Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Zo mis ik de tijd dat de kleinkinderen nog klein waren.en het oppassen.was niet vaak ,maar een dag in de week.
maar echt van genoten.❤️

Drackie sterkte lieverd. :hug:
En Daremanda ook n :hug:

Sonja al nieuws over je tante?

Het ontbijt staat klaar. dus daar ga ik zo eerst aan beginnen .en dan wat rommelen zo her en der . Het is hier nog grijs en somber.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
25-09-2017 07:54
Zorg goed voor jezelf en je kindjes Sonja. De narigheid met je tante is heel erg, ik hoop voor jou en je familie dat ze er bovenop komt. :hug:
:) Thx

Goedemorgen allemaal en een fijne maandag

Vanochtend bericht over mijn tante, ze word woensdag langzaam uit haar kunstmatige coma gehaald. Erna blijft het spannend hoe ze er uit komt en wat de gevolgen zijn van haar hersenbloeding. Heb hier elke dag een kaarsje aan voor haar en een kleine gebedje voor het slapen.

Nu ga ik grote boodschappend doen in mijn kleine auto'tje, nog steeds zo :cheer2: fijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is hier buiten grijs en fris. Ik was vanochtend iets te enthousiast met de plumeau aan de gang en stootte zo 2 schilderijtje van de wand. Helaas is het glas gebroken, maar goed. Misschien weer eens een ritje naar de kringloop voor een nieuw oud lijstje. Ben blij dat ik niet van de kook raak van zoiets.
Everything you see I owe to spaghetti!
Zo even wat bananendozen bij de supermarkt gehaald. Drie op 1 fiets. Het ging wat moeizaam. :proud:

Psych zou terugbellen, heeft nog niet gedaan :cry:
Alle reacties Link kopieren
Zijn vervangbare zaken Anna. Maak ik mij ook nooit zo druk over. Mijn man wel.kan helemaal in de stress raken door dat soort dingen 😀Zo onzinnig.

Ik hoop op positief nieuws van je tante Sonja . Ben benieuwd .omdat ik hetzelfde gehad heb. Heb het al eens verteld hier.
Gelukkig nu bijna volledig hersteld .alleen nog sneller moe.en als ik moe word stribbelt mijn linkerbeen tegen. Ga ik mee slepen.
Ook kan ik niet meer fietsen, allemaal niet zichtbaar.dus n hoop commentaar.want aan de buitenkant is niks te zien.
Hooguit vragen ze als ik wat moeilijk loop doordat ik moe ben.heb je last van je voeten. 🤷‍♀️
Ga lekker fietsen is goed voor je .ik verbaas mij altijd dat anderen zo goed weten wat goed voor mij is .vraag altijd of ze er voor gestudeerd hebben.
Verder reageer ik maar niet meer. Heb n half jaar in n rolstoel gezeten. Jaar revalideren.dank God op de blote knieën dat ik niks met mijn spraak of geheugen heb. En dat het zo goed gaat .
Dus Sonja ik hoop dat het met je tante ook zo goed afloopt. ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Sonja, misschien zit een van je nichtjes hier op het forum. Er is zojuist een topic geopend over herstel van haar moeder die een hersenbloeding heeft gehad.

Ik ken ook mensen die volledig hersteld zijn van een hersenbloeding. Een persoon kan alleen z'n arm niet meer boven zijn hoofd optillen maar als dat het enige is, zou ik al blij zijn.
Filee, denk niet dat dat familie is, bij diegene is de moeder al wakker. De tante van Sonja wordt tot woensdag in coma gehouden.
Daremanda schreef:
25-09-2017 12:57
Filee, denk niet dat dat familie is, bij diegene is de moeder al wakker. De tante van Sonja wordt tot woensdag in coma gehouden.
Ooh nee. Allebei erg naar voor familie.
Alle reacties Link kopieren
Daremanda schreef:
25-09-2017 12:57
Filee, denk niet dat dat familie is, bij diegene is de moeder al wakker. De tante van Sonja wordt tot woensdag in coma gehouden.
Idd mijn tante word pas zondag wakker uit de coma gehaald.

Maar het andere verhaal ook zo zwaar.
Zo, vrijdag naar psycholoog.
Ook geregeld.
Wat een heftige verhalen zeg. Ik ken de verhalen van toen ik nog in het verpleeghuis werkte. Hoeveel schade zoiets wel niet kan aanrichten. Gelukkig zag ik alleen de slechte patienten. Blij dat je er zo goed uitgekomen bent Chrisjoh en Sonja, ik duim voor je tante. Dat ze er ook met weinig restverschijnselen uitkomt.

Ik ben net thuis, heerlijk met mijn hulp wezen lunchen voor haar verjaardag. Doen we altijd als 1 van ons jarig is geweest. Net 2 hapjes teveel op dus nu misselijk. We hebben wel lekker buiten in het zonnetje gegeten, het was gewoon warm. Ik ga lekker een dutje doen...
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond en alvast welterusten

Hier mijn meiden op bed dus..... mama avond :) Lekker languit op de bank zonder dat de meiden je als klimrek gaan gebruiken en voor je neus gaan staan en zeuren vooral de oudste, vind het niet erg hoor maar nu wel even lekker. Zeg, Netflix en nu een koffie, later een klein wijntje het is doordeweeks en heb nog een koude gehaktbal liggen.

Tijdens het eten zag ik mijn jongste heel vreemd heen en weer wiebelen op haar kont in het stoeltje, erna kijken of ze ergens moeite mee had. Lachen, brabbelen en ze bleef ook gewoon eten. Weer wat hapjes en heen en weer aan wiebelen. Ik rook niets en aan het eten kon het niet liggen. Opeens toch me een muur geur van ... tja zal jullie maar niet opzadelen ermee. Alles zat er onder want mevrouw had lekker gekleid. Zo in bad gelijk en later schoon naar bed.
Je jongste klinkt als mijn nichtje.
Behalve dat zij er al zegt ''poepen'', nadat het gebeurd is :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Daremanda schreef:
25-09-2017 20:04
Je jongste klinkt als mijn nichtje.
Behalve dat zij er al zegt ''poepen'', nadat het gebeurd is :rofl:
:rofl: Tja met anderhalf gaan ze gewoon door met waar ze mee bezig zijn, gekleid acht toch niet erg.... Ook bij het slapen, tja alleen de volgende ochtend is ook alles zo lekker hard overal :cry:
Haha, grappig dat verschil
mijn nichtje is van eind maart (31) '16 dus voor mij al 1,5 jaar :proud:
Alle reacties Link kopieren
Daremanda schreef:
25-09-2017 20:17
Haha, grappig dat verschil
mijn nichtje is van eind maart (31) '16 dus voor mij al 1,5 jaar :proud:
Grappig verschil inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Is het wettelijk verplicht om je broek te wassen nadat de kat weer eens het drinkwater over je heen kotst?
Ik blijfff aan het wassen.
miedo schreef:
25-09-2017 21:52
Is het wettelijk verplicht om je broek te wassen nadat de kat weer eens het drinkwater over je heen kotst?
Ik blijfff aan het wassen.
Nee. Ik zou die vlek even met een vochtige doekje eruit proberen te halen en dan even te luchten hangen voor een open raam.

Dat doe ik altijd bij broeken die vies zijn door de honden. Anders blijf ik wassen.
Alle reacties Link kopieren
[quote=FiIee post_id=27591507 time=1506369336 user_id=348213]
Nee. Ik zou die vlek even met een vochtige doekje eruit proberen te halen en dan even te luchten hangen voor een open raam.

Dat doe ik altijd bij broeken die vies zijn door de honden. Anders blijf ik wassen.


Dankje Filee
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
25-09-2017 21:55
Nee. Ik zou die vlek even met een vochtige doekje eruit proberen te halen en dan even te luchten hangen voor een open raam.

Dat doe ik altijd bij broeken die vies zijn door de honden. Anders blijf ik wassen.
Oh... ik realiseer me nu dat ik - sinds de oude dames poezen er niet meer zijn - geen kots meer op moet ruimen en dat de plek waar de katjes eten en drinken gewoon schoon blijft zonder brokken/vlees naast de bakjes! Al kan ik de dames nog intens missen is het best fijn dat het nu minder zorgen en meer genieten en spelen is!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik mis Cateautje.
Nog even lezen wat er allemaal is bijgeschreven, even woggen (werk ontwijkend gedrag). Vanmiddag moet ik nog lang genoeg doorwerken. Wel leuk werk, maar ook een goede smoes om het beginnen nog even, heel even, uit te stellen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.cateautje meld zich wel vaker eens n dag niet.

Ja kleine kinderen en poep. wij hadden ook n tweeling vroeger thuis.broer en zus. Sliepen samen in een ledikantje.
Haalden de poep uit de luier en smeerden elkaar daar mee in . Kwam mijn moeder ze uit bed halen ,was de lucht niet te harden.
Herinner mij het zelf niet. Maar genoeg verhalen van mijn ouders. 😀over hun avonturen. .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
herfstappeltaart schreef:
26-09-2017 09:09
Ik mis Cateautje.
Ik ook. Hopelijk heeft ze het te druk met kittenknuffelen.
Hallo meisjes!
Ik ben er weer. Alles is goed met mij, ik hoop met jullie ook. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven