Emotioneel weer harder worden

08-12-2019 21:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Graag jullie advies.
Ik ben voorzien van een pacemaker omdat mijn hart er af en toe mee stopte.
Het gaat weer goed met me, ik ben gelukkig. Alleen is er sindsdien wel wat veranderd,. Ik raak erg snel ontroerd, heb bij de kerstreclame va de AH al tranen in mijn ogen,
Ik vind dit zelf erg irritant en was altijd veel harder. Ik wil graag weer wat harder worden maar hoe?
juist mooi toch

maar de tijd maakt je wel weer harder
geduld dus
Alle reacties Link kopieren
Laat het even weten wanneer je hier de oplossing voor gevonden hebt.
Niet geschoten is altijd mis
Ik denk ook dat de tijd zijn werk zal doen. Het komt wel weer
Alle reacties Link kopieren
Neem je medicatie wat dit als bijwerking kan hebben?

Hormoonhuishouding in de war?
I wanna live my life with the volume full!
Hoi,

Heftig wat u heeft meegemaakt maar fijn te lezen dat het nu weer goed gaat.

Het komt voor dat mensen veranderen na een hartstilstand. Persoonlijk vind ik het een mooie eigenschap hoor als ik aan mensen kan zien of iets ze raakt, ik weet ook welke reclame u bedoelt ;).

Gezien het verband zou ik adviseren om een consult in te plannen met de huisarts/cardioloog om dit eens te bespreken. Bepaalde hartmedicatie kan ook invloed hebben op gedrag maar zij kunnen u daar beter over vertellen.

Succes
anoniem_65272539ccee8 wijzigde dit bericht op 08-12-2019 22:20
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geduld en accepteren dat je nu wat emotioneler bent. Ik herken het.
Alle reacties Link kopieren
Als t niet kan zijn wat voor mij genoemd is, mss zit je iets anders wat je aan de situatie nog niet helemaal verwerkt hebt?

Als je emmer vol zit loopt hij sneller over.
Waarom vind je het erg?
Schaam je je? Vind je het irritant? Waarom?
Ik ben tegenwoordig ook sneller emotioneel geraakt en krijg dan ook tranen in mijn ogen. Ik heb er geen last van, ik accepteer mezelf zoals ik ben.
Alle reacties Link kopieren
Allen bedankt voor jullie reacties
Ik ben medicijn vrij dus daar kan het niet aan liggen.
Merk wel dat ik sindsdien ook vergeetachtiger ben geworden.
Hopen dat het op den duur beter wordt en dat er geen blijvende schade is.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een hoge hartslag?
Ik heb een ziekte waardoor ik een verhoogde hartslag heb (als ik mn medicatie daarvoor niet neem) en dan heb ik dezelfde symptomen.

Daarnaast lijkt het me ook een heftige ervaring, die je misschien toch nog moet verwerken? Lichamelijk gaat misschien alles goed, maar hoe heb je het emotioneel ervaren?
Sta je daar überhaupt bij stil? Als dat niet het geval is kan het ook zijn dat de emoties secundaire redenen aangrijpen om eruit te komen.
Heel fijn om te horen dat het weer goed met u gaat. Dat is het belangrijkste.
Het is toch mooi dat je mag uiten dat je mens bent? Tegenwoordig wordt het al als een zwaktebod gezien, waarom? Ikzelf zie dat liever dan een koud persoon. Probeer in je herstelperiode het ook te accepteren het veranderd is. En waarschijnlijk zal het ook wel afnemen in de loop der tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven