Narcisten die huilen uit blijdschap

07-12-2012 18:43 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii,



Sorry dat ik weer een forum open, maar ik vraag mij af of narcisten toch wel dankbaar kunnen zijn.

Mijn partner moest op zijn verjaardag huilen( half jaar terug), omdat ik een taart voor hem had laten maken.

Gister hadden wij het over en toen had hij mij verteld dat hij emotioneel werd. Ik zag dat hij op zijn verjaardag in schok was en mij heel raar aankeek en niet wist wat hij moest doen toen ik met de taart aankwam.

Tijdens het gesprek ging ik hem toen vragen stellen, waarom etc...

Toen zij hij dat hij het niet had verwacht. En hij begon een beetje te vertellen. Ik had nooit zo'n '' diep''' gesprek met hem gevoerd.



Daarna wilde hij er niet meer over hebben, toen zei hij jaa maarja vies weer he en begon de narcisme weer boven te komen...



Mijn vraag is waarom huilt een narcist uit blijdschap? Heeft dat weer met zichzelf te maken of dacht hij eindelijk iemand die voor mij gaat ofzo iets?
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 07 december 2012 @ 22:15:

Evenaar mij maar eens. Dan ben je pas écht goed.





Ik laat je in de waan, maar weet natuurlijk beter.





Als of.
quote:Zusenzoo schreef op 07 december 2012 @ 22:16:

[...]





Ik laat je in de waan, maar weet natuurlijk beter.





Als of.Dream on babe. Ik laat jou in de waan dat je mij in de waan laat.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat jullie allebei in de waan! Ik ben baas
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
je allebei?



jullie allebei dan nog hè



Jij mag best de baas zijn hoor. Heb ik niet nodig om de beste te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Had het al verbeterd he! Wel scherp blijven
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Last best.
"Alles draait om hem" hoor je dit soort figuren janken. En het enige waar ze mee bezig zijn is zijn narcisme.



Heb je dan een goede dienaar gevonden of wat.



Je zou ook over het ravijn in je eigen zelfbeeld kunnen gaan nadenken maar goed.
quote:mali30 schreef op 07 december 2012 @ 22:25:

Had het al verbeterd he! Wel scherp blijven Je hoort zo scherp te zijn dat je het niet eens fout hoort te doen
Alle reacties Link kopieren
Doe nou niet zo dom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 07 december 2012 @ 22:27:

[...]



Je hoort zo scherp te zijn dat je het niet eens fout hoort te doen

Ik maak fouten om te kijken of anderen scherp genoeg zijn om mij te verbeteren



Nee hoor, ik heb gewoon het IQ van een doperwt...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed van je, dat je dar even meldt
quote:Marla_Singer schreef op 07 december 2012 @ 22:26:

"Alles draait om hem" hoor je dit soort figuren janken. En het enige waar ze mee bezig zijn is zijn narcisme.



Heb je dan een goede dienaar gevonden of wat.



Je zou ook over het ravijn in je eigen zelfbeeld kunnen gaan nadenken maar goed.Bij deze, trouw met mij. Oke, ik val niet echt op vrouwen en ik heb niks te bieden, maar ik beloof dat ik met labels zal strooien als ware het pepernoten ter uwer vermaak.
quote:fru1t3lla schreef op 07 december 2012 @ 22:42:

[...]





Bij deze, trouw met mij. Oke, ik val niet echt op vrouwen en ik heb niks te bieden, maar ik beloof dat ik met labels zal strooien als ware het pepernoten ter uwer vermaak.Sorry, psychiatrie, totáál uitbehandeld. Ik gebruik de DSM-IV als behang.
quote:Marla_Singer schreef op 07 december 2012 @ 22:45:

[...]





Sorry, psychiatrie, totáál uitbehandeld. Ik gebruik de DSM-IV als behang.Fashionable WC papier, zeker die hoofdstukjes over paraphilias.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een 8 op psychologie in het tweede trimester van mijn laatste jaar. En ik wist ook zeker dat ik elke stoornis in DSM IV had
quote:louba schreef op 07 december 2012 @ 22:46:

Ik had een 8 op psychologie in het tweede trimester van mijn laatste jaar. En ik wist ook zeker dat ik elke stoornis in DSM IV had Nieuw bij een Viva-abonnement: PS-pam-pet. Dolle pret tot in de late uurtjes.
Alle reacties Link kopieren
DSM 4 is zwaar achterhaald.
quote:Zusenzoo schreef op 07 december 2012 @ 22:48:

DSM 4 is zwaar achterhaald.Gelukkig is de DSM V er bijna. Ik koester mijn etiketjes namelijk.
quote:louba schreef op 07 december 2012 @ 22:46:

Ik had een 8 op psychologie in het tweede trimester van mijn laatste jaar. En ik wist ook zeker dat ik elke stoornis in DSM IV had Gelukkig heb je ze niet meer. Lijkt me een zwaar leven
Alle reacties Link kopieren
Ik breek even met de lijn van het topic nu maar TO, waarom wil je zo graag antwoord op die vraag, dat je er een half jaar na dato nog een topic over opent?

Maakt het antwoord op die vraag uit, hoe jij je partner ziet? Hij heeft je vertelt waarom hij huilde maar je trekt zijn antwoord in twijfel. Waarom? (en dan doel ik niet op 'omdat hij een narcist is').
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
narcisme verdwijnt dan, dat weet je hè.



Dan ben je alleen nog maar hoogmoedig
Mag ik van iemand uit de categorie Obsessief-compulsief de"De persoon is terughoudend in het delegeren van taken of samenwerking met anderen, tenzij men zich volledig aanpast aan zijn criteria."??
Aspergers gaat uit DMSV, geloof dat het gewoon terug onder autisme spectrum stoornissen valt.

Ik vraag me nu af of Anorexia en andere eetstoornissen bij dwangstoornissen terecht komt
Een mens heeft visies, ervaringen, verwachtingen, wensen en manieren van uiten. Triggers die iets oproepen over wat er in het verleden is gebeurt of m.b.t. verwachtingen voor de toekomst.



Soms gaat er even ergens een hokje open met een bepaalde emotie omdat andere hokjes verrast zijn of zich even stilhouden.



Een mens is een complex wezen met vele verschillende kanten en mogelijkheden tot ontplooiing. En kan op verschillende manieren zich uiten naar zijn omgeving.



Bij sommige mensen worden tientallen emotionele hokjes per dag geopend. Bij anderen 1 keer in de 10 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik graag wil weten of er toch bestaat dat iemand kan veranderen en vooral iemand met ernstige narcistische trekken.



Ik snap niet waar je heen wilt paekzwart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven