Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Hi ben ik weer :biggrin:
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Had niet in de gaten dat we 3000 berichten bereikt hadden
tweesie Viersie dus.
Alle reacties Link kopieren
Maar ff serieus

De Psych die ik heb knuffelde mij na de sessie toen ik naar huis ging, zo niet oke. Ik wil nu naar een ander
Ginerva schreef:
09-09-2017 00:29
Maar ff serieus

De Psych die ik heb knuffelde mij na de sessie toen ik naar huis ging, zo niet oke. Ik wil nu naar een ander
Ja snap ik. Heb je niet gezegd dat je er niet van gediend bent? Je zou ook een klacht kunnen indienen erover. Het valt tenslotte onder ongewenste intimiteit.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
09-09-2017 00:30
Ja snap ik. Heb je niet gezegd dat je er niet van gediend bent? Je zou ook een klacht kunnen indienen erover. Het valt tenslotte onder ongewenste intimiteit.
Ik was met stomheid geslagen, en ben zo de deur uit gelopen
Ginerva schreef:
09-09-2017 00:31
Ik was met stomheid geslagen, en ben zo de deur uit gelopen
Ja snap ik. Je zou volgens mij een klacht kunnen indienen bij de verenigingen/register van psychologen. Dit lijkt mij namelijk geen professioneel gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook geen normaal gedrag en zeker niet professioneel, ze had eerder ook al aangegeven erg op mij gesteld te zijn en dat ze van me is gaan houden
Ginerva schreef:
09-09-2017 00:39
Ik vind het ook geen normaal gedrag en zeker niet professioneel, ze had eerder ook al aangegeven erg op mij gesteld te zijn en dat ze van me is gaan houden
Dat lijkt mij geen gezond gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Nee he, ik vind het ook raar.

Ben inmiddels op zoek naar een ander
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn bed maar is opzoeken, slaap lekker voor straks :sheep:
Alle reacties Link kopieren
:blob:
En nou is het afgelopen!
Mag ik binnenvallen? Ik kan niet slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
09-09-2017 00:39
Ik vind het ook geen normaal gedrag en zeker niet professioneel, ze had eerder ook al aangegeven erg op mij gesteld te zijn en dat ze van me is gaan houden
Denk niet dat het zo hoort.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
09-09-2017 02:43
Mag ik binnenvallen? Ik kan niet slapen.
Ben ook eventjes wakker , maar dommel zo wel weer weg.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ginerva schreef:
09-09-2017 00:39
Ik vind het ook geen normaal gedrag en zeker niet professioneel, ze had eerder ook al aangegeven erg op mij gesteld te zijn en dat ze van me is gaan houden
Hmm, zelfs de meer 'wilde' scholen inzake eigen emoties van de psycholoog zouden dit waarschijnlijk niet goedkeuren. Dat doet er eigenlijk ook niet toe, het gaat er immers om dat jij je hier niet prettig bij voelt. Als je nog naar haar terug gaat, zou ik dit zeker duidelijk vermelden en eventueel om doorverwijzing vragen/zelf naar een ander zoeken.

Edit: Zie net dat je al een ander zoekt.
Ha hier nog maar een keer, voor Cateau :yes:

Ik kon niet slapen en ik had geen zin in Netflix. Dus even door mijn favorieten gescrolld en heb juist Nuhr gekeken. Een cabaretgroep en zeker de moeite van het kijken waard. Ik vond ze in iedere geval heel erg goed in hun rollen zitten.

https://www.npo.nl/nuhr-draai-het-eens- ... _101385014
Goedemorgen en happy new topic
Alle reacties Link kopieren
..en we blijven verder kletsen ! Eerst nu maar even n roltafe Ikea gaan monteren..tot later (Hoop geen uren)
Bimzarellio...what else
Goedemorgen allemaal op dit hopelijk vrolijke nieuwe deel. (O) (O)

Cateautje ik lees net het goede nieuws. Gefeliciteerd met dit resultaat want 1 hele dag niet roken is voor een verstokte roker echt een prestatie hoor! Ik weet zeker dat er nog meer volgen. Misschien met af en toe een dipje, maar je gaat het doen, ik weet het zeker! :cheer: :high5: :redrose:
Heb je je sigaretten (of shag) de deur uit gedaan zodat je voor een rookaanval naar de winkel moet?
Ginerva schreef:
09-09-2017 00:29
Maar ff serieus

De Psych die ik heb knuffelde mij na de sessie toen ik naar huis ging, zo niet oke. Ik wil nu naar een ander
Dat is heel erg fout Ginerva..... een psychiater hoort een professionele afstand te bewaren. Goed dat je een andere zoekt.
Je kunt hier zelfs een klacht over indienen want zoiets kan heel verkeerd uitpakken. Ook al bedoelt de psych het goed, het kan een patiënt op verkeerde gedachten brengen en in de war maken.
Bimzarellio schreef:
09-09-2017 06:57
..en we blijven verder kletsen ! Eerst nu maar even n roltafe Ikea gaan monteren..tot later (Hoop geen uren)
Is het zo'n lack tafeltje? Die zijn makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal :cheer2: weer schoon en fris nieuw "Wij roepen weer verder"

Wat een weertje zeg, nat en nat en nat niets aan en hoop vanmiddag wat droger is want kunnen we de stad nog even in. Nu alweer wakker met de jongste, oudste dochter slaapt nog :-D

Fijne zaterdag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven