Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Prada, nu gaat hopelijk ook de andere wens van Cateautje snel voor jou in vervulling!
Gaat nu al echt zondag de zomertijd weer in? Ik dacht vanochtend net, wat is het al lekker licht als ik mijn bed uit moet, maar dat wordt dan weer teruggedraaid omdat de klok wordt heengedraaid!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieverds. Ik ben zo blij. Vandaag ga ik in de buurt alle posters weghalen en ik knuffel haar helemaal suf. Gelukkig ziet ze er goed uit, alleen een beetje afgevallen.

Prada, ik hoop dat je je gauw beter voelt!

Aviv, zondag al?! Ik wist niet dat dat al zo snel was, maar wat heerlijk!

En vanaf vandaag officieel lente! :cheer2:
aviv_13 schreef:
20-03-2018 13:04
Prada, nu gaat hopelijk ook de andere wens van Cateautje snel voor jou in vervulling!
Alles klonk goed maar hij zag dat ik het moeilijk had. Nu een antibioticakuur en een prednisonkuur en van de week nog even mijn sputum inleveren. Nog naar de yoga maar dat ging natuurlijk voor geen meter dus maar even onder de zonnebank gekropen. Nu bijkomen en maar een vroeg dutje doen want ik ben alweer zo moe. Het gekke is, ik heb geen pijn, voel me niet ziek maar zo moe van die longaanvallen. En bij zware aanvallen gaan mijn longen weer een stukje achteruit en dat komt nooit meer terug :'(
Fijne dag maisjes :lips:
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 20-03-2018 18:11
7.95% gewijzigd
Dubbel
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 20-03-2018 18:09
98.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
20-03-2018 01:15
JOOST IS THUIS!!! Ze kwam net ineens binnenlopen! :heart: Ik ben zo vreselijk blij en ze mag nooit meer naar buiten!

:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Leuk Drackie, en ze kwam natuurlijk binnen met een air van: Hoezo was je me kwijt, ik deed gewoon een ommetje
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
:heart: :cat:
wat een mooie afloop!
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
20-03-2018 14:02
Leuk Drackie, en ze kwam natuurlijk binnen met een air van: Hoezo was je me kwijt, ik deed gewoon een ommetje
Nou, ze sprintte luid miauwend naar binnen en kwam gelijk knuffelen (doet ze anders nooit). Ze is een stuk knuffeliger dan normaal. Zo gezellig. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Goed je rust nemen Prada. Ik hoop dat de antibiotica en prednison gauw gaan helpen. Beterschap!
Drackie schreef:
20-03-2018 18:42
Goed je rust nemen Prada. Ik hoop dat de antibiotica en prednison gauw gaan helpen. Beterschap!
Dankjewel lieverd :heart:
Drackie schreef:
20-03-2018 01:15
JOOST IS THUIS!!! Ze kwam net ineens binnenlopen! :heart: Ik ben zo vreselijk blij en ze mag nooit meer naar buiten!

:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Hoeraaaaaahhhh :cheer: :cheer: :cheer:
Beterschap Prada!
Dankjewel Lise :redrose:
Ik zit heel hard te studeren op de muziek van mijn zangkoor. De laatste repetitie ging niet geweldig (understatement...) de dirigente keek zo vies...! Ik geloof niet dat ik nou heel veel foute noten zong, maar zat wel regelmatig te laag. Ik was bepaald ook niet de enige die daar last van had.
Ben veel buiten geweest vandaag. Ben vanmorgen wezen stemmen en heb vanmiddag boodschappen gedaan.
Hoewel het maar 8 graden was, was het best wel lekker met het zonnetje erbij.
Morgen moet ik er weer op uit, dan moet ik bloed prikken vanwege diabetes. Het is het jaaronderzoek, dus ik ben er volgende week ook druk mee, maar ik heb er een goed gevoel over, want ik hou me goed aan het dieet. Ben wel wat aangekomen, want ik heb vorige week Chinees gegeten en dat zet aardig aan en dat terwijl ik niet eens zoveel gegeten heb, dus dat doe ik niet meer. Zonde hoor, ik was net zo blij met mijn vaste gewicht.

Prada lieverd, hoe is het met je longen, gaat het weer een beetje. Heb met lede ogen zitten lezen hoe moeilijk je het hebt, ook zo zonde, want het ging zo goed met je en het ging gestaag met je gewicht en nu zit je met die prednitroep waar je weer van aankomt.
Wees lief voor jezelf en laat je niet terneerslaan, alles kent een begin en een einde, dus dit komt vast ook wel weer goed.
Beterschap gewenst.
Ik ben vandaag ook veel buiten geweest, er was voor mijn werk een onderzoek dat buiten werd uitgevoerd. En vanavond moet ik ook weer vandoor, jammer genoeg is de zon nu echt onder.
Wat lief dat je het vraagt Cateau. Het gaat op en neer. Daarstraks weer een aanvalletje gehad terwijl ik een biefstukje bakte. Kost me zoveel energie en de eetlust is ook nog niet terug. Dit was mijn eerste warme eten sinds een week. Ik eet alleen het hoognodige en dan nog met tegenzin.
De vermoeiheid heb ik nu redelijk onder controle maar ja, Prednison werkt als een pepmiddel.
Ik laat mijn hoofd zeker niet hangen maar ik ben zo blij dat ik alleen woon en mijn eigen ritme kan pakken. Dankjewel voor je lieve woorden :heart:

Jij morgen succes met je controles. En ach, die Chinees gaat er ook wel af.
Sterkte Prada. Fijn dat je wel je eigen ritme kunt aanhouden. Ik hoop dat je biefstukje wel smaakte ;-)

Ik ben weer hechtingloos :cheer2: Vanochtend de hechtingen eruit laten halen bij de doktersassistente. Nu moet het nog verder genezen want het is nog niet helemaal zoals het hoort.
En dan hopen dat het gevoel in het topje weer terug komt.
Alle reacties Link kopieren
Prada, nogmaals sterkte en beterschap.
Cateau, succes morgen met je controle.
Lise, wat fijn dat je weer hechtingloos bent!

Zo, weinig gedaan vandaag maar natuurlijk wel gestemd. In het kwartier voordat ik ging stemmen toch nog veranderd van partij, terwijl ik al een maand dacht te weten op wie ik ging stemmen. Wel blij met mijn stem.
Dankjewel lieverds, het komt wel goed. Ik hoop heel erg dat er geen blijvende schade is aangericht. Over 2 maanden weer een scan.
Dankje Drackie. :)
Sterkte Prada, ik duim voor je dat het weer snel beter mag gaan. Dat je alleen woont is dan wel prettig dat niemand je opjut, maar er is dan ook niemand om een biefstukje voor je te bakken...
Fijn dat het goed lukt met het dieet Cateautje. Ik weet dat toen ik zo'n 10-15 jaar geleden (weet het niet meer precies) te zwaar was, regelmatig liep te trillen tegen etenstijd en heb toen bloed laten prikken. In eerste instantie was mijn bloedsuiker te hoog. Later bleek het loos alarm te zijn, nuchter bleken mijn bloedwaardes prima, maar ik ben wel van schrik op dieet gegaan en 7 kg afgevallen. Sinds die tijd schommel ik nog wel eens een kilo erbij of twee kilo eraf, maar als ik zwaarder word, denk ik aan die schrik van toen en dan lukt het meestal wel weer om me aan mijn dieet te houden.

Ilse, ik duim voor je topje. Is het trouwens het topje van je duim?

Drackie, ik heb ook gezweefd, want de stemwijzer gaf niet mijn gebruikelijke partij aan, maar de partij die meestal het grootste is in mijn gemeente. Ik heb dus een poosje overwogen om ook op die partij te stemmen. Maar juist omdat die al zoveel stemmen krijgt, heb ik toch maar op mijn gebruikelijke partij gestemd.
Het referendumblaadje heb ik leeg ingeleverd. Ik heb getwijfeld tussen NEE en blanco, maar zoveel gesteggel over referenda en zo'n onduidelijkheid over die wet, het is toch duidelijk dat er nog het een en ander aan die wet mankeert, maar wat er dan nog met je stem gebeurt? Ik heb in elk geval niet het idee serieus genomen te worden. Voors en tegens vliegen met grote overdrijving aangedikt om je oren, dus daar werd ik eerlijk gezegd ook niet vrolijk van. Dus maar blanco.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden hier geen stemwijzer dus ik moest zelf de programma’s allemaal lezen. Ik heb PvdA gestemd. Ik had ze eigenlijk geen moment als optie serieus genomen tot man gisteravond het partijprogramma erbij pakte (dat ik zelfs nog niet gelezen had) en ik ontdekte dat dat eigenlijk nog beter aansloot dan dat van D66 (waarvan ik een maand geleden al zei daarop te gaan stemmen).

Ik ben tevreden met mijn stem. Helaas is een lokale partij die ik echt bagger weer de grootste geworden. Verder heel erg verdeeld: 4 partijen met 4 zetels en zelfs 5 partijen met 3 zetels. Dat wordt wat met het vormen van een coalitie.

Vanavond moet ik belastingaangifte doen. Voor het eerst, dus ik vind het al een hele klus om al die papieren bij elkaar te verzamelen (daar snap ik al niet zoveel van). Ik geloof dat ik nu bijna alles heb, maar voor de zekerheid ga ik er straks nog een keertje doorheen.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh belasting ! Goed dat je het zegt, moet ik ook nog even doen!

Ahhh ik heb allemaal mooie nieuwe handdoeken voor mijn mooie nieuwe badkamer :) Ik houd er van! Nu eerst allemaal even uitwassen.
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
22-03-2018 18:38
Ohhhh belasting ! Goed dat je het zegt, moet ik ook nog even doen!

Ahhh ik heb allemaal mooie nieuwe handdoeken voor mijn mooie nieuwe badkamer :) Ik houd er van! Nu eerst allemaal even uitwassen.
Ahhhh nieuwe handdoeken! Toen wij onze flat kochten hebben we in eerste instantie geen meubels of zo gekocht. Even afwachten hoe we daar zouden voelen/wonen. Maarrrrr! Na bijna twintig jaar met bij elkaar geraapte bloemetjes, roze, blauwe, oranje, bruine handdoeken die zowel man als ik mee hadden gebracht hebben we die hele meuk weggegooid en alles in dezelfde kleur gekocht: handdoeken, badlakens en washandjes. Dat is al weer meer dan 10 jaar geleden maar ik ben nog elke dag blij met die aankoop! En heel goed dat we toen hebben gewacht met meubels en lampen voor dit huis kopen want een paar jaar later hebben we het helemaal verbouwd. Keuken en badkamer gebeurt in mei en dan is het helemaal naar onze zin en smaak en dan komt er ook eindelijk een nieuwe bank.
Belastingaangifte :furious: Ik zit in dispuut met belastingdiensten ivm met 2 buitenlandse erfenissen waarvoor in het land van herkomst al belasting is betaald en waar NL nog een keer belasting over wil heffen.... niet over het bedrag wat overblijft na betaling van belasting in het buitenland, maar ook gewoon over het grondbedrag. En oh ja.... onze spaarrekening stond wat hoger wegens erfenis en sparen voor badkamer en keuken... die wordt dus tegelijk ook afgeroomd. 'k Zal nog eens een goede 'huisvader' zijn. Dit zet toch aan tot frauderen! Wat ik nooit zal doen, maar ik ga wel 'vechten' voor mijn recht op mijn kindsdeel waarover de belasting al 30 jaar geleden voldaan werd maar wat ik pas vorig jaar bij de verkoop van het ouderlijk huis uitgekeerd kreeg en over man's kindsdeel waar de belasting ook over betaald is, maar waar gewoon nog geen uitkering is vermits zijn vader nog in het ouderlijke huis woont. We hebben over zijn deel dus belasting in het buitenland betaald, maar hebben geen geld op onze rekening en NL belasting vindt dat we kapitaal hebben. Van de zotten!
oudblond wijzigde dit bericht op 22-03-2018 19:37
0.05% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven