Wonderbaarlijke Weekdag Reanimatie

11-01-2019 23:56 1426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was, was er hier een heel gezellig topic onder leiding van Marels, maar het is helaas een tragische dood gestorven.

Op deze wijze probeer ik het nieuw leven in te blazen :cheer2:

De originele OP:

Ik vond de dagelijkse kletstopics erg gezellig.

Helaas helaas, vakantie bijna voorbij, dus vanaf maandag ga ik er echt niet aan toe komen om elke dag een topic te openen.



Vandaar dit algemene kletstopic, voor élke dag van de week.

Omdat ik 't toch wel erg gezellig vind om jullie dagelijkse beslommeringen te blijven lezen.

Wie doet er mee?



En natuurlijk de hamvraag; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
He gadver Aapje wat ontzettend flauw van die vriendin. Ik was ook pissed geweest. Niet voor mezelf persee, maar wel dat je dan mijn kind laat zitten.
Ja excuus was weer dat ze zich verslapen had en of ik koffie of ijs wilde om het goed te maken. Heb gezegd dat ik even helemaal niks hoef. Het is voor mij wel even genoeg geweest. In de afgelopen maanden zou ze mee gaan naar een echo toen man niet kon, is ze vergeten. Zou op kraamvisite komen om 2 uur om vervolgens om 10 voor 3 aan te komen zetten(ze woont op nog geen 5 minuten rijden) en nu dit weer. Zo ga je niet met mensen om die belangrijk zijn in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker rustig dagje, Gat, ook wel eens fijn.

Ik ben aan het werk, tussen de bedrijven door een was opgehangen en nieuwe in de machine. Vanmorgen eerst even een rondje gelopen en meteen langs het stembureau gegaan (zit in de school, is mooi handig). Zo jongste ophalen en vanmiddag maar eens gaan poetsen.

O ja, en ik heb me ingeschreven voor een vakantiecursus Spaans! Nu nog genoeg deelnemers om door te gaan, hopelijk lukt dat :-)

Dat snap ik wel, Aapje, ik zou er ook even klaar mee zijn..
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor jezelf: ik vind het leuk om naar de bieb tegaan, filmpje tepakken wandeling maken Yoga, of een leuke tent opzoeken en dan lunchen.
ik kan niet zo goed thuisblijven dan word ik vreselijk chagrijnig :hihi:
@online shoppen, ik ben de nachtmerrie van de fysieke winkels :hihi: ik shop alleen maar online, vind wat er in de winkels hangt vaak niks of het staat mij totaal vooral bij de H&M wordt ik soms niet goed ik heb best wel borsten en (medium) heupen dus vaak lijk ik best dik in die rechttoe rechtaan onzin van ze
valt me best op dat veel winkels alleen maar a-lijn kleding hebben

@Maison , jaa zeker, is een hele gezellig groep had daar echt de zenuwen over maar zijn allemaal leuke mensen :proud:

@Lux hoe gaat het nu met zoon? veel plezier met de lunch gezellig
@Drominique ik duim ook mee :hug: , ken je app : mijn kalender daarop kan je zien wann je ongesteld ''moet''' worden en wann je vruchtbaar bent en ovuleert, had het ooit geinstaleerd vanwege mijn period maar kijk soms stiekem ook wann ik ovuleer :$ kan ook bij houden wann je seks hebt als je wilt.

Joh ik ben ook geen moeder maar ik heb amper tijd komt ook voornamleijk doordat ik 40uur werk.
wordt nog leuk later :-?

@Aapje wat een heks >:-( idd, blijkbaar vind ze het niet belangrijk genoeg.

@Juultje ooh leuk dat wil ik ook nog is doen nouja wil graag Spaans leren maar vind maar geen cursus die mij past of ik zie de bomen niet meer door het bos zijn er zoveel :-?


heb nog een flinke was, maar die kan wachten eerst even op thee bij mijn oudjes en daarna mijn nagels doen :cheer2:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
He aapje dat is ook gewoon k#t!
Snap goed dat je er even klaar mee bent...

Rouge, ik ken die apps, had die ook voor de MK, maar heb hem even helemaal overgeschreven en leeggemaakt wegens onbetrouwbaar.
Heb hele lange en onregelmatige cyclussen voor de MK dus met die berekeningen kan ik nu niets.

Ben net klaar met werken, zo ff boodschappen doen en naar kruidvat.
Ga ff bedenken of ik vanmiddag test of toch morgen...
Alle reacties Link kopieren
Drominique: als je de meeste kans wil hebben op een goede duidelijke test morgen ochtend, maar weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten als ik hem eenmaal in huis had!

Aapje: gatver, wat een nare actie van vriendin! En nog meer als het niet de eerste keer was. Zou er inderdaad ook even helemaal klaar mee zijn! Gelukkig is zoon en niet echt teleurgesteld over, maar wel jammer dat je nu een lekker middagslaapje door de neus geboord wordt.

Heerlijk al die mensen die wat aanrommelen vandaag! Wil ik ook. Heb geen echte pauze vandaag op werk, te veel afspraken. Nu even snel een broodje in de auto en dan weer door.

Spaans leren: leuk! Heb ik eerder ook gedaan. Tot en met een aantal maanden Zuid-Amerika aan toe.
Ik had die app van Rouge inderdaad ook. Klopte precies bij mijn cyclus van 35 dagen.

Leuk Spaans leren!

Ik ben ook team online shoppen. Vind fysiek winkelen vreselijk.

Wij liggen nu alledrie op ons bed. Baby slaapt, zoon kijkt tablet en ik kijk programma van gisteravond terug: Niet mijn wereld.
Aapje, wat een klotestreek van d'r zeg! Ik zou ook niet blij worden als iemand me steeds zou laten zitten, en als er kinderen in het spel zijn al helemaal.

Vandaag weer een drukke dag gehad, morgen ook. En mogelijk ga ik vanaf volgende week weer werken, het uitzendbureau belde vanmiddag dat ze een leuke vacature voor me hebben waar snel iemand moet beginnen. Morgen op intakegesprek om de boel rond te breien. Is wel tijdelijk, maar het klonk zo supertof dat ik het prima vind. Is weer een leuke stap toch.
Alle reacties Link kopieren
Aah Aap, heel irritant! Zij heeft half geen idee hoeveel impact dat heeft, zo'n vergeten afspraak. Mag je best even laten weten!

Nanny: spannend, veel succes!

Spaans; ik ben (o.a.) docent Frans. Vind het heel jammer dat Frans moet inleveren voor Spaans omdat iedereen dat graag wil leren. Maar snap het ook goed. Ik moedig jullie aan!
Heb wel een blauwe maandag nog Italiaans gestudeerd.
Op mijn middelbare school kon je alleen kiezen uit Frans en Duits. Ik zat toen wel in team Frans :yes:

Ik geloof dat ze in ieder geval wel weet dat ik niet blij ben ermee. Ze stuurde dat ze oververmoeid was en ik er de dupe van ben nu. Dus heb gezegd dat ze dan geen afspraken moet maken die ze niet na kan komen, al helemaal niet met mijn kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel, leuk dat je Frans geeft! Ik ben redelijk in Frans, kan me in ieder geval enigszins redden op een terrasje. Ik heb er ooit eind-examen in gedaan op de Havo en vind het echt een leuke taal. Mijn dochter heeft dit jaar voor het eerst Frans, het leek haar echt verschrikkelijk, maar ze is er beter in dan in Engels ;-) Ze staat er een ruime 7 voor.
Reden dat ik Spaans wil leren is dat we er zeker om het jaar komen en we er deze zomer 2 weken heen gaan. Schoonouders hebben er een huisje (met de nadruk op -je), daar passen wij niet in, maar we komen er ongeveer om het jaar met zijn allen, wij huren dan een eigen appartement. We gaan nu weer naar dezelfde regio, we hebben dit jaar behoefte aan iets bekends met veel restaurantjes, winkeltjes, strand en de zee op loopafstand. Lekker relaxed naar iets bekends dus.

Nanny, succes, spannend hoor!

Huis is weer schoon gepoetst, morgen nog een dag werken en dan is het alweer weekend. Vrijdag is echt aanrommeldag, eerst sporten, maar ik heb verder niets gepland, als de weersvoorspellingen zo blijven ga ik denk ik lekker wandelen of fietsen of een beetje in de tuin klooien.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Juul: :cheer: voor dochter! Klinkt wel goed dat huisje in Spanje. Het is heel fijn inderdaad om je ergens verstaanbaar te kunnen maken!

Hier staat vanmiddag een bezoek aan de huisarts gepland voor dochter. Vannacht 40.3 en ze hoest als een zeehond. Ligt nu lekker te slapen. Morgen naar een congres met overnachting, had ik heel veel zin in. Goede vriendin van me gaat ook. Die moest verplicht bij collega op kamer, maar komt nu bij mij. Kunnen we echt bijkletsen. Zie er nu toch wel een beetje tegenop door zieke dochter. Nou ja, komt vast goed. Ze is in goede handen :)
Oh dat is sneu voor je dochter Suiker, hopelijk knapt ze snel op! En leuk hoor, een congres, vind ik ook altijd erg leuk!

Hier een leuke,uitdagende maand in het vooruitzicht op het werk. Ik ga meelopen met de ambulance en het traumateam, echt zo veel zin in!!

Hebben jullie al plannen voor de zomervakantie? Heb al wel vakantie opgenomen, maar echt nog niks geregeld. Ben aan het overwegen om lekker in de buurt te blijven, misschien de Waddeneilanden.
Dat klinkt gaaf Lola-lily.

Man wil eigenlijk pas vakantie boeken als ik weer werk heb, maar ik moet er deze zomer echt even uit. Ik heb mijn oog laten vallen op vakantiepark Hooge Holt. Ook omdat we midden in het hoogseizoen vakantie hebben Ivm omgangsregeling stiefdochter en er al heel veel gewoon vol is.
Waar mijn peuter de dans leek te ontspringen mbt ziek zijn, is hij nu toch geveld :-(. Vannacht had mijn kacheltje 39,6 en zit dus samen met baby bij mij op de bank ipv op kdv. En man komt pas laat thuis, dus er staat sushi via thuisbezorgd op menu vanavond.
He wat vervelend aapje! Daar zul je je handen vol aan hebben, baby en zieke peuter.
Ach wat sneu Aapje, beterschap. Zal vandaag niet meevallen.
Zoon is vannacht heel erg verkouden geworden dus die heeft op mij geslapen. Het dubbel dekbek lag nog op bed en heb me dood liggen zweten. Dus nu eerdt een dekbed van bed getrokken.

Vandaag komt mijn jurk binnen! :cheer: Samen met 4 andere pakketten. Is om je dood te schamen.
Alle reacties Link kopieren
Ach nog meer zieke kindjes, sterkte Aapje en Suiker!

Aapje, thuisbezorgd klinkt als een fantastisch plan voor het avondeten!

Suiker, veel plezier op je congres!

Littlebell, eindelijk je jurk! Ik hoop dat hij net zo leuk is als je denkt! En ach, die pakketjes... Wij bestellen ook regelmatig wat, en de buren naast ons ook. Buren aan de andere kant zijn al met pensioen en vaak thuis, dus die zijn de algemene pakketjesinontvangstnemers geworden. Vinden ze meestal niet erg. Maar toen ik laatst een fietsstoeltje en windscherm besteld had bleken de dozen toch wel erg groot te zijn. Sorry buren!

Talen: ik heb Engels, Frans en Duits gehad op school, maar Frans en Duits maar als 'halve' taal, dus alleen lezen en luisteren. Ik weet niet of ze dat nog steeds doen, maar vind dat zo stom! Doe dan 1 taal goed. Ik had ook geen fijne Franse lerares (sorry Suiker) en we hadden heel veel lesuitval. Conclusie: met de hakken over de sloot mijn examen gehaald en nooit echt veel aan die taal gehad. Maar heb talen altijd wel leuk gevonden. Omdat ik naar Zuid-Amerika wilde dat dus gecombineerd met Spaans leren, en dat beviel prima. Spreek denk ik nu beter Spaans dan Frans, maar ik begrijp nu toch ook meer van Frans sinds ik de basis van het Spaans redelijk heb geleerd. Dat zegt vooral iets over hoe slecht mijn Frans daarvoor was denk ik :facepalm:

Lola, nog geen plannen voor de zomervakantie. Gaan eerst in mei een weekje naar Duitsland. Wij zijn op dit moment nog niet gebonden aan de zomer gelukkig. Alhoewel ik nu bedenk dat ik hopelijk, als het lukt, in september ga starten met een opleiding van 2 jaar. En dan zit ik wel de komende tijd vast aan vaste vakanties. En tegen de tijd dat ik daar dan mee klaar ben gaat dochter al bijna naar school :|

Ik moet dit weekend mijn sollicitatiebrief gaan schrijven voor de opleidingsplek. Zie er een beetje tegenop om eerlijk te zijn. Ik weet dat mijn leidinggevende me een goede kandidaat vindt, ik weet dat ik ook een goede kandidaat ben. Maar om dat allemaal in die brief te zetten... pfff.
Ow, leuk dat je jurk komt, Littlebell! En pakketten krijgen, voelt toch altijd nog een beetje als een cadeautje openmaken vind ik, al heb ik het zelf besteld. Dus geniet van je vijf cadeautjes zonder schaamte ;-D

Hopelijk was de sushi lekker, Aapje. Het lijkt me inderdaad veel werk, een kleine baby én een ziek kind tegelijk.

Die baan werd hem niet. Het was uiteindelijk veel commerciëler dan de stagiaire van het uitzendbureau had verteld - die had meer de nadruk gelegd op het administratieve, maar ik zou ook echt acquisitie moet en plegen en zo. En als ik iets echt niet kan én wil is dat het wel.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor de kleintjes!
Krul en aapje. Hoop dat ze snel opknappen.

Maisnon een goede brief schrijven is ook lastig. Dat komt vooral omdat je alles 10 keer af kunt wegen. Zorg dat je zin in ervan af spat, dan komt het vast goed.

He nanny wat jammer!
Solliciteerde je vanuit een baan?

Hier gisteren getest: spierwit. Was te verwachten natuurlijk want het is nog vroeg. Test volgende week nog eens bij geen bloed.
(Heb wel enorm veel afscheiding sinds een paar dagen, dat heb ik nog nooit gehad?)
Alle reacties Link kopieren
@Suikerwafel, heb nooit Frans gehad maar vind het wel een mooie taal, ik ken wel wat woordjes maar daar blijf het bij, vorig jaar waren in Frankrijk en ik had wat zinnen ingestudeerd en pas in de laatste lukte het me om zonder te hakkkelen iets te bestellen :hihi:
aah sneu van je dochter beterschap, hopenlijk knapt ze snel op :rose:

@Lola wauw spannend leuk lijkt me heel intens

@Aapje ook beterschap :rose:

@Bel, heerlijk vooruitzicht :cheer: ik had vorig jaar met kerst 3 pakketten bestelt :$ eentje was zelfs last minute o_o

@Maison, solliciatie brieven schrijven zijn vreselijk, ik heb een aantal voorbeelden en ga daarmee vaak aan de slag ik kopieer en plak wat in elkaar voeg vaak extras er aan toe, maar zou je het lekker in brief zetten je weet nooit ;-)

@Nanny :hug: balen zeg,

@vakantie... vriend en ik hebben niet echt plannen, we beslissen vaak last minute waar we heen gaan. en ook altijd buiten de grote vakanties om. hadden het er laatst nog over maar we hebben echt geen idee :-[ komt misschien ook omdat we de laatste 2 jaar errug reislustig zijn geweest en ook nog is 2 reisjes apart van elkaar hebben gedaan.
dus ja misschien slaan we de vakantie over dit jaar of pakken we kleine city-trip ofzo kan alle kanten op.

@hier mijn vrije dagen zijn weer voorbij moet straks weer aan de bak, was gisteravond met een ''nieuwe'' collega wat gaan drinken super gezellig veel hardgelachen, beetje geroddeld :hihi: en ook wat diepe gespreken gevoerd maar was heel leuk wordt waarschijnlijk een vaste prik
Relax we're all crazy, it's not a competition
Man man man, tussen half 2 en half 4 zou de pakketmevrouw komen en nu nog steeds niks. :'( Ik wilde zo graag naar buiten om te wandelen. En het zijn ook zoveel pakketten dat ik de buren er niet mee wil opzadelen. En in een pakket zit een buggy, ik verwacht dat die redelijk aan de maat is.

nanny wat balen van de baan zeg!

rouge klinkt leuk met die collega, werkse weer!

maisnon sollicitatiebrieven schrijven sucks. Sterkte ermee


Oooo ik zie nu de PostNL bus de straat inrijden. :cheer2:
Goedemorgen! Wat staat er vandaag bij jullie op de planning?
Ik ga vandaag om nieuwe schoenen voor zoon. Ik dacht dat hij maat 23 had en had laatst maat 24 gekocht. Maar hij heeft dus nu 22 en maat 24 is veeeeel te groot. Mijn schoonmoeder heeft nieuwe kleding nodig en heeft gevraagd of ik haar daarmee wil helpen. Dus we maken er een gezellig shopmiddagje van. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Leuk Littlebell, lekker shoppen, veel plezier!
Vandaag even de boodschappen doen en lekker uitrusten en dan eind van de middag naar een verjaardag van een vriendin.
Wat talen betreft, ik heb Frans, Duits en Engels op het vwo gedaan. De nadruk lag toch wel erg op lezen en schrijven bij ons. Dat kom ik dan nog steeds wel uit in het Frans, maar echt een gesprek voeren vind ik lastig. Ik kan de weg vragen of in de supermarkt vragen waar iets ligt. Maar daar blijft het wel bij. Duits en Engels gaan mij makkelijker af, dan kan ik wel een gesprek voeren en een tv programma goed volgen.
Wij denken erover om naar Engeland op vakantie te gaan, maar meestal boeken wij niets en kijken we waar het mooi weer is. Maar nu moeten we dan misschien wel de boot boeken of we gaan met de trein. Ik ga me er eens in verdiepen.
Ik spreek Engels (heb een Britse ouder, dus tweetalig opgevoed) en Duits. Frsns maar heel matig, maar net zoals Gat lukken de basics me wel.

Vandaag lekker een dagje thuis aan rommelen, man is werken. Morgen naar de sauna met een vriendin, kijk er nu al naar uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven