Nieuw jaar, nieuw topic. Op naar 2019!

04-01-2018 16:44 2292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna precies een jaar geleden opende ik hier mijn eerste topic.
In augustus 2016 ging ik naar de huisarts ivm een rare harde plek net onder mijn ribben. Nog geen 5 uur later kreeg ik te horen dat ik uitgezaaide kanker had en ben ik de medische molen ingegaan. Binnen een week was duidelijk dat ik darmkanker had, met een uitzaaiing van 30 cm op mijn lever en dat, als ik direct aan de chemo had, ik een kans had van minder dan 10% dat het nog te behandelen was en ik dit zou overleven. Op de dag van die uitslag brak ik en opende ik hier een topic. Met een best bizarre titel voor iemand die in het echte leven niets van knuffels (en vooral niet van vreemden) moet hebben :$
Voor iedereen die dat niet gelezen heeft: nee, het wonder heeft niet plaatsgevonden. Wel een kleiner wonder: ik ben er nog steeds en naar omstandigheden in redelijke goede gezondheid.
Het afgelopen jaar heb ik hier uitgehuild, gekankerd op de situatie en na elke nieuwe scan opgelucht verteld hoe ontzettend goed ik blijk te zijn in kanker hebben. En jullie als uitlaadklep gebruikt voor de frustraties die het oplevert als je de ene dag nog een gewone vrouw van 35 bent, moeder van 2 kinderen, een leuke baan met de ambitie nog flink hoger te komen, net een huis gekocht (de oplevering had nog niet eens plaatsgevonden) en de volgende dag een patient bent met een levensverwachting van 'misschien 2 jaar'. Wat er dan door je heen gaat is eigenlijk niet te beschrijven, dus dat ga ik hier ook niet doen.

Anyway, ik ben zo goed in kanker hebben dat het vorige topic volgeschreven is! Hier zal ik dus vrolijk en soms minder vrolijk, verder gaan. Doel is om ook 2019 te halen!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Topic gevonden! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:hug:

(Jij krijgt mijn allereerste onlineviva knuffel :))

Hoop dat 2018 ook een goed jaar is qua schoolgedoe voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Zo, net een uur gescrold in 'nieuwe berichten' om je nieuwe topic te vinden. Lukte voor geen meter. Gelukkig bedacht ik me na dat uur dat ik je natuurlijk ook even kon loepen om je topic te vinden! Gelukt :cheer:

Ik schrijf maar zelden iets maar volg je graag. Ik vind dat je je er kranig doorheen slaat. Je jongens kunnen trots zijn op zo'n moeder als jij!

Ik kruip weer terug in de meeleesstand. Zet hem op, ik lees graag nog heeeeel lang mee!
Ook hier blijf ik je volgen AnnA. Ik schrijf soms mee, maar meestal lees ik mee. Op naar 2019!
Alle reacties Link kopieren
Stille meelezer hier! :-) Een heel fijn 2018 toegewenst :hug:
Alle reacties Link kopieren
Jeee, gezellig zo met z'n allen :)
En ook alle stille en minder meelezers een enorm goed 2018 toegewenst!

Bloemetjesolifant: ik wilde nav jouw post een verhaal ophangen dat ik eigenlijk ook gewoon ingehuurd ben en hier vet aan verdien, maar ik ben bang dat mensen het geloven en heel boos worden, dus die slechte grap maak ik toch maar niet :$
Maar als sanoma hun dankzij mij enorm gestegen advertentieinkomsten aan mijn uitvaart wil doneren mogen ze me mailen! :P

Zo, de vakantie zit er weer op. Ik probeerde vanmiddag jongste nog even te plagen door te zeggen dat oudste nog een uur vakantie had maar dat die van hem er al weer opzat, maar hij liet zich niet op de kast jagen.
Het is ook echt een heerlijke vakantie gehad, geloof dat alle 3 mijn jongens nogal toe waren aan gewoon thuis rondlummelen.
Hoop dat het volgende week nog steeds zo gezellig is en dat er maandagochtend geen kinderen door leraren in houdgrepen genomen hoeven te worden.
Vandaag naar Scheveningen geweest en ijsscuplturen bewonderd en daarmee hebben we de laatste to-do van ons vakantielijstje af kunnen vinken.

Kinderen zitten nu 'de nieuwe tv te testen', dus ze moeten 'verplicht' netflix kijken, op de wii, op de playstation... vinden ze echt vreselijk :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een prima laatste-vakantie-dag Anna (en deze reactie kun je meteen meetellen als één van een stille meelezer).
Topic geveonden.Op naar 2019!
Alle reacties Link kopieren
Deze meelezer hoopt dat dit jaar, volgend jaar en wellicht nog een jaar wordt volgemaakt.
:redrose:
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een stille meelezer die nu een gil durft te geven :hello: .
Ik blijf je volgen en hoop dat je hier heel 2018 ook vol mag kankeren. En nog langer....
:hug:
hen70 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 18:43
5.77% gewijzigd
oudebaas schreef:
05-01-2018 17:40
Deze meelezer hoopt dat dit jaar, volgend jaar en wellicht nog een jaar wordt volgemaakt.
:redrose:
Dikke kus oude baas! :hug: :bigkiss: :bigkiss: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het een goed mag gaan worden Anna! Op naar 2019!
Anna ik sluit me aan bij alle mooie wensen!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik je heel 2018 en daarna nog mag lezen hier, ik wens je een fijn jaar met iedereen die je lief is.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een meelezen. Op naar 2019!
Alle reacties Link kopieren
Hey daar was je dus gebleven! Ben er ook weer! ;)
Hier ook een meelezer. Anna, ik wens jou en je mannen een mooi 2018 toe met veel mooie momenten. Dat jullie nog veel herinneringen mogen maken met elkaar en dat we dit volgend jaar je weer mogen toewensen!
Hier ook een meelezer. Dat jullie idd nog veel mooie herinneringen mogen maken in 2018!
Alle reacties Link kopieren
Hi Anna, in je vorige topic heb ik aan het begin gereageerd, maar vond het daarna erg lastig gezien het ziekbed van mijn moeder. Lees wel erg graag met je mee, draag je een warm hart toe en duim je 2019 in (-:
Alle reacties Link kopieren
Goede titel, mooi voornemen! En vervelend joh.. dat verplicht netflixen. Zou ik nou ook helemaal gek van worden.. :P
I never failed, I just found another way how not to do things
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben een meelezer, met veel bewondering en respect voor je hoe je hiermee op je eigen realistische maar ook humoristische manier mee omgaat. Hou ik wel van. Zet me weleens aan het denken zo van "zo kun je het ook bekijken of mee omgaan, wat knap". Je lijkt me een leuk mens in het echt! Geloof dat ik best een bakkie met je zou kunnen doen :) .
Alle reacties Link kopieren
Ah, hier ben je!
Een zo gezond en gelukkig mogelijk nieuwjaar gewenst :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Zooo de topictitel is gelijk het beste voornemen van het jaar/viva/ons durp :)
Voor jou en je gezin de allerbeste wensen die er bestaan :hug: :cheers:
if we all light up, we can scare away the dark...
Even melden dat ik hier ook weer stilletjes meelees en heel soms een klein berichtje plaats.
Veel plezier met de nieuwe televisie, bij ons hangt er ook net een nieuwe, opgehangen zonder ooghoogte meting. Ga het hier ook niet zeggen, want de mijne is ertoe in staat om het alsnog te doen...
Anna,

Hier ook een meelezer, super Anna wat voor een sterke vrouw jij bent!
Een geweldig 2018 gewenst & op naar 2019!!! :cheer: :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven