Zaterdagochtend topic

19-05-2018 07:29 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ik lees dit topic altijd met veel plezier en dacht ik trap ook eens af...

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Honingbloesem schreef:
19-05-2018 08:21
Vinyl in de wc leggen, zonder de pot te verwijderen! Dit i.v.m. achterlijk aansluiting. Nou dat zal veel gevloek worden want ga dat maar netjes rond de pot leggen :sarcastic: Denk dat ik er een kit rand omheen ga doen.

Fijne zaterdag,
Leuk werk. Ik zou eerst een mal maken van oude kranten . Een hip wc-kleedje maakt het resultaat af!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kermitt schreef:
19-05-2018 08:28
Mag zo langs de endodontoloog voor een wortelkanaalbehandeling.. en daarna in bed naar het huwelijk kijken denk ik, hangt er vanaf hoe goed/slecht ik er vanaf kom
Sterkte Kermitt.
Alle reacties Link kopieren
Kermitt schreef:
19-05-2018 08:28
Mag zo langs de endodontoloog voor een wortelkanaalbehandeling.. en daarna in bed naar het huwelijk kijken denk ik, hangt er vanaf hoe goed/slecht ik er vanaf kom
Sterkte en beterschap!


Hier haag poten, royal wedding, tutten met de jongste en hopelijk nog wat (tuin)klusjes.
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik tegels in de badkamer uit een van onze voor-vorige huizen die telkens hergebruikt worden. Zou weleens nieuw willen maar anthracietkleur is heel neutraal; elke kleur kan erbij dus nooit veranderd.
retrostar wijzigde dit bericht op 19-05-2018 10:45
9.21% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Harry lijkt me heel aardig; ik zag hem laatst in een survivaltocht aan de noordpool (dacht ik) dus ook al zo'n stoere prins net als Alex maar trouwerijen kijk ik nooit naar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zit met een emmer cappuccino even rustig wakker te worden. Heb gisteravond gewerkt en moet straks ook weer. Totaal geen zin in maar ja het moet maar. Nog maar een avond en dan ben ik er weer vanaf. Straks met mijn moeder even koffie drinken ergens en verder wat relaxen voor ik weer weg moet om 15.00. Gelukkig is het Ramadan en dus een stuk rustiger op mijn werk. Bruiloft ga ik niet naar kijken, ondanks dat ik Harry de leukste prins vind daar.

Morgen tot dinsdag lekker vrij, ga dan op de bank met mijn nieuwe Top Gear dvd's. Nu al zin in.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk overigens dat er talloze helicopters om Harry heencirkelden want een dooie of bevroren prins daar zit niemand op te wachten en ook die cameramensen moeten ergens vandaan komen. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat Nederland niet voor de kosten van die Engelse bruiloft opdraait.
We hebben net koningsdag achter de rug. Was duur genoeg denk ik zo.
Tja ik heb niet veel met bruiloften. Maar verplicht nummer voor Harry en whats her name.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
19-05-2018 08:45
Leuk werk. Ik zou eerst een mal maken van oude kranten . Een hip wc-kleedje maakt het resultaat af!
Dank je wel Retro! Heb hier nog karton, maar kranten zijn ook een goede optie!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Honingbloesem schreef:
19-05-2018 09:04
Dank je wel Retro! Heb hier nog karton, maar kranten zijn ook een goede optie!
Karton is nog vormvaster natuurlijk. Veel plezier met het werk en je nieuwe vloertje!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
amereeh01 schreef:
19-05-2018 07:32
Ik ben zojuist wakker gemaakt door de middelste en heb net koffie gezet. Even rustig wakker worden. De oudste en jongste liggen nog met papa op 1 oor.

Straks lekker naar de kapper en even wat shoppen. Heerlijk even zonder gezinnetje. Om half 2 moet man weg en ben ik alleen met de kids. We gaan lekkere hapjes eten en films kijken en ik heb beloofd dat ze mogen logeren in ons bed.
Ik heb er zin in!
Klinkt gezellig. Je bedoeld vanavond hapjes? Als avondeten? En film(s)? Tekenfilms?
momo1980 schreef:
19-05-2018 08:01
Wij gaan zo naar het afzwemmen van de jongste en daarna eten de opa’s en oma een cakeje hier. Dan gaan we snel de auto in om de kinderen weg te brengen naar mijn oom en tante die op ze gaan passen zodat man en ik nieuwe meubels voor ons nieuwe huis kunnen gaan kopen. Drukke maar leuke dag dus!
Leuk! Spannend! Levertijd is vast enkele weken?
Net boodschappen gedaan.

Toiletvloer was besmeurt, kind had naast pit geplast en er doorheen gelopen. Dat schoongemaakt.

Nu op pak 24 Kitchen...Baking Good, Baking Bad.........zo’n leuk mens!!
Goedemorgen :)

Hier een heel rustig weekend. Afgelopen week heel hectisch geweest en gisteren is alle spanning eruit gekomen. Mezelf (en wat andere mensen) beloofd dat ik dit weekend niks ga plannen. Maandag hoef ik pas te werken.
Net uit bed gerold, nu lekker aan het ontbijten. Straks nog wat kleine dingetjes halen bij de winkel, en vanmiddag tv kijken en netflixen. Misschien nog wat in het huishouden doen, maar dat kan morgen eventueel ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen! Hier net mijn duif zijn medicijnen gegeven. We gaan vanmiddag naar de Praxis om lampen te kopen voor in huis, en misschien nog naar de bios vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Was er al om 7 uur uit. Eerst honden en katten verzorgd en uitgelaten en daarna naar sportveld. Heb kantine dienst vanochtend :). Vanmiddag even naar Leeuwarden om iets te ruilen en de stad even in. Verder geen plannen het weekend. Oja. Even tentje opzetten , nieuw , die gaat mee naar Canada Wel zo handig om te zien of ie compleet is en hoe hij werkt.

Pinksteren verder geen plannen. Mijn partner zit wederom in Verweggistan dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het bankhangen met de hond. Misschien dat ik zo nog in actie kom, maar de tijd van de maand motiveert me niet echt vandaag. Ik voel me echt ellendig.

Ons huis wordt momenteel verbouwd, dus er is nog zat te doen als ik me er wel toe kan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Liep al om 7 uur in de stad, Luilak-acties met fikse korting. Supermooi jasje gescoord met 40% korting en drie pantalons voor de prijs van 2.
Net puin geruimd, straks even een uurtje sporten, verder met puin ruimen en ondertussen The Royal Wedding kijken.
En nog even langs de halalslager voor vlees en lekkere ramadan zoetigheid.
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje Netflixen, een beetje werken, een recept uitzoeken voor morgen (ik krijg eters), wat boodschappen doen... Dat was het wel. Superrelaxed! Gisteren heb ik van de vroege ochtend tot late avond gewerkt, dus zo'n dag is ook wel fijn dan.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
19-05-2018 09:23
Klinkt gezellig. Je bedoeld vanavond hapjes? Als avondeten? En film(s)? Tekenfilms?
Ja lekkere hapjes als avondeten...houd ik van haha. Ga zo even langs de traiteur en voor de kids lekker poffertjes.
Ik zoek nog leuke films voor de kids van 3 en 6?
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
19-05-2018 09:30
Goedemorgen :)

Hier een heel rustig weekend. Afgelopen week heel hectisch geweest en gisteren is alle spanning eruit gekomen. Mezelf (en wat andere mensen) beloofd dat ik dit weekend niks ga plannen. Maandag hoef ik pas te werken.
Net uit bed gerold, nu lekker aan het ontbijten. Straks nog wat kleine dingetjes halen bij de winkel, en vanmiddag tv kijken en netflixen. Misschien nog wat in het huishouden doen, maar dat kan morgen eventueel ook nog.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het hele weekend eindexamens nakijken :'( . En eigenlijk moet ik me aan mijn dieet houden, maar met zo'n weekend ben ik er bang voor haha.
amereeh01 schreef:
19-05-2018 10:06
Sterkte!
Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
19-05-2018 09:21
Karton is nog vormvaster natuurlijk. Veel plezier met het werk en je nieuwe vloertje!
Dank je wel Retro, laat wel even weten of het gelukt is :)
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ik was er om 10.00 uur uit. Naar de kapper geweest en boodschappen gedaan.
Nu een paar uur boekverslagen en proefwerken na kijken. Vanavond eten bij vrienden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven