Aangename tinteling in hoofd

16-06-2010 14:55 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een gesprek gisteren vraag ik me af of er meer mensen zijn die het volgende herkennen:

Ik heb regelmatig een aangename tinteling op mijn hoofd. Met name in sommige situaties b.v als iemand achter de kassa een cadeautje voor mij inpakt of als ik iets uitgelegd krijg en daarbij op een vel papier geschreven word. Het is een soort van de fijne variant van kippevel als iemand met zijn nagels over het bord gaat ofzo.

Het voelt heel prettig en ik stond er nooit zo bij stil, maar zei het gisteren tegen een vriendin en die vond het maar raar. Zijn er meer mensen die dit hebben, en weet iemand hoe dit komt?
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben het over een braingasm. Je vindt zelfs filmpjes op YouTube om deze op te wekken.
Alle reacties Link kopieren
En bij die speciale filmpjes heb ik het dus juist niet.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 10 december 2015 @ 15:28:

En bij die speciale filmpjes heb ik het dus juist niet.Ik ook niet. Zeker niet als ze beginnen te fluisteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 10 december 2015 @ 15:28:

En bij die speciale filmpjes heb ik het dus juist niet.Nee, vreselijk juist.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het ook in veel situaties juist niet hebben, en er zijn ook een miljoen filmpjes waarbij ik het niet krijg.

Als je een beetje zoekt op ASMR kom je waarschijnlijk iets tegen wat het wel opwekt



Of check:

https://en.wikipedia.org/ ... sensory_meridian_response

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven