Woningen op Funda, plaats hier wat jou opvalt. 7

18-12-2019 07:16 3131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken hier graag op Funda, gewoon omdat we huizen kijken leuk vinden. Veel topics op het forum gaan over zoektochten op Funda. Maar hier zoeken we niet naar huizen voor ons zelf, we kijken gewoon en delen wat ons opvalt. Dus als je een huis tegenkomt dat je opvalt, plaats dan de link hier en laat ons mee genieten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
mrs.lamaze schreef:
25-03-2020 15:53
Dat bankje in de woonkamer! 😍 Iemand een idee welk merk?
Dat houten ding?

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
25-03-2020 19:43
Dat houten ding?

Afbeelding
Ik zit eerder naar die ‘Jan Schoonhoven’ te kijken :proud:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
25-03-2020 19:43
Dat houten ding?

Afbeelding
Ja!
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
25-03-2020 19:40
Ze wilde de sfeer van de Franse rivièra of côte d'azur

Afbeelding
Afbeelding

Ze waren alleen vergeten dat hun perceel aan een baggersloot ligt en uitkijkt op een fietspad.

Afbeelding
Leuk artikel erover :) . Het is van een tandarts overigens, die wel erg van wit houdt :biggrin:

https://www.quotenet.nl/vastgoed/qastee ... ad-212890/
groentuintje wijzigde dit bericht op 25-03-2020 20:00
7.72% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
25-03-2020 19:53
Ik zit eerder naar die ‘Jan Schoonhoven’ te kijken :proud:
Ik naar dat houten ding. Denk dat het multifunctioneel is. Als je het rechter, lage deel links op het langste deel zet, en het laatste kleine deel omdraait en ernaast, dan heb je een parallellogram.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
25-03-2020 19:59
Ik naar dat houten ding. Denk dat het multifunctioneel is. Als je het rechter, lage deel links op het langste deel zet, en het laatste kleine deel omdraait en ernaast, dan heb je een parallellogram.
:mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
25-03-2020 20:01
:mrgreen:
En zet je de andere delen tegen het lange deel, met wat draaiwerk, dan heb je een heel lange salontafel.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
neweve schreef:
24-03-2020 21:06
Eens!
Al verbaas ik me wel over de prijzen voor en na. Ik had niet verwacht Vught zo populair was...
Een (egale) ondervloer is makkelijk af te werken als het niet jouw stijl is.
Vught is heel duur wonen.
Rijkeluisdorp.
Alle reacties Link kopieren
mrs.lamaze schreef:
25-03-2020 19:56
Ja!
Ik denk dat het maatwerk is. Als het je echt aanspreekt dan kan ik deze vrouw aanraden; https://tinterieur.nl/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
25-03-2020 20:04
En zet je de andere delen tegen het lange deel, met wat draaiwerk, dan heb je een heel lange salontafel.
Multifunctioneel en heel lelijk :$
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Die 'rivier' vind ik fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
25-03-2020 20:05
Ik denk dat het maatwerk is. Als het je echt aanspreekt dan kan ik deze vrouw aanraden; https://tinterieur.nl/
Dank.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
25-03-2020 20:05
Multifunctioneel en heel lelijk :$
Dat vind ik dus van die andere banken in dezelfde ruimte. Ik vind dat echt "senioren en bejaarden" uitstralen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
neweve schreef:
24-03-2020 21:09
Heb je ergens een kat/ananas/octopus/rare makelaar/bloemenprint verstopt? Dan vinden we hem vast terug ;-D
Haha nee hoor, die van mij staat nu 2 weken op funda, heeft een gevorderde vind de kat, maar hij is hier nog niet voorbij gekomen...
Alle reacties Link kopieren
BeaTea schreef:
25-03-2020 14:31
Jammergenoeg is deze net een tonnetje te duur maar hij kijkt wel lekker weg :love: https://www.funda.nl/koop/den-haag/huis ... straat-98/
Nice!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
BeaTea schreef:
25-03-2020 14:31
Jammergenoeg is deze net een tonnetje te duur maar hij kijkt wel lekker weg :love: https://www.funda.nl/koop/den-haag/huis ... straat-98/
Een tonnetje maar? :-D zelfs met een ton minder zou ik nooit meer op vakantie kunnen gaan hahaha.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
25-03-2020 20:16
Dat vind ik dus van die andere banken in dezelfde ruimte. Ik vind dat echt "senioren en bejaarden" uitstralen.
Eens :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Wist niet dat Vught een kakdorp was. Vond het er erg smoezelig uitzien de laatste keer dat ik er was. Bij kakdorp stel ik mij zoiets als Aerdenhout voor. Waar zelfs het onkruid exotische namen heeft en grof vuil een ‘stellage’ van een of andere vage kunstzinnige mevrouw is.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
25-03-2020 23:14
Wist niet dat Vught een kakdorp was. Vond het er erg smoezelig uitzien de laatste keer dat ik er was. Bij kakdorp stel ik mij zoiets als Aerdenhout voor. Waar zelfs het onkruid exotische namen heeft en grof vuil een ‘stellage’ van een of andere vage kunstzinnige mevrouw is.
Er is niet gezegd dat Vught een kakdorp is, maar het is wel een dure gemeente. Sterker nog: de duurste van Brabant.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
25-03-2020 23:44
Er is niet gezegd dat Vught een kakdorp is, maar het is wel een dure gemeente. Sterker nog: de duurste van Brabant.
Hoe zou jij dan “ Vughtenaren doen kak, ze spreken kak, denken kak te wonen” samenvatten?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
25-03-2020 23:50
Hoe zou jij dan “ Vughtenaren doen kak, ze spreken kak, denken kak te wonen” samenvatten?
Is dat hier gezegd? Oh daar heb ik dan overheen gelezen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
25-03-2020 23:52
Is dat hier gezegd? Oh daar heb ik dan overheen gelezen.
:-D het is ook lekker actief dit topic. Heerlijk binnen gluren, mijn eigen hut hangt mij echt de keel uit.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren

:wtf:

Komt er zo meteen een mannetje op een vliegend tapijt langs zoals in de Efteling ? Woont daar de vliegende Fakir?
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 26-03-2020 00:16
15.11% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
25-03-2020 23:55
:-D het is ook lekker actief dit topic. Heerlijk binnen gluren, mijn eigen hut hangt mij echt de keel uit.
;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor haar praten : ‘Ja maar Jan, luister nou. We maken het wel wit ofzo. Het is toch doodzonde van die ruimte? Geloof me nou maar. Wedden dat je daar straks bijna niets van ziet’?

https://www.funda.nl/koop/breukelen/hui ... 2/#foto-12
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven