Zaterdagtopic!

04-04-2020 10:07 98 berichten
Hoihoi allen,

Toch gaan de weken sneller dan verwacht. Voor zover ik kan overzien was het een dag of 5 geleden ook al zaterdag en dat ervaar ik als een goed teken.

Nou is het natuurlijk de bedoeling dat ik uitgebreid vertel wat ik allemaal ga doen vandaag...jaja. Nou uhm, tja, wat zal ik eens gaan doen vandaag. Voor het eerst in al die jaren heb ik geen flauw idee, misschien komt dat wel omdat ik vers mijn ogen open heb en de heldere dag me nogal fel zonnig om de oren slaat, dus misschien komen we er nog op.

Hoe zit dat met jullie? Ook te daas om er iets van te brouwen of zijn er noeste plannen? Puzzelen, al dan niet met stukjes of schrijfwaar? Koekjes bakken? het hol uitmesten? Zwaaien naar (groot)ma en (groot)pa? Fietsen? Spelletjes doen? Is Netflix al uit?
Vertel het me, ik ben benieuwd/


Goedemorgen allemaal!!! :-D
Goedemorgen Cateau! Ik heb ook niet zoveel gepland. Beetje wandelen in het bos, boek lezen op een bankje, huis opruimen en schoonmaken wordt wel weer eens nodig. Booschappen doen, iets lekkers koken voor meerdere dagen, en dan videobellen met een vriendin en een glas wijn. Ik spreek mezelf streng toe niks aan werk te doen anders gaan de dagen teveel op elkaar lijken.

Fijne zaterdag allen! :heart:
Murrmurr schreef:
04-04-2020 10:15
Goedemorgen Cateau! Ik heb ook niet zoveel gepland. Beetje wandelen in het bos, boek lezen op een bankje, huis opruimen en schoonmaken wordt wel weer eens nodig. Booschappen doen, iets lekkers koken voor meerdere dagen, en dan videobellen met een vriendin en een glas wijn. Ik spreek mezelf streng toe niks aan werk te doen anders gaan de dagen teveel op elkaar lijken.

Fijne zaterdag allen! :heart:
Niet zoveel gepland??!! :O Meid, da's een dag vol. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Hier ook weinig plannen voor vandaag.Dadelijk wel even naar buiten, wandeling maken. Voor de rest wordt het hier in huis beetje aanrommelen, wat lezen en misschien legpuzzel er maar weer eens bijpakken om mee verder te gaan.

Fijne zaterdag iedereen!
Goedemorgen!

Ik was er al vroeg uit vanochtend en ben heerlijk 1,5 uur wezen wandelen met hond en niemand tegen gekomen, zit nu aan ontbijtje met cappucino, heerlijk in het zonnetje buiten in de tuin. :-D Te genieten van alles wat weer uitloopt en alweer in bloei staat.

Zo meteen even rondje met de stofzuiger door het huis en de was ophangen, pan met (verse tomatensoep) staat al lekker te pruttelen. Voor de rest zien we het wel, lekker relaxed.

Fijne dag allemaal! :cheer2:
Boekenwurm35 schreef:
04-04-2020 10:18
Goedemorgen!

Hier ook weinig plannen voor vandaag.Dadelijk wel even naar buiten, wandeling maken. Voor de rest wordt het hier in huis beetje aanrommelen, wat lezen en misschien legpuzzel er maar weer eens bijpakken om mee verder te gaan.

Fijne zaterdag iedereen!
Is dat bij jou ook zo merkbaar, dat de inspiratie een beetje op aan het raken is?

Wandelen is goed, het is er perfect weer voor.
Aan de ene kant zou ik wel een legpuzzel willen, aan de andere kant voorzie ik oorlogstaferelen met balin, die er met de stukjes vandoor gaat. :-D

Fijne dag!
Goedemorgen,

Ik dacht gisteren even wat dode bloemen uit de hortensia te knippen en dat moet ik nu bezuren. Ik zat al aan de max qua pijnstilling dus ik heb toch een klein probleempje nu.
Maar eigen schuld.

Ik ga vandaag dus rust nemen afgewisseld met beweging en hopen dat ik geen serieuze schade heb aangericht.

Fijne dag allemaal! Ik hoop dat er toch nog een beetje genoten kan worden van het mooie weer.
Someonenew schreef:
04-04-2020 10:18
Goedemorgen!

Ik was er al vroeg uit vanochtend en ben heerlijk 1,5 uur wezen wandelen met hond en niemand tegen gekomen, zit nu aan ontbijtje met cappucino, heerlijk in het zonnetje buiten in de tuin. :-D Te genieten van alles wat weer uitloopt en alweer in bloei staat.

Zo meteen even rondje met de stofzuiger door het huis en de was ophangen, pan met (verse tomatensoep) staat al lekker te pruttelen. Voor de rest zien we het wel, lekker relaxed.

Fijne dag allemaal! :cheer2:
Oh, heerlijk, met de hond erop uit. Zo gezellig. :D

Ja, een relaxte dag van maken, iets anders zit er eigenlijk niet op, voor zover ik kan bedenken. Ik wacht het verder af.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een wandeling op de planning voor de middag. En wat in de tuin doen. Van de week terrassen schoongemaakt, gewied, geschoffeld en gesnoeid, nu moet het gras nog worden bijgezaaid en wat bollen geplant en grindpaadje gelegd. Maar dat laatste moet man maar doen want ik heb het grind gehaald en tjongejonge wat is dat zwaar zeg.

Fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lise1985 schreef:
04-04-2020 10:23
Goedemorgen,

Ik dacht gisteren even wat dode bloemen uit de hortensia te knippen en dat moet ik nu bezuren. Ik zat al aan de max qua pijnstilling dus ik heb toch een klein probleempje nu.
Maar eigen schuld.

Ik ga vandaag dus rust nemen afgewisseld met beweging en hopen dat ik geen serieuze schade heb aangericht.

Fijne dag allemaal! Ik hoop dat er toch nog een beetje genoten kan worden van het mooie weer.
Bedoel je dan spieren? Misschien dat wat extra magnesium helpt? Ik heb vroeger fanatiek geturned en als ik mijn spieren had overbelast dan nam ik magnesium in, of een ei/banaan extra zit het ook in ;)Misschien heb je er iets aan.
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 04-04-2020 10:27
1.58% gewijzigd
lise1985 schreef:
04-04-2020 10:23
Goedemorgen,

Ik dacht gisteren even wat dode bloemen uit de hortensia te knippen en dat moet ik nu bezuren. Ik zat al aan de max qua pijnstilling dus ik heb toch een klein probleempje nu.
Maar eigen schuld.

Ik ga vandaag dus rust nemen afgewisseld met beweging en hopen dat ik geen serieuze schade heb aangericht.

Fijne dag allemaal! Ik hoop dat er toch nog een beetje genoten kan worden van het mooie weer.
Neem er een mooi boek bij, dat leidt af, dan kan je op avontuur vanaf de bank. :-)

Beterschap! :)
Alle reacties Link kopieren
Stukje hardlopen, een digitale escaperoom doen en alvast beginnen met de tuin.
Morgen gaan we de tuin zomerklaar maken dus dan kunnen we eventueel ook weer buiten eten.
lux- schreef:
04-04-2020 10:25
Hier ook een wandeling op de planning voor de middag. En wat in de tuin doen. Van de week terrassen schoongemaakt, gewied, geschoffeld en gesnoeid, nu moet het gras nog worden bijgezaaid en wat bollen geplant en grindpaadje gelegd. Maar dat laatste moet man maar doen want ik heb het grind gehaald en tjongejonge wat is dat zwaar zeg.

Fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer!
Deze periode is het geweldig om een tuin te hebben, lekker buiten en toch thuis en er is altijd wel wat te doen.

Ja, grind heeft de neiging om nogal wat te wegen. :hug: :-D


Maak er een mooie dag van! :)
AnAppleADay schreef:
04-04-2020 10:29
Stukje hardlopen, een digitale escaperoom doen en alvast beginnen met de tuin.
Morgen gaan we de tuin zomerklaar maken dus dan kunnen we eventueel ook weer buiten eten.
Dat is ook een plan van mij, om morgen buiten te eten, nu eens in echt frisse lucht. Heerlijk hè? :-D

Veel plezier!
Cateautje schreef:
04-04-2020 10:17
Niet zoveel gepland??!! :O Meid, da's een dag vol. :rofl:
Nah... ik poets meestal niet zo grondig ;)
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen al boodschappen gedaan en ga zo even een stukje lopen. Verder geen hele strakke plannen. Wel lekker weer buiten!
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateautje!
Man en ik gaan een ritje op de motor maken, ik moet nog wat spullen hebben voor morgen voor de tuin en verder geen plannen. Gewoon in en om het huis🙂

Fijne dag!
Murrmurr schreef:
04-04-2020 10:31
Nah... ik poets meestal niet zo grondig ;)
Mooie dag gewenst! :bigkiss:
Goedemorgen, gezellige berichten allemaal!!

Hier nog geen plannen. Het ziet er lekker zonnig uit buiten.
merano schreef:
04-04-2020 10:32
Vanmorgen al boodschappen gedaan en ga zo even een stukje lopen. Verder geen hele strakke plannen. Wel lekker weer buiten!
Dat weer nodigt je uit om op berenjacht te gaan in de omgeving. ;-)

Verder vertier valt je nog wel te binnen.

Maak er iets moois van vandaag. :)
beetjegek schreef:
04-04-2020 10:32
Goedemorgen Cateautje!
Man en ik gaan een ritje op de motor maken, ik moet nog wat spullen hebben voor morgen voor de tuin en verder geen plannen. Gewoon in en om het huis🙂

Fijne dag!
Lekker toeren wordt het weer helemaal de komende tijd, daar heb ik mijn stoere Tomosmotor ook al op voorbereid. Heerlijk, scheuren met 30 door de bocht. :-D

Mooie dag!
Noia schreef:
04-04-2020 10:34
Goedemorgen, gezellige berichten allemaal!!

Hier nog geen plannen. Het ziet er lekker zonnig uit buiten.
Even wat aan je winterwangen doen misschien?

Fijne dag! :)
Goedemorgen Cateautje!
De dag is zo mooi, je komt vast nog op een goed idee.

Ik ben de dag moeten beginnen met een stapeltje rekeningen betalen en daarna ben ik het forum opgegaan, maar na dit bericht leg ik de telefoon weg en ga de laatste bewerking aan mijn boek doen en dan gaat het naar een manuscriptbeoordeelster. Dus een heel spannende dag voor mij.
Ik heb ook nog kroost en het weer is goed, dus we gaan nog lekker de tuin in en een wandeling maken.
Verder heb ik een boek liggen met nog 400 pagina’s in het vooruitzicht dus ga er weer fijn een stuk van verorberen.
Ik heb er al zin in!
Alle reacties Link kopieren
Morning allemaal!

Ik was om kwart over 8 al thuis met de boodschappen, het was nog zo lekker rustig in de winkel. Net de laatste aflevering van Love is Blind gekeken en nu aan de wandel :)

Fijne zaterdag allemaal :heart:
Someonenew schreef:
04-04-2020 10:26


Bedoel je dan spieren? Misschien dat wat extra magnesium helpt? Ik heb vroeger fanatiek geturned en als ik mijn spieren had overbelast dan nam ik magnesium in, of een ei/banaan extra zit het ook in ;)Misschien heb je er iets aan.
Nee, niet mijn spieren. Ik ben in november geopereerd aan een hernia, kreeg na anderhalve week weer alle hernia-klachten terug en er is deze week een mri gemaakt om te kijken of er een nieuwe hernia zit. Ik heb ook geen spierpijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven