Wij willen een leuk stukje o.i.d. doen op de bruiloft. Tips?

25-02-2008 12:03 120 berichten
Hoi,

Vrienden van ons trouwen eind augustus. Nu willen wij iets leuks doen op hun bruiloft namens de daggasten. Iets van een liedje of toneelstukje of spelletje. Wat dan ook. Alleen hebben wij totaal geen vergelijkingsmateriaal. Ze zijn de eerste die trouwen en waar wij allemaal daggast zijn.

Heeft er iemand tips?

Toffifee
Alle reacties Link kopieren
De J is van Janken, want dat moet je vandaag de hele dag door doen, samen met je schoonmoeder die dat belachelijke hoedje op der kop heeft zitten.
Alle reacties Link kopieren
Toffifee, bedenk een aantal ja-/nee-vragen over het bruidspaar. Je geeft alle gasten zo'n papieren parapluutje dat je wel eens op ijsjes ziet in een restaurant. Jij stelt een vraag en alle aanwezigen steken hun parapluutje in de lucht. Parapluutje open is 'ja', parapluutje dicht is 'nee'. Er blijven steeds minder mensen over die het antwoord goed hebben en de uiteindelijke winnaar kent het bruidspaar dus het beste (of heeft gewoon goed gegokt...)



Misschien is 't wat, misschien niet. Kijk maar wat je ervan vindt.
Alle reacties Link kopieren
De K is van Klussen: jaja, want nu je getrouwd bent is het algemeen aanvaard dat er zo speodig mogelijk beebs komen!
Alle reacties Link kopieren
De J is van Joggingbroek, daar loop ik voortaan in, ipv sexy rokjes. Ik ben voorzien, waarom me nog druk maken om mijn uiterlijk, jij houdt immers onvoorwaardelijk van me, in goede en slechte tijden, tot de dood ons scheidt... zucht



De K is van Kapper, ik knip die mooie blonde lange lokken af hoor, zo’n rattekoppie is gewoon een stuk praktischer, en bovendien waarom me nog druk maken om mijn uiterlijk, jij houdt immers onvoorwaardelijk van me, in goede en slechte tijden, tot de dood ons scheidt... zucht
Alle reacties Link kopieren
Ziggie2 schreef op 26 februari 2008 @ 13:47:

Toffifee, bedenk een aantal ja-/nee-vragen over het bruidspaar. Je geeft alle gasten zo'n papieren parapluutje dat je wel eens op ijsjes ziet in een restaurant. Parapluutje open is 'ja', parapluutje dicht is 'nee'. Er blijven steeds minder mensen over die het antwoord goed hebben en de uiteindelijke winnaar kent het bruidspaar dus het beste (of heeft gewoon goed gegokt...)

Ik nodig jou iig niet uit op mijn bruiloft :-p
Alle reacties Link kopieren
yoyo2 schreef op 26 februari 2008 @ 13:47:

De K is van Klussen: jaja, want nu je getrouwd bent is het algemeen aanvaard dat er zo speodig mogelijk beebs komen!
Aanvaard is zacht uitgedrukt Yoyo. Eigenlijk wordt het gewoon van je geeist.
Alle reacties Link kopieren
De L is van Lul, want die Lul zit nu de hele dag op de bank te hangen met een biertje en voetbal op tv....
Alle reacties Link kopieren
Ziggie2 schreef op 26 februari 2008 @ 13:47:

Toffifee, bedenk een aantal ja-/nee-vragen over het bruidspaar. Je geeft alle gasten zo'n papieren parapluutje dat je wel eens op ijsjes ziet in een restaurant. Jij stelt een vraag en alle aanwezigen steken hun parapluutje in de lucht. Parapluutje open is 'ja', parapluutje dicht is 'nee'. Er blijven steeds minder mensen over die het antwoord goed hebben en de uiteindelijke winnaar kent het bruidspaar dus het beste (of heeft gewoon goed gegokt...)



Misschien is 't wat, misschien niet. Kijk maar wat je ervan vindt.




Iets in de trant van:



Wanneer gaat dit paar scheiden?

Open: binnen een half jaar

Dicht: tussen de zes en twaalf maanden



Leuk idee!
Alle reacties Link kopieren
De M is van Moeder, want uiteraard moeten er binnenkort minimaal 2 (liefste een jongen en een meisje) van die krijsende spruiten bij je rondrennen..
Alle reacties Link kopieren
revival schreef op 26 februari 2008 @ 13:53:

Iets in de trant van:



Wanneer gaat dit paar scheiden?

Open: binnen een half jaar

Dicht: tussen de zes en twaalf maanden



Leuk idee!




Of: Hoevaak heeft dit paar sex?



Open: 1x per half jaar

Dicht: 1x per 2 maanden
Alle reacties Link kopieren
De N is van Niet. We gaan nu Niet meer stappen, we gaan Niet meer naar de kroeg of naar feestjes, en jij gaat zeker Niet alleen ergens heen. Oh, we gaan ook Niet meer spectaculair seksen, alleen nog maar recht-toe-recht-aan tijdens mijn vruchtbare periode.
Alle reacties Link kopieren
De N is uiteraard van Neuken, want dat doe je nu alleen nog functioneel om spruiten te maken..
Alle reacties Link kopieren
yoyo2 schreef op 26 februari 2008 @ 13:49:

De L is van Lul, want die Lul zit nu de hele dag op de bank te hangen met een biertje en voetbal op tv....
Vergeet niet de afstandsbediening waar je geen recht meer op hebt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
De O is van ochtendhumeur: Want je wordt nu elke ochtend geconfronteerd met een sjaggerijn die pissed is dat zijn koffie nog niet klaar staat..
Alle reacties Link kopieren
Ohhhhhhhhhh niet van Overtijd?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
De P is van Piemel. Die ik vroeger graag in alle soorten en maten (van eigenaren in alle sooren en maten) in alle gaten van mijn lichaam stopte. Nu ben ik voor de rest van mn leven verbonden aan één en dezelfde piemel, die nu nog maar voor één functioneel gat wordt gebruikt
Alle reacties Link kopieren
TIP: Geen stukje!
Alle reacties Link kopieren
De is van Quote500, waar ik met zo'n armoedzaaier nooit meer in zal belanden..
Alle reacties Link kopieren
Hoho, je loopt wel hard van stapel hoor, we zijn nog niet bij de T, even geduld!
ik ben niet zo goed in bruiloften, maar wat zijn daggasten?
Alle reacties Link kopieren
Daahaagg, gasten!
Alle reacties Link kopieren
absoluteEinstein schreef op 26 februari 2008 @ 14:13:

ik ben niet zo goed in bruiloften, maar wat zijn daggasten?
Gasten die niet mee de bruidsuite in mogen?
Alle reacties Link kopieren
De R is van romantiek, want nu je eenmaal getrouwd bent is de romantiek niet meer nodig. Gewoon samen in joggingspak op de bank zitten is al het toppunt van romantiek..
Alle reacties Link kopieren
De is van Schoonloeder, want die krijg je er geheel gratis bij!
Alle reacties Link kopieren
De T is van Tip: geen stukje! ;-)



En de T is natuurlijk van Trouwen, de grootste fout de mooiste dag van mn leven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven