Zaterdag topic!

14-07-2018 09:56 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is er wel weer eens tijd voor!

Wat ga je doen vandaag?
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik was idioot vroeg wakker, dus idioot vroeg boodschappen gedaan (en 7 Hortensia's á €1.49 per stuk heb gescoord!) straks sporten nog even naar de visboer en de slager. Vanavond mosselen eten en morgen bbq met de schoonfamilie. Gezellig!
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Vroeg opgestaan om wat achterstallig werk weg te werken, nu koffie, dan sporten, vanmiddag naar de bibliotheek en met een beetje mazzel in de zon van mijn nieuwe boeken genieten :sun:
Alle reacties Link kopieren
Leuk, weer een zaterdagtopic!

Ook ik was vroeg uit de veren vanochtend. Boodschappen zijn binnen (zowel supermarkt, slager als ook de bakker). Dadelijk nog even aan de was.

Vanmiddag ff luieren in de tuin denk ik en vanavond bbq! :)

Fijne zaterdag! :sun:
Hoor ik mosselen??
Ik kom eraan... :proud:

Hier ook vroeg wakker, op mn gemak krantje, koffie enz, en al wat in huis gerommeld. (Kattenbakken, was gedaan en 2e zit in machine)

Ik zit nu even naar de festiviteiten van Quatorze juillet te kijken. (Ik ben dol op geschiedenis en op Frankrijk)
Verder lekker rommelen, afspreken met bff,boek lezen in de zon enz.
Lekker rustig aan, ik ben er achter dat ik, ook op zaterdagen veel te veel moet van mezelf. Kost me vrij veel energie dus ik probeer het af te leren...

Fijne dag allen!
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 14-07-2018 10:44
16.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ah kan ik dit topic mooi gebruiken als to do list haha!
Ik moet nog:
Boodschappen doen
Veters kopen
Aux kabel kopen
Bibliotheek
Jurkje in de stad scoren
Was draaien
Vanavond barbecuen bij ouders en daarna spelletjes spelen bij vrienden.

Ga komende week op vakantie, vandaar dat vandaag de laatste kans is om bepaalde dingen te doen.
Alle reacties Link kopieren
Om 9 uur opgestaan, op mijn gemak ontbijten en koffie drinken, forummen.

Zometeen was draaien, opruimen, boodschappen en koken voor vanavond (ik werk in de zorg en moet straks gaan werken)

En daarna werken :-( . Geen zin in. En daarna misschien nog een dansje in de stad. Morgen weer late dienst. Maar daarna zowaar 4 dagen vrij :-)
Samen met man de koelkast schoongemaakt, koffie gedronken. Nu wat op de laptop klooien, de was doen. Dan lunchen en wat rusttijd op bed. Vanavond naar een vriendin en haar man, hun nieuwe huis bekijken.

Wat me eraan herinnert dat ik nog wat voor haar moet kopen.
Alle reacties Link kopieren
Kamperen met de kinderen! Lekker buiten zijn, zwemmen en in het gras liggen en boek lezen.
Geen moer.
Heb last van hooiekoorts, voel me beroerd. Heb al wel mijn huisje helemaal aan kant gemaakt want ik was weer belachelijk vroeg uit de veren.
Lekker vroeg koken, filmmarathon houden en mijn nagels doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellig topic is dit altijd!

Ik ga de laatste inkopen doen voor mijn reis naar IJsland komende week. Qua kleren vind ik het best lastig...het is er nu zo'n 12-14 graden, wat neem je dan allemaal mee? :fortune:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ziek. :sick:
Moet binnen een straal van 5 meter van het toilet blijven anders gaat t niet goed. Bleh.
Mijn man is met de oudste 2 kinderen een wandeling maken en ik ben thuis met de jongste. Ze is niet helemaal in orde denk ik.
Ik ben de was aan het doen en ik ga dadelijk wat werken in de tuin en komkommersalade maken. Verder wilde de kinderen vandaag pizza dus die ga ik ook nog maken. En vanavond krijgen we bezoek van vrienden die terug zijn van hun vakantie in Canada.
Alle reacties Link kopieren
Werken in de zon (post bezorgen) en daarna lekker genieten van de zon! Vanavond weer lekker frisbeeën met 1 van de honden en daarna nog verjaardag :)
anoniem126 wijzigde dit bericht op 14-07-2018 11:12
9.09% gewijzigd
vivapimpelmees schreef:
14-07-2018 11:09
Ik ben ziek. :sick:
Moet binnen een straal van 5 meter van het toilet blijven anders gaat t niet goed. Bleh.

Beterschap :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Douchen
Boodschappen doen
Naar het zwembad zwempas regelen
Wasjes draaien
Boek lezen
Hardlopen

Heel lang uitgeslapen voor mijn doen
Heanig an
Goedemorgen!
Ik ga met zoon naar de kinderboerderij. Zoon lekker spelen en ik lekker in het zonnetje.
Terwijl wij op de kinderboerderij genieten, maakt man pulled pork voor vanavond. :-9
Ik lig nog in bed, misschien zo nog een uurtje tukken omdat het kan.
Vanmiddag naar de film met beste vriendin en daarna 200 meter verderop de Arena in, Kensington concert!
Alle reacties Link kopieren
@ mick87 werkse!

@pimpel beterschap

@ silver, Kensington, cool! Veel plezier.
Ik heb vanochtend uigeslapen tot 9.30 uur, want was gisterenavond de stad in geweest en sowieso erg moe van afgelopen week.

Daarna nog even gerelaxt in bed. Daarna heeft mijn vriend een ontbijtje met koffie voor ons klaargemaakt en heb ik een aflevering van Modern Family gekeken.

Daarna ben ik de hond gaan uitlaten en nu zit ik even te forummen.

Ik ga nu even wat achterstallig werk inhalen, daar ben ik wel even mee bezig ben ik bang. Verder vandaag nog boodschappen doen en vanavond hopelijk weg (er is een soort food truck festival hier in de buurt, dus misschien daar even heen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven