Bang om te poepen bij nieuwe partner.

20-12-2012 18:53 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
" Gisteren zo gelachen maar heel herkenbaar... We waren met wat vriendinnen aan de lindemans..in ene kwam er een vraag naar mijn richting toe..van als je samen bent met een kerverse vriend, ga je dan poepen in de tijd dat je samen met hem bent of schaam je je zelf? En hebben meer mensen dit gevoel gehad: zo van ik schaam me, stel ik laat een scheet, of hij ruikt mijn stront? ..
Volgens Southpark kun je door het niet-naar-buiten-gelaten gas spontaan ontbranden.

Maar even serieus: als ze er een aflevering over maken zal het best een issue zijn. Ik deed het persoonlijk ook niet graag toen vriend en ik net bij elkaar waren. Na een paar maanden wel.

Vriendinnen van me hebben dat ook, eentje doet het nog steeds niet na een halfjaar relatie. De ander moet als ze moet en zal het dus gewoon doen.
Dus het is toch best een onderwerp...waar zou het vandaan komen.?
Bij mij geldt ook, ik moet als ik moet.

Ik denk dat een wc die even stinkt minder onaantrekkelijk is dan een partner die heel ongemakkelijk kijkt, steeds moet verzitten, niet meer aangeraakt wil worden en zo nu en dan een scheet laat.

Ik heb trouwens niet dat ik er echt 20 min voor moet zitten en hard mijn best doen. Dan zou ik het misschien ook niet zo snel bij een ander doen. Gewoon ff snel.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Een vriend van mij zei altijd 'mooie vrouwen poepen niet' en ik hoor ook weleens 'alleen moeders en zusjes mogen poepen' en ik denk helaas dat veel mannen dat zichzelf nog steeds voorhouden.
Geen last van.

Poepen maakt sowieso niet uit. Je bent allebei mens, zeg.
I believe in good
Slecht voor je darmen als je niet gaat.
Als je moet, dan moet je! Maar als ik het nog even op kan houden, dan liever. Ik vind het ook niet heel charmant als mijn nieuwe liefde bij mij thuis even lekker uitgebreid op de wc gaat zitten kakken... Ik leg, als ik het bij een ander niet kan laten, wel altijd vooraf een wc papiertje in de pot. Dat scheelt remsporen, en dan hoef ik die vieze wc-borstel niet aan te raken. Maar dat doe ik niet alleen bij mannen, maar ook bij familie of op m'n werk.
Haha, een date van me zei eens: Zelfs Douzen Kroes poept!
Ik ben bij de eerste dates altijd best zenuwachtig en dan al helemaal last van darmen. Als hij dan ook nog zo'n toilet heeft die aan de woonkamer grenst met een dun muurtje ertussen...tja dat gaat ie wel horen! Nooit een issue geweest trouwens
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Mijn poep ruikt naar roosjes! Haha, dat zei ik nog wel eens in het begin...
Ik herken het wel, maar het moet er toch een keer van komen..
Vroeger had ik dat wel, en niet alleen bij een nieuwe partner. Tot ik me realiseerde dat ik zelf hoegenaamd niets denk als iemand in mijn omgeving zich in het toilet terugtrekt om te poepen, ook niet als ik zelf even later naar datzelfde toilet moet en de luchtjes nog niet weggetrokken zijn.

Tegenwoordig schijt ik dus overal ongegeneerd de pot vol als de behoefte daartoe zich aandient. Zo lang je de boel maar een beetje netjes achterlaat is daar niets genants aan.
Mja ik heb een paar jaar diaree gehad in mijn puberteit en me toen wel over alle gene heen gezet wat betreft elders poepen.

De zorg was meestal meer of ik het haalde
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Lol lady voldemort.
Ik poep liever niet bij de eerste dates maar als ik moet dan doe ik het gewoon. Heb wel eens geprobeerd op te houden, dikke buikkramp was het gevolg en wou zo snel mogelijk naar huis. Dat doe ik dus niet weer.

lachen dit, maar ook herkenbaar.

En..mooie vrouwen poepen niet...wat een onzin
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Moonlight82 schreef op 20 december 2012 @ 19:12:

Mja ik heb een paar jaar diaree gehad in mijn puberteit en me toen wel over alle gene heen gezet wat betreft elders poepen.

De zorg was meestal meer of ik het haalde

Wat bij mij ook heeft geholpen: trektochten in de bergen. Daar heb je meestal geen openbare wc's en op grotere hoogte is het aantal bomen nou ook niet om over naar huis te schrijven .

Wat wel grappig is: mijn dochter heeft blijkbaar erg goed geluisterd naar mijn verhalen over de sanitaire geneugten van het bergwandelen. Ze is al een tijdje behoorlijk aan het puberen met alle bijbehorende preutsigheid qua douchen en zo, maar als ze tijdens een lange wandeling ineens moet poepen gaat ze ongegeneerd uit de broek .
quote:sprokkelientje schreef op 20 december 2012 @ 19:17:

En..mooie vrouwen poepen niet...wat een onzin Lelijke vrouwen wel zeker....
I believe in good
Ja, als ik moet dan moet ik, of dat nu op mn werk is of bij een nieuwe date. De kramp die je krijgt als je het niet doet, weegt niet op tegen het inhouden. Daarnaast poept iedereen, ja ook de koningin. We moeten er gewoon niet zo krampachtig over doen.
Kwa relaties met mannen en poepen heb je als vrouw gewoon een achterstand; jullie hebben al een lichaamsopening waaruit met enige regelmaat bloed en afscheiding komt. Dat feit proberen we als mannen keihard te negeren en worden er ook graag niet mee geconfronteerd.

Wanneer dan blijkt dat vrouwen ook nog eens poepen en stinken, dan wordt het gewoon nét iets moeilijker om jullie nog als geile stoeipoes te zien.

Helaas.

Jullie hebben weer andere dingen. Vast.
Ja inhouden gaat niet bij mij. Ik moet altijd op dezelfde tijd en ja... dan is vriendlief ook in de buurt. Hij moet ik ook denk ik dan maar. Zolang je de wc schoon achter laat, dan zie ik het probleem niet zo.
quote:Amand schreef op 20 december 2012 @ 19:32:

Kwa relaties met mannen en poepen heb je als vrouw gewoon een achterstand; jullie hebben al een lichaamsopening waaruit met enige regelmaat bloed en afscheiding komt.)Waar je graag in wilt neuken!!! Dus wat lul je nou.
I believe in good
Jep. Hier na 2,5 jaar nog steeds.

Ik ben gewoon zó bang dat hij me hoort, of ruikt en op me afknapt.

Plassen gaat iets beter. Dat durf ik soms voluit te doen (dat je het hoort), maar als hij vlakbij is, dan weer niet.
Echt fijn al deze reacties..het "lucht" wel op er over te praten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven