En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
09-08-2019 10:07
Het is gewoon zo donker dat de lampen aan moeten, ben er nu wel weer klaar mee. We vieren over een paar dagen de verjaardag van mijn man en het lijkt erop dat we die voor het eerst sinds jaren toch echt binnen moeten vieren. Echt balen, dat vind ik altijd een stuk minder leuk.

In de winter kun je mij uittekenen in truien van American Vintage. Sommige daarvan zijn echt heel erg warm, heerlijk! Ik heb er ook een paar lange vesten van, niet dat ik die nou zo leuk vind staan, maar ze zijn ook zo lekker warm over mijn kont en benen.

Maar goed, dat is dan ook meteen waarom ik zomerkleding veel leuker vind, in de winter zijn alle andere dingen te koud voor mij en loop ik ook nog eens vaak met een thermolegging onder mijn broek. Dan voel ik me erg aantrekkelijk, ahum :cry: Dus met mooi weer loop ik elke dag in leuke jurkjes en rokjes etc.

Ik liep net op slippers, maar heb mijn Uggs maar weer aangetrokken. Veel te koud met die blote voeten.
Ik loop 's winters in mannenvesten. Mannen kunnen kennelijk wel tegen puur katoen en vrouwen niet. Ofzo. Ik heb wel een soortgelijk vrouwenvest hoor, maar dat is echt zoeken en altijd dunner. Met vakantie een dikke adidas-hoody gekocht van katoen. :yes: Nog in uitverkoop ook. Komt bijna tot m'n knieën, ik was helemaal blij :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Over verwachtingen gesproken: ik zag toch echt gisteren de weerman vertellen dat het 27 graden zou worden, toch? @(

Nouja, ben goed aan 't afharden in m'n jurkje, zullen we maar zeggen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het regent hier pijpenstelen. Echt leuk weer zo, in de zomervakantie van kind.
Gisteren kwam ik tijdens het wandelen een enorme paddenstoel tegen, ik dacht echt NOOOOO nu al???? Net als bolchrystanten, die wil ik ook voorlopig niet zien.

Ik heb vannacht verkeerd gelegen of tocht op mijn nek gehad dus ik kan me niet goed bewegen. Al met al doet dit alles mijn humeur weinig goed.

Yas, hoe gaat het met je herstel?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Echt he, ben nat geregend vanochtend. :( Gister was zo mooi en nu dit...Ik ga mijn huis maar onder handen nemen dan, want buiten kan je nu toch niks.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
09-08-2019 10:43
Grijs.en bewolkt.niet fijn.
En gisteren was het heerlijk. De dagen ervoor ook.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
09-08-2019 14:01
En gisteren was het heerlijk. De dagen ervoor ook.
Hier heeft het ook best wel veel geregend tussendoor
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
09-08-2019 14:04
Hier heeft het ook best wel veel geregend tussendoor
Ja, bij ons ook. Ik verdenk Yasmijn er stiekem van dat ze helemaal niet in Nederland woont, maar in Zuid-Frankrijk of zo :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al de hele dag regen, zeg maar gerust enorme stortbuien.
Nu komt af en toe de zon door en krijg je zo een benauwde waas, beetje sauna idee.

26 graden met stortbuien dan inderdaad liever 23 en droog.

Vanaf volgende week ( mijn laatste week vrij ) 20/22 graden en regen jeuh lekkere vakantie gehad dit jaar.
Veel broeken en dichte schoenen aan gehad op een enkele keer een jurkje of een korte broek.

En dan nog is het overal te droog.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 2 weken vakantie en blijf thuis en de wat een rot weer komt er aan zeg....Baal...
Alle reacties Link kopieren
Al met al tot nu toe over het geheel gezien.....n kutzomer !!
Bimzarellio...what else
Yassemien, bestel jij eventjes lekker terrasweer voor de volgende vrijdag?? 8-)
Ik ben een weekje de IJssel over..... en ja, paspoort mee dus ik mag ook weer terug :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Bimzarellio schreef:
09-08-2019 14:42
Al met al tot nu toe over het geheel gezien.....n kutzomer !!
Ja, helemaal eens. Zeker na vorig jaar is dit zo'n afknapper :cry:
Maar toch he....ik heb het al eerder gezegd, maar het lijkt wel alsof het de laatste tijd in werkelijkheid beter uitpakt dan wordt voorspeld.
Neem nou vandaag; ik had me ingesteld op een hele dag regen. Uiteindelijk heeft het af en toe geregend, maar het is nu al vanaf het begin van de middag droog, temperatuur is prima en zelfs de zon kwam nog tevoorschijn. Heb gewoon in t shirtje in de tuin zitten borrelen :) -
Dus tja. Kortom, voordeel van slechte verwachtingen: het valt altijd mee. Dus ik hoop dat dat ook voor de komende weken geldt.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
09-08-2019 14:01
En gisteren was het heerlijk. De dagen ervoor ook.
Klopt gisteren nog de hele dag buiten gezeten.zelfs zonder vest of jasje,
Maar vandaag is het niks .de zon niet gezien.en ook nog regen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Als ik lees wat er morgen op ons afkomt😢😢😢
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier waait het als een malle het zou wel droog blijven, morgen ook, en daarna vooralsnog alleen maar regen.

Eens dat dit best een kut zomer is, regen, zon regen zon je moet toch steeds rekening houden dat je een plensbui op je kop kan krijgen.

Zeker vergeleken met vorig jaar is dit wel een kut zomer ja zoals Bimzarellio ook al zei.

Ben al bezig om iets met de kerst te gaan boeken, heb zo een ruk vakantie tot nu toe.

In het voorjaar van 2020 staat er een zon bestemming op de planning, maar dat duurt nog heel lang, maar toch )
Alle reacties Link kopieren
Ik lig nog in bed en hoor het hard waaien en regenen, heb geen zin om eruit te komen terwijl ik al een hele tijd wakker ben. Echt niks aan. We hebben weer een paar weken mooi weer gehad en daar moeten we het maar mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Heb nu 2 weken vrij dit jaar geen budget voor een vakantie boeken baal wel wat voor weer het wordt, maar echt vakantie heb ik niet her tentamens maken pffff wat een rot zomer dit jaar
Alle reacties Link kopieren
Het waait hard, regen nog niet. Wilde net tikken dat de zon schijnt maar die verdwijnt net achter een wolk.

Ben het eens dat het geen beste zomer is. Maar ik vond het weer in Italie ook niet prima. Andere jaren was het er veel stabieler en warmer.

Ladylola, waar wil je naar toe met kerst?

Ik ga met oud en nieuw met man en kinderen naar een bungalowpark. Prima voor die tijd van het jaar. Daar stel ik me dan ook op in.

Een zomervakantie hoort wat mij betreft warm en zonnig te zijn. Hoop op een betere zomer volgend jaar.
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
09-08-2019 18:50
Yassemien, bestel jij eventjes lekker terrasweer voor de volgende vrijdag?? 8-)
en voor volgende week zaterdag!
Ik ga namelijk naar Decibel en heb geen zin in wéér een verregend festival :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon herfst >:-(
Alle reacties Link kopieren
Subnautica schreef:
10-08-2019 09:14
Het waait hard, regen nog niet. Wilde net tikken dat de zon schijnt maar die verdwijnt net achter een wolk.

Ben het eens dat het geen beste zomer is. Maar ik vond het weer in Italie ook niet prima. Andere jaren was het er veel stabieler en warmer.

Ladylola, waar wil je naar toe met kerst?

Ik ga met oud en nieuw met man en kinderen naar een bungalowpark. Prima voor die tijd van het jaar. Daar stel ik me dan ook op in.

Een zomervakantie hoort wat mij betreft warm en zonnig te zijn. Hoop op een betere zomer volgend jaar.
Ik wil iets in NL huren met kerst ik denk Limburg ( een van mijn favoriete provincies ) kerstmarkt bezoeken dagje Valkenburg en Maastricht verder gewoon relaxen met mijn kinderen. En wat je zegt, daar stel ik me dan ook in op winters weer.
Maleficent schreef:
10-08-2019 09:58
en voor volgende week zaterdag!
Ik ga namelijk naar Decibel en heb geen zin in wéér een verregend festival :proud:
Maar dat heeft niet zo veel zin...Dat is echt aan de andere kant van het land 8-) Over de IJssel dus. Weet niet of Yas haar ( beperkte) krachten zo ver reiken...Haar toverstaf-arm doet het immers niet zo goed.
Zij en ik willen in elk geval heel graag terrasweer in haar woonstee :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Gister viel uiteindelijk wel mee op de natte ochtend en 1e helft van de middag na. Toen had ik me inmiddels al ingesteld op kutweer en ben gaan snowboarden in plaats van skaten. Zag ook steeds hele dreigende wolken in de verte en wilde mijn skates niet verpesten met een plensbui. Daarna van de sneeuw naar lekker buiten op warmen op de fiets met een zomertopje aan, dat was wel weer fijn.

Aah ik help ook duimen voor de festivals die nog komen! Ik had gigantische mazzel met de mijne afgelopen weken, het leek rot weer te worden maar uiteindelijk de hele dag super zonnig en lekker warm, wel een graad of 24-26 schat ik zo. Niks (in de 1st world problems categorie dan he) erger dan een verregend festival. Ironisch genoeg was juist vorig jaar bij mij 1 festival op een strand compleet verregend, op een gegeven moment ging het zo gieten, bliksemen en donderen dat alles stop werd gezet en iedereen meteen naar huis moest.

Ik ben best tevreden met deze zomer. We hebben mooie dagen gehad en er zitten nog mooie dagen tussen, is alleen meer afwisseling dan vorig jaar. Zo wen je er minder aan en waardeer je het meer denk ik dan maar. En natuurlijk milieutechnisch is dit ook beter, ik maakte me vorig jaar echt zorgen toen echt alles geel was. Verpeste natuur is mij mooi weer niet waard. De zomer van 2016 staat mij nog helder in de geest, hoe vaak ik toen niet natgeregend ben pfff. Dàt was pas een kutzomer. Het kan altijd erger!
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
10-08-2019 11:15
Gister viel uiteindelijk wel mee op de natte ochtend en 1e helft van de middag na. Toen had ik me inmiddels al ingesteld op kutweer en ben gaan snowboarden in plaats van skaten. Zag ook steeds hele dreigende wolken in de verte en wilde mijn skates niet verpesten met een plensbui. Daarna van de sneeuw naar lekker buiten op warmen op de fiets met een zomertopje aan, dat was wel weer fijn.

Aah ik help ook duimen voor de festivals die nog komen! Ik had gigantische mazzel met de mijne afgelopen weken, het leek rot weer te worden maar uiteindelijk de hele dag super zonnig en lekker warm, wel een graad of 24-26 schat ik zo. Niks (in de 1st world problems categorie dan he) erger dan een verregend festival. Ironisch genoeg was juist vorig jaar bij mij 1 festival op een strand compleet verregend, op een gegeven moment ging het zo gieten, bliksemen en donderen dat alles stop werd gezet en iedereen meteen naar huis moest.

Ik ben best tevreden met deze zomer. We hebben mooie dagen gehad en er zitten nog mooie dagen tussen, is alleen meer afwisseling dan vorig jaar. Zo wen je er minder aan en waardeer je het meer denk ik dan maar. En natuurlijk milieutechnisch is dit ook beter, ik maakte me vorig jaar echt zorgen toen echt alles geel was. Verpeste natuur is mij mooi weer niet waard. De zomer van 2016 staat mij nog helder in de geest, hoe vaak ik toen niet natgeregend ben pfff. Dàt was pas een kutzomer. Het kan altijd erger!
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van waar je woont. Ik heb behoorlijk veel regen en weinig zon gehad de laatste paar weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven