Wij roepen weer verder!

24-06-2017 15:22 3014 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 2 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 15-08-2017 21:21
8.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar Cateautje .
Maar ik ga geen musea in met mooi weer. Wel n mooie beeldentuin o.i.d. Maar er is echt zo veel te zien en te doen onderweg.ik denk dat wij allemaal wel aan onze trekken komen.
En juist in vakantie tijd kom je nog wel eens n verrassing tegen onderweg . Maar in principe maakt het weinig uit wat en hoe we het doen. En soms valt er wel eens iets tegen .en de volgende keer is het weer dubbel leuk. Ik geniet meestal wel.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Grr.... 600 euro bruto in loon omhoog, en ik ga er over heel 2017 netto welgeteld 34 euro op vooruit!
Exclusief pensioensopbouw, maar ja, of die tegen die tijd nog wat waard gaat zijn?
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Goh, wat is het stilletjes hier. Is er echt niemand die iets te roepen heeft?
Alle reacties Link kopieren
:daisy:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
24-07-2017 14:40
Goh, wat is het stilletjes hier. Is er echt niemand die iets te roepen heeft?
Ben de hele dag op pad geweest. Maar ik ben dr weer. Was regenachtig vandaag .jammer maar helaas. het kan niet altijd feest zijn .
Ik heb eerlijk gezegd ook niet veel te roepen.al heb ik me geërgerd aan de rijstijl van sommige personen op de snelweg.rechts inhalen ,
Bumper kleven. Het was weer echt asociaal gedrag .of het nu kwam doordat het weer niet zo mooi was?

En nu vind ik het frisjes .eind van deze week zou het weer warmer worden daar gaan we dan maar van uit.
Ik hoop dat het met iedereen goed gaat .omdat er zo weinig geroepen is.kijk straks nog wel even.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
SummerIsNear schreef:
23-07-2017 22:23
Grr.... 600 euro bruto in loon omhoog, en ik ga er over heel 2017 netto welgeteld 34 euro op vooruit!
Exclusief pensioensopbouw, maar ja, of die tegen die tijd nog wat waard gaat zijn?
He bah. dat is een beetje een sigaar uit eigen doos.
chrisjoh schreef:
24-07-2017 18:08
Ben de hele dag op pad geweest. Maar ik ben dr weer. Was regenachtig vandaag .jammer maar helaas. het kan niet altijd feest zijn .
Ik heb eerlijk gezegd ook niet veel te roepen.al heb ik me geërgerd aan de rijstijl van sommige personen op de snelweg.rechts inhalen ,
Bumper kleven. Het was weer echt asociaal gedrag .of het nu kwam doordat het weer niet zo mooi was?

En nu vind ik het frisjes .eind van deze week zou het weer warmer worden daar gaan we dan maar van uit.
Ik hoop dat het met iedereen goed gaat .omdat er zo weinig geroepen is.kijk straks nog wel even.
Hier gaat alles goed hoor. Was het een leuk uitstapje of meer iets van een verplichting?
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het ook goed. Vandaag m'n kitten opgehaald. :heart: Superleuk. Ze is nog wel wat bang, maar dat komt vast goed als ze wat meer gewend is.
Hehe ff zitten....heel de dag rennen, vanmorgen werken, kletsnat geregend, vanmiddag strijken en koken. Nu de was aan het doen voor schoonpa.....straks lekker "de slimste mens" kijken.
Alle reacties Link kopieren
Oh vind jij dat ook zo leuk herfst.ik ook.
Hou ook van het mes op tafel.

Astrid Joosten met twee voor twaalf . Ben wel n quizzen mens .👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Drackie leuk voor jou .n kitten .je hebt toch ook al n poes?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
En Cateautje nog aan het zoeken naar n leuke kitten,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
24-07-2017 19:22
Oh vind jij dat ook zo leuk herfst.ik ook.
Hou ook van het mes op tafel.

Astrid Joosten met twee voor twaalf . Ben wel n quizzen mens .👍
Ja hoor heerlijk! :)
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
24-07-2017 19:23
Drackie leuk voor jou .n kitten .je hebt toch ook al n poes?
Ja we hebben er nu drie. Een volwassen kat van 7 jaar, een kitten van 12 weken en nu een kitten van 9 weken. Ik hoop dat de jongste twee wat aan elkaar gaan hebben. Katten zijn zo leuk. :heart:
De accu van mijn mobiel loopt telkens zomaar leeg. Het ene moment heb ik nog 30%, 5 minuten later 4%. Ik zit nu te zoeken wat de oorzaak is...
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
24-07-2017 18:32
Hier gaat alles goed hoor. Was het een leuk uitstapje of meer iets van een verplichting?
Mijn man koopt en verkoopt wel eens wat , en zodoende komen wij nog eens ergens.
Gaan gelijk dingen bekijken in n stad of in de natuur .alleen moet ik m soms n halt toeroepen😀.
Ik wil niet elke dag weg.omdat ik in huis ook nog het nodige te doen heb.en graag mag lezen etc. Kan natuurlijk
In de auto ook wel lezen.maar dat is zonde mis je zo veel . mag veel te graag om mij heen kijken naar de omgeving. .
Zo min mogelijk op de snelweg rijden. Liever door leuke plaatsjes en dorpjes.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hi lady's ik loop en beetje achter zie ik, ik ga zo nog wel wat bij lezen.
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
24-07-2017 20:41
De accu van mijn mobiel loopt telkens zomaar leeg. Het ene moment heb ik nog 30%, 5 minuten later 4%. Ik zit nu te zoeken wat de oorzaak is...
De mijne geeft soms aan dat ie bijna leeg is..laad ik m op ...is het ineens 50 % raar ding .

CATEAUTJE ....NU ZIJN WIJ ER ALLEMAAL EN BEN JIJ ER NIET.......📞📞📞
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen maisjes. Hier een lange nacht gehad. Om 20.30 naar bed gegaan, was zo moe. De nietjes zijn er gisteren uitgehaald en het ziet er allemaal mooi uit.
Drackie, wat leuk. Een nieuwe kitten erbij, hopelijk vind ze het gezellig bij jullie.
Chrisjoh, wat leuk om van zulke dingen gelijk een leuk uitje te maken. Ik ben ook dol op lezen. Net Herman Koch uit en nu ben ik begonnen aan de biografie van een Belgische man die drie jaar in Guantanamo Bay heeft gezeten.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 10:15
0.00% gewijzigd
prada schreef:
25-07-2017 07:13
Goedemorgen maisjes. Hier een lange nacht gehad. Om 20.30 naar bed gegaan, was zo moe. De nietjes zijn er gisteren uitgehaald en het ziet er allemaal mooi uit.
Drackie, wat leuk. Een nieuwe kitten erbij, hopelijk vind ze het gezellig bij jullie.
Chrisjoh, wat leuk om van zulke dingen gelijk een leuk uitje te maken. Ik ben ook dol op lezen. Net Herman Koch uit en nu ben ik begonnen aan de biografie van een Belgische man die drie jaar in Guantanamo Bay heeft gezeten.
Fijn dat je lekker opknapt Prada!
Ik heb mezelf net "Koken met Sylvia Witteman" kado gedaan. Leest als een gewoon boek en levert lekkere recepten op.
Ik was al fan van haaf gebundelde columns. Hilarisch! :-] and
Cateautjeeeeeeeeeeee (O)
Ik las haar colums altijd in de Volkskrant. Leuke vrouw die ook leuk schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Ze schreef ook n tijdje columns in de Libelle ook zo geestig .

Ik lees nu de Nachtegaal van Kristin Hannah.fanrastisch boek. lees eigenlijk alleen thrillers.maar vind Kristin Hannah n geweldige schrijfster. En soms ben ik gewoon n beetje thrillermoe.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Jaaaaaaaa, daar ben ik weeeeeeer!!!

Goedemorgeeeeeeeen!!! :proud:

Ik heb tot vroeg in de morgen bezoek gehad, dus daarom was ik er niet en heb jullie maar laten kletsen.
Ben pas een half uurtje wakker. :)
Cateautje schreef:
25-07-2017 11:09
Jaaaaaaaa, daar ben ik weeeeeeer!!!

Goedemorgeeeeeeeen!!! :proud:

Ik heb tot vroeg in de morgen bezoek gehad, dus daarom was ik er niet en heb jullie maar laten kletsen.
Ben pas een half uurtje wakker. :)
Hè gelukkig! Halloooooo! :hello:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven