En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik vind het heerlijk! Lekker als je vrij bent gelijk 's ochtend de deur opengooien, beetje rommelen in de tuin, lekker op het terras, heerlijk.
Ook als ik moet werken geniet ik van mooi weer. Heerlijk om op een werkdag ;s ochtend weg te fietsen in de zon en na werktijd lekker buiten te eten. Voor mij mag het van mei tot en met september mooi weer zijn, met af en toe in de avond een verfrissende bui.
Alle reacties Link kopieren
Mag van mij het hele jaar zo zijn :hyper:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk genieten in de tuin en lekker buiten zijn!!
Alle reacties Link kopieren
:cheers:
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
27-05-2018 15:15
Mag van mij het hele jaar zo zijn :hyper:
ja eigenlijk ook wel. Stiekem hier plannen om ooit, als het kan, lekker naar het zuidelijk halfrond af te zakken en daar te gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
27-05-2018 15:19
ja eigenlijk ook wel. Stiekem hier plannen om ooit, als het kan, lekker naar het zuidelijk halfrond af te zakken en daar te gaan wonen.
Overwinteren. Maar ja, je moet zo lang doorwerken O_O
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
27-05-2018 15:15
Mag van mij het hele jaar zo zijn :hyper:
Ja van mij ook :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
27-05-2018 15:21
Overwinteren. Maar ja, je moet zo lang doorwerken O_O
JA!

Mijn ouders gingen met 60 met de VUT en trokken 's winters zuidwaarts. Nou.. dat gaat ons niet meer lukken :|
Maar voorlopig geniet ik heeeerlijk van het weer :sun:

Zag dat het regent in Utrecht? Balen!
Later is nu
Ik heb tot nu toe volop genoten. Heb de laatste dagen ook veel meer energie!
Ik hoop ook dat het zo blijft voorlopig. Op het moment regent het heel hard hier, hopelijk blijft het wel zomers. Een flinke bui vind ik niet erg, want dat is goed voor de natuur. Maar dan hoop ik wel dat het daarna niet zo klam en benauwd is.
Alle reacties Link kopieren
Het begint hier te druppelen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie wel gezellig voor een niet-zo-warm-weer-liefhebber die er het beste van maakt en niet zit te klagen over de warmte?
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
27-05-2018 16:28
Zijn jullie wel gezellig voor een niet-zo-warm-weer-liefhebber die er het beste van maakt en niet zit te klagen over de warmte?
de niet-liefhebber heeft hier toch niks te zoeken?
ontopic:
Ik hou ervan warmte en kan er ook goed tegen blijkbaar. Heerlijk om op blote voeten of slippers te kunnen lopen zonder koude voeten te krijgen. In je hemdje naar buiten, buiten zwemmen, buiten eten. Lekker.
Mijn droom is een huis met veranda en dan 's zomers daar leven. Zelfs slapen als het binnen te warm is, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ertha schreef:
27-05-2018 16:41
de niet-liefhebber heeft hier toch niks te zoeken?
Ook niet gezellig dus.
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral de ochtenden en de avonden zo lekker.
We hebben een heel warm huis, laten dit jaar toch maar rolluiken plaatsen. Koel binnen en warm buiten, perfecte combinatie.
patatjedubbelmayo schreef:
27-05-2018 16:49
Ook niet gezellig dus.
Nee hoor. Ik vraag me gewoon af waarom je als niet-liefhebber van warmte op een topic gaat schrijven waarin het vooral gaat over dat warmte fijn is .
Alle reacties Link kopieren
Ertha schreef:
27-05-2018 17:22
Nee hoor. Ik vraag me gewoon af waarom je als niet-liefhebber van warmte op een topic gaat schrijven waarin het vooral gaat over dat warmte fijn is .
Omdat ik er het beste van wil maken? :lightbulb:
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Vind alles leuk, maar ben toch met de winter bezig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Voordeel zomer/ mooi weer : ijs!!
Heb er al genoeg op afgelopen weken, heerlijk
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
27-05-2018 16:28
Zijn jullie wel gezellig voor een niet-zo-warm-weer-liefhebber die er het beste van maakt en niet zit te klagen over de warmte?

Wat mij betreft ben je welkom :sun:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Voordelen zomer? De planten. Alles geurend groen. De mooie sfeervolle ochtenden. Maar het duurt nog een maand voor de zomer begint. Tot die tijd heb je lente en heel veel bloemen.

Je hebt lente en zomer nodig anders komt er geen herfst. :proud: Allemaal wondertjes der aarde.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
En de prachtige zwoele avonden natuurlijk. Buiten zitten praten. Muggen rond de lamp. De rits van de tent. De goedkope champagne. Elkaar achterna zitten. Plomp! Er valt er een in het water.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De temperatuur, dat is hét grote voordeel van de zomer. En dat we die temperatuur nu al zo vroeg in het jaar hebben, dat is mooi meegenomen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Fijn, een nieuw topic dat start op zo’n warme dag! Het was vandaag niet de hele dag zonnig, maar ik heb toch genoten van het buiten zijn. Veel in de tuin gewerkt vooral. Het feit dat ik in alleen een zomers jurkje of zelfs bikini naar buiten kan en dat de natuur er zo prachtig uitziet, is al puur genieten.

De maanden mei en juni vind ik het mooiste, daarna beginnen de bladeren alweer donkerder te worden en wordt alles alweer iets minder mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven