Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 12 september 2017 om 20:52
Ik ben veganist dus eet helemaal geen dierlijke productenprada schreef: ↑12-09-2017 20:49Je kunt ook andere groentes nemen. Mijn halfzusje doet altijd aubergine, courgette, partjes aardappel en wat kruiden op een bakplaat in de oven en dan even grillen. Ook heel lekker. Ik merk dat ik sinds de operatie minder trek in vlees heb. Zo af en toe een stukje kip of een stukje vis eet ik nu veel vaker dan lams/rund of varkens. Al komt morgen de traiteur lamsviolens brengen maar die doe ik in de diepvries. Maar die zagen er zo lekker uit. Gevuld met peterselie en kaas. Maar van 1 stukje vlees eet ik twee dagen.
Gaat het nog steeds goed met het afvallen?
dinsdag 12 september 2017 om 20:52
Crohn hier met veel 'uitzoek' wat nu wel of niet kan want dat wisselt met hormonenwissel ben ik intussen achter. Maar omdat ik ondergewicht heb is het belangrijk dat er altijd 'aanbod' voor mijn spijsvertering is. Auto immuun ziekte vanaf kind en daar kreeg ik voor mijn 30 reuma bij. Zijn geralateerd. Gaat het een ok, wil het andere aandacht. Je zal maar zulke 'kinderen' hebben!
Jouw combi is ook niet zo best. Balen zeg.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 12 september 2017 om 20:53
Klinkt beide niet fijn, echt balen voor jullieOudblond schreef: ↑12-09-2017 20:52Crohn hier met veel 'uitzoek' wat nu wel of niet kan want dat wisselt met hormonenwissel ben ik intussen achter. Maar omdat ik ondergewicht heb is het belangrijk dat er altijd 'aanbod' voor mijn spijsvertering is. Auto immuun ziekte vanaf kind en daar kreeg ik voor mijn 30 reuma bij. Zijn geralateerd. Gaat het een ok, wil het andere aandacht. Je zal maar zulke 'kinderen' hebben!
dinsdag 12 september 2017 om 20:53
Hier ookCateautje schreef: ↑12-09-2017 20:26Ik stoom er weer op los en voel me daardoor niet meer zo vreselijk moe.
Ik vind zo'n koopje veel leuker dan wanneer je het voor veel geld koopt. Veel geld uitgeven is geen kunst, maar iets moois scoren voor een prikkie maakt mij ook altijd heel blij.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Hier ligt de oudste blij en voldaan op bed, nu mama avond.
dinsdag 12 september 2017 om 20:54
Herkenning: elke winter moet ik mijn bankpasje opnieuw aanvragen. Ik ben zo statisch dat ik zelfs die pas ontregel blijkbaar!
dinsdag 12 september 2017 om 20:55
dinsdag 12 september 2017 om 20:56
Om eerlijk te zijn, lijkt Crohn mij erger.Oudblond schreef: ↑12-09-2017 20:52Crohn hier met veel 'uitzoek' wat nu wel of niet kan want dat wisselt met hormonenwissel ben ik intussen achter. Maar omdat ik ondergewicht heb is het belangrijk dat er altijd 'aanbod' voor mijn spijsvertering is. Auto immuun ziekte vanaf kind en daar kreeg ik voor mijn 30 reuma bij. Zijn geralateerd. Gaat het een ok, wil het andere aandacht. Je zal maar zulke 'kinderen' hebben!
Ik weet wat ik wel en niet moet eten en heb af en toe extra last (vooral tijdens mijn menstruatie). Ik kan bijvoorbeeld absoluut geen vette, gefrituurde dingen eten want dan heb ik dagen daarna last van mijn darmen. Vruchtensap (vooral sinaasappelsap) kan ik ook slecht hebben, net zoals erg zoete dingen.
Glutenvrije producten zijn vaak vetter dus daar had ik vooral in het begin veel problemen mee. Nu weet ik welke producten ik kan hebben en welke niet.
dinsdag 12 september 2017 om 20:58
We hebben een heeeeel zwaaaar leven
oudblond wijzigde dit bericht op 12-09-2017 20:58
0.24% gewijzigd
Zo ver gaat het bij mij nog niet
Ik krijg alleen schokken bij alles en dan ook echt alles wat ik aanraak. In de winter geven collega's mij geen hand, want ze weten dat ik schokken geef
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 12-09-2017 20:58
1.01% gewijzigd
Punaises in je schoenen prikken, dat ontlaad en zorgt ervoor dat de statische elektriciteit in de aarde wordt afgevoerd en dan heb je dat niet meer.
dinsdag 12 september 2017 om 20:59
dinsdag 12 september 2017 om 21:00
Er is maar een oplossing voor: een baan vinden met een hoog salaris.
dinsdag 12 september 2017 om 21:08
Tja, wel op een agressieve manier.
Ik vul een spuitfles met half bleek half water en spuit het in en laat het intrekken en dan is alles weg. Dat gebruik ik ook tegen schimmel.
Verder kan je boenen of je leven ervan afhangt, waar dan ook mee, maar dan is het binnen een paar weken weer terug. Het is een soort schimmel en dat moet je uitroeien anders krijg je het niet voor langere tijd weg.
dinsdag 12 september 2017 om 21:10
Maar bleek gaat tegen mijn natuurwensen in, zal uitgeperste citroen ook kunnen werken?Cateautje schreef: ↑12-09-2017 21:08Tja, wel op een agressieve manier.
Ik vul een spuitfles met half bleek half water en spuit het in en laat het intrekken en dan is alles weg. Dat gebruik ik ook tegen schimmel.
Verder kan je boenen of je leven ervan afhangt, waar dan ook mee, maar dan is het binnen een paar weken weer terug. Het is een soort schimmel en dat moet je uitroeien anders krijg je het niet voor langere tijd weg.