Afstemming [Lege OP]

26-10-2020 22:03 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit ben ik begonnen met de
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2020 23:13
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
89.60% gewijzigd
Wat een bullshit.
Lotje109 schreef:
26-10-2020 22:03
maar weet nog steeds niet of je zo op een ander kan concentreren dat wat er dan bij je opkomt waarheid is.
Dat kan niet. Dat snap je zelf toch ook wel?
Alle reacties Link kopieren
Reageer dan niet
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogled. Dit valt bij mij in het rijtje onzin:

“Bij de opleiding luisterkindwerker leer je naast afstemmen alles over de Luisterkind Methode. Tijdens de afstemming werk en beschrijf je alles volgens deze methode. Soms komt het voor dat tijdens een Luisterkind-afstemming een aurafilter, een vorig leven of entiteiten naar voren komen. In de Luisterkind Methode bestaan richtlijnen hoe deze zaken aan te pakken. Zo kun je dit meteen in de afstemming meenemen.“
Alle reacties Link kopieren
Heb tijdens die opleiding echt wel bijzondere verhalen gezien en gehoord,maar kon mezelf er ook niet helemaal van overtuigen. Vandaar de vraag of iemand hier ervaring in of mee heeft?
Alle reacties Link kopieren
Probeer naar jezelf te luisteren. En geef het de tijd. Niet alles kan meteen opgelost worden en lastige periodes horen erbij in je leven. Daar kom je sterker uit. ( Even geloept)
Een klasgenoot van vroeger van mij is luisterkindwerker en geeft ook trainingen om luisterkindwerker te worden. Dus ja, zij is daar van overtuigd dat je via een foto oid allemaal onbewuste dingen naar boven kunt halen. Af en toe deelt ze ook quotes van afstemmingen op Facebook.

Ik vind het allemaal onzin en vind het fascinerend dat de ene mens hier helemaal in op kan gaan en dat de ander (o.a. ikzelf dus) er juist helemaal niks mee kan.
Alle reacties Link kopieren
Positieve quote; “Al ben je Pamela Anderson met borsten zo groot als de Pyreneeën: je komt nooit tussen Mariska en mij.”
Frans Bauer.
Damned if I don’t
Lotje109 schreef:
26-10-2020 22:18
Reageer dan niet
Want iedereen moet het met jou eens zijn?

Die theorie is bullshit.
Alle reacties Link kopieren
Ik stem met mijn leenkind af wat we gaan eten. Telt dat ook?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
26-10-2020 23:16
Ik stem met mijn leenkind af wat we gaan eten. Telt dat ook?
Alleen als je het via 5G doet.
Lotje109 schreef:
26-10-2020 22:18
Reageer dan niet
Jij schrijft en vraagt iets. Dat doe je omdat je daar een reactie of antwoord op wil.
Anders had je geen topic geopend. Je denkt dus niet alleen een beetje gek, je reageert nu ook gek.
Lotje109 schreef:
26-10-2020 22:18
Reageer dan niet

Alleen jaknikkers gewenst?
Je zegt dat je in een lastige periode zit. Bedoel je omdat jullie met het gezin gaan verhuizen en je daar spijt van hebt?

In dat geval is het goed om te bedenken dat spijt een nutteloze emotie is. Ja natuurlijk, frustratie is logisch. En je mag er ook heus even lekker in zwelgen. Maar besef voordat je hierin blijft hangen dat elke minuut die je blijft zwelgen niet meer terugkomt. Heb je straks nog meer om spijt over te hebben. Dat is toch je reinste waanzin?

Jij maakt jezelf nu helemaal gek en dát is een stuk schadelijker, zeker ook voor je kind, dan die hele verhuizing. Raap jezelf op en maak er wat van. En kun je dat niet opbrengen: zoek dan NU professionele hulp. Doodzonde om je kostbare tijd aan zinloze spijtgevoelens te besteden.
Alle reacties Link kopieren
Wat er bij je opkomt is altijd jouw waarheid. Of het ook de waarheid voor een ander is kun je alleen checken door het te vragen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
26-10-2020 23:16
Alleen als je het via 5G doet.
Doe ik ook met mijn nichtje en dus het werd een witlof/spruitjes ovenschaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
TO, is het niet eens tijd om met de huisarts te gaan praten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook heel veel gezocht. Gevonden heb ik uiteindelijk dat ik op mezelf wil vertrouwen, dat de ander nooit de oplossing heeft. Het verleden kleurt je, het heden kun je zelf nog kleuren. Alles wat je nu hindert kun je nu een beslissing over nemen. Neem de regie!
Zonder oorzaak geen gevolg
Moet dat niet "grafstemming" zijn?
ViezeHond schreef:
26-10-2020 22:30
Positieve quote; “Al ben je Pamela Anderson met borsten zo groot als de Pyreneeën: je komt nooit tussen Mariska en mij.”
Frans Bauer.
:rofl:
Vooruit dan, nog een positieve quote:

people who have survived concentration camps or who have lived through near-fatal physical dangers often recall that in
the midst of their ordeal they experienced extraordinarily rich epiphanies
in response to such simple events as hearing the song of a bird in the forest,
completing a hard task, or sharing a crust of bread with a friend.

Mihaly Csikszentmihalyi, Flow
Alle reacties Link kopieren
Afstemmen is net zoiets als reageren op een forum. De TO geeft wat informatie en stelt een vraag. Anderen interpreteren dat verhaal met behulp van eigen ervaring en kennis en komen dan met tips die vaak best nuttig zijn.

Ik zou je dus adviseren om eerst eens iets met de gratis adviezen die je hier krijgt te doen voordat je gaat betalen voor vergelijkbare antwoorden met een dure magische waas eromheen.
ViezeHond schreef:
26-10-2020 22:30
Positieve quote; “Al ben je Pamela Anderson met borsten zo groot als de Pyreneeën: je komt nooit tussen Mariska en mij.”
Frans Bauer.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je beter op een ander forum deze vraag kunt stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven