Lotgenotengroep depressie

28-09-2025 16:03 826 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou graag van dit topic een lotgenotengroep depressie willen maken.

Dat we elkaar ondersteunen om de dag door te komen en elkaar er door heen te slepen.

Zelf terugval in depressie. Geprobeerd om antidepressiva te verhogen, maar is niet gelukt. Te veel bijwerkingen. Binnenkort overleg met psychiater hoe nu verder. Merk ook dat ik weer moeite heb om iedere dag naar buiten te gaan en sowieso te bewegen. Zou het liefst vaak op bed liggen. Alles lijkt ook uitzichtloos en hopeloos.
Verschrikkelijk, ik gun het mijn ergste vijand niet.
Ik had van de week weer een issue met de schoonzus van mijn partner, zij en de broer van mijn partner, hadden weer zo een egoïstische actie. Ik heb al regelmatig in het verleden en nu gesprekken gevoerd hoe dingen soms bij mij werken of niet werken. En dan nemen ze het zo persoonlijk op. Ben zo klaar met hun en het constant uitleggen hoe wat en waarom ik sommige dingen niet aankan.

Is dit herkenbaar?
Hoi allemaal.

Ik lees vooralsnog af en toe even mee, maar zal al wel vast iets delen.

Sinds half april ziekgemeld vanwege mentale en fysieke klachten (pijn) Heb in het verleden vaker last gehad van angsten. Door die angsten voelde ik me dan licht depressief, omdat ik bang was dat ik me altijd angstig zou blijven voelen.
Al langer behoorlijk overbelast (privé) en niet altijd happy met werk. Vader is enkele jaren geleden plotseling overleden. Daarna veel zorgen om en voor moeder. En een empty nest.l (en geen relatie)
Onduidelijk waar de pijn van komt. Zou iets als fibromyalgie kunnen zijn. Ik maak me er zorgen om en dat schiet nu meteen door in angst. Ik voel me futloos, onrustig en sommige dagen kotsmisselijk van de spanning. Zie overal tegenop.
Inmiddels gesprekken met POH. Ik denk dat reguliere GGZ me niet echt verder gaat helpen. Veel dingen weet ik Inmiddels wel, maar het ook zo gaan voelen, is een ander verhaal. Ik overweeg dan ook andere therapievormen, eventueel náást gesprekken met psycholoog. Als de pijn er niet was, zou ik waarschijnlijk wat uurtjes zijn blijven werken, want de muren komen soms op me af. Soms spreek ik meerdere dagen niemand. Vind het zo moeilijk deze 'ellendige' kant van mezelf te laten zien aan vriend(inn)en.....

Svp niet quoten.
sterrenstof74 wijzigde dit bericht op 31-05-2026 18:55
Reden: Aanvulling
2.02% gewijzigd
Sterrenstof, welkom. Is het door een arts vastgesteld dat je fibromyalgie hebt. Angst is verschrikkelijk, aan welke therapievorm denk je wat jou zou kunnen helpen? Wat je vriendinnen betreft, is het misschien een mogelijkheid om ze tegelijkertijd uit te nodigen, en uit te spreken wat en hoe het momenteel met je gaat. Dat kan al zoveel rust geven en misschien kunnen ze af en toe een luisterend oor zijn en de gesprekken hoeven niet altijd over je somberheid te gaan. In ieder geval sterkte!

Yesss, trek je dit mooie weer nog een beetje?

Hoe was jullie weekend?

Ik heb vanochtend lang in bed gelegen, ik weet niet precies hoe ik mij voel. Ook zoiets raars dat ik heel soms niet kan aanduiden hoe ik mij voel. Maar goed, ik ga de buiten salontafel nog een keer beitsen, even afleiding van gedachten.

Voor iedereen :hug:
Helemaal niet raar hoor @Marcha, ik weet soms ook niet meer hoe ik me voel. Was lang in bed liggen fijn? Mooi dat je wel wat afleiding kunt vinden en de salontafel opknapt. Wel vervelend van zwager en schoonzus. Ik heb in het verleden wel issues gehad met familie die het niet begrijpt. Dan kies ik voor mezelf en hoeft het contact even niet. Soms heb je simpelweg geen energie om het over koetjes en kalfjes te hebben of om uberhaupt sociaal te doen. Blijf vooral bij jezelf. Uitleggen zou eigenlijk niet eens hoeven bij mensen die er voor je zijn. Dan liever andere familie en vrienden die er wel zijn.

@Sterrenstof: wat vervelend dat je ziekgemeldt bent en zoveel last hebt van angsten en lichamelijke klachten. Goed dat je voor jezelf kiest als werken nu niet lukt en alleen maar energie kost. Misschien dat hier van je afschrijven nog wat helpt en dat de PoH mee kan denken over volgende stappen. Weten en voelen zijn inderdaad zulke verschillende werelden, dat herken ik heel erg. Bij mij helpt het wel om er open over te zijn tegen familie en vrienden. Dan ervaar je toch wat steun en is er juist ook ruimte om het over andere dingen te hebben. Deze 'ellendige' kant mag er ook zijn. Sterkte!

Hoe is het verder met iedereen?

Hier iets meer misselijk, minder energie en onrustig hoofd. Hoort er helaas bij. Dus probeer het te accepteren. Makkelijker gezegd dan gedaan. Er komen vast weer rustigere momenten (hoop ik!). Dikke knuffel voor iedereen!
Er is veel geschreven en ik ben heel moe dus ik doe mijn best maar sorry als ik wat vergeet.

@yesss fijn dat je medicatie in ieder geval iets helpt om door te slapen. Goed dat je zelf kijkt naar therapie. Maar je kan ook gewoon bij de poh aangeven dat je toch graag therapie wil ook al is het misschien niet direct depressie.

@marsha ik herken dat wel. Of heel veel of juist niks doen. Je schoonzus maar lekker ff laten. Richt je energie op mensen die het wel willen begrijpen en misschien kan je man eens alleen bij ze langs oid.

@starshine ik hoop dat het opbouwen goed gaat en dat de bijwerkingen meevallen. Maar vooral dat het nu echt het juiste is voor je.

Hier sinds gisteren wat onrustig en vandaag ook nog s heel moe. Zo leuk een puber.... hij moest op tijd thuis zijn dus om 22:45 gezegd dat hij naar huis moest hij was er 2u. Ik was geïrriteerd en boos dus ik kon niet slapen erdoor. Vandaag dus moe en kort lontje. Werk is ook gewoon zo ontzettend druk al maanden. Daar beleef ik ook weinig plezier aan. Het moet nu wel gaan afnemen want ik begin op een andere functie wel nog met wat overlap in de zomer.
Ook wel echt goede dagen gehad en die zijn er steeds vaker. Zelfs soms zonder er bij na te denken. Ik zit nu op de helft met de emdr maar de zwaarste onderwerpen heb ik gehad.
.
Wat vervelend dat je puber zo laat thuis was! Dat heeft dan zeker impact op je slaap en logisch dat je daardoor moe en geirriteerd was. Hopelijk neemt de drukte op je werk iets af, het is zo belangrijk om er ook positieve energie uit te halen. Wel fijn dat de goede dagen er vaker zijn, toch kan het dan lastig blijven om weer zo onrustig te zijn. Je bent zo goed bezig @ditishet! Vooral duimen dat de momenten zonder na te denken blijven komen en steeds meer toenemen.
Starshine, wat vervelend die bijwerkingen en als het accepteren daarvan niet lukt is dat ook goed hoor. Accepteren kost nl ook veel energie en dan is huilen, schreeuwen of extra lang in bed blijven ook goed. En natuurlijk komt er voor jou ook rustigere tijden :hug:

Dit is het, jeetje zeg ik begrijp je boosheid volkomen wat je puber betreft en je zal ook wel ongerust zijn geweest. Hopelijk wordt het op je werk ook wat rustiger, geen plezier in je werk meer hebben is niet fijn. Is je andere functie iets minder hectisch? Fijn dat je steeds meer goede dagen hebt :hug:

Een paar weken terug op etentje van mijn schoonvader, schoonzus en zwager gezien toen bevroor ik zo, kon bijna geen hap eten. Ik neem al een paar maanden wat afstand van hun, ik heb geen zin om met hun geforceerde gezellige gesprekken te voeren. Ik heb gelukkig een handvol vriendinnen en 1 zus waar ik mag zijn hoe ik mij voel. Ik ben blij dat ik mijn gedachten vandaag wat kon verzetten, de tafel gebeitst, wat klussen in huis en zo is het alweer avond.

@Marcha: fijn dat je je gedachten kon verzetten! Dan is het zo weer avond. Heel verstandig om afstand te nemen, want op geforceerd normaal of gezellig doen zit je inderdaad niet te wachten. Ik spreek ook niet met mensen af bij wie ik nu niet mezelf kan zijn, tenzij ik een goede dag heb ofzo. Fijn dat je wel wat vriendinnen en een zus hebt waar je terecht kan. Dat is zo waardevol. Hopelijk is je avond ok.

Ik ben 3 weken geleden begonnen bij een nieuw koor op maandagavond. Echt een enorme drempel, ik twijfelde omdat ik me nog zo wisselend voel en het toch ook iets spannends is. Maar ik hou wel van zingen en heb jaren geleden ook in koren gezongen. Het was vandaag de 3e keer en tot nu toe bevalt het wel. Ik moet wel nog een liedje oefenen en een soort van 'afzingen' over een paar weken. Hoop dat het allemaal lukt, ik vind het denk ik wel leuk (maar soms weet ik ook niet meer hoe ik me voel ;) ).
Wat vervelend marsha dat je dan niet meer kon genieten. Fijn dat je vandaag wel lekker bezig kon zijn.

Wat goed starshine dat je bij het koor zit. Komt vast goed.

Tja pubers pff. Hij is wel vaker laat thuis maar gisteren moest hij gewoon een keer op tijd zijn. En dan niet luisteren. Hij neemt gelukkig wel altijd op als ik bel. Reageert meestal ook wel snel op appjes.
Mijn nieuwe functie zal ook nog een tijdje druk zijn maar wel anders druk. Ik vind ik gewoon even niks leuk vandaag. Ik merk dat ik beter in mijn vel zit op genoeg slaap. Ik heb aan 7u wel genoeg maar ik heb een tijd echt maar 5 a 6u geslapen omdat ik mij niet ertoe kon zetten naar bed te gaan. Dat merk ik echt wel in hoe ik mij voel.
.
Starshine, hoe gaat het met de medicatie? Wat goed van jou om bij een koor te gaan en het afzingen dat gaat je lukken! En iets nieuws is gewoon spannend en dat gevoel mag er zijn. Dat niet weten hoe jij je voel, dat heb ik ook, en ik geloof dat Dit is het, dat ook kent.

Dit is het, wel geruststellend dat puberzoon direct terug app of bel. Aftellen tot je met je andere functie kunt beginnen en dat je weet dat er na de drukte weer wat rust komt. Heb je de afgelopen nachten beetje kunnen slapen?

Ik dacht vorige week redelijke dagen gehad te hebben, achteraf gezien waren het goede dagen. Want deze week speelt mijn trigger weer zo een rol, het beheerst mijn gedachten en ik ga weer van alles voelen. Ik kijk het dit weekend aan en anders ga ik maandag direct bellen voor een afspraak. Ik wilde al eerder bellen maar op een of ander manier wil ik niet te belastend zijn.

Hai iedereen, gisterenavond en vanochtend heel onrustig in mijn hoofd en lichaam. Voelde zoveel paniek maar ook pijn, ik ga morgen direct bellen. Ik heb weer zo slecht geslapen, en heb vanochtend wat tranen gelaten en geschreeuwd. Ik werd al wakker met hartkloppingen, het voelt ofdat ik weer in het begin staat zoals ik hier begon met schrijven. Ben zo angstig. Ik denk ook aan de vakantie waar ik zoveel stress van krijg, ik moet er niet aandenken om van huis te gaan. We hebben nog niks geboekt dat doen we al jaren een paar weken van tevoren Maar ik vind het ook zo erg voor mijn partner omdat hij ook een zwaar jaar heeft gehad ivm het verwijderen van tumor bij zijn darmen en ik hem een vakantie gun.

Hoop dat het met jullie goed gaat.

Wat rot Marsha :hug:
Ik hoop dat je snel weer wat rust vind. De vakantie misschien even bespreken met je man? Wie weet zegt hij wel dat hij thuis ook prima vind. Of een natuurhuisje in nl voor een lang weekend of om gewoon nog even te wachten.

Hier gaat het goed. Morgen weer emdr dus weer een stapje dichterbij.
.
Wat ontzettend vervelend lieve @Marcha. Vreselijk om je weer terug bij af te voelen. Maar dat ben je niet. Je doet zo je best en hebt ook goede momenten gehad. Het is wel heel naar om dan weer zoveel paniek en onrust te hebben. Goed dat je morgen gelijk gaat bellen. Is er nog iets concreets waar ze bij kunnen helpen? Wat vakantie betreft gewoon doen wat voor jou nu goed voelt. Ik weet zeker dat je man het belangrijker vind dat het voor jou ok voelt. Zoals Ditishet schrijft kun je ook een weekend weg, korter gaan of iets vinden dat bij je past. Wij zouden eigenlijk naar het buitenland (we doen vaak het ene jaar NL en het andere jaar all inclusive), maar dit jaar hebben we nog niet geboekt. We zien het wel wat goed voelt in augustus en of we nog weg gaan. Het voelt alsof je je op vakantie verplicht goed moet voelen en plezier moet hebben, maar je mag je dan natuurlijk ook gewoon voelen zoals het gaat. Het kan mogelijk wel afleiding geven. Hele dikke knuffel en ik hoop dat de paniek in ieder geval wat gezakt is. En je bent absoluut niet belastend, volgende keer gewoon eerder bellen hoor. Als het voor jou belangrijk is dan gewoon doen.

@Ditishet: fijn dat het goed gaat en zo goed dat je met emdr dingen kunt verwerken.

Hier gaat het ok. Wel nog onrustig door medicatie opbouw maar ook momenten dat het ok gaat. Maar durf het nog niet te hard te zeggen. Gisteren winkelen met de kinderen, dat was druk en gezellig. Daarna the Lion King opgezet.

Ik had afgelopen donderdag de 3e afspraak bij mijn psycholoog. Hij heeft het over trauma behandeling. Iemand hier zei het volgens mij eerder ook dat het zo heftig klinkt. Het is niet dat ik de hele dag bezig ben met 'mijn trauma'. Heb geen last van herbelevingen of dat soort dingen. Maar ik ben wel veranderd nadat ons eerste zoontje dood geboren is en ben mezelf toen kwijt geraakt. Met paniek, onrust, depressie en gedachten die ik daarvoor nooit had. De psycholoog zei dat dat dan iets kan zijn om mee aan de slag te gaan. De gesprekken hiervoor voelde zo oppervlakkig nog (begrijp dat hij tijd nodig heeft voor onderzoek en om je te leren kennen), nu kwam hij wel tot de kern. Ik heb nog 1 gesprek volgende week, daarna komt hij met een behandelplan. En dan gaan we eind juni aan de slag. Spannend maar ook wel goed denk ik.

Hoe is het verder met iedereen?
@starshine heb je wel het idee dat deze medicatie beter bij je past? En prima toch om te wachten met de vakantie en te kijken wat past. Thuis is ook fijn.

Marsha gewoon bellen he je bent niet te belastend. Het is gewoon hun werk ook he.

Het gaat goed maar dat is natuurlijk ook nog steeds met de ad medicatie he. Ik was het laatst een keer vergeten en dat merkte ik gelijk. Ik durf hier daarom ook voorlopig niet mee te stoppen. Ook mijn pms is zoveel beter te doen.
.
Sorry, dat ik even niet reageer op jullie :heart:

Ik kan vanmiddag terecht en woensdagochtend, het zijn 2 verschillende afspraken voor mijn triggers. Ik heb vanochtend gewoon lopen kotsen van de misselijkheid en spanning. Ik snap er niks van, 2 weken terug genoot ik zo van het fietsen, terras doen, kringloop en nu voel ik mij zo leeg, somber en verdrietig. Ondanks dat ik lieve mensen om mij heen hebt voel ik mij zo alleen in mijn emoties.

@marsha niet druk om maken je reageert altijd.
Fijn dat je zo snel terecht kunt en wat rot dat je zo'n last hebt. Ik hoop dat zij jou kunnen helpen. Probeer te accepteren dat dit nu is hoe je je voelt. Niet ertegen vechten want hoe harder je tegen jezelf zegt dat iets niet mag, hoe harder je het juist doet (bv denk niet aan een roze olifant en dan doe je het juist).
Dit gaat voorbij echt, het kan anders dat komt terug alleen nu even niet.
(Ik probeer absoluut niet te bagatelliseren hoe je je nu voelt want dat gevoel is er. Ik probeer alleen mee te geven wat mij helpt).

@starshine ik wilde nog even toevoegen dat een trauma niet altijd iets heel extreem hoeft te zijn zoals oorlog of langdurig misbruik. Ik denk dat ik dat ooit gezegd heb hier. Ik zag de ervaringen met mijn ex ook niet als trauma maar dat is het wel. https://changesggz.nl/blog/trauma/wat-is-trauma/
.
@Marcha: helemaal niet erg dat je niet reageert. Fijn dat je zo snel terecht kunt. Ik hoop echt dat het je helpt om weer iets beter de dag door te komen. Heel veel sterkte! En het kan zo frustrerend zijn als je je eerder weer beter voelde. Die dagen komen echt weer terug. Maar dat is altijd moeilijk voor te stellen als je weer midden in paniek en spanning zit. :hug:

@Ditishet: dank voor de link. Ik besefte me inderdaad ook niet zo dat het om een trauma gaat. Vooral omdat ik de bevalling en het verlies van mijn zoon wel verwerkt heb (voor zover dat kan), maar het verlies van mezelf daarna denk ik niet. Dat blijft angstig. Fijn dat emdr voor jou zo goed helpt en de ad medicatie. Ik zou medicatie gewoon blijven nemen zolang je er beter door voelt. Stoppen hoeft helemaal niet. Ik ben nu toch ook blij dat ik een psycholoog heb voor verdere hulp. Medicatie is nog te kort om iets over te zeggen. Ben in stapjes aan het opbouwen, dus dan is het wat wisselend qua bijwerkingen. Zit nu net op dag 3 van een nieuwe dosis. Maar het is in ieder geval te doen.

@Leergierig: hoe is het met je en thuis? Kom je de dagen een beetje door?

@Yesss: hoe is het met jou?

@Hoe is het met andere mee-lezers en mee-schrijvers?

:heart:
Ik had gisteren een afspraak over dat trigger hebben ze mij gerustgesteld dat is goed nagekeken. Vanochtend naar de huisarts geweest moet bloed laten prikken en ik krijg over 2 weken een kastje voor 3 dagen om mijn hartslag te monitoren. Ik zweet me suf en heb zo een hartkloppingen. Het kan wel van de stress komen maar hij wil het toch voor de zekerheid monitoren. En morgen een afspraak voor mijn andere trigger. Ik word soms badend in het zweet wakker met hartkloppingen of ik een marathon heb gelopen!

Ik ben even niet in staat om op jullie te reageren :heart:

Dat herken ik wel marsha als ik veel stress heb en heel gespannen ben. Dan wordt ik ook wakker met hoge hartslag, zweten en hartkloppingen.
.
@Marcha: fijn dat je gelijk terecht kunt en dat ze je een beetje konden geruststellen. Hebben je triggers te maken met je gezondheid? Alleen als je het wilt delen hoor. Beter het zekere dan het onzekere en fijn dat ze dan over 2 weken je hartslag een paar dagen monitoren. Kom je de dag nu weer iets beter door? Voel je in ieder geval niet schuldig over het niet reageren op anderen. Je doet wat je kan en dikke digitale knuffel.

Wat Ditishet zegt herken ik ook. Van stress of onrust kan ik ook hartkloppingen krijgen en zweten. En het versterkt elkaar: als ik spanning in mijn lichaam voel, gaat mijn hoofd er ook weer van aan en dat helpt natuurlijk niet. Dan blijf je in zo'n cirkeltje. Vandaag hier ook een dag met veel lichamelijke spanning en weinig afleiding kunnen vinden. Maar ik zit op dag 4 van een nieuwe dosis dus probeer te herhalen dat het gewoon bijwerkingen zijn. Als ik me mentaal iets beter voel, kan ik de lichamelijke spanning vaak ook beter accepteren ofzo.

Hopelijk is de avond voor iedereen nog iets rustiger. :redrose:
Hoe is het hier?

@marsha heeft de hulp met je trigger geholpen? Ik hoop dat het weer iets rustiger is. Angst is zo naar en kan alles overheersen.

@starshine hoe gaat het met opbouwen?

Hier gaat het wel oké. Die rottige hormonen zitten me in de weg. Ik voel me dan ook zo onzeker. Ook nog eens een dure reparatie aan de auto. Ik hoop ook dat het mooie weer en zonnetje snel terug komen.

Hoe is het met de rest?
.
Ik reageer echt wel een keer op jullie maar nogmaals ik kan het echt niet opbrengen, sorry. Ik vind het heel vervelend voor jullie!

Ik zit heel hoog in mijn emoties, ik heb maandag een afspraak voor mijn trigger en daarna een afspraak bij de assistente huisarts en donderdag bloedprikken. Heel mijn energie is weg, heb weer hele sombere gedachten en ik weet niet wat ik wil op dit moment het voelt zo ondraaglijk.
Mijn gedachten zijn zwart.

@Ditishet: hormonen zijn vreselijk, bah. Mijn psychiater zei vorige keer dat we het verkeerde lichaam hebben gekregen als vrouw zijnde ;) Fijn dat het verder wel ok gaat. Wel balen van je auto en hopelijk kom je goed door die onzekerheid heen. Ik ga daar met mijn psycholoog mee aan de slag, al heb ik geen idee wat je daar verder mee kunt doen. Mooi weer en zonnetje zou zeker weer fijn zijn. Komt volgens mij volgende week weer.

@Marcha: geen sorry zeggen hoor, dat hoeft helemaal niet. Wat ontzettend naar dat het nu zo zwart voelt. Deze gedachten gaan echt weer voorbij, al voelt het nog zo echt op het moment zelf. Helpt het nog een beetje om hier van je af te schrijven? Want dat mag altijd. Ik wou dat we wat voor je konden doen. Het is heel naar om niet goed te weten wat je moet doen of wat je wil. Hopelijk kom je de dag wel een beetje door en heb je steun in je omgeving.

Hier gaat het wel. Nog wat last van bijwerkingen, gisteren buikpijn, misselijk en minder energie. Ook onrustiger soms in mijn lichaam en mentaal onzeker. Maar daarnaast wel wat dingen kunnen doen. Woensdag was ik naar een musical met man en dochter. Vandaag wandelen en lunchen met mijn vader. Het gaat nog niet vanzelf, dus ik hoop dat de medicatie nog wel iets gaat doen naast bijwerkingen geven. Zit net een week op deze dosis dus weet dat het tijd nodig heeft. Ik zou al blij zijn als momenten iets meer vanzelf gaan, zonder nadenken en continu in je hoofd bezig zijn met hoe je je voelt.

Liefs voor iedereen!
@starshine ik hoop dat de bijwerkingen niet voor niks zijn en dat ze hun werk gaan doen. Je bent goed bezig!
Tja verkeerde lichaam. Qua hormonen zeker maar aan de andere kant kunnen wij, als het je gegeven is, een mensje laten groeien in je buik. Dat kan een man niet. En altijd maar die prestatie drang en testosteron. Ik weet niet of ik dat zou willen ;)

@Marcha geen sorry zeggen. En verder :hug: ik hoop dat je afspraken wat rust kunnen brengen.

Mijn emdr was deze week ook wat heftiger dan verwacht. We hadden eerst een onderwerp die niet eens meer nodig was. Daarna de volgende deed toch meer dan ik dacht. S avonds was ik al heel moe daarvan en toen nog weer mijn zoon die veel te laat thuis kwam. Helpt allemaal niet mee. Iedereen heeft wel eens een slechte dag maar ik merk ook dat ik dan de angst gelijk terug komt van wat als dit blijft. En weerstand van zo wil ik me niet meer voelen. Maar goed dat kan niet.
.
Lief jullie reacties :heart:

Ik probeer een beetje te reageren.

Starsĥine fijn dat je gezellige dingen heb kunnen ondernemen ondanks de bijwerking van de medicatie. Ik hoop dat je met deze medicatie mooie stappen maak. Was de lunch fijn met je vader?

Dit is het, misschien 2 verschillende onderwerpen bij Emdr voor de balans om te voelen dat de ander niet meer nodig is omdat daarin de Emdr geholpen heeft. En emotioneel moe en zoon die te laat thuiskomt dat kan dan net de druppel zijn. Wat die angst betreft dat begrijp ik momenteel zo goed, ik ben daar ook zo bang voor.

Zoals gezegd weten jullie een beetje welke afspraken ik voor aankomende week heb staan. Ik heb gisteren een mail gestuurd en ik kan dinsdag daar terecht voor een second opinion en vanmiddag heb ik een telefonische afspraak met degene waar we toen 200km heen 200km terug voor hebben gereden. Het word een drukke week voor mij. Het gaat om iets fysieks, niks ernstigs maar wel iets wat mij erg belemmerd in mijn bestaan en in mijn hoofd. Ik sta stijf van de spanning, slaap slecht en totaal geen energie. Herkennen jullie kaaklemmen, nekpijn en zere schouders?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven