Ik, mijn partner blauw oog gegeven

24-10-2020 17:41 310 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga iets vertellen waar ik me voor schaam.

Ik heb de man waarmee ik een relatie heb, een blauw oog geslagen.

Geen enkel iets kan rechtvaardigen waarom ik dat gedaan heb.

Ik probeer het toch in het kort uit te leggen. Hij had de pest in, en kwakte iets van mij per ongeluk? Expres? Op de grond. Daar zat iets in van waarde.
Ik zei: geef maar hier, ik draag het zelf wel. Hij weigerde. Ik probeerde het te pakken. Hij trok het terug. Het ging kapot en viel op de grond.

Toen dacht ik: wat ben jij een ontiegelijke hork. Waarom moest dit nu zo?

Ik explodeerde.

Naar mijn idee gaf ik hem een klap op zijn schouder/rug (zijkant, ik stond voor hem)

Hij mepte mij terug.

Zijn versie is anders. Volgens hem mepte ik hem direct aan zijkant gezicht. Hij heeft mij foto's laten zien van paarsig en gezwollen oog/jukbeen.
Ik weet dit niet, ik dacht dat ik hem aan zijkant rug/schouder raakte. Ik zou hem niet in gezicht hebben willen slaan. Ik weet dat ik überhaupt niet had moeten slaan.

Het is verschrikkelijk. Het is nu over en uit. Hij wil me nooit meer zien. Zegt dat ik hulp nodig heb, dat het beangstigend is en dat dit weer kan gebeuren. Dit is de eerste keer dat ik dit doe in mijn leven. Zijn houding met die spullen , triggerde mij. Triggerde omdat ik hem 2x had gevraagd om het aan mij te geven, nadat hij het met een kwak op de grond had gezet, en hij bleef het uit mijn handen trekken.

Mijn relatie is dus over. Ik ben direct geblokkeerd van alles.
Ik kon hem nog 1x spreken via telefoon. Ik vroeg hem, of we elkaar nooit meer zouden zien Hij aarzelde en zei: ...niet meer. Daarna zei hij: voorlopig niet.

Onze relatie had steeds problemen. Hij denkt door mij. Maar dat is niet zo. Wel waren we gek op elkaar.

Ik ga door een hel, het is een nachtmerrie. Vorig weekend waren we nog fijn samen, en nu dit. Ik kan zelf niet meer denken nu, in het normale.

Ik vraag me af wat ik zou doen als hij mij een knal zou hebben gegeven. Direct stoppen?
Zou ik hem nog willen spreken?
Is dit onvergeeflijk?
Ik weet het niet meer.

Wie...heeft raad ?
Alle reacties Link kopieren
Wacht ff, dus volgens jou ging het zo:

Hij smijt jouw tas op de grond, jij zegt "geef maar hier, ik draag het wel" maar hij trekt het net zo lang uit je handen totdat het stuk is, jij geeft hem verontwaardigd een duw/klap tegen zijn arm, hij geeft jou daarop vol een hengst in je gezicht en pas dan sla jij terug in zijn gezicht waardoor hij nu een blauw jukbeen heeft?

Heb jij verwondingen?

Laat die man, het is een engerd.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
24-10-2020 18:05
Hij kan heel lief zijn. Dit klinkt of hij alleen maar lief is alsof het hem uitkomt. Klopt dat?
Ja. Goede opmerking. Dat klopt. Wat in mijn gedachten ging, was dat zijn lief-zijn ms was als iets om in ZIJN behoeften te voorzien (mij voorzien van eten, en goede zorg, en verwennerij) voor de rest luisterde hij eigenlijk nooit naar mij, gaf zelfs geen reactie als ik iets vertelde.

Snap je wat ik bedoel? Dat iemand lief kan zijn, om in een eigen bepaalde behoefte te voorzien
Dat idee had ik
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
24-10-2020 18:05
Wacht ff, dus volgens jou ging het zo:

Hij smijt jouw tas op de grond, jij zegt "geef maar hier, ik draag het wel" maar hij trekt het net zo lang uit je handen totdat het stuk is, jij geeft hem verontwaardigd een duw/klap tegen zijn arm, hij geeft jou daarop vol een hengst in je gezicht en pas dan sla jij terug in zijn gezicht waardoor hij nu een blauw jukbeen heeft?

Heb jij verwondingen?

Laat die man, het is een engerd.
Exact, zo , is mijn versie

Ik werd daarna enorm aangepakt, dat wil je niet weten. Ik heb 2x op de grond gelegen, een blauw jukbeen en wonden in mijn gezicht VAN ZIJN HANDEN

Op het moment dat hij de foto's van zijn paarse jukbeen/oog stuurde, heb ik het daarover niet meer gehad
Alle reacties Link kopieren
Als hij jou eerst in je gezicht heeft geslagen dan snap ik helemaal niet waarom je je door hem zo'n schuldgevoel laat aanpraten.

Dit is een enge man, ik zou hem zelf blokkeren, want geheid dat hij anders binnenkort weer opduikt in je leven. Hij weet precies hoe hij jou eronder kan houden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
24-10-2020 18:05
Hij kan heel lief zijn. Dit klinkt of hij alleen maar lief is alsof het hem uitkomt. Klopt dat?
Ja, dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat geen enkel mens die een ander mishandelt van zichzelf zegt: ja, dat is nou typisch iets voor mij. Maar je hebt hem dus wel geslagen. Dus er zijn situaties waarin jij wél zo bent, en die situaties kunnen vaker voorkomen.

Dus het lijkt mij wel de moeite waard uit te zoeken waarom je hem sloeg, waarom zijn onverschilligheid over een voorwerp (!) jou zo agressief maakte. En hoe je daar mee om kunt gaan zodat de situatie niet gewelddadig wordt.

Verder klinkt het sowieso niet alsof jullie elkaar versterkten en respecteerden, dus ik denk ook dat je beter af bent zonder hem. Verstandig van hem dat dit een dealbreaker is.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:00
Dat klopt.
Ik denk zelf dat ik hem aan zijkant mepte omdat ik -zelfs in mijn woede!_ nog rekening hield met "niet te veel schaden, niet in het gezicht"

Zoals ik me herinner kreeg ik een hengst in mijn gezicht(!) Wie in mijn gezicht slaat, krijgt het wel terug, dat hoef ik toch niet te nemen? Ik was erg verontwaardigd: in mijn gezicht!

Volgens hem is dat niet zo gegaan, met de spullen niet, en ook met de klap niet, die was volgens hem direct in het gezicht
Misschien is hij de boel een beetje aan het manipuleren, dat kan. Maar feit blijft dat je hem geslagen hebt. Verlies dat niet uit het oog, en nogmaals, leer ervan.
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:10
Exact, zo , is mijn versie

Ik werd daarna enorm aangepakt, dat wil je niet weten. Ik heb 2x op de grond gelegen, een blauw jukbeen en wonden in mijn gezicht VAN ZIJN HANDEN

Wees blij dat het over is. Je voelt je toch nooit meer veilig bij hem? Sowieso raak je zo gefrustreerd van hem dat je hem een mep geeft. Dat is toch niet wat je wil in je leven?
Alle reacties Link kopieren
In alle 2 jaar tijd, vond ik al dat hij steeds alles omdraaide.
Er was een wantrouwen in mij die steeds terugkeerde.
Ik heb zo'n wantrouwen naar mensen toe en zelf naar mijn ex, nooit gehad.
Waarom was dat er steeds?
Dat komt toch niet uit de lucht vallen
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
24-10-2020 18:12
Wees blij dat het over is. Je voelt je toch nooit meer veilig bij hem? Sowieso raak je zo gefrustreerd van hem dat je hem een mep geeft. Dat is toch niet wat je wil in je leven?
Ik voel me zo schuldig, een meppende looser, en hij zegt dat hij misschien blijvende schade aan zijn hoornvlies heeft.
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:11
Ja, dat klopt
lijkt me niet echt een reden om het weer goed te willen maken met hem, Hou hem geblokkeerd, en neem een selfie als bewijs
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ho, nu lees ik een ander verhaal.
Heb je jezelf verdedigd? Of heb je hem uit woede een blauw oog geslagen? Dat maakt nogal uit.
Je laatste post lees ik heel anders dan je OP.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:13
In alle 2 jaar tijd, vond ik al dat hij steeds alles omdraaide.
Er was een wantrouwen in mij die steeds terugkeerde.
Ik heb zo'n wantrouwen naar mensen toe en zelf naar mijn ex, nooit gehad.
Waarom was dat er steeds?
Dat komt toch niet uit de lucht vallen

Je gevoel probeerde je te vertellen dat er iets helemaal niet goed zat. Denk ik.
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:13
In alle 2 jaar tijd, vond ik al dat hij steeds alles omdraaide.
Er was een wantrouwen in mij die steeds terugkeerde.
Ik heb zo'n wantrouwen naar mensen toe en zelf naar mijn ex, nooit gehad.
Waarom was dat er steeds?
Dat komt toch niet uit de lucht vallen
Dan heb je hem mooi in de kaart gespeeld door hem te slaan.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
24-10-2020 18:05
Wacht ff, dus volgens jou ging het zo:

Hij smijt jouw tas op de grond, jij zegt "geef maar hier, ik draag het wel" maar hij trekt het net zo lang uit je handen totdat het stuk is, jij geeft hem verontwaardigd een duw/klap tegen zijn arm, hij geeft jou daarop vol een hengst in je gezicht en pas dan sla jij terug in zijn gezicht waardoor hij nu een blauw jukbeen heeft?

Heb jij verwondingen?

Laat die man, het is een engerd.

Ik las het anders, waarbij ik niet zeg dat jij niet gelijk hebt, maar op mij kwam het anders over. Vriend laat iets vallen, raapt het op en TO wil het dan zelf dragen. Ze trekken beide aan het ding en toen viel het stuk. TO verliest haar zelfbeheersing en mept vriend. Vriend mept terug.

Nu lees ik hier dingen als dat hij selfies met een geschminkt blauw oog stuurt om TO te manipuleren. Nou weet je het natuurlijk nooit, maar ik vind dat echt hele vrije invulling. Zeker omdat het ook de andere kant uit kan werken. Wie weet heeft TO wel last van agressie en is die vriend het nu zat.

Ik zou zelf iig geen zin hebben in dit drama en dat die vriend nu het contact heeft verbroken lijkt me een goed ding. TO kies voor jezelf en werk aan je zelfbeheersing.
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:10
Exact, zo , is mijn versie

Ik werd daarna enorm aangepakt, dat wil je niet weten. Ik heb 2x op de grond gelegen, een blauw jukbeen en wonden in mijn gezicht VAN ZIJN HANDEN

Op het moment dat hij de foto's van zijn paarse jukbeen/oog stuurde, heb ik het daarover niet meer gehad
Maar waarom schrijf jij dan zo'n bizarre OP en niet iets als "jemig, mijn hele gezicht is bont en blauw, moet ik aangifte doen tegen mijn ex?" In de OP lijk je vooral te willen zwelgen in "boehoe, komt het nog goed? "

Waar is je verstand?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:14
Ik voel me zo schuldig, een meppende looser, en hij zegt dat hij misschien blijvende schade aan zijn hoornvlies heeft.
Ja, jij misschien een blijvende deuk in je jukbeen....
Ver uit elkaars buurt blijven voortaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
tyche schreef:
24-10-2020 18:15
Ho, nu lees ik een ander verhaal.
Heb je jezelf verdedigd? Of heb je hem uit woede een blauw oog geslagen? Dat maakt nogal uit.
Je laatste post lees ik heel anders dan je OP.
Ik deelde de eerste klap uit, helaas
Die in zijn gezicht, was naar mijn herinnering, nadat ik er een in mijn gezicht kreeg
Klappen is een no-go ik weet het
Maar gezichten of expres schaden al helemaal niet
Zoals ik me herinner was mijn 1e klap uit 100% verontwaardiging, van kappen nu
Laat die man met rust. Zoek hulp.

Jullie klinken als enorme tokkies. Ver bij elkaar uit de buurt blijven.
anoniem_395576 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 18:22
52.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
24-10-2020 18:17
Ja, jij misschien een blijvende deuk in je jukbeen....
Ver uit elkaars buurt blijven voortaan.
Ik mis hem vreselijk
fashionvictim schreef:
24-10-2020 18:05
Wacht ff, dus volgens jou ging het zo:

Hij smijt jouw tas op de grond, jij zegt "geef maar hier, ik draag het wel" maar hij trekt het net zo lang uit je handen totdat het stuk is, jij geeft hem verontwaardigd een duw/klap tegen zijn arm, hij geeft jou daarop vol een hengst in je gezicht en pas dan sla jij terug in zijn gezicht waardoor hij nu een blauw jukbeen heeft?

Heb jij verwondingen?

Laat die man, het is een engerd.

En daarna zegt die lul de behanger ook nog tegen TO dat ze hulp moet gaan zoeken omdat haar gedrag beangstigend is. Iets van pot verwijt de ketel..
Alle reacties Link kopieren
xiawoman schreef:
24-10-2020 18:20
Laat die man met rust. Zoek hulp.
Ja, dat zegt hij ook. Dat ik hulp moet zoeken
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-10-2020 18:21
En daarna zegt die lul de behanger ook nog tegen TO dat ze hulp moet gaan zoeken omdat haar gedrag beangstigend is. Iets van pot verwijt de ketel..
Haha, dat doet me toch goed, dat "lul de behanger" , dank je
Alle reacties Link kopieren
Ik weet uiteraard niet wat er in die tas zat dat dusdanig kostbaar en breekbaar was, dat het kapot ging toen hij die onzacht neerzette. Mijn eigen idee zou zijn geweest: eerst kijken of de inhoud van de tas inderdaad kapot was gegaan, en dan zou ik zeker iets hebben gezegd in de trant van: Joh, niet zo ruw!, maar ik zou zeker niet aan de tas zijn gaan trekken met het risico dat het voorwerp dat erin zit, alsnog (verder) beschadigd zou worden. Laat staan dat ik zou zijn gaan slaan. We zijn geen holbewoners, per slot van rekening.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:20
Ik deelde de eerste klap uit, helaas
Die in zijn gezicht, was naar mijn herinnering, nadat ik er een in mijn gezicht kreeg
Klappen is een no-go ik weet het
Maar gezichten of expres schaden al helemaal niet
Zoals ik me herinner was mijn 1e klap uit 100% verontwaardiging, van kappen nu
Sowieso bizar, beide partijen meppen elkaar. Dat wordt alleen maar erger hoor. Wees blij dat het nu uit is, want nu kan het alleen maar beter worden. Je laat je toch niet mishandelen? Je wil toch geen mishandelaar zijn? Kom op, geef het goede voorbeeld aan je kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven