Zaterdagmorgentopic!

19-10-2019 09:31 63 berichten
Goedemorgen allen,

Het beloofd hier vandaag een redelijke dag te worden, met wel vanmiddag een buitje, maar nou niet zo erg om over naar huis te schrijven.

Ik heb geen plannen voor vandaag buiten de deur, blijf lekker binnen, beetje rondvogelen in huis, wat wasjes draaien, mijn bed verschonen en wat opruimen in de keuken. Veel is het niet, maar voor de verloren uurtjes is internet meer dan geschikt.

Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er woeste plannen of is thuis rondvogelen ook het enige plan? Het is een mooie dag om te gaan windsurfen of lekker wild op een paard over het strand te galopperen, wie oh wie gaat zoiets doen. Wordt het een boswandeling, ga je statten, naar grootouders op bezoek of komen je ouders langs?


Laat het me weten, dan maken we er weer een gezellig topic van.
Kristos schreef:
19-10-2019 09:50
Hier niet zo heel veel plannen. Net de boodschappen gedaan en dan tot vanmiddag wat in huis rommelen. Vanmiddag ga ik naar mijn broer en schoonzus, mijn neefje is 9 geworden dus die geven een feestje. Vanavond lekker netflixen en morgen een huishouden en leesdagje. Fijn weekend allemaal!
9 jaar is groot, al heel groot zelfs. Wat heb je voor cadeau gekocht? Ben ik wel benieuwd naar. :)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het al de hele ochtend droog! Maar misschien komt dat nog. Wilde eigenlijk gaan winkelen, gister al drie keer doorweekt geweest dus mogelijk online shoppen ;)

Verder straks de dag beginnen met een cappuccino met havermelk en daarna voor het eerst naar de verloskundige voor een intake.

Verder hier ook een date met de strijkplank en verder zoeken naar zoveel mogelijk warme fluffy truien!

Fijne zaterdag!
PiNuts14 schreef:
19-10-2019 09:53
Yes! Ik dacht net ‘wat is een zaterdagmorgentopic van cateautje lang geleden’!

We liggen nog in bed (knuffelen met de kat), gisteren stond om 5:15 de wekker en lag ik er pas na 23:00 in, en dit is de enige weekenddag zonder echte plannen dus nemen we het ervan.

Vandaag dus alleen strijken en verse soep maken, en liefst maak ik al een presentatie voor mijn talencursus, heb volgende week een presentatie in de les. Morgen gaan we naar de ochtendmarkt, moet een was gedaan worden (en stofzuigen, badkamer en toiletten schoon enzo) en maak ik alvast het eten voor maandag.

Fijne zondag!
Lekker, een vers bakkie soep, gaat er altijd in. Is wel een goed plan ook trouwens. :D

Als je iets graag wil doen, dan zou ik niet wachten, want wie weet zie je er andere dag als een berg tegenop.

Mooie dag!
Uitgeslapen, was gevouwen, huis geordend en nu gestyled op de bank. Oorspronkelijke plan was vanavond restaurantbezoek. Net besloten dat over te slaan. We gaan een dag shoppen in den verre en dan vanavond thuis in pyjama op de bank onder een deken met een bestelling via thuisbezorgd of zo.
De komende tijd diverse uitjes gepland waarbij eten een rol speelt, voor mij nu liever pas op de plaats.

Hier regen regen regen. We gaan een overdekt shoppingcenter opzoeken. Misschien combineren met een middagfilm.
Utakar schreef:
19-10-2019 09:59
Oelalaaaa ;-D
Mijn strijkplank is ook nog opzoek naar een date hoor ;) Wil best jullie ook aan elkaar koppelen.

Wat ik ga doen? niets, in bed liggen. En bijkomen van de chemo.

Moet eigenlijk internet afstruinen naar nieuwe kleren. Van alle kleding in mn kast staan nog maar 2 dingen een beetje fatsoenlijk, ben in 2 maanden tijd zn 11 kg afgevallen. Maar op een of andere manier hik ik daar een beetje tegenop. Liefste zou ik allemaal joggingbroeken kopen met leuke printjes, die ik dan gewoon met een effen shirtje kan dragen. Maar volgens mn vent ga ik me daar niet heel gelukkig van voelen, en misschien heeft die daar wel gelijk in. Want over 2 weken gaat mn schoonzus trouwen. Kan moeilijk daar in een joggingbroek aan komen zetten...
Ik wens je van harte beterschap! :rose: :rose: :rose:

Ja, zoek leuke kleding uit, dan voel je je veel meer mens en vooral vrouw, dus luister maar naar je man, voor deze keer. ;-)

Mooie dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen!

Hier zojuist al boodschappen gedaan, was nog lekker rustig. Nu even koffie drinken met een stukje speculaas. Beetje rommelen in huis en als de peuter vanmiddag weer wakker is gaan we langs opa om te helpen met allerhande computerproblemen.

Morgen komt mijn broer op visite.

Fijne zaterdag!
Mermedina schreef:
19-10-2019 09:59
Ik ben toevallig net klaar met paardrijden en ga straks douchen. Ik ruik naar mest en de regen heeft dat er niet afgespoeld, integendeel! Het was helaas niet op het strand.

Vandaag wil ik een kroonluchter ophangen, die is best mooi geworden (zelf geschilderd). Daarvoor wil ik nog energiezuinige lampjes bestellen in kaarsvorm.

Ik ga met een vriendin een konijn ophalen (voor haar). Ik wil eigenlijk ook graag nog een bos bloemen halen voor op tafel. Misschien gaan we wel even samen door intratuin maar dan blijven we ‘hangen’ in de kerstshow en duurt het te lang.

Ik moet namelijk een beetje voortmaken want we hebben spelletjesavond hier thuis, ik ga mijn dochter vragen of ze koekjes en pompoencake wil bakken voor de hongerige meute, ze nemen zelf ook altijd wat mee en ik heb al wat klaarstaan om aan de stapel snacks toe te voegen.

Ik wil graag nog twee van mijn langharige katten kammen. Oh en de boot mag wel eens uit het water en de tuinkussen naar de berging, dus als ik nog tijd heb...anders morgen maar. Ik wil nu al teveel voor 1 dag :P

Ik ga maar eens beginnen met een warme douche want ik krijg het nu koud en mijn ontbijt is op.

Heb een fijne dag!
Je hebt een mooie dag voor de boeg, geniet ervan en kom maar door met al dat lekkers. :D
Arequipa schreef:
19-10-2019 10:03
Bij mij is het al de hele ochtend droog! Maar misschien komt dat nog. Wilde eigenlijk gaan winkelen, gister al drie keer doorweekt geweest dus mogelijk online shoppen ;)

Verder straks de dag beginnen met een cappuccino met havermelk en daarna voor het eerst naar de verloskundige voor een intake.

Verder hier ook een date met de strijkplank en verder zoeken naar zoveel mogelijk warme fluffy truien!

Fijne zaterdag!
Gefeliciteerd!

Spannend zo'n eerste bezoek. Dat het je maar alles mag brengen dat je wenst. :)

Fijne dag!
Ttroeteltje schreef:
19-10-2019 10:06
Uitgeslapen, was gevouwen, huis geordend en nu gestyled op de bank. Oorspronkelijke plan was vanavond restaurantbezoek. Net besloten dat over te slaan. We gaan een dag shoppen in den verre en dan vanavond thuis in pyjama op de bank onder een deken met een bestelling via thuisbezorgd of zo.
De komende tijd diverse uitjes gepland waarbij eten een rol speelt, voor mij nu liever pas op de plaats.

Hier regen regen regen. We gaan een overdekt shoppingcenter opzoeken. Misschien combineren met een middagfilm.
Lijkt me een leuke dag te worden, geniet ervan.

Fijne dag!
RoosOpJeHoed schreef:
19-10-2019 10:08
Goedemorgen allen!

Hier zojuist al boodschappen gedaan, was nog lekker rustig. Nu even koffie drinken met een stukje speculaas. Beetje rommelen in huis en als de peuter vanmiddag weer wakker is gaan we langs opa om te helpen met allerhande computerproblemen.

Morgen komt mijn broer op visite.

Fijne zaterdag!
Respect voor alle vroege vogels die alreeds buitenactiviteiten hebben gedaan, ik zit nog in mijn huiskleren nota bene.

Fijn, langs opa, kon ik dat nog maar. :)

Maak er een mooie dag van!
Cateautje schreef:
19-10-2019 09:41
Maar plenst het ook boven de Efteling?
Voor winterkleding shoppen is overigens ook leuk. :)

Maak er in ieder geval een leuke dag van!
Jep, daar plenst het ook.
Gedeelte waar ik ga winkelen is overdekt gelukkig.
Cateautje schreef:
19-10-2019 09:53
Het is niet gelukt met de plant, maar dat komt nog wel. Ze waren in Delft uitverkocht en ik wilde niet naar Barendrecht, veel te ongezellig daar, maar als het goed is heeft Delft ze nu weer, dus kan ik er één dezer dagen naartoe.

Leuk, met zo'n groepje jong grut. Als ik die tot mijn beschikking had zou ik ook Pokemonnen. :-D

Leuke dag gewenst!
Jammer dat het nog niet gelukt is, maar zo heb je van de week nog een uitstapje.

Lukt het jou om dan alleen met een plant naar buiten te lopen of zwicht je dan ook nog wel eens voor andere dingetjes?

Manlief móet altijd een hotdog aan het eind en kinderen willen altijd een ijsje :facepalm:
Rubble schreef:
19-10-2019 10:17
Jammer dat het nog niet gelukt is, maar zo heb je van de week nog een uitstapje.

Lukt het jou om dan alleen met een plant naar buiten te lopen of zwicht je dan ook nog wel eens voor andere dingetjes?

Manlief móet altijd een hotdog aan het eind en kinderen willen altijd een ijsje :facepalm:
Ik heb een aantal geweldige dingen gezien op de site, maar ik heb wel de discipline om daar met enige snelheid aan voorbij te lopen, dus ja, het blijft bij de plant met pot.
Ik heb van Ikea twee dinerbonnen gekregen en daar ga ik wel gebruik van maken, anders was het een hotdog geworden. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-10-2019 09:53

Leuk, met zo'n groepje jong grut. Als ik die tot mijn beschikking had zou ik ook Pokemonnen. :-D
Ik heb geen groepje jong grut maar ga ook nog pokemonnen vandaag :P ga er zelfs eerder voor met de bus en dan wandelen door de buurt waar mijn moeder woont. Sinds ik dat speel wandel ik veel buiten.
Kwebbeltje91 schreef:
19-10-2019 10:16
Jep, daar plenst het ook.
Gedeelte waar ik ga winkelen is overdekt gelukkig.
Da's minder, dan beter niet gaan.

Ik hoop dat je vindt wat je zoekt. :)
dolfje schreef:
19-10-2019 10:22
Ik heb geen groepje jong grut maar ga ook nog pokemonnen vandaag :P ga er zelfs eerder voor met de bus en dan wandelen door de buurt waar mijn moeder woont. Sinds ik dat speel wandel ik veel buiten.
Leuk dat je dat dan toch doet. Ik vind het niet leuk in mijn eentje.
Cateautje schreef:
19-10-2019 10:21
Ik heb een aantal geweldige dingen gezien op de site, maar ik heb wel de discipline om daar met enige snelheid aan voorbij te lopen, dus ja, het blijft bij de plant met pot.
Ik heb van Ikea twee dinerbonnen gekregen en daar ga ik wel gebruik van maken, anders was het een hotdog geworden. ;-)

Dat vind ik knap! Wij moeten van de week ook nog gaan, heb een lijstje gemaakt van dingen die we moeten halen. Misschien dat wij er ook wel een diner aanvast knopen. Goed idee!

Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een straks met mijn man naar een andere stad. Lekker even tijd voor ons tweeën. Geen idee nog wat we gaan doen met dit weer, iig uit eten en een leuk hotel geboekt. Misschien wel gewoon films kijken in bed :)
yette schreef:
19-10-2019 10:26
Ik ga een straks met mijn man naar een andere stad. Lekker even tijd voor ons tweeën. Geen idee nog wat we gaan doen met dit weer, iig uit eten en een leuk hotel geboekt. Misschien wel gewoon films kijken in bed :)

:love:

Meer woorden heb ik niet.

Geniet met volle teugen! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-10-2019 10:24
Leuk dat je dat dan toch doet. Ik vind het niet leuk in mijn eentje.
Over het algemeen speel ik alleen maar kom hier in de wijk wel veel mensen tegen die ook spelen en een collega speelt ook dus af en toe lopen we samen in de pauze. Heb door het spel in elk geval veel mensen uit de buurt leren kennen van jong tot oud.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
19-10-2019 10:26
Ik ga een straks met mijn man naar een andere stad. Lekker even tijd voor ons tweeën. Geen idee nog wat we gaan doen met dit weer, iig uit eten en een leuk hotel geboekt. Misschien wel gewoon films kijken in bed :)
Heerlijk!
Goedemorgen iedereen!

Ik moest eigenlijk werken dit weekend maar ik ben ziek. Dus afgemeld.
De afgelopen week ben ik door wezen werken met koorts en overgeven. Maar nu dacht ik: ik kan niet meer. Rust. Dus dat ga ik vandaag en morgen doen.

Mijn man is vandaag wel aan het werk. Normaal altijd weekends vrij maar voor zijn werk moest ie naar andere kant van het land om gebouw testen te doen. Hij zal vanmiddag laat thuis zijn dus ik zorg wel voor lekker eten voor hem.

En eigenlijk moet ik wat doen met onze vaatwasser. Is verstopt denk ik. Filters en alles is schoon maar wil niet afpompen. Maar ik heb er geen zin in.
Ben moe en jakkie. Dus ik kijk wel even.

Sorry dames voor mijn klaagzang.
Fijne dag iedereen!
Beterschap gewenst Lindybop en maak je niet te druk.
Ik had met date afgesproken maar die is vannacht heel ziek geworden van verkeerd voedsel dus dat gaat even niet door. Maar goed, komt wel weer.
Dus ik heb al even het huis opgeruimd, wasje gedraaid en ga nu boodschappen doen en daarna lekker lui op de bank met een serie of een boek. Oh en met voetbal vanmiddag. En even online werkkleding shoppen denk ik.

Denk dat ik vanavond lekker pizza ga eten. :-9

Hoe is het met jou en Balin Cateau?
Madrid87 schreef:
19-10-2019 10:46
Ik had met date afgesproken maar die is vannacht heel ziek geworden van verkeerd voedsel dus dat gaat even niet door. Maar goed, komt wel weer.
Dus ik heb al even het huis opgeruimd, wasje gedraaid en ga nu boodschappen doen en daarna lekker lui op de bank met een serie of een boek. Oh en met voetbal vanmiddag. En even online werkkleding shoppen denk ik.

Denk dat ik vanavond lekker pizza ga eten. :-9

Hoe is het met jou en Balin Cateau?
Je hebt in ieder geval een relaxed dagje voor de boeg nu, zonder al dat gezweet, gegymnastiek en druk gedoe. ;)

Met mij gaat het zeer redelijk en Balin? Ach, die heeft altijd wat te zeuren, zit bijvoorbeeld de hele dag aan de verkeerde kant van de deur en houdt me bezig, met kroelen, aaien, wassen, zachtjes bijten, m'n stoel inpikken, m'n melk en yoghurt stelen, olijven uit mijn mond graaien. :cat:
Denk dat ik hem maar buiten de deur zet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven