God maakt soms fouten, straft de verkeerde?

23-05-2018 23:50 62 berichten
Ik kan soms niet begrijpen waarom de liefste, aardigste, en meest onschuldige mensen soms de gruwelijkste dingen worden aangedaan en dan is dat meestal de dood of verkrachting of verminking etc of ze krijgen bijvoorbeeld een langzaam slopende ziekte waarmee veel pijn, kosten en zorgen gepaard gaan.

wie heb ik het over? Oftewel wie precies is de aanleiding voor het topic? Een hele mooie tieneridool vanuit de jaren 90 op wie ik en heel erg ontzetten veel jonge mannen zich destijds afbeerden. Deze schat:

https://www.instagram.com/theshando/?hl=nl

Jullie zullen haar beter kennen als Brenda uit de razend populaire tv-serie destijds Beverly Hills 90210.

https://www.youtube.com/watch?v=_sRP_5S2zWY


Ik wilde haar onlangs op het internet volgen omdat ik haar altijd ontzettend knap en aardig en ronduit sexy vond. Maar wat schetst mijn verbazing? en brengt mij tot bijna aan tranen? Kom erachter dat ze een kwaadaardige kanker heeft (van de borst). Ineens worden al mijn volgactiviteiten van een deprimerend karakter en wil ik eerder afhaken, want ik kwam voor plezier en gezelligheid.

Kijk hoe mooi ze is, en totdat deze dag toe is ze dat maar de kankerbehandelingspillen maken dat ze pafferig wordt en plomp.

https://www.youtube.com/watch?v=2pm5W1BZOdg

Kan mij uit mijn schooltijd nog herinneren dat ze mij vaak een makkelijke en rustige nachtslaap gunde doordat ik met een natte droom in slaap was gevallen.

Dus bij deze, waarom moest deze persoon van alles wat er in de wereld slecht is? Kanker krijgen...

:huh:
Hoe durft ze jou dat aan te doen zeg.
Gelukkig bestaat God niet.
Doe ff normaal man.
Lucifer2018 schreef:
23-05-2018 23:54
Gelukkig bestaat God niet.
Dan laat ik de vraag nog wat veralgemenen, hoe kan het dat zulke kwade, slechte, ellendige zaken in de wereld gebeuren? Waarom verdient deze schat kanker nog wel? Waarom niet een griepje? :roll: Waarom begrijp ik zulke dingen niet?
anoniem_369990 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 23:58
6.27% gewijzigd
doemijdiemaardan schreef:
23-05-2018 23:56
Doe ff normaal man.
Ik vind het helemaal niet normaal dat ze bij een leeftijd van in de begin 40 kanker krijgt, mag ik dat niet zeggen? Wat is daar niet normaal aan? Ik meende dit uit mijn hart.
Mijn_naam schreef:
23-05-2018 23:56
Dan laat ik de vraag nog wat veralgemenen, hoe kan het dat zulke kwade, slechte, ellendige zaken in de wereld gebeuren? Waarom verdient deze schat kanker nog wel? Waarom niet een :roll: griepje?
Verdiep je in de biologie. Kankercellen hebben geen denkend vermogen, dus ook geen oordeel.


Maar heel naar dat ze jou met d’r plofkop zo depressief maakt.
Mijn_naam schreef:
23-05-2018 23:57
Ik vind het helemaal niet normaal dat ze bij een leeftijd van in de begin 40 kanker krijgt, mag ik dat niet zeggen? Wat is daar niet normaal aan? Ik meende dit uit mijn hart.
Wat is er abnomraal aan dan?
Anoniem235181652 schreef:
23-05-2018 23:58
Wat is er abnomraal aan dan?
Kanker is sowieso abnormaal, of vind je het een normaal proces dat iedereen moet krijgen? Kom nou...
Mijn_naam schreef:
23-05-2018 23:56
Dan laat ik de vraag nog wat veralgemenen, hoe kan het dat zulke kwade, slechte, ellendige zaken in de wereld gebeuren? Waarom verdient deze schat kanker nog wel? Waarom niet een griepje? :roll: Waarom begrijp ik zulke dingen niet?
Omdat je niet zo slim bent?
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
23-05-2018 23:56
Dan laat ik de vraag nog wat veralgemenen, hoe kan het dat zulke kwade, slechte, ellendige zaken in de wereld gebeuren? Waarom verdient deze schat kanker nog wel? Waarom niet een griepje? :roll: Waarom begrijp ik zulke dingen niet?
Omdat het niet te begrijpen valt wellicht.
Maar dramaking much? Ik slaakte deze verzuchtingen toen mijn nichtje van 9 overleed aan die kloteziekte. Niet omdat een jeugdidool van mij t overkwam.
Lucifer2018 schreef:
23-05-2018 23:59
Omdat je niet zo slim bent?
Wat weet jij dan of op welke manier ben jij slimmer dan ik dat jij het begrijpt en ik niet? Oftewel wil je het uitleggen? Dat wat mij zal helpen dit wel te begrijpen?
Mijn_naam schreef:
23-05-2018 23:59
Kanker is sowieso abnormaal, of vind je het een normaal proces dat iedereen moet krijgen? Kom nou...
Okay, jij stond niet vooraan.


Mensen van elke leeftijd krijgen kanker. Mijn overbuurmeisje van 4, mijn vader met 55, mijn moeder met 65, een vriend met 20 en jouw rukidool met 40.

Tis wat.
vivapimpelmees schreef:
24-05-2018 00:01
Omdat het niet te begrijpen valt wellicht.
Maar dramaking much? Ik slaakte deze verzuchtingen toen mijn nichtje van 9 overleed aan die kloteziekte. Niet omdat een jeugdidool van mij t overkwam.
Oke de specifieke persoon over wie we het dan hebben is misschien niet zo relevant. Maar je bent het toch wel met mij eens dat soms zeer rare, onverklaarbare kwaden dingen bepaalde mensen raken die we verder als goedaardig, of lief, of schattig kennen? En raakt ons ook even daarbij? Heb jij zelf wel een verklaring hiervoor?
Mijn_naam schreef:
24-05-2018 00:02
Wat weet jij dan of op welke manier ben jij slimmer dan ik dat jij het begrijpt en ik niet? Oftewel wil je het uitleggen? Dat wat mij zal helpen dit wel te begrijpen?
Nee, dat valt niet uit te leggen aan iemand zonder enige basiskennis.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 00:04
2.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi Matt.

Bye Matt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
24-05-2018 00:04
Hi Matt.

Bye Matt
Aha!
Maar die schreef nooit van die lappen toch?
Anoniem235181652 schreef:
24-05-2018 00:02
Okay, jij stond niet vooraan.


Mensen van elke leeftijd krijgen kanker. Mijn overbuurmeisje van 4, mijn vader met 55, mijn moeder met 65, een vriend met 20 en jouw rukidool met 40.

Tis wat.
Dus je ziet het gewoon als een alledaagse gang van zaken die helemaal geen zorgen hoeft te baren? Zo niet, wat anders moet ik uit je reactie opmaken :-?
Mijn_naam schreef:
24-05-2018 00:03
Oke de specifieke persoon over wie we het dan hebben is misschien niet zo relevant. Maar je bent het toch wel met mij eens dat soms zeer rare, onverklaarbare kwaden dingen bepaalde mensen raken die we verder als goedaardig, of lief, of schattig kennen? En raakt ons ook even daarbij? Heb jij zelf wel een verklaring hiervoor?
Verdiep je in de biologie.
Anoniem235181652 schreef:
24-05-2018 00:05
Aha!
Nu pas? :-D
Mijn_naam schreef:
24-05-2018 00:05
Dus je ziet het gewoon als een alledaagse gang van zaken die helemaal geen zorgen hoeft te baren? Zo niet, wat anders moet ik uit je reactie opmaken :-?
Wat kan ik of wie dan ook voor invloed uitoefenen op een biologisch proces?
Er zit geen kwaad brein achter die straf uitdeelt hoor. Gewoon een fout in het lichaam.
Enn schreef:
24-05-2018 00:04
Hi Matt.

Bye Matt
Ah ja natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
24-05-2018 00:03
Oke de specifieke persoon over wie we het dan hebben is misschien niet zo relevant. Maar je bent het toch wel met mij eens dat soms zeer rare, onverklaarbare kwaden dingen bepaalde mensen raken die we verder als goedaardig, of lief, of schattig kennen? En raakt ons ook even daarbij? Heb jij zelf wel een verklaring hiervoor?
Nee. Ik heb geen verklaring. Ik geloof ook niet in God. Als ie wel bestaat dan is het een klootzak.

Maar door jouw OP maak je jezelf nogal belachelijk.
Alle reacties Link kopieren
Kankercellen worden verspreid door de Illuminati, in opdracht van Satan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven