Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Ginerva schreef:
09-09-2017 00:39
Ik vind het ook geen normaal gedrag en zeker niet professioneel, ze had eerder ook al aangegeven erg op mij gesteld te zijn en dat ze van me is gaan houden
Wow, lees dit nu pas. Heel erg onprofessioneel. Kan me voorstellen dat dat heel erg ongemakkelijk voelt en dat je een ander wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
09-09-2017 00:29
Maar ff serieus

De Psych die ik heb knuffelde mij na de sessie toen ik naar huis ging, zo niet oke. Ik wil nu naar een ander
Begrijpend dat je een ander wilt en het is zeker ongepast en niet professioneel.
Zo, voordat ik het nieuwe topic open, is-ie gelijk al weer bij de tweede pagina. Maar dat is wel te begrijpen met zo'n verhaal over een vreemde psychiater, niet normaal zeg! Maar ik snap ook dat je zo wegloopt als je niet weet wat je overkomt...

Ik ga vandaag kijken bij een cavia opvang om te zien of we een nieuwe cavia kunnen adopteren, want ik heb plaats voor 4 cavia's en heb er nu maar drie. En dan komt er hopelijk weer wat meer leven in het hok!
Vandaag lekker even niks doen, vent is zijn trouwpak ophalen.

Vanavond eten we restjes.
Dat is ook mijn planning dare. Ik heb besloten om vandaag een netflix dagje te houden. Het is toch baggerweer buiten en de honden doen angstvallig alsof ze nog slapen. Dus ik doe ook rustig aan en gooi de honden in de tuin eruit als ze willen :proud:.
Alle reacties Link kopieren
Mogge.veel te lang geslapen tot half elf. Niks aan zet van nu af aan de wekker maar weer.
Tis hier ook baggerweer.dus wat dat betreft is het niet zo erg. maar vind het zo vervelend dat ik met alles zo laat ben.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd Ginerva! Ik kan me voorstellen dat je naar een ander wilt!

Ik ga vandaag taart bakken, soep koken, cadeautjes inpakken, wachten op de pakketbezorger, zorgen dat het huis netjes is, alles voor het feestje van man morgen! Ik hoop niet de hele dag bezig te zijn, zodat ik ook nog wat tijd heb om gewoon lekker voor de tv te hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
09-09-2017 00:29
Maar ff serieus

De Psych die ik heb knuffelde mij na de sessie toen ik naar huis ging, zo niet oke. Ik wil nu naar een ander
Die psych ging een duidelijke grens over. Ja, zou ook naar een ander willen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik heb een nieuwe cavia erbij! Vanavond, als mijn zoon thuis is, gaan we ze koppelen.
Het is een klein, lief zwart zeugje met op haar buik een klein bruin vlekje.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Aviv!

Ik ga vandaag geen soep koken. Wel taart bakken, maar twee pannen soep én twee taarten passen echt niet allemaal in mijn koelkast kwam ik net achter. Morgen dus maar soep koken vlak voordat de visite komt.
Drackie schreef:
09-09-2017 11:56
Wat leuk Aviv!

Ik ga vandaag geen soep koken. Wel taart bakken, maar twee pannen soep én twee taarten passen echt niet allemaal in mijn koelkast kwam ik net achter. Morgen dus maar soep koken vlak voordat de visite komt.
Ik zette pannen met soep die niet in mijn koelkast paste altijd in de douche. Die lag aan de schaduwzijde van mijn huis en was door de tegelwanden altijd lekker koel.
Alle reacties Link kopieren
Dat is handig Filee. Helaas is er in dit huis volgens mij niet echt een koel plekje. In mijn vorige huis had ik een extra koelkast, maar die heb ik weggedaan omdat ik 'm toch nooit gebruikte. Nu was het wel handig geweest. :nut:

Wat dat betreft ben ik blij in december jarig te zijn. Ik zet alles dat niet in de koelkast past dan gewoon buiten. :proud:
Drackie schreef:
09-09-2017 12:02
Dat is handig Filee. Helaas is er in dit huis volgens mij niet echt een koel plekje. In mijn vorige huis had ik een extra koelkast, maar die heb ik weggedaan omdat ik 'm toch nooit gebruikte. Nu was het wel handig geweest. :nut:

Wat dat betreft ben ik blij in december jarig te zijn. Ik zet alles dat niet in de koelkast past dan gewoon buiten. :proud:
In december en januari hang ik inderdaad al het ijs enz uit het raam
Caramba signora's! Ik heb tot 12 uur geslapen, alsof er een olifant aan mijn oogleden hing. Rare dromen ook, waar ik verder maar niet over uit zal wijden.
Ik werd wel wakker in een prachtige zonnige dag, dat dan weer wel. :)

Vraag me af hoe lang dit allemaal gaat duren, want de lamlendigheid die ik voel daar zit ik niet echt op te wachten.
Zon? Ik heb geen zon gezien vandaag.
Het onweerde hier net.
aviv_13 schreef:
09-09-2017 14:02
Het onweerde hier net.
hier ook
Ben de Senseo aan het ontkalken, spannend.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Cateau, maar je doet het goed! Hou vol!

Taart één is klaar, en toen kwam ik erachter dat ik maar één springvorm heb. Echt reuzehandig. Dus ik ga zo eerst maar even naar de stad. Ondertussen de vaatwasser aangezet zodat alles weet schoon is als ik aan de tweede taart ga beginnen. Ik wil ook nog het huis versieren, maar ik twijfel wanneer. Vannacht, als man al slaapt (moet hij wel op tijd naar bed gaan en dat betwijfel ik, hem kennende), of morgenochtend bij het klaarmaken van zijn ontbijt op bed. Vanmiddag kan ook, want hij komt toch pas vanavond ergens thuis. Ik heb allemaal versiering met 30 erop gekocht en ga buiten aan het raam ook een 30-vlag hangen. Vind ik heel leuk. :proud:
Drackie schreef:
09-09-2017 14:37
Vervelend Cateau, maar je doet het goed! Hou vol!

Taart één is klaar, en toen kwam ik erachter dat ik maar één springvorm heb. Echt reuzehandig. Dus ik ga zo eerst maar even naar de stad. Ondertussen de vaatwasser aangezet zodat alles weet schoon is als ik aan de tweede taart ga beginnen. Ik wil ook nog het huis versieren, maar ik twijfel wanneer. Vannacht, als man al slaapt (moet hij wel op tijd naar bed gaan en dat betwijfel ik, hem kennende), of morgenochtend bij het klaarmaken van zijn ontbijt op bed. Vanmiddag kan ook, want hij komt toch pas vanavond ergens thuis. Ik heb allemaal versiering met 30 erop gekocht en ga buiten aan het raam ook een 30-vlag hangen. Vind ik heel leuk. :proud:
Het kriebelt, maar ik hou vol.

Leuk Drackie, nu nog een moment vinden om het allemaal op te hangen. Misschien vannacht, als hij ligt te slapen, even je bed uit om alles op te hangen.
Het is ook wel een leeftijd hoor 30, tjonge, mijlpaal in je leven. :proud:
Ik ga straks mijn haar verven :cheer2:

Dat gaat dus lekker stinken hier 😁
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
09-09-2017 14:47
Ik ga straks mijn haar verven :cheer2:

Dat gaat dus lekker stinken hier 😁
Ja duik je de geuren van het moeras in :proud:
Alle reacties Link kopieren
Doe je er trouwens koffie bij? Om het wat minder rood te laten worden?
Ginerva schreef:
09-09-2017 14:48
Ja duik je de geuren van het moeras in :proud:
Wauw, dat is de perfecte omschrijving van de geur! :HA:

Ik heb de komende 2 uur een groen, stinkend moerasmonster op mijn hoofd
Ginerva schreef:
09-09-2017 14:49
Doe je er trouwens koffie bij? Om het wat minder rood te laten worden?
Ik gebruik bruine/zwarte henna en meng door een doosje een eetlepel rode henna voor de rode gloed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven