Wonderbaarlijke Weekdag Reanimatie

11-01-2019 23:56 1426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was, was er hier een heel gezellig topic onder leiding van Marels, maar het is helaas een tragische dood gestorven.

Op deze wijze probeer ik het nieuw leven in te blazen :cheer2:

De originele OP:

Ik vond de dagelijkse kletstopics erg gezellig.

Helaas helaas, vakantie bijna voorbij, dus vanaf maandag ga ik er echt niet aan toe komen om elke dag een topic te openen.



Vandaar dit algemene kletstopic, voor élke dag van de week.

Omdat ik 't toch wel erg gezellig vind om jullie dagelijkse beslommeringen te blijven lezen.

Wie doet er mee?



En natuurlijk de hamvraag; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Poeziemauw schreef:
12-01-2019 20:58
Oh leuk dit topic zeker omdat ik al 3 weken met zwangerschapsverlof ben bij 35.3 en zeer klaar voor de baby ben.

Heerlijk op wintersport Lux ik ben jaloers. Wij zouden na 2 jaar eindelijk weer gaan ben ik de week ervoor uitgerekend :facepalm:
Hele familie gaat wel dus duimen dat ik op tijd beval.

Nu Hollands got talent kijken hilarische tv en nog aan het bedenken of ik een zak chips ga opentrekken :$
Doen!!!!! Je bent 35.3!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Inclusief dipsaus ligt de zak chips op schoot :proud:
Liep vanmorgen nog wel te mopperen dat ik nu opeens zo hard aankom Mja voor het goede doel zeggen we dan maar!

Volgend jaar gaan wij ook weer mee op wintersport. Kan er nu al naar uitkijken om dan met de kleine met de slee op pad te gaan :flirting:

Was de autorit een beetje te doen? Al is dat wel op de aanname dat je in Oostenrijk zit?
Niets is wat het lijkt..
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ging prima. Al moet ik wel zeggen: vorig jaar waren we een midweekje naar Zuid-Duitsland en dat viel hem wel wat zwaarder. We hadden nu zo’n tv voor in de auto (met 9-10 maanden keek zoon nog geen tv, vond hij niet interessant) dus hij heeft veel Bumba, Thomas, Tiktak en Teletubbies gekeken. En dan lekker lange pauzes (3 kwartier, 1 uur en 1.5 uur) waarin hij ff goed kan rondrennen, dus voor ons wel een wat langere zit (12u ipv 10). Zitten idd in Oostenrijk.

Hoop ook dat hij sleeën leuk gaat vinden. We hebben er 1 gekocht met een zitje met riempjes zodat we met hem erop kunnen lopen.

Nou ik ga slapen, ff bijkomen :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Dank Lux & JonathanS. We zijn net thuis, het was een lange dag... slaap lekker allemaal hier.
Leuk topic! Ik wil ook graag meeschrijven. Dinsdag wordt onze zoon 2 jaar en heb vanavond de cadeautjes ingepakt. Ik vind het maar wat. Van baby naar dreumes viel me mee. Maar het idee om straks een peuter te hebben... Peuter klinkt zo oud. Ach, forever mama's baby. :rofl:

Sterkte drominique en nummer zoveel. :redrose:

Veel plezier op wintersport lux! Klinkt allemaal erg leuk zo.
Alle reacties Link kopieren
Exota schreef:
13-01-2019 00:29

Sterkte drominique en nummer zoveel. :redrose:
Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Saaie regenachtige dag.... dat betekent hier hele kleine blokjes om met de hond en lekker rommelen in huis!

Vanavond nog wel een avonddienst :|
Tralalalala
Ja, vies weer inderdaad. Ik ben een paar dingetjes vergeten met boodschappen doen gisteren. Ik probeer man zo ver te krijgen dat hij het gaat halen. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad troosteloos weer vandaag. Ik lig lekker onder een dekentje op de bank en de hond ligt naast me te snurken, waardoor ik het eigenlijk wel knus vind zo.
Alle reacties Link kopieren
de croissants komen hier net uit de oven, en ik loop nog in pyjama :proud:
straks even naar de bouwmarkt en wat boodschappen doen. ga morgen klussen!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Hier komt de sneeuw in bakken uit de hemel. Zoon vindt het ‘bah’ en weigert te lopen buiten :hihi:

Hij ligt nu in bed en ik kook vast, straks hopelijk nog naar het zwembad :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zo rommel zondag. Zeker met dit weer is niks moeten en binnen blijven genieten!

Hier beide nog in lounge outfit en net koffie met gebak op. Zijn beide lekker aan het opruimen en aan het rommelen in de baby kamer. Straks beginnen met vluchtkoffer in te pakken en als ik nog zin heb ga ik koekjes bakken.
Niets is wat het lijkt..
Alle reacties Link kopieren
Exota schreef:
13-01-2019 00:29
:

Sterkte drominique en nummer zoveel.
Dank je, wat lief!
De uitvaart was verdrietig maar prachtig...

Vandaag hier ook een rommeldagje, want wat een rukweer is het!
Maargoed het is ook echt wel tijd om de kerstspullen op te ruimen toch?

Lux succes met je kindje, hoe grappig dat de sneeuw “bah” is 😍
Wat leuk!

Man is gisterochtend thuis gekomen van zakenreis en heeft jetlag. Helaas moet hij morgen wéér weg voor zaken >:-(
Onze dochter heeft paar weken geleden besloten dat tussen half 5 en half 6 ‘s ochtends het laat genoeg is om de dag te gaan starten, dus man moe van jetlag en ik moe van het vroege opstaan :rofl:
Vandaag dus beetje in huis lummelen, wassen, bed verschonen etc.
Straks widm terugkijken, we lagen om half 9 op bed gisteravond :rofl:
Drominque en NummerZoveel :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Fruity-Pebbles schreef:
13-01-2019 13:43
Drominque en NummerZoveel :redrose:
Dankjewel! Wat leuk, een dochter! Van harte!! :hug:
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
13-01-2019 13:33
Dank je, wat lief!
De uitvaart was verdrietig maar prachtig...
Wat fijn. :hug:
Fruity-Pebbles schreef:
13-01-2019 13:37
Wat leuk!

Man is gisterochtend thuis gekomen van zakenreis en heeft jetlag. Helaas moet hij morgen wéér weg voor zaken >:-(
Onze dochter heeft paar weken geleden besloten dat tussen half 5 en half 6 ‘s ochtends het laat genoeg is om de dag te gaan starten, dus man moe van jetlag en ik moe van het vroege opstaan :rofl:
Vandaag dus beetje in huis lummelen, wassen, bed verschonen etc.
Straks widm terugkijken, we lagen om half 9 op bed gisteravond :rofl:
Hoe oud is dochter? Maar;
Het is een fase. Het is een fase. Het is een fase. Het is een fase.
Nummer*Zoveel schreef:
13-01-2019 16:01
Dankjewel! Wat leuk, een dochter! Van harte!! :hug:
Dank je! :hug:
Exota schreef:
13-01-2019 16:05
Hoe oud is dochter? Maar;
Het is een fase. Het is een fase. Het is een fase. Het is een fase.
Bijna 5 maanden ;-)
Maar ze sliep met 6 weken (tot 3 weken geleden) van half 7 tot half 7/7 uur.
We zijn strontverwend daarmee, dus dit maakt het wat zuurder :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog ff wennen aan het reageren op iedereen. Zie nogal wat over het hoofd. 😅

Hebben jullie allemaal kinderen?
Wat gezellig! Ik heb wel behoefte aan een praatje. Zoon van ruim anderhalf is zo ziek als een hond, kind is net weer een baby, ligt de hele dag bovenop mij of papa te slapen. Beetje cabin fever heb ik er wel van gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij griep Lola-Lily?
Dat weet ik dus niet precies (wat raar is want ben medisch opgeleid). Het begon vrijdag met een hoop overgeven en nu koortsig en vooral erg moe. We houden het maar op algehele kinderberoerdheid.
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
13-01-2019 17:40
Ik moet nog ff wennen aan het reageren op iedereen. Zie nogal wat over het hoofd. 😅

Hebben jullie allemaal kinderen?
Ik heb geen kinderen, maar wel een hond. En als ik de verhalen zo lees, is dat redelijk vergelijkbaar. Ik stond vannacht om 3 uur met hem in de tuin wegens buikpijn en hij ligt al de hele dag afwisselend op en tegen me aan geplakt. X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven