Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
Had ik natuurlijk zelf kunnen bedenken :$ Ik ben niet gelovig - of beter gezegd - hard van mijn geloof afgevallen toen ik nog heel jong was, dus het thema speelt bij mij niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
prada schreef:
05-12-2017 13:06
Cateau, ik gebruik tegenwoordig Stevia ipv aspartaam of gewone suikers. Nu las ik in een artikel dat het ook bloedsuikerverlagend zou werken. Ik weet niet of je er iets aan hebt maar wilde het toch even tegen je zeggen.
Lief dat je aan me denkt, maar ben al voorzien. Ik gebruik zoetjes van erythritol en stevia, al vanaf het begin van dit jaar en ze zijn niet alleen lekker, maar ook gezond. Ik wil niets anders meer. :)

Lees eens over erythritol, is een aanrader.
Gelezen en dat zijn twee producten die vaak gecombineerd worden. Ik lees dat beide koolhydraten bevatten maar dat die niet door je lichaam worden opgenomen. Dus die liggen een beetje in dezelfde lijn. Leuk om te weten.
Zo het gaat snel hier.
Vanmorgen lekker een uurtje gesport, daarna even een soepje proefgekookt voor een etentje binnenkort en vanavond eten we zoeteaardappelcurry met zwarte boontjes.
prada schreef:
05-12-2017 13:31
Gelezen en dat zijn twee producten die vaak gecombineerd worden. Ik lees dat beide koolhydraten bevatten maar dat die niet door je lichaam worden opgenomen. Dus die liggen een beetje in dezelfde lijn. Leuk om te weten.
De reden dat is deze gebruik, van het merk Stevija is omdat er geen lactose wordt gebruikt als vulmiddel en dat zit wel in de meeste andere steviazoetjes. IK heb ook even die van AH gebruikt maar daar ontdekte ik ook lactose in.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
05-12-2017 13:13
Had ik natuurlijk zelf kunnen bedenken :$ Ik ben niet gelovig - of beter gezegd - hard van mijn geloof afgevallen toen ik nog heel jong was, dus het thema speelt bij mij niet.
Ik ben heel wisselend in mijn geloof en eerlijk gezegd ben ik er in het dagelijks leven niet zo erg mee bezig. Maar de kring is vaak ook gewoon heel gezellig. Mijn schoonvader leidt de kring en mijn schoonmoeder en schoonzusje zijn er ook. Gewoon leuk dus, zelfs op momenten dat het geloof me weinig doet.
Alle reacties Link kopieren
Sint zat al te hinten dat ik nu eindelijk eens wat belastingpapieren moest gaan printen.
Dat is gelukt en meer dan dat, ik was het printen niet eens geheel zat!
Nog wat uitzoekwerkjes doen en dan mag die brief wel in mijn schoen.
Zodat de Belastingdienst mijn aftrekpost toch accepteert
en ik niet crepeer(t).
Dat rijmt niet, maar dicht wel.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
05-12-2017 16:19
Sint zat al te hinten dat ik nu eindelijk eens wat belastingpapieren moest gaan printen.
Dat is gelukt en meer dan dat, ik was het printen niet eens geheel zat!
Nog wat uitzoekwerkjes doen en dan mag die brief wel in mijn schoen.
Zodat de Belastingdienst mijn aftrekpost toch accepteert
en ik niet crepeer(t).
Dat rijmt niet, maar dicht wel.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh hier zijn jullie! !!!
twilight84 schreef:
05-12-2017 21:56
Ahhhh hier zijn jullie! !!!
:cheer2:
:cheer2:
Even een testje. Gek, als ik op het blauwe cheerpoppetje klik krijg ik ook een roze.
:cheer2:

Edit. Het roze poppetje blijft gewoon roze. Hebben jullie al in de gaten dat ik me verveel :whistle:
Ik heb net mijn slaappil genomen en ga over 10 minuten plat, kan ik nog even het Oog luisteren.

Slaap lekker alvast Roepers. :lips:
Welterusten Prada. :)
Trusten Cateau. :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Wat is het oog? ?

Sinds de laatste grote update is het blauwe poppetje al niet meer blauw...

Zo weer naar het ziekenhuis, kijken Hoe de boel er voorstaat. Als het goed is weten we dan vlak voor kerst waar we aan toe zijn. Ik hoop op een heel vrolijke alcoholvrije kerst! !
Succes Twilight!


Ik moet zo naar de huisarts, voor vage lichamelijke klachten waarvan ik vermoed dat ze voortkomen uit psychische klachten maar ach ja. Misschien heeft arts advies.

Verder lekker proberen te ontspannen en niet teveel na te denken vandaag.
twilight84 schreef:
06-12-2017 07:12
Wat is het oog? ?

Sinds de laatste grote update is het blauwe poppetje al niet meer blauw...

Zo weer naar het ziekenhuis, kijken Hoe de boel er voorstaat. Als het goed is weten we dan vlak voor kerst waar we aan toe zijn. Ik hoop op een heel vrolijke alcoholvrije kerst! !
Nieuwsprogramma op Radio 1. Iedere avond van 23.00 tot 0.00. Met de actualiteiten van de dag.
Succes in het ziekenhuis :thumbsup:
Hawelry schreef:
06-12-2017 08:02
Succes Twilight!


Ik moet zo naar de huisarts, voor vage lichamelijke klachten waarvan ik vermoed dat ze voortkomen uit psychische klachten maar ach ja. Misschien heeft arts advies.

Verder lekker proberen te ontspannen en niet teveel na te denken vandaag.
Rustig aan dan vandaag Hal. :there:
Alle reacties Link kopieren
Succes Twilight en ook voor Hawelry.

Ik ga straks lunchen met mijn zoon. Heb er zin in, vooral om hem weer te spreken over al zijn plannen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ben nog licht misselijk van de pepernoten, maar wat een gezellig avondje gisteren!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Aviv! Nog leuke cadeaus gehad?

Ik heb vannacht alleen maar hele nare nachtmerries gehad, echt vreselijk en het ging maar door. Ik rolde van de ene in de andere nachtmerrie. Ik schrok wakker omdat man zich enorm had verslapen. Gisteren ook al, dus ik zet voortaan ook maar een paar wekkers voor hem. Hij moest er helemaal van huilen omdat hij zich zo stom voelde. :( Ik ben toen ook maar opgestaan.

Vandaag heb ik geen plannen. Ik kijk wel waar ik zin in heb. Ik wil het huis kerstklaar maken en de zolder opruimen, maar ik weet niet of dat vandaag gaat gebeuren. Heeft geen haast.
Annapicobella schreef:
06-12-2017 10:05
Succes Twilight en ook voor Hawelry.

Ik ga straks lunchen met mijn zoon. Heb er zin in, vooral om hem weer te spreken over al zijn plannen.
Gezellig Anna, heel veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Naar zo dromen Draakje!
Ik ben een beetje nerveus. Host zo een lunch met 15 CEO's en nog wat bobo's. De cateraar is net klaar met indekken en het ziet er hartstikke gelikt uit. Dat zit dus al goed. Nu gewoon hopen dat de gesprekken de kant uitgaan die voor mijn bedrijf belangrijk is!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hallo allen,

Zijn jullie vandaag ook zo vrolijk? Wat een heerlijk gevoel is dat toch hè. :proud:

Nachtmerries zijn minder en een huilende man helemaal, wat een wanhoop moet hij dan voelen, bah!

De Sint is niet bij me langs geweest, die heikneuter en ik ben nog wel zo lief geweest dit jaar. Ook niets in mijn schoen gekregen. Nou uhhh, ik pap het wel aan met de kerstman dan. Dag hoor, Sinterklaasje :byee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven