Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 12 september 2017 om 20:30
Ergens jammer dat je poging mislukt is maar aan de andere kant, als jij je er beter door voelt dan lijkt het nog niet zo'n rare beslissing om weer te beginnen.Cateautje schreef: ↑12-09-2017 20:26Ik stoom er weer op los en voel me daardoor niet meer zo vreselijk moe.
Ik vind zo'n koopje veel leuker dan wanneer je het voor veel geld koopt. Veel geld uitgeven is geen kunst, maar iets moois scoren voor een prikkie maakt mij ook altijd heel blij.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Ik ben daar ook altijd zo gelukkig mee als ik kan slagen voor een prikkie bij de kringloop, ik zocht al een maand of 2 naar een fruitschaal, mijn oude was gebroken en daardoor niet echt handig meer voor het fruit, eindelijk ben ik tegen een mooie aangelopen.
dinsdag 12 september 2017 om 20:31
Is het ook. En makkelijk. En gezond. Tomaat en uien bakken, ik had er wat komijnpoeder, knoflook, zwarte peper en zout door gedaan. Als het klaar is in het midden een plekje maken om een ei in te bakken. Is een Turks ontbijt maar zwaar genoeg voor een lichte avondmaaltijd.
dinsdag 12 september 2017 om 20:32
Ben wel een beetje jaloers, ik ben allergisch voor tomaten. Dus helaas kan ik het niet eten maar wat klinkt dit lekker zegprada schreef: ↑12-09-2017 20:31Is het ook. En makkelijk. En gezond. Tomaat en uien bakken, ik had er wat komijnpoeder, knoflook, zwarte peper en zout door gedaan. Als het klaar is in het midden een plekje maken om een ei in te bakken. Is een Turks ontbijt maar zwaar genoeg voor een lichte avondmaaltijd.
dinsdag 12 september 2017 om 20:34
Ik heb ook een darmziekte (pds en coeliakie) maar ik heb juist baat bij 3 eetmomenten per dag omdat mijn darmen het anders niet aan kunnen.Oudblond schreef: ↑12-09-2017 19:57Fijn dat je een goede modus gevonden hebt! Ik heb een darmziekte en heb ook heel veel eetmomenten op een dag. Maar ben rond 6 of zo echt wel toe aan een volledige warme maaltijd. Als ik te lang tussen eetmomenten in laat dan lukt eten niet meer zo goed en dat is niet goed voor de schouders die nog te herkennen zijn op deze bezemsteel.
dinsdag 12 september 2017 om 20:38
dinsdag 12 september 2017 om 20:40
Je merkt echt dat de herfst in de lucht zit, de vocht maakt het gevoelsmatig klam en kouder dan de temperatuur aangeeftAnnapicobella schreef: ↑12-09-2017 20:38Ben nooit kouwelijk - in huis is het nog 21 graden - maar nu een vest aangedaan. Raar.
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 12-09-2017 20:41
0.18% gewijzigd
dinsdag 12 september 2017 om 20:45
dinsdag 12 september 2017 om 20:45
Ja. Winter komt eraan. Hier begint de lucht weer droog te worden. Ik begin weer statisch te worden en krijg overal schokken vanAnnapicobella schreef: ↑12-09-2017 20:38Ben nooit kouwelijk - in huis is het nog 21 graden - maar nu een vest aangedaan. Raar.
dinsdag 12 september 2017 om 20:46
Klinkt heerlijk Prada! Ik ben een beetje op de hoogte van je operatie, dus dit klinkt echt goed. Zelf moet ik alle cal en voedingsstoffen die ik kan binnenwerken wegens ondergewicht omdat mijn lijf dat weinig 'opneemt'. Intussen ken ik mijn lijf heel goed (al ziek sinds baby tijd) en als iets me smaakt moet ik vooral dooreten, als iets me tegenstaat moet ik het vooral laten staan. Gaat best ok zo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 12 september 2017 om 20:47
dinsdag 12 september 2017 om 20:48
dinsdag 12 september 2017 om 20:48
Leuk is dat! Ik heb de pech om een heel specifieke smaak te hebben waar ook vaak een prijskaartjes aanhangt. En als ik dan eens iets vind in de kringloop, op straat, van vrienden... dan kan ik daar ook zo'n blij gevoel van krijgen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 12 september 2017 om 20:49
Die pech heb ik ook. Alles wat ik mooi vind, is meestal ook peperduur.
Ja heerlijk is dat, geeft echt een geluksgevoel
Je kunt ook andere groentes nemen. Mijn halfzusje doet altijd aubergine, courgette, partjes aardappel en wat kruiden op een bakplaat in de oven en dan even grillen. Ook heel lekker. Ik merk dat ik sinds de operatie minder trek in vlees heb. Zo af en toe een stukje kip of een stukje vis eet ik nu veel vaker dan lams/rund of varkens. Al komt morgen de traiteur lamsviolens brengen maar die doe ik in de diepvries. Maar die zagen er zo lekker uit. Gevuld met peterselie en kaas. Maar van 1 stukje vlees eet ik twee dagen.