Zaterdagtopic!

25-01-2020 10:53 45 berichten
Goedemorgen allen,

Het is een beetje laat, dus dit wordt geen zaterdagmorgentopic, maar een zaterdagtopic, zodat er geen tijdslimiet op zit.
Moest bijna de hele week vroeg op en heb te weinig geslapen en dus nu ingehaald, had het hard nodig ook.

Naar aanleiding van bovenstaande heb ik dan ook geen grote plannen voor vandaag. Het kan zijn dat ik nog eventjes naar buiten ga, maar die kans is minimaal. Wat ik wel ga doen is mijn dekbed wassen en onderslopen en matrasbeschermer en dan lekker mijn bedje opmaken zodat ik er vannacht weer prinsessenheerlijk bij lig.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag? ga je de mart op? Ga je weekboodschappen doen? Vlieg je eventjes op en neer naar Dubai voor een tintje? Of ga je winkelen in Parijs?
Ben benieuwd naar alle plannen, dus laat het me weten, dan maken we er iets gezelligs van hier.
Cateautje schreef:
25-01-2020 11:59
Wat een snoepie van een hoes. Kan me voorstellen dat je hem hebt genomen. :-D Zeg maar tegen je man dat hij in je arm mag, dat je hem zult beschermen, dan komt het vast goed.

Ik vroeg eigenlijk naar een plaatje van je topvintagebestelling, al ben ik ook blij met deze hoor. :$
Oh oeps. Ik ben/was nog niet helemaal wakker.
Maar mijn TopVintage bestelling is niet heel bijzonder hoor een blauw en zwart vestje van King Louie.
Afbeelding
Hier 2 van dus. Ik ben een koudkleum en dit gooit altijd zo fijn op een jurk.
Nummer*Zoveel schreef:
25-01-2020 12:10

Ik probeer ook gezonder te eten, met als doel om zowel mijn gezondheid te verbeteren als om af te vallen (5 down, 15 to go). En als slechte eter vind ik het best een uitdaging om elke dag weer iets te verzinnen wat zowel qua calorieën goed zit als nog iets van vitamine en voedingsstoffen toevoegt. Maar in het weekend mag het wat losser (waarbij ik overigens wel op de calorieën blijf letten), dus vanavond eet ik draadjesvlees met een gepofte aardappel en suikervrije appelmoes, en voor morgen staat er een magere chili con care op het menu.
Ik vind dat ook moeilijk. Ik lust ook weinig gezonde dingen. :-$ Het makkelijkste voor mij is een beetje op koolhydraten letten.
Goede zaterdag!

Ik werd om 6.30 gewekt door mijn dochter.
Dit tijdstip went nooit.
Daarna rustig eten en bakkie koffie en luieren.
Om 10.30 gaan hardlopen, 10 kilometer.
Daarna douchen
Net heerlijk zelfgemaakt champignonsoep met stokbrood gesmolten kaas met tomaat.
Nu ff chillen.
Straks de was doen.
Vanmiddag nog naar een mooie muziekvoorstelling in een kerk met mijn dochter. (Ben benieuwd, kom niet vaak in de kerk maar lijkt me erg mooi).
Daarna nog even supermarkt.
Daarna overheerlijke zuurkoolschotel maken.
Vanavond lekker op de bank en op tijd te bed .

Fijne dag allemaal!
leolux schreef:
25-01-2020 13:01
Oh oeps. Ik ben/was nog niet helemaal wakker.
Maar mijn TopVintage bestelling is niet heel bijzonder hoor een blauw en zwart vestje van King Louie.
Afbeelding
Hier 2 van dus. Ik ben een koudkleum en dit gooit altijd zo fijn op een jurk.
:flirting:
Alle reacties Link kopieren
leolux schreef:
25-01-2020 13:04
Ik vind dat ook moeilijk. Ik lust ook weinig gezonde dingen. :-$ Het makkelijkste voor mij is een beetje op koolhydraten letten.
Ik tel alleen de calorieën, en let er bewust op dat ik meer groenten, fruit en zuivel aan mijn eten toevoeg. En daarmee eet ik eigenlijk automatisch ook al minder koolhydraten. Aan het eind van de dag check ik wel even de verhouding vet / eiwit / koolhydraten, maar dat plan ik niet vooraf zoals ik dat bij de calorieën wel doe.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben doorgaans al rond zes uur wakker, maar heb vanmorgen om acht èn negen uur slaapdronken mijn medicatie-wekker uitgezet en kwam pas rond elf uur een beetje tot leven :O
Erg lekker hoor, een keer goed slapen. Maar die medicatie luistert nauw, dus nu ben ik er niet helemaal bij. Mijn eerste duffe actie vanmorgen was dat ik de melk ipv in mijn koffie, in het suikerpotje goot. De tweede dat ik de vaatwasser halverwege het leeghalen alweer begon te vullen met vuile vaat. De ervaring leert dat ik vandaag nog wel even zal blijven blunderen :$ Dus straks even samen met mijn man boodschappen doen, want ik moet zo niet achter het stuur. Mooi excuus om de rest van de dag simpel te houden: iets met een dekentje, de bank en comfort food for dinner :)

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, Leolux! Ik hou wel van die klassieke kleding.

Ik heb deze laatst bij ze besteld (vóór de sale O_o )

Afbeelding
yette schreef:
25-01-2020 13:27
Leuk, Leolux! Ik hou wel van die klassieke kleding.

Ik heb deze laatst bij ze besteld (vóór de sale O_o )

Afbeelding
Oh die is prachtig! :heart: Maar wel kak dat het net voor de sale was... Maar zal je dan net hebben wanneer je de sale afwacht, dat dan je maat er niet meer is.

Zijn tijdloze vestjes, heb ze in heel veel kleuren. :proud:
Wat een leuk merk Topvintage! Ik kende dat niet maar het is precies wat ik al lang zocht.

Ik maak me intussen op voor een avond stofzuigen. Strijkkralen overal. :facepalm:
Sorry dat ik niet meer heb gereageerd. Ging een moment op de bank liggen en vertrok pardoes naar dromenland. :$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een chagrijnige zaterdag, als dat ook even mag. Ik heb al twee weken griep en daar ben ik helemaal klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Die jas is gaaf Yette! Ik ben Mad Men aan het kijken, die jas doet me daaraan denken. Ik ga 's neuzen op hun site.
Alle reacties Link kopieren
geslapen tot 14 uur en nu een eike met thee tegen de hoest. en voor de rest niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig al de hele dag ziek in bed en heb het 40e verjaardagsfeestje van een vriendin af moeten zeggen :-( Dochter was logeren en man is haar nu ophalen (ver weg), zij zal de rest van de dag wel brak zijn van het slaapgebrek, wie weet komt ze bij mij in bed chillen. Zoon speelt hier met een vriendje en man gaat zo weer verder rommelen in de garage die eindelijk helemaal aangepast wordt aan zijn wensen.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
25-01-2020 13:27
Leuk, Leolux! Ik hou wel van die klassieke kleding.

Ik heb deze laatst bij ze besteld (vóór de sale O_o )

Afbeelding
van waar komt die jas, ben ook op zoek naar zoiets?
icequeen2000 schreef:
25-01-2020 14:37
van waar komt die jas, ben ook op zoek naar zoiets?
http://www.topvintage.nl/
Is een webshop met vintage inspired kleding.
anoniem_6398d67752325 wijzigde dit bericht op 25-01-2020 14:39
4.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
25-01-2020 14:37
van waar komt die jas, ben ook op zoek naar zoiets?
Topvintage.nl
Alle reacties Link kopieren
Wat Leolux zegt, dus :)
Cateautje schreef:
25-01-2020 14:22
Sorry dat ik niet meer heb gereageerd. Ging een moment op de bank liggen en vertrok pardoes naar dromenland. :$
Oh heeeeeerlijk. Dat wil ik ook wel!

Beterschap aan degenen met griep. Vervelend als het zo lang duurt.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor alle zieken! :redrose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven