Ik wil zo graag een knuffel.. [ Geen OP]

12-01-2021 12:00 58 berichten
Nevermind. Aanstellerij blijkbaar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-01-2021 16:55
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
92.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
12-01-2021 13:37
Ik heb ook een man en kinderen + huisdieren.
Maar wat een onzin dat je dan maar een zeurkous en aansteller bent als je 'anderen' evengoed mist.
Ze schrijft toch nergens dat ze lak heeft aan de regels? enkel dat ze het moeilijk begint te vinden.. nou, 'O wee!' dan mag men weer losgaan op een persoon die alleen maar even haar ei kwijt wilde.
Chapeau mensen! Een stukje begrip of empathie opbrengen is natuurlijk ook best een opgave!
Weer een to weggejaagd en alle posten weg. Wat zijn we toch lief voor elkaar in tijden van crisis.
Eens.
lilalinda schreef:
12-01-2021 14:43
heel eerlijk ik vind (=mening geen feit) snakken naar aanraking door de fysio wel benoemen en vergeten te vertellen dat je een gezin hebt. Wel miepen en aanstellen ja
Die fysio inderdaad, daardoor leek het echt of dat de enige optie tot aanraking was.

Maar goed, ik denk dus dat er bij TO andere factoren meespelen, waardoor de antwoorden niet van toepassing zijn.
papmetgrutjes schreef:
12-01-2021 12:43
Laat ook maar..

blijkbaar heb ik geen ‘recht van verlangen’ omdat ik iemand heb die me een knuffel kan geven.


Je hebt elk recht om ergens naar te verlangen maar het komt behoorlijk dom over om en public zo te klagen terwijl je het prima hebt met een man thuis. Zoveel mensen hebben het zoveel erger. Soms kan je beter je mond houden.
Pindakaasjes schreef:
12-01-2021 13:37
Ik heb ook een man en kinderen + huisdieren.
Maar wat een onzin dat je dan maar een zeurkous en aansteller bent als je 'anderen' evengoed mist.
Ze schrijft toch nergens dat ze lak heeft aan de regels? enkel dat ze het moeilijk begint te vinden.. nou, 'O wee!' dan mag men weer losgaan op een persoon die alleen maar even haar ei kwijt wilde.
Chapeau mensen! Een stukje begrip of empathie opbrengen is natuurlijk ook best een opgave!
Weer een to weggejaagd en alle posten weg. Wat zijn we toch lief voor elkaar in tijden van crisis.

Nogmaals: je bent geen aansteller als je anderen mist, je bent wel een aansteller als je denkt dat je het zo zwaar hebt dat je er een klaagtopic over opent.

Misschien kan men ook heel even nadenken of dat heel begripvol en empathisch is naar mensen die het écht zwaar hebben.
Parella schreef:
12-01-2021 16:12
Je hebt elk recht om ergens naar te verlangen maar het komt behoorlijk dom over om en public zo te klagen terwijl je het prima hebt met een man thuis. Zoveel mensen hebben het zoveel erger. Soms kan je beter je mond houden.
Ik dacht inderdaad minstens dat TO al 9 maanden niemand gezien of gesproken had en daardoor zo verlangde naar een knuffel. Ik vind het inderdaad ook best bijzonder dat je allemaal mensen hebt die je kunt knuffelen (man, kinderen) maar het blijkbaar toch geen voldoening geeft.
Alle reacties Link kopieren
Parella schreef:
12-01-2021 16:15
Nogmaals: je bent geen aansteller als je anderen mist, je bent wel een aansteller als je denkt dat je het zo zwaar hebt dat je er een klaagtopic over opent.

Misschien kan men ook heel even nadenken of dat heel begripvol en empathisch is naar mensen die het écht zwaar hebben.

En zo is er altijd wel een reden om vooral niet te mogen klagen.
Zaag jij er een vinger bij jezelf af.. niet zo piepen, genoeg anderen zijn hun hele arm kwijt...
Tja..
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
12-01-2021 17:32
En zo is er altijd wel een reden om vooral niet te mogen klagen.
Zaag jij er een vinger bij jezelf af.. niet zo piepen, genoeg anderen zijn hun hele arm kwijt...
Tja..
Als To het hele verhaal in de 1e post had gezet: ik heb een gezin, maar mis knuffel van mijn moeder.
Was het niet gebeurd
Juist het: niemand raakte me aan, hoop de fysio wel.
Maakt dat het een hoog zeikgehalte heeft
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-01-2021 17:37
Als To het hele verhaal in de 1e post had gezet: ik heb een gezin, maar mis knuffel van mijn moeder.
Was het niet gebeurd
Juist het: niemand raakte me aan, hoop de fysio wel.
Maakt dat het een hoog zeikgehalte heeft

Dat is toch ook gewoon bizar? Waar gaat het dan mis? TO, gaat je relatie slecht, is er geen intimiteit/knuffelen meer bij? Mis je connectie met je man? Dan kun je het beter daarover hebben. Want zó hopen dat de fysio je alsjeblieft aan mag raken is bizar als je thuis man en kinderen hebt. Dan kun je beter naar de oorzaak zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven