat leuk :D
Wat lekker Hawelry! Ik heb dat ook wel eens gemaakt, maar dan met brie erin. Ook een aanrader!

Ik had vanmiddag al een lunch met vriendin, dus vanavond alleen een maaltijdreep gegeten. Voor man en schoonzusje heb ik spaghetti gekookt en saus uit de vriezer gehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven