Zaterdagtopic!

04-04-2020 10:07 98 berichten
Hoihoi allen,

Toch gaan de weken sneller dan verwacht. Voor zover ik kan overzien was het een dag of 5 geleden ook al zaterdag en dat ervaar ik als een goed teken.

Nou is het natuurlijk de bedoeling dat ik uitgebreid vertel wat ik allemaal ga doen vandaag...jaja. Nou uhm, tja, wat zal ik eens gaan doen vandaag. Voor het eerst in al die jaren heb ik geen flauw idee, misschien komt dat wel omdat ik vers mijn ogen open heb en de heldere dag me nogal fel zonnig om de oren slaat, dus misschien komen we er nog op.

Hoe zit dat met jullie? Ook te daas om er iets van te brouwen of zijn er noeste plannen? Puzzelen, al dan niet met stukjes of schrijfwaar? Koekjes bakken? het hol uitmesten? Zwaaien naar (groot)ma en (groot)pa? Fietsen? Spelletjes doen? Is Netflix al uit?
Vertel het me, ik ben benieuwd/


Goedemorgen allemaal!!! :-D
Cateautje schreef:
04-04-2020 10:27
Neem er een mooi boek bij, dat leidt af, dan kan je op avontuur vanaf de bank. :-)

Beterschap! :)
Ik ga zo met een boek in bed liggen. Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ik ga de kasten uitmesten en het echte wintergoed naar boven doen.
Dan ff kijken hoe man in de kleding zit en of ik misschien nog wat online moet shoppen voor hem.
Ik heb niets nodig: zwanger, paar stukken in de kast en daar doe ik het mee: kom toch nergens.
Verder komen als het goed is wat pakketjes binnen: man had de klusspullen online besteld.
Goedemorgen!
Ik ben snipverkouden sinds vanochtend, dus mijn enige plan vandaag is wat rommelen in de tuin in 't zonnetje vanmiddag. Ik zal me verre houden van andere mensen :P
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een rondje Pokemonnen. Mijn man schuurt en lakt de buitentafel. De opmerking over werk vind ik erg herkenbaar, ik heb de neiging om 'even te gaan zitten', en dan maandag weer geen zin natuurlijk. Op zich geen probleem, maar er is ook geen reden om het om te draaien. Vreemd hoe dat werkt.
laatbloeiertje schreef:
04-04-2020 10:39
Goedemorgen Cateautje!
De dag is zo mooi, je komt vast nog op een goed idee.

Ik ben de dag moeten beginnen met een stapeltje rekeningen betalen en daarna ben ik het forum opgegaan, maar na dit bericht leg ik de telefoon weg en ga de laatste bewerking aan mijn boek doen en dan gaat het naar een manuscriptbeoordeelster. Dus een heel spannende dag voor mij.
Ik heb ook nog kroost en het weer is goed, dus we gaan nog lekker de tuin in en een wandeling maken.
Verder heb ik een boek liggen met nog 400 pagina’s in het vooruitzicht dus ga er weer fijn een stuk van verorberen.
Ik heb er al zin in!
Oehh, dat is inderdaad spannend. Welk genre boek heb je geschreven?

Veel plezier met je kroost, daarmee kom je altijd de dag wel door. :)
apppie schreef:
04-04-2020 10:39
Morning allemaal!

Ik was om kwart over 8 al thuis met de boodschappen, het was nog zo lekker rustig in de winkel. Net de laatste aflevering van Love is Blind gekeken en nu aan de wandel :)

Fijne zaterdag allemaal :heart:
Fijne zaterdag! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een klein katertje, eerst zitten videobellen met vrienden en toen verder geborreld met man en muziek geluisterd. En dus veel te laat naar bed.
Buiten rondje pokemon vangen en lezen geen echte plannen. De boodschappen worden vanavond weer bezorgd dus hoef ook niet naar de supermarkt.
drominique schreef:
04-04-2020 10:41
Goedemorgen!
Ik ga de kasten uitmesten en het echte wintergoed naar boven doen.
Dan ff kijken hoe man in de kleding zit en of ik misschien nog wat online moet shoppen voor hem.
Ik heb niets nodig: zwanger, paar stukken in de kast en daar doe ik het mee: kom toch nergens.
Verder komen als het goed is wat pakketjes binnen: man had de klusspullen online besteld.
Met goed bezig zijn vind ik altijd heerlijk ontspannend, dus vanuit die optiek wens ik je een fijne dag! :)
*Morrigan* schreef:
04-04-2020 10:41
Goedemorgen!
Ik ben snipverkouden sinds vanochtend, dus mijn enige plan vandaag is wat rommelen in de tuin in 't zonnetje vanmiddag. Ik zal me verre houden van andere mensen :P
Beterschap gewenst en de wens voor een goeie oude ouderwetse snottebel.

Hoop de dat frisse lucht je goed zal doen. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-04-2020 10:29
Deze periode is het geweldig om een tuin te hebben, lekker buiten en toch thuis en er is altijd wel wat te doen.

Ja, grind heeft de neiging om nogal wat te wegen. :hug: :-D

Maak er een mooie dag van! :)
Man was ook boos :hihi: ‘Waarom koop je dat ook, laat dat liever aan mij over, ik laat toch niet m’n zwangere vrouw met grind slepen.. pas liever op de baby.‘ :steam:

Schattig :flirting:

Man en kind zijn nu nog samen op avontuur met de loopfiets dus ik ga eens in bad met badolie denk ik, heb zo’n droge huid.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Goedemorgen!

Ik heb het hok van de caviaatjes verschoond, dus die zijn weer tevreden.
Straks pakketjes ophalen. Eentje heb ik per ongeluk 25km verderop bij een pakketpunt laten bezorgen... Ben lekker aan het babyshoppen geweest. Dat deed ik liever in stenen winkels, maar dat is nu even niet anders.

Maar vanmiddag lekker een ritje door de regio met de auto.
Spinnogwat schreef:
04-04-2020 10:42
Ik ga een rondje Pokemonnen. Mijn man schuurt en lakt de buitentafel. De opmerking over werk vind ik erg herkenbaar, ik heb de neiging om 'even te gaan zitten', en dan maandag weer geen zin natuurlijk. Op zich geen probleem, maar er is ook geen reden om het om te draaien. Vreemd hoe dat werkt.
Lijkt me een leuke bezigheid, dat pokemon. Er is alweer een tijdje iets dat met Harry Potter kunt doen met de foon, lijkt me ook leuk.

Als je afleiding zoekt dan krijg je wel de neiging om het om te draaien inderdaad.

Mooie dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik was voor mijn doen laat op, nadat de hond me vannacht twee keer wakker had gemaakt wegens buikpijn. Ik ben dus rustig aan opgestart.

Mijn man gaat zo boodschappen doen zodat ik voor vanavond lekker verse paprikasoep kan maken voor de extra vitamientjes.

En ik ga zo denk ik maar eens met de hogedrukspuit aan de slag in de tuin. Mijn valkuil is dat ik altijd te lang doorga met die spuit omdat ik dan alles in 1x klaar wil hebben, dus ik heb me voorgenomen om het dit jaar in etappes op te delen.

Fijne zaterdag allemaal!
dolfje schreef:
04-04-2020 10:44
Ik heb een klein katertje, eerst zitten videobellen met vrienden en toen verder geborreld met man en muziek geluisterd. En dus veel te laat naar bed.
Buiten rondje pokemon vangen en lezen geen echte plannen. De boodschappen worden vanavond weer bezorgd dus hoef ook niet naar de supermarkt.
Ohhhhh, hier een zuipschuit aan de lijn. ;-) Lekker koud nadouchen en je poezebeest is als sneeuw voor de zon verdwenen. :D

Maak wat van die plannen.

Veel plezier! :)
lux- schreef:
04-04-2020 10:48
Man was ook boos :hihi: ‘Waarom koop je dat ook, laat dat liever aan mij over, ik laat toch niet m’n zwangere vrouw met grind slepen.. pas liever op de baby.‘ :steam:

Schattig :flirting:

Man en kind zijn nu nog samen op avontuur met de loopfiets dus ik ga eens in bad met badolie denk ik, heb zo’n droge huid.
Ja hoor Superwoman, je hoort inderdaad op je kop te krijgen.

Geniet maar lekker van je bad!
leolux schreef:
04-04-2020 10:49
Goedemorgen!

Ik heb het hok van de caviaatjes verschoond, dus die zijn weer tevreden.
Straks pakketjes ophalen. Eentje heb ik per ongeluk 25km verderop bij een pakketpunt laten bezorgen... Ben lekker aan het babyshoppen geweest. Dat deed ik liever in stenen winkels, maar dat is nu even niet anders.

Maar vanmiddag lekker een ritje door de regio met de auto.
Dat is geweldig leuk shoppen.

Mooi toertje gewenst en pas goed op jezelf! :)
Nummer*Zoveel schreef:
04-04-2020 10:51
Goedemorgen.

Ik was voor mijn doen laat op, nadat de hond me vannacht twee keer wakker had gemaakt wegens buikpijn. Ik ben dus rustig aan opgestart.

Mijn man gaat zo boodschappen doen zodat ik voor vanavond lekker verse paprikasoep kan maken voor de extra vitamientjes.

En ik ga zo denk ik maar eens met de hogedrukspuit aan de slag in de tuin. Mijn valkuil is dat ik altijd te lang doorga met die spuit omdat ik dan alles in 1x klaar wil hebben, dus ik heb me voorgenomen om het dit jaar in etappes op te delen.

Fijne zaterdag allemaal!
Gaat het nu goed met je woef?
Lekker, paprikasoep, alvast eet smakelijk!

Maak er een spetterende dag van. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Morgen Cateau!
Ik ga dit weekend uitrusten na weer een drukke week ziekenhuiswerk (hoezo druk eigenlijk, ik sta niet eens aan het bed, dáár hebben ze het pas druk!). Nu in het zonnetje op de bank, straks hopelijk warm genoeg om naar het terras te verhuizen. Verder maar even niets, behalve dan twee pubers motiveren om ook de tuin in te gaan en niet wéér een hele dag te gamen...
Geniet van weekend, zon, houd afstand en blijf gezond Corona-vrij allemaal! 🌞
K
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
CaroMamaVanMaik schreef:
04-04-2020 11:01
Morgen Cateau!
Ik ga dit weekend uitrusten na weer een drukke week ziekenhuiswerk (hoezo druk eigenlijk, ik sta niet eens aan het bed, dáár hebben ze het pas druk!). Nu in het zonnetje op de bank, straks hopelijk warm genoeg om naar het terras te verhuizen. Verder maar even niets, behalve dan twee pubers motiveren om ook de tuin in te gaan en niet wéér een hele dag te gamen...
Geniet van weekend, zon, houd afstand en blijf gezond Corona-vrij allemaal! 🌞
K
Ohhhh, je hebt het C woord gebruikt..... :|

Rust maar goed uit, dat heb je zeker verdiend en in de tuin krijg je zeker wat kleur op de wangen en dat doet goed, let maar op.

Mooie dag! :redrose: :redrose: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-04-2020 10:54
Ja hoor Superwoman, je hoort inderdaad op je kop te krijgen.

Geniet maar lekker van je bad!
:loveit:

Lig erin! :bigkiss:

Nu muziekje aan, telefoon weg. Dat is het ultieme genieten :sun:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen Cateau en anderen!

De zon schijnt :-D !

Hier geen plannen maar wel vrolijk, man heeft als verrassing een dag vrijgenomen. :yes:

Fijne dag!
Lavalamp11 schreef:
04-04-2020 11:19
Goeiemorgen Cateau en anderen!

De zon schijnt :-D !

Hier geen plannen maar wel vrolijk, man heeft als verrassing een dag vrijgenomen. :yes:

Fijne dag!
Ja, de zon schijnt en is zelfs nu al lekker warm. :love:

Maak er samen met man een mooie dag van! :D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-04-2020 10:58
Gaat het nu goed met je woef?
Lekker, paprikasoep, alvast eet smakelijk!

Maak er een spetterende dag van. :redrose:
Dankje!

Woef gaat weer prima. Ik denk dat het de knakworstjes waren die Mr. Zoveel hem onder tafel had toegeschoven.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!
Wij gaan nu de tuin opknappen, en vanmiddag lekker met een kleurboek op nummer in de hangmat lekker relaxen.
Morgen bij opa en oma in de tuin koffie drinken, ze wonen op het platteland met een tuin van meer dan 50 meter dus genoeg plek om afstand te houden. 😁
Fijn weekend allemaal!
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Nummer*Zoveel schreef:
04-04-2020 11:24
Dankje!

Woef gaat weer prima. Ik denk dat het de knakworstjes waren die Mr. Zoveel hem onder tafel had toegeschoven.
Dat is goed nieuws! :D
Veel teveel zout in knakworstjes natuurlijk. :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven