Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
donderdag 26 oktober 2017 om 18:34
Hahaha, dat het zo ging ligt echt grotendeels aan mijn autisme en hoe ik met prikkels om kan gaan - voornamelijk niet.
Uiteindelijk voor deze weg gekozen, en niet een gratis ochtend, omdat man het zo graag wil. En ik kan niet tegen alles nee zeggen wat man wil, puur door mijn tekortkomingen.
We laten al zoveel voor mij en ik gunde hem zo een dag vol liefde van elkaar en familie/vrienden.
Uiteindelijk voor deze weg gekozen, en niet een gratis ochtend, omdat man het zo graag wil. En ik kan niet tegen alles nee zeggen wat man wil, puur door mijn tekortkomingen.
donderdag 26 oktober 2017 om 18:48
Snijboontjes met rijst, verse sambal en kip. Rijst is niet de bedoeling, maar heb er zo'n trek in, dat ik maar een keertje smokkel. Misschien dat ik er een Indiaas sausje bij maak, want die gehaktballetjes met tandoorisaus maken me hebberig.
donderdag 26 oktober 2017 om 18:55
Eerlijk gezegd, het was uit een pot, en tijden geleden vond ik die wel lekker, nu vond ik er wat minder aan, had er ook nog pompoen en groentes door. Volgende keer toch maar weer zelf gaan experimenterenCateautje schreef: ↑26-10-2017 18:27Nee Prada, het is beter dat ik geen eieren eet, dus die heb ik niet in huis.
Voor het eerst in meer dan 20 jaar heb ik eten in de magnetron ontdooit, niet helemaal, maar het kan vanavond klaargemaakt, dus ik heb te eten.
Die gehaktballetjes in tandoorisaus lijken me wel wat. Lekker hoor!![]()
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 26 oktober 2017 om 19:02
Ik heb die pasta's van Pataks, die moet je aanbraden met kokosmelk. Die zijn echt lekker, sowieso Pataks is het beste merk, want dat wordt gemaakt door Indiaase mensen, dus die gooien er in ieder geval geen suiker doorheen, maar werken met originele recepten.
De fabriek staat in Engeland.
donderdag 26 oktober 2017 om 19:06
@Hawelry welkom terug. Wat jammer van je trouwdag maar gelukkig was je vakantie leuk 
Drackie...naar voor je maar over geloven en kerken maak ik me al jaren geen illusies meer.....
Wij hebben aardappeltjes uit de oven gegeten met een rest sperziebonen, een rest kropsla met tomaat en gebakken spekjes, Was lekker.
Fijne avond.
Drackie...naar voor je maar over geloven en kerken maak ik me al jaren geen illusies meer.....
Wij hebben aardappeltjes uit de oven gegeten met een rest sperziebonen, een rest kropsla met tomaat en gebakken spekjes, Was lekker.
Fijne avond.
donderdag 26 oktober 2017 om 19:07
Lekker en gewoon doen. Eet smakelijk.Cateautje schreef: ↑26-10-2017 18:48Snijboontjes met rijst, verse sambal en kip. Rijst is niet de bedoeling, maar heb er zo'n trek in, dat ik maar een keertje smokkel. Misschien dat ik er een Indiaas sausje bij maak, want die gehaktballetjes met tandoorisaus maken me hebberig.Ik heb nog een aantal Indiase pasta's staan, dus maar doen.
donderdag 26 oktober 2017 om 20:02
donderdag 26 oktober 2017 om 20:12
Bah, er is alweer een cavia bij me overleden. Mijn zoon vond dat de cavia wel heel diep sliep, maar toen hij beter keek, zag hij dat ze dood was.
Ondertussen was ik op mijn werk onbereikbaar. Gelukkig heeft hij het goed aangepakt en de andere cavia's even apart gezet.
Ik dacht de laatste dagen al, ze is wat slomer dan normaal. Maar dat ze direct dood zou gaan... Helaas worden mijn cavia's niet ouder dan drie jaar... De vorige overleed twee maanden terug.
Ondertussen was ik op mijn werk onbereikbaar. Gelukkig heeft hij het goed aangepakt en de andere cavia's even apart gezet.
Ik dacht de laatste dagen al, ze is wat slomer dan normaal. Maar dat ze direct dood zou gaan... Helaas worden mijn cavia's niet ouder dan drie jaar... De vorige overleed twee maanden terug.
donderdag 26 oktober 2017 om 20:22
Ohh wat naar Aviv. Heerst er iets onder je cavia's? Er is er laatst toch ook een doodgegaan?aviv_13 schreef: ↑26-10-2017 20:12Bah, er is alweer een cavia bij me overleden. Mijn zoon vond dat de cavia wel heel diep sliep, maar toen hij beter keek, zag hij dat ze dood was.
donderdag 26 oktober 2017 om 20:29
Jeetje Dare, wat een verhaal! Wat naar dat het zo gelopen is. Gelukkig was je huwelijksreis wel mooi!
Wat naar Aviv! Sterkte.
Ik ben echt chagrijnig. Ik kreeg de rekening van mijn eigen risico van vorig jaar en dit jaar in dezelfde week. Ik heb dat geld niet. Ik dacht eindelijk financieel weer wat ademruimte te krijgen, maar deze rekeningen bedragen bij elkaar ruim 600 euro.
Wat naar Aviv! Sterkte.
Ik ben echt chagrijnig. Ik kreeg de rekening van mijn eigen risico van vorig jaar en dit jaar in dezelfde week. Ik heb dat geld niet. Ik dacht eindelijk financieel weer wat ademruimte te krijgen, maar deze rekeningen bedragen bij elkaar ruim 600 euro.
donderdag 26 oktober 2017 om 20:34
Rot voor je. Je kan altijd bellen voor een betaalregeling hoor. Gewoon doen.Drackie schreef: ↑26-10-2017 20:29Jeetje Dare, wat een verhaal! Wat naar dat het zo gelopen is. Gelukkig was je huwelijksreis wel mooi!
Wat naar Aviv! Sterkte.![]()
Ik ben echt chagrijnig. Ik kreeg de rekening van mijn eigen risico van vorig jaar en dit jaar in dezelfde week. Ik heb dat geld niet. Ik dacht eindelijk financieel weer wat ademruimte te krijgen, maar deze rekeningen bedragen bij elkaar ruim 600 euro.![]()
Everything you see I owe to spaghetti!
donderdag 26 oktober 2017 om 20:38
Jeetje, wat een bedrag zeg. Kan me voorstellen dat je daar chagrijnig van bent.Drackie schreef: ↑26-10-2017 20:29Jeetje Dare, wat een verhaal! Wat naar dat het zo gelopen is. Gelukkig was je huwelijksreis wel mooi!
Ik ben echt chagrijnig. Ik kreeg de rekening van mijn eigen risico van vorig jaar en dit jaar in dezelfde week. Ik heb dat geld niet. Ik dacht eindelijk financieel weer wat ademruimte te krijgen, maar deze rekeningen bedragen bij elkaar ruim 600 euro.![]()
donderdag 26 oktober 2017 om 20:52
Aviv sterkteDrackie schreef: ↑26-10-2017 20:29Jeetje Dare, wat een verhaal! Wat naar dat het zo gelopen is. Gelukkig was je huwelijksreis wel mooi!
Wat een bedrag Drackie en idd heb je een positief vooruitzicht komt dit er nog bij. Hoop dat je het red met de centjes.
donderdag 26 oktober 2017 om 21:29
Ik heb niet het idee dat er een verband is tussen de dood van de ene en de andere. De eerste ging duidelijk dood aan blaasproblemen en was zichtbaar ziek. Deze niet, die viel bijna ineens om.
Wat doet 't Vivaforum raar op Chrome en Opera browser, dan is het "Lees ook"-kader dwars over reacties heen en kan ik niet reageren. Bij Explorer lukt 't wel, maar die weet mijn wachtwoord niet en die ben ik zelf ook vergeten. Gelukkig wekt m'n mobiel wel, maar dat typt lastiger.
donderdag 26 oktober 2017 om 22:16
Ja, weet ik, maar we betalen al zoveel af per maand. Ergens houdt het een keer op. Ik heb echt het gevoel dat ik stik door dit. En we moeten eigenlijk een nieuwe koelkast (deze vriest als een malleAnnapicobella schreef: ↑26-10-2017 20:34Rot voor je. Je kan altijd bellen voor een betaalregeling hoor. Gewoon doen.
En daar komt nog bij dat DUO en school hebben lopen kutten met mijn inschrijving waardoor ik opeens vet veel terug moet betalen. Dat hoeft niet nu, maar zolang ik nog stufi ontvang, houden ze een bedrag in op mijn stufi.
donderdag 26 oktober 2017 om 22:22
Dat is niet helemaal het idee wat bedoeld wordt met "een onvergetelijke dag"! Hoe kreeg je moeder het voor elkaar precies op de grote dag haar hand te breken?Hawelry schreef: ↑26-10-2017 14:09Haha, trouwdag was een soort van ramp.
Moeders brak haar hand en zat tijdens mijn aankleden samen met vader in de gipskamer. (moeder was ook getuige en ze had haar schrijfhand gebroken... ze kon gelukkig wel tekenen en waren op tijd terug zodat mijn vader me kon weggeven)
Zus en visagiste hebben me aangekleed, met hulp van fotograaf.
Daarna foto's wezen nemen op locatie tot vlak voor ceremonie, dat was leuk
Ceremonie was ook mooi, al kreeg ik er niet echt veel van mee door alle prikkels maar wel ''ja'' gezegd en getekend enzo
toen proost moment met taart. We waren net bezig toen iemand van de keuken kwam dat ze te weinig eten hadden voor het buffet? (later bleek dat diegene verkeerd gekeken had ofzo, weet niet precies hoe dat opgelost is). Op die opmerking ben ik gebarsten, ik zat al hoog in spanning en overprikkeling, en ben ik janken uitgebarsten. Moeder heeft me naar buiten begeleid en man erachteraan in paniek? Dunno. Daar ergens buiten op een bankje gaan zitten en ik bleef maar janken (het was echt niet charmant en daar ging mijn make-up) ik wilde locatie niet meer in. Uiteindelijk heeft fotograaf en mijn vader de leiding genomen en is er besloten daar buiten wat groeps/familie foto's te maken zolang ik het volhield. Dus een aantal belangrijke foto's gemaakt, de rest hebben we gelaten want ik bleef maar huilen.
Fotograaf/vader zei dat we naar huis moesten gaan want ik ging echt niet meer naar binnen.. Man heeft buffet geopend, verteld tegen de rest van de gasten dat ik onwel was en wij zijn naar huis vertrokken met mijn moeder en zus achter ons aan rijdend om mij te helpen met uitkleden.
Daarna heeft vader het kortgesloten met locatie? Ik weet niet, maar iedereen was boos op nalatigheid van locatie. Ik heb er niet veel van meegekregen.
thuis heb ik gedoucht etc en mezelf opgeknapt. Vader kwam en die heeft ons naar schiphol hotel gebracht waar ik lekker door ging met huilen
en dag erna zijn we gaan vliegen en KLM gaf ons champagne (om tien uur 's ochtends haha) en later nog een presentje.
Vakantie was geweldig. Resort was prachtig en uitstapjes waren leuk.