Zaterdagtopic!

04-04-2020 10:07 98 berichten
Hoihoi allen,

Toch gaan de weken sneller dan verwacht. Voor zover ik kan overzien was het een dag of 5 geleden ook al zaterdag en dat ervaar ik als een goed teken.

Nou is het natuurlijk de bedoeling dat ik uitgebreid vertel wat ik allemaal ga doen vandaag...jaja. Nou uhm, tja, wat zal ik eens gaan doen vandaag. Voor het eerst in al die jaren heb ik geen flauw idee, misschien komt dat wel omdat ik vers mijn ogen open heb en de heldere dag me nogal fel zonnig om de oren slaat, dus misschien komen we er nog op.

Hoe zit dat met jullie? Ook te daas om er iets van te brouwen of zijn er noeste plannen? Puzzelen, al dan niet met stukjes of schrijfwaar? Koekjes bakken? het hol uitmesten? Zwaaien naar (groot)ma en (groot)pa? Fietsen? Spelletjes doen? Is Netflix al uit?
Vertel het me, ik ben benieuwd/


Goedemorgen allemaal!!! :-D
Goeiemorgen allemaal,

Ik werd pas om half negen wakker ( echt bizar laat voor mijn doen ) en heb heerlijk lang geslapen. Was wel vannacht even wakker omdat ik kon zweren dat ik de telefoon hoorde afgaan en ik gedroomd had dat mijn neefje afgelopen nacht geboren was. Dus direct gekeken maar niks hoor haha. Dus weer omgedraaid en weer in slaap gevallen tot half negen.
Ik hoop dat neefje vandaag komt, het is mijn ( overleden ) lievelingsoma's verjaardag vandaag en zou het wel mooi vinden als hij die zou delen met haar.
Maar goed ik heb zelf ingezet op 8 april ( wedje ) dus het mag nog even duren ook haha.

Verder weinig plannen vandaag, heb lekker lui gedaan. Normaal loop ik s'ochtends al zo'n 8000 stappen in huis maar daar heb ik nu geen zin in. Ga even wat boodschappen doen straks en even in het zonnetje met mijn bleke kop maar verder lekker niks. Denk dat ik ga beginnen aan die Tiger King docu van Netflix.
Kat is net zo lui als ik, die was een uur buiten en ligt nu alweer te maffen boven.
Ik heb al mijn kasten allang uitgemest en het hele huis is super netjes dus ik zou niet weten wat ik nog kan doen qua schoonmaakwerk.
Ja de ramen lappen maar daar heb ik de spullen niet voor ( ben ik sowieso ook slecht in en ik heb ze nog nooit gedaan in de bijna 3 jaar dat ik hier woon ) en geen zin in.

Heb je al plannen kunnen bedenken Cateau? Hoest met Balin?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!
Hier nog lekker in de pyjama (waarom ook niet), vriendlief zit nog in bad (al uren) en kids zijn aan het gamen. Ik lummel wat om, ga vanmiddag misschien even hardlopen en de accu weer in de motor zetten, zodat ik dit weekend weer even een ritje kan maken. Vanmiddag ook nog even een kwarttaart maken, gewoon omdat het kan. Je moet het een beetje gezellig houden met elkaar, ja toch?
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu halverwege mijn hardlooprondje en ik heb een bankje gevonden met heerlijk uitzicht.
Dus ik zit lekker in het zonnetje een podcast te luisteren met niemand in de buurt :heart:
irbaboon schreef:
04-04-2020 11:25
Goedemorgen allemaal!
Wij gaan nu de tuin opknappen, en vanmiddag lekker met een kleurboek op nummer in de hangmat lekker relaxen.
Morgen bij opa en oma in de tuin koffie drinken, ze wonen op het platteland met een tuin van meer dan 50 meter dus genoeg plek om afstand te houden. 😁
Fijn weekend allemaal!
Fijne dag gewenst!

Pas morgen goed op elkaar. Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Madrid87 schreef:
04-04-2020 11:27
Goeiemorgen allemaal,

Ik werd pas om half negen wakker ( echt bizar laat voor mijn doen ) en heb heerlijk lang geslapen. Was wel vannacht even wakker omdat ik kon zweren dat ik de telefoon hoorde afgaan en ik gedroomd had dat mijn neefje afgelopen nacht geboren was. Dus direct gekeken maar niks hoor haha. Dus weer omgedraaid en weer in slaap gevallen tot half negen.
Ik hoop dat neefje vandaag komt, het is mijn ( overleden ) lievelingsoma's verjaardag vandaag en zou het wel mooi vinden als hij die zou delen met haar.
Maar goed ik heb zelf ingezet op 8 april ( wedje ) dus het mag nog even duren ook haha.

Verder weinig plannen vandaag, heb lekker lui gedaan. Normaal loop ik s'ochtends al zo'n 8000 stappen in huis maar daar heb ik nu geen zin in. Ga even wat boodschappen doen straks en even in het zonnetje met mijn bleke kop maar verder lekker niks. Denk dat ik ga beginnen aan die Tiger King docu van Netflix.
Kat is net zo lui als ik, die was een uur buiten en ligt nu alweer te maffen boven.
Ik heb al mijn kasten allang uitgemest en het hele huis is super netjes dus ik zou niet weten wat ik nog kan doen qua schoonmaakwerk.
Ja de ramen lappen maar daar heb ik de spullen niet voor ( ben ik sowieso ook slecht in en ik heb ze nog nooit gedaan in de bijna 3 jaar dat ik hier woon ) en geen zin in.

Heb je al plannen kunnen bedenken Cateau? Hoest met Balin?
8 april is een mooie dag om geboren te worden, dus ik hoop voor je dat hij/zij eigenwijs blijft zitten tot dan.

Ik hoor veel over die Tigerking, ik hoop voor je dat het is wat het beloofd.

Met een beetje fantasie kom je er vanzelf achter wat leuk is om te doen vandaag.
Heb net een paar minuutjes buiten gezeten en de zon is al aardig warm, dus ik denk dat ik later vanmiddag buiten ga zitten met iets te lezen.
Met Balin gaat alles goed, hij heeft de lente in z'n hoofd en heeft as we speak z'n halve zachte uurtje aan, dus dat beloofd een rustige lome middag. ;-)
Firedragon schreef:
04-04-2020 11:27
Goedemorgen allemaal!
Hier nog lekker in de pyjama (waarom ook niet), vriendlief zit nog in bad (al uren) en kids zijn aan het gamen. Ik lummel wat om, ga vanmiddag misschien even hardlopen en de accu weer in de motor zetten, zodat ik dit weekend weer even een ritje kan maken. Vanmiddag ook nog even een kwarttaart maken, gewoon omdat het kan. Je moet het een beetje gezellig houden met elkaar, ja toch?
Het een beetje gezellig houden met elkaar is een mooie boodschap, daar ga ik voor.

Wat heerlijk dat je een motor hebt, met de stilte op de weg is het uitgelezen om nu de weg op te gaan.

Als je straks een verschrompelde alien in huis tegenkomt, niet schrikken. ;-)

Maak er een mooie dag van. :)
[quote=AnAppleADay post_id=31196441 time=1585992535 user_id=155439]
Ik zit nu halverwege mijn hardlooprondje en ik heb een bankje gevonden met heerlijk uitzicht.
Dus ik zit lekker in het zonnetje een podcast te luisteren met niemand in de buurt :heart:
[/quote

*fluistert* Dan zal ik je verder niet storen.
Goedemorgen Cateau,

Niet veel plannen, mijn nichtje is sinds donderdag bij me tot vanmiddag.
Pittig als je normaal geen kinderen om je heen hebt maar ik vind het ook gezellig. (Is even nodig ivm vitaal beroep van haar ouders)
Vanmorgen samen ontbeten en opgestart, toen samen een online yoga lesje gedaan.
Zij kijkt nu een film, ik was in bad geweest.
Ik ga straks nog pannenkoeken bakken, verder een beetje aanrommelen, misschien nog een spelletje doen en vanavond chinees eten met zn drieën voor ze weer naar huis gaat.
(En daarna ben waarschijnlijk KO...)
Fijne dag allen, geniet van de zon!
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 04-04-2020 11:48
7.91% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
04-04-2020 11:44
Goedemorgen Cateau,

Niet veel plannen, mijn nichtje is sinds donderdag bij me tot vanmiddag, broer heeft vitaal beroep en is gescheiden.
Pittig als je normaal geen kinderen om je heen hebt maar ik vind het ook gezellig.
Vanmorgen samen ontbeten en opgestart, toen samen een online yoga lesje gedaan.
Zij kijkt nu een film, ik was in bad geweest.
Ik ga straks nog pannenkoeken bakken, verder een beetje aanrommelen, misschien nog een spelletje doen en vanavond chinees eten met zn drieën voor ze weer naar huis gaat.
(En daarna ben waarschijnlijk KO...)
Fijne dag allen, geniet van de zon!
Yep, zomaar een kind een hele dag koud op je dak kan aardig uitputtend zijn, al is het nog zo leuk. Daar moet je langzaam ingroeien. :-)

Lekker, pannekoeken! :)

Maak er een mooie dag van!
Cateautje schreef:
04-04-2020 11:47
Yep, zomaar een kind een hele dag koud op je dak kan aardig uitputtend zijn, al is het nog zo leuk. Daar moet je langzaam ingroeien. :-)

Lekker, pannekoeken! :)

Maak er een mooie dag van!
:rofl: Ja dat begin ik door te krijgen, ze vragen best veel aandacht.
Maar goed ik ben goed met haar hoor en heel jong is ze niet meer.
Dank je, jij ook! Geniet van je kattenkind!
Cateautje schreef:
04-04-2020 11:40
8 april is een mooie dag om geboren te worden, dus ik hoop voor je dat hij/zij eigenwijs blijft zitten tot dan.

Ik hoor veel over die Tigerking, ik hoop voor je dat het is wat het beloofd.

Met een beetje fantasie kom je er vanzelf achter wat leuk is om te doen vandaag.
Heb net een paar minuutjes buiten gezeten en de zon is al aardig warm, dus ik denk dat ik later vanmiddag buiten ga zitten met iets te lezen.
Met Balin gaat alles goed, hij heeft de lente in z'n hoofd en heeft as we speak z'n halve zachte uurtje aan, dus dat beloofd een rustige lome middag. ;-)
Nou als hij ook maar iets op ons lijkt blijft hij zeker nog lekker zitten. Eigenwijsheid is ons typische familietrekje haha. En bijna alle baby's in onze familie werden te laat geboren ( hij is de zesde uitgerekend ) dus het kan zomaar nog een tijd duren.
Ja ik ben benieuwd naar Tiger King, ik zag de trailer en het zag er wel boeiend uit. Ik hoop dat het dierenleed meevalt want daar kan ik niet goed tegen. Ik heb de halve nacht wakker gelegen nadat ik Blackfish gezien had op Netflix. Man, wat een ellende was dat. Ik heb anderhalf uur zitten janken om die arme Orka's.

Lekker wat lezen is toch ook fijn? Je hoeft niet per se iets te doen toch? Ik moet mijn Harry Potter ook nog uitlezen. Ga ik straks maar lekker voor zitten. Fijn dat het goed met Balin gaat. Gaat hij meestal ook slapen rond het middaguur? Mijn kat ligt altijd voor pampus tussen 11 en 3. Hij slaapt sowieso veel maar ja ik heb dan ook een bejaarde heer op leeftijd. :heart:
Hij wil ook steeds minder spelen, hij wordt echt snel ouder merk ik. Steeds slomer.
Madrid87 schreef:
04-04-2020 11:51
Nou als hij ook maar iets op ons lijkt blijft hij zeker nog lekker zitten. Eigenwijsheid is ons typische familietrekje haha. En bijna alle baby's in onze familie werden te laat geboren ( hij is de zesde uitgerekend ) dus het kan zomaar nog een tijd duren.
Ja ik ben benieuwd naar Tiger King, ik zag de trailer en het zag er wel boeiend uit. Ik hoop dat het dierenleed meevalt want daar kan ik niet goed tegen. Ik heb de halve nacht wakker gelegen nadat ik Blackfish gezien had op Netflix. Man, wat een ellende was dat. Ik heb anderhalf uur zitten janken om die arme Orka's.

Lekker wat lezen is toch ook fijn? Je hoeft niet per se iets te doen toch? Ik moet mijn Harry Potter ook nog uitlezen. Ga ik straks maar lekker voor zitten. Fijn dat het goed met Balin gaat. Gaat hij meestal ook slapen rond het middaguur? Mijn kat ligt altijd voor pampus tussen 11 en 3. Hij slaapt sowieso veel maar ja ik heb dan ook een bejaarde heer op leeftijd. :heart:
Hij wil ook steeds minder spelen, hij wordt echt snel ouder merk ik. Steeds slomer.
Te laat geboren kinderen worden nog even geperfectioneerd vóór het spectaculaire entree in de wereld.

Ik kijk dat soort dingen niet, niet goed voor m'n gemoedsrust.

Balin slaapt en doet gek de hele dag door, maar nu het warmer wordt, is hij wel meer actief.
Geniet maar van je oude gedistingeerde heer. Katers zijn op hun meest wijs als ze ouder worden. ;-)
Ik heb gequarantaineshopt bij de HEMA en zeeman (er was bijna niemand) en ik heb nu een heleboel comfy katoenen hipsters (waarom draag ik kanten strings als ik toch nooit date bedacht ik me opeens). Enil lichtroze joggingbroek en capuchontruien en allemaal simpele hemdjes. Ik ben er erg content mee.

Nu lezen op een handdoek in het gras ik de :sun:
Murrmurr schreef:
04-04-2020 12:18
Ik heb gequarantaineshopt bij de HEMA en zeeman (er was bijna niemand) en ik heb nu een heleboel comfy katoenen hipsters (waarom draag ik kanten strings als ik toch nooit date bedacht ik me opeens). Enil lichtroze joggingbroek en capuchontruien en allemaal simpele hemdjes. Ik ben er erg content mee.

Nu lezen op een handdoek in het gras ik de :sun:
Die hipsters zijn sowieso een slimme aankoop. Waarom zou je met een draad tussen je dinges rondlopen, dat voelt toch niet fijn?

Verder heb je mooie aankopen gedaan, lekker comfy en in vrolijke kleuren, dus jij kan niet meer stuk.

Zal je zien, sla je ineens een spetter aan de haak. :-D
Dan neemt hij me maar zoals ik ben: comfy en op 1.5m afstand!
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmorgen al Pilates gedaan in de keuken :-D
Bedden verschoond en mijn haar geverfd, want de grijze haren lieten zich al goed zien. Wat een smeer trouwens :-? Nu lekker lunchen in de zo’n en straks lekker lezen. Misschien nog een puzzeltje leggen en er zal nog wel gewandeld gaan worden. De stappenteller doet goede zaken hier de laatste weken :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-04-2020 10:50
Lijkt me een leuke bezigheid, dat pokemon. Er is alweer een tijdje iets dat met Harry Potter kunt doen met de foon, lijkt me ook leuk.

Als je afleiding zoekt dan krijg je wel de neiging om het om te draaien inderdaad.

Mooie dag!
Het is echt een heel leuk spel. Ze hebben ook wat veranderingen doorgevoerd zodat je niet meer in een groep hoeft af te spreken om de 'legendaries' te vangen.
Op zich heb ik afleiding genoeg, kom altijd tijd tekort, tijdrovende hobbies ook. Maar de neiging om inderdaad geen verschil meer te maken tussen week en weekend, puur omdat je laptop aanzet en 'je bent op werk', heel apart.
Hoop dat iedereen een fijne dag heeft. Buiten is het lekker, combi van zon en een windje.
Komende week gaat mijn werk echt dicht en zal ik tot in het einde der tijden alleen maar mensen zien via Zoom. Ik heb zin om paarse plukken in mijn haar te maken met spoeling. Ik ben 35. Doen of kansloos?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-04-2020 13:33
Komende week gaat mijn werk echt dicht en zal ik tot in het einde der tijden alleen maar mensen zien via Zoom. Ik heb zin om paarse plukken in mijn haar te maken met spoeling. Ik ben 35. Doen of kansloos?
Ik zou het doen, dit is je kans. En dan ook gewoon voor Zoom gaan zitten, er is niemand die zich er een seconde druk om gaat maken toch?
Murrmurr schreef:
04-04-2020 13:33
Komende week gaat mijn werk echt dicht en zal ik tot in het einde der tijden alleen maar mensen zien via Zoom. Ik heb zin om paarse plukken in mijn haar te maken met spoeling. Ik ben 35. Doen of kansloos?
Doen!! Ver voordat het kansloos wordt.

Er is bij Attitude Holland een nieuwe verf te koop die je opbrengt met conditioner en die er na 15 keer wassen weer uit is.

Leuk joh. Ik zag in de advertentie een koppie met aquablauwe krullen, precies mijn kapsel en ik vind het fantastisch, maar helaas is het voor mij wel kansloos.

https://www.attitudeholland.nl/shrine/? ... 501bfa6167

Afbeelding
Spinnogwat schreef:
04-04-2020 13:42
Ik zou het doen, dit is je kans. En dan ook gewoon voor Zoom gaan zitten, er is niemand die zich er een seconde druk om gaat maken toch?
Nee, ik heb ook niet zo'n formeel beroep. Ik heb ook een collega met zichtbare tatoeages dus dit moet kunnen. Letterlijk iedereen heeft nu wel wat belangrijkers aan z'n hoofd dan roddelen. :cheer2:
Cateautje schreef:
04-04-2020 13:46
Doen!! Ver voordat het kansloos wordt.
https://www.attitudeholland.nl/shrine/? ... 501bfa6167

Afbeelding
Dank! Met krullen lijkt me helemaal gaaf, die heb ik helaas niet
Ik zeg doen Cateautje! :proud: je zou het rocken
Ik snap eigenlijk niet waarom het kansloos voor me is, want in de jaren 60 en 70 liepen alle grijskoppen rond met blauw haar en die tijd is weer helemaal in. :biggrin:
Murrmurr schreef:
04-04-2020 13:54
Ik zeg doen Cateautje! :proud: je zou het rocken
Punt bij mij is dat het uit moet groeien, want zeer poreus haar en ik word niet vrolijk van die gedachte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven