Nieuw jaar, nieuw topic. Op naar 2019!

04-01-2018 16:44 2292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna precies een jaar geleden opende ik hier mijn eerste topic.
In augustus 2016 ging ik naar de huisarts ivm een rare harde plek net onder mijn ribben. Nog geen 5 uur later kreeg ik te horen dat ik uitgezaaide kanker had en ben ik de medische molen ingegaan. Binnen een week was duidelijk dat ik darmkanker had, met een uitzaaiing van 30 cm op mijn lever en dat, als ik direct aan de chemo had, ik een kans had van minder dan 10% dat het nog te behandelen was en ik dit zou overleven. Op de dag van die uitslag brak ik en opende ik hier een topic. Met een best bizarre titel voor iemand die in het echte leven niets van knuffels (en vooral niet van vreemden) moet hebben :$
Voor iedereen die dat niet gelezen heeft: nee, het wonder heeft niet plaatsgevonden. Wel een kleiner wonder: ik ben er nog steeds en naar omstandigheden in redelijke goede gezondheid.
Het afgelopen jaar heb ik hier uitgehuild, gekankerd op de situatie en na elke nieuwe scan opgelucht verteld hoe ontzettend goed ik blijk te zijn in kanker hebben. En jullie als uitlaadklep gebruikt voor de frustraties die het oplevert als je de ene dag nog een gewone vrouw van 35 bent, moeder van 2 kinderen, een leuke baan met de ambitie nog flink hoger te komen, net een huis gekocht (de oplevering had nog niet eens plaatsgevonden) en de volgende dag een patient bent met een levensverwachting van 'misschien 2 jaar'. Wat er dan door je heen gaat is eigenlijk niet te beschrijven, dus dat ga ik hier ook niet doen.

Anyway, ik ben zo goed in kanker hebben dat het vorige topic volgeschreven is! Hier zal ik dus vrolijk en soms minder vrolijk, verder gaan. Doel is om ook 2019 te halen!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Gefeliciteerd! Waar wil je gaan eten?
Gefeliciteerd lieve Anna en hele fijne dag met je familie toegewenst. Gaan jullie met z’n viertjes uiteten?
Gefeliciteerd met je verjaardag Anna!
Gefeliciteerd Anna! Ik hoop dat je geniet van vandaag 😘
Hartelijk gefeliciteerd Anna! Fijne dag gewenst met je liefsten!
Gefeliciteerd, ik wens je een hele fijne,warme liefdevolle dag met man en kinderen.
Van harte gefeliciteerd! :cheer2:
Hopelijk word het een fijne dag samen met je man en kinderen.
Gefeliciteerd lieve Anna!!!
Hopelijk lukt het om uit te gaan eten vanavond, en anders misschien maar lekker iets bestellen?

Fijne dag vandaag! (En morgen en overmorgen en....) :sun:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Fijne verjaardag! :gift:
Gefeliciteerd en ik wens je een fijne verjaardag. Geniet van/met je mannen :heart:
.
Van harte!
Happy Birthday Anna! Mooie dag met man en kinders :flirting:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Fijne verjaardag Anna :gift:
Gefeliciteerd Anna! Een fijne dag gewenst :heart:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Gefeliciteerd Anna. Geniet van je etentje.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Gefeliciteerd lieve Anna!
Gefeliciteerd, Anna!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Gefeliciteerd met je verjaardag Anna!
Mag jij kiezen wat jullie gaan eten-;)?

Vergeet niet je verjaardag te verlengen door lekker veel leuke dingen voor jezelf te kopen.
Afbeelding
Afbeelding
Gefeliciteerd lieve AnnA

(ik wordt al jaren 33. Af en toe denk ik zal ik het eens een keer bijstellen maar ik vind 33 zo'n mooi getal.)
an harte gefeliciteerd! Veel plezier vanavond. :gift: :rose:
Van harte gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven