Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
lieve bo, sterkte morgen. Ik hoop dat het sneller gaat als vorige week

Slaap zachtjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bo, die jongens van je.....

Helemaal fantastisch!

Ik ben verliefd.

Heel veel sterks vandaag met de sjémo. Dat men maar snel en doeltreffend prikken mag.

Liefs en zoenen!

Gisteren trouwens afgewezen voor een filmrol.

De eerste keer dat me dat gebeurt!

Jarenlang heb ik, als casting director, acteurs afgebeld en die hadden misschien wel al 35 castings gedaan waarbij ze afgewezen werden.

Dikke vrouwen acteren niet vaak dus ik word het heel vaak.

Maar nu niet...

Rare gewaarwording hoor als je 41 bent, ik moet er aan wennen in ieder geval!
Oh verdorie Leo, dat is ook niet aardig van ze! Was je aan het solliciteren naar de filmrol voor in Gooische Vrouwen? Hebben ze daar geen nieuwe Willemijn voor nodig?

Hoe gaat het ondertussen met de "troubles"?

Bo, ik hoop dat je dit keer geen 5 uur hoeft te wachten, het is op een gegeven moment wel goed zo. En ik hoop dat de fotootjes van de hondjes er doorheen helpen. Op naar zondag / maandag als die stomme chemodip voor twee weken weg mag blijven!

Liefs!
'Bo ik hoop dat je snel weer thuis bent. Maar je was vroeg dus ik heb goede hoop.

Hé Bah Lé, dat is ook weer iets waar je natuurlijk mee om moet leren gaan. Maar wel k*t. Moet ook niet te vaak gebeuren.

Sam en Joe hebben goed geslapen. Om kwart over drie begon er één te piepen en die moest plassen. Even naar buiten gedaan en ze zijn gewoon verder gaan slapen.

Vanmorgen gingen ze er met mijn dweil vandoor. Blauwe dweil en de ene het ene eind in zijn bek en de andere het andere eind. Het ging goed tot de poot van de schommelbank en toen konden ze beide niet meer verder.

Ze zijn nog zo lekker onhandig.
Sterkte vandaag!
Oh Zoeb, ik zie het helemaal voor me! Heb je dat ook op film?
Nee Ing dat heb ik net niet op film. Maar het was zo grappig om te zien. Ze lopen ook nog zo lekker onhandig en helemaal met een dweil met aan allebei de kanten een hondje.

Its en de anderen jullie mogen best komen kijken hoor.
Wat een hondjesgeluk hier! heerlijk die beestjes, dus je hebt toch nog redelijk geslapen Zoeb? Mijn zus had eens een puppie en ze was na drie weken volkomen afgedraaid, Ik kwam haar tegen toen ze als een zombie, met drie rijen wallen onder haar ogen, in zichzelf mompelend, door de supermarkt liep; waar ben ik aan begonnen, wat heeft me bezield, haar handen waren rauw van het plasjes en poepjes opdweilen, nah...kortom er was niet veel meer van over. Ze heeft geen kindjes dus was wat dat betreft niet veel gewend maar ik dacht nog, daar moet je je dus niet op verkijken zeg.... Er waren ook nog geen benchdingesen toen.

Leo ook dat nog, kan er ook nog bij, het moet niet gekker worden. Ik had al eens gezegd dat mijn nichtje de F Sanders academie heeft gedaan en sindsdien één echt goeie hoofdrol heeft gespeeld maar nu erg lastig door alle audities komt steeds, met de musicals moet je echt in alles goed zijn, dansen, zingen, acteren en er leuk/geschikt uitzien voor precies die rol, bij J vd E kom je er al heel moeilijk tussen, erg moeilijk om steeds afgewezen te worden, ze blijft stug doorgaan hoor daar niet van. Ik heb wel eens met haar te doen het is een hard vak.

Nu een glitterplaatje (glitter van het kwijl voor Bo ter ondersteuning van deze laatste kuur van de maand, sterks Bo

liefs voor allemaal

Anita hoe is het met je dochter is ze gebeld?
Zit ik te klooien met een kaart in mijn camera van 512 MB. Lekker dan. Niet gek dat ie na een paar minuutjes filmen vol is. Nu zit er een 4 G in en dan kan ik wat meer. Ben benieuwd naar het filmpje wat ie nu aan het uploaden is. Sorrie meissies maar die is voor Bo en Ro.
Lieve meiden,

Ing, met de troubles gaat het goed, als in, ze zijn er nog

Maar ik leef met de dag, probeer ik althans en ik hoop op een snelle verandering in de situatie, tot nu toe kwam alles op de poten terecht, ik neem maar vast aan dat dat ook ditmaal zal gebeuren. Dit zeg ik vooral om mezelf moed in te spreken merk ik maar ik weet even niet hoe ik er anders mee om moet gaan.

Zoebie, die hondjes, ooooow wat heerlijk om over ze te lezen.

Ruiken hun buikjes lekker naar havermout of heb je ze nog niet besnuffeld? Ik kan niet wachten ze te zien!

Inmiddels is er hier weer eens iets gebeurt wat je van te voren ook niet kunt bedenken. Ik althans niet.

Ik heb zojuist een casting via de webcam gedaan!

En ik speelde ook nog eens een mevrouw die bij een sekslijn werkt!

Kun je het je voorstellen dat ik zat te geilbekken met een meneer (de regisseur) die ik helemaal niet kende, terwijl er een buurvrouw naast me zat die toevallig kwam theedrinken?

Whahahahahaha!

Nou maar hopen dat ik rol heb natuurlijk.....
daarom hebben wij alleen nog maar kaartjes van 4 G zoeb, om dat te voorkomen. Zelfs in de kleine camera zit 2 g

G
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:eleonora schreef op 17 juni 2010 @ 08:05:

Gisteren trouwens afgewezen voor een filmrol.

De eerste keer dat me dat gebeurt!

Jarenlang heb ik, als casting director, acteurs afgebeld en die hadden misschien wel al 35 castings gedaan waarbij ze afgewezen werden.

Dikke vrouwen acteren niet vaak dus ik word het heel vaak.

Maar nu niet...

Rare gewaarwording hoor als je 41 bent, ik moet er aan wennen in ieder geval!

Welke film was dit? Dan weten we wat de flop van de eeuw gaat worden. Waardeloze jury Leo, ze hebben geen idee wat ze mislopen, wat een gebrek.

Bo ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen and all , ik denk aan je
Dik Trom Suus.

Jammer he?

Ik had de moeder gespeeld als ik het geworden was. Had me leuk geleken.

Maaarrrrrrrrrr......

Ben net gebeld en voor de casting van vanmorgen (slettebekken via de webcam) ben ik het wél geworden!

Yesssss!
quote:eleonora schreef op 17 juni 2010 @ 13:08:

Dik Trom Suus.

Jammer he?

Ik had de moeder gespeeld als ik het geworden was. Had me leuk geleken.

Maaarrrrrrrrrr......

Ben net gebeld en voor de casting van vanmorgen (slettebekken via de webcam) ben ik het wél geworden!

Yesssss!Dat verbaast mij dan weer helemaal niet. Daarvoor hadden ze je niet eens hoeven casten!
YESSSSSSSS Leo. Dat is tenminste een dikke pleister op de wonde. Dik Trom gaat een dikke flop worden natuurlijk. Ze weten niet wat ze missen. Wat goed meid. Het is je gegund hoor.

Gisteren roken de puppy's nog naar pies. haha Maar nu ruiken ze lekker. Ik kan er niet vanaf blijven en blijf met ze kroelen. Vooral Joe is verliefd op me. Die wil echt de hele tijd op schoot en staat met zijn pootjes tegen me op. Het is heerlijk met die twee in huis. Joe ligt nu aan mijn voeten lekker te ronken. Ja, hij maakt geluid in zijn slaap. Ze rollebollen lekker door de tuin. En als ze moe zijn vallen ze neer. Het is heerlijk. Ik moet me echt niet te erg gaan hechten. Maar ik wordt steeds verliefder op die rakkertjes. Gelukkig maar dat ze niet naar zomaar iemand gaan. Ze gaan naar Bo. En ik realiseer me wel dat ik zonder jou Bo, deze twee niet voor een paar weken had gehad. Nog 16 nachtjes Bo en dan komen ze jou kant op.
Weet je Zoebie, het is gewoon een geweldige reden om vaak heen en weer te rijden naar Frankrijk!

Leo, fijn dat je in ieder geval die slettebak mag doen. Lijkt me een rare gewaarwording inderdaad! Ik hoop dat ze zich bij Dik Trom nog een paar keer achter de oren krabben. En ik ga 'm niet zien, lekker puh!

Bo, ik hoop dat je snel weer thuis bent! Ik ga je even mailen!
Ja hé Ingh. Lijkt me wel wat. Dus iedereen die naar Frankrijk gaat. Ik ga mee.

Joe stond net tegen de deur te blaffen en k dacht dat de bel was gegaan en Joe een goede waakhond zou worden. Maar er was natuurlijk niemand. Hoewel, Sedi blafte niet, dus ik had het kunnen weten.Nu liggen ze weer aan mijn voeten te slapen. Als ik naar beneden kijk zie ik twee ellenlange puppy's liggen.
Hoe zit het eigenlijk met het hechten aan jou?
Lieve Bo, ik hoop dat je snel terug bent.

Ik moet eigenlijk stofzuigen en dweilen, maar 2 slapende puppy's is toch een goede reden om nog even te wachten hé.
Fijn Zoeb, piespuppies.

Wat zul je genieten meid, ik vind het zo leuk voor je dat je even voor ze kunt zorgen alvorens ze naar onze lieve Bo gaan.

Bo, ik denk aan je hoor, poeh nou!

Wat zijn jullie lief, dat jullie en masse DT gaan boycotten. Dát zal ze leren!

Goh Ing, daar was ik vanmorgen ook over aan het denken. Maar honden zijn trouw zo lang je in de buurt bent. Ik denk dat ze heel gauw een nieuwe knuffel in Bo hebben gevonden hoor. Ik merk al dat ze hun oude stekkie al helemaal zijn vergeten. En dat op één dag. Ze hebben het hier prima naar hun zin. En het is fijn dat ze elkaar hebben. Dus straks bij Bo en Ro gebeurt precies hetzelfde. Dan zijn ze mij heel snel vergeten.
Ja en ik vond een klein ieniemienie plasje in de kamer en één in de keuken. Ik moet ook actie ondernemen als ze piepen. Maar de deur naar de tuin staat gewoon open, dus dat moet ik ze nog even leren.
Ik ben zooooooooo melig. Kan ik daar nou aan doen?
quote:Norre schreef op 17 juni 2010 @ 13:13:

[...]

Dat verbaast mij dan weer helemaal niet. Daarvoor hadden ze je niet eens hoeven casten! ik durfde het niet te zeggen. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven