Even een knuffel nodig en dat het weer goed komt

15-12-2019 13:22 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Even van me afschrijven en een digitale knuffel nodig. Al wat jaren aan het tobben. Vorig jaar werd er een ernstige depressie vastgesteld. Na een lange weg met medicatie, hulp en therapie kwam ik weer wat bij. Zelfs dat we besloten een hondje te nemen ( Dat wilden we al jaren). Ik heb me er zo op verheugd maar sinds afgelopen week voel ik me zo rot . Natuurlijk gaat mijn weg met ups en downs maar heb nu het gevoel weer terug bij af te zijn. Dat ik het allemaal niet kan. Nooit 'normaal' te worden. Angstig, somber, gespannen. Ik ben sinds oktober weer aan het werk en ik zie nu voor morgen alweer enorme beren op de weg. Misschien geeft het juist wat afleiding. Ik weet het gewoon even niet. Denk dat ik me de laatste weken ook weer veel te veel druk heb gemaakt. Weinig me time. Anderen die veel energie vroegen.Mezelf weer vergeten. Dan kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
Het beste is om het te accepteren zoals het nu is maar dat vind ik heel moeilijk

Groetjes Myléne
Kom maar hier dan *knuff*. Het komt wel goed.

Neem een lekkere kop thee en blokkeer je agenda, je hebt namelijk al een afspraak; met jezelf.
Slik je je medicijnen nog?

Door onmogelijke dingen te willen maak je jezelf alleen maar meer depressief.
Het is zoals het is en het is dus niet maakbaar, daar zul je je bij neer moeten leggen.

Je krijgt meer dan één knuffel. :couple: :smooch: :hug: :hug:
Och, lieverd, kom:

Afbeelding

En er is echt niets mis mee om met jezelf rekening te houden, hoor. Als iets je teveel energie kost of moeilijk is voor je, dan mag je het gewoon laten.
anoniem_387696 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:43
Reden: Fout gemaakt bij gifje plakken
2.52% gewijzigd
is die hond er al? dat gaat je zeker helpen
Een omhelzing voor jou.
Tja, dingen en mensen die je energie kosten zoveel mogelijk vermijden, en nee zeggen.
En verder: het komt goed :hug:
Alle reacties Link kopieren
allereerst een dikke :hug:
En verder krijg je nu van jezelf even een waarschuwing: vergeet mij niet! En dat voelt heel kut, maar als je er naar luistert, zul je je ook weer beter gaan voelen. Tijd voor jezelf is gewoon belangrijk. Het komt echt weer goed, ga na wat je allemaal geleerd hebt in therapie en pas dat toe.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het helaas. Zit er momenteel middenin.

Hele dikke :hug: voor jou.
Je gedachtes zijn gedachtes. Je bent ze niet. Neem voldoende rust, afleiding en ritme in acht.
Alle reacties Link kopieren
December is ook gewoon een zware maand. Al die feestdagen kosten veel tijd en energie. En het is vaak triest donker weer. Verwen jezelf regelmatig, neem een warm bad, slaap uit, kijk een film net waar jij van ontspant. Die dipjes horen erbij, ook zonder depressie. Dikke digitale knuffel van mij!
MissBliss schreef:
15-12-2019 13:31
Kom maar hier dan *knuff*. Het komt wel goed.

Neem een lekkere kop thee en blokkeer je agenda, je hebt namelijk al een afspraak; met jezelf.
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie lieve reacties en knuffels! Dat doet me echt goed!

@Cateautje, Ja die slik ik nog

@S-meds ja die is er. Zorgt iig dat ik nu buiten kom
Afbeelding
:hug:
En, gaat het weer een beetje? Fijn dat je een hond hebt, dat kan een mens ook echt goed doen. Je moet er wel wat voor over hebben, door weer en wind, maar :love:
Alle reacties Link kopieren
@MissBliss

Allereest bedankt voor je interesse! Als iemand aan je denkt is fijn!

Weer slecht geslapen maar wat eerder gestopt met werken en nu lekker op de bank. Ik probeer mijn gedachten er een beetje te laten zijn. Soms zit mijn hoofd gewoon te vol. Soort kortsluiting dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven