Vanmiddag hoor ik of ik dood ga - knuffel nodig

12-01-2017 10:32 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dramatische titel (en dat voor mijn eerst geopende topic na 8 jaar meelezen), maar zo voel ik me nu even ook.

Vanmiddag heb ik een gesprek met de oncoloog. Na 4 maanden van intensieve chemotherapie is het nu alles of niets. Van te voren is er gezegd dat er een kans was van <10% dat er na de chemo geopereerd zou kunnen worden. Zo niet, heb ik waarschijnlijk nog 2 jaar te leven.

Gisteren de CT-scan gehad, vanmiddag volgt dus de uitslag.



Ik heb vanochtend brood gesmeerd, de kinderen naar school gebracht, me aangekleed zoals ik er uit zag voordat ik ziek werd (panty en jurkje ipv een joggingbroek en slobbertrui), en ik doe net alsof ik niet elk moment keihard kan gaan huilen. Ik ben bang dat als ik eenmaal begin ik niet meer kan stopppen.

Na het gesprek zal ik alle tranen weer opdrogen, en zodra ik de kinderen weer zie een glimlach opzetten en weer doen alsof alles normaal is.



Maar nu wil ik heel graag even virtueel uithuilen en een (virtuele) knuffel van krijgen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Lieve Anna, Beeldig en alle anderen,
Ik wens jullie ontspannen en gezellige dagen!
Alle goeds gewenst en ik hoop je nog heel lang te mogen volgen Anna!
Topictiteltip😄 “nog lang niet genoeg kraanvogels”
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem mooi, Moppie!
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
25-12-2017 12:22
Maar zo confronterend als ik daar straks niet meer zo in ben...
Dan liever 'hier kanker ik verder'
Eindelijk een post waar ik met deze smiley op kan reageren: :puh:

Fijne kerst allemaal! :lips:
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
AnnA_C schreef:
25-12-2017 12:22
Maar zo confronterend als ik daar straks niet meer zo in ben...
Dan liever 'hier kanker ik verder'
Haha, dit vind ik echt een toptitel!

Fijne kerst Anna!
Alle reacties Link kopieren
Waarom is een topic eigenlijk vol bij 3000 posts?
Is het heel recalcitrant van mij dat ik ergens gewoon door wil gaan en wil kijken bij hoeveel posts alles vastloopt? :$

Gisteren trouwens een heerlijke (alone but not lonely) kerst gehad met pizza en Sissi, terwijl ik ondertussen honderden appjes binnekreeg met foto's van het kerstfeest en hoe gezellig het was met z'n allen en dat het zo fijn was dat iedereen er was (en ik heb niet eens teruggeappt dat ik het ook heel gezellig vond samen met Sissi, zo met z'n allen. Man is dus ook blij).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Omdat ze dat hebben besloten. Zal vast een reden achter zitten hoor, maar weet niet welke.
Het was eerst nog een paar duizend meer, geloof ik (back in the days), maar tegenwoordig moet er bij 3000 een nieuw topic aangemaakt worden (de mod meldt zich wel in je topic) omdat het forum ontzettend traag wordt van (veel) te grote topics. Dat dat aan het ontwerp en de inrichting van het forum ligt maakt ze weinig uit geloof ik, dat heeft ze ook nog nooit tegengehouden om updates te doen die eigenlijk geen vooruitgang waren.

Fijn dat je een lekkere Kerst hebt gehad AnnA, en groot gelijk dat je niet mee bent gegaan naar je hele schoonfamilie. Op naar oud en nieuw! Heb je nog plannen?
Alle reacties Link kopieren
Sissi en hapjes is ook heerlijk, maar die appjes zijn we heel confronterend en de opmerking “fijn dat iedereen er is” vind ik gewoonweg kwetsend.
Vast niet zo bedoeld maar toch
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister precíes hetzelfde kerst gevierd als jij, Anna! Maar dan wel zonder pizza en zonder Sissy.

Ik heb nog aan je gedacht en als ik net wat vaker wakker was geweest, had ik ook nog wat van me laten horen.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Anna, het klinkt als een uiterst relaxte kerst. Fijn dat je het lekker hebt kunnen maken voor je zelf.

Verwijderd...
anoniem_91317 wijzigde dit bericht op 31-12-2017 19:18
37.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken of ik mijn topic het nog even uithoudt. Een nieuw jaar, een nieuw topic :)

Romantisch Smart......

Mijn aanzoek was op een heel andere manier romantisch. Ik had er zelf al een paar keer naar gehint en hem gevraagd, en hij wilde wel trouwen, maar hij wilde mij vragen. En niet als ik net gehint had, dus ik moest gewoon geduld hebben. Bovendien was zijn getuige (jonger broertje) toch nog geen 18.
En onverwacht was het.
Ik had een afdelingsuitje gehad van mijn werk, dus kwam laat thuis. Toennognnietman lag al in bed, maar werd wakker van mij. Dus klets klets klets uitje blablabla, tanden poetsen, blablabla, in bed stappen. Ik zeg weltrusten. Zegt hij ineens 'wil je met me trouwen?'. Ik heb geloof ik eerst nog 3 keer gevraagd of het een grapje was. :-D

Vanavond zijn we lekker met z'n vieren thuis. Zouden eerst bij familie langsgaan, maar de helft is ziek (maar komt wel, kreeg een beetje het gevoel dat ik een zeur was toen ik over besmettelijkheid begon) en de groep bleek groter te zijn dan wij dachten. En nu voel ik me niet bij iedereen zo comfortabel dat ik me niet geneer om daarbij in slaap te vallen op de bank (waarbij je mond zo lekker open gaat hangen en je gaat kwijlen). Dus besloten lekker thuis te blijven.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me een prima keuze, Anna, om lekker met zijn viertjes thuis te blijven. Lekkere hapjes erbij en kneuteren maar! Wij krijgen vanavond vrienden over de vloer en bij ons in de straat ontstaat er vaak na 12 uur nog een soort van spontane buurtborrel. Zin in!

Hebben jullie verder een fijne Kerstvakantie?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet of de buren thuis zijn, we zien wel wie er vannacht op straat staan.

Ja, we zijn op vakantie in ons eigen huis. Woensdag zijn we vertrokken, hebben we het planetarium in Franeker bezocht ("dit is echt heel gaaf mamma!!!") en de lichtjes op de afsluitdijk bewonderd, waarna we na deze enorme reis van 4 uur aankwamen in ons vakantiehuis :)
Kinderen hebben een hut gebouwd waar ze al de hele vakantie in slapen (op de grond, rare jongens), er is gezwommen, we zijn wezen bowlen....
Monopoly gespeeld (en ik heb gewonnen, maakt het nog leuker).
Kortom, gewoon lekker aan het lummelen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een hele fijne vakantie! En gegarandeerd een fijn bed im in te slapen, dat is bij vakantiehuisjes altijd nog maar af te wachten!
Wij hebben deze vakantie ook een nachtje allemaal in de woonkamer geslapen. Gezellig bij het haardvuurtje. Maar oh, wat heb ik slecht geslapen op de bank! Één nachtje was echt meer dan genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zelfs niet op straat staan om de buren te feliciteren. Duiken vanavond gewoon voor de tv in bed en het zal allemaal wel. Vind het eigenlijk best een stom gebeuren dat oud en nieuw. En dat moet je ook nog minimaal een week mensen lopen zoenen (maar daar gooi ik gewoon "de weerstand" in de strijd ;) ) en iedereen maar gelukkig nieuwjaar wensen. Blegh.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar hebben we op het laatste moment iedereen afgebeld en zijn we om 9 uur jankend in bed gaan liggen (kinderen waren al bij schoonouders en hebben toen daar gelogeerd).

Hmm.... misschien laat ik ze nu wel een luchtbed oppompen in de woonkamer. Kunnen ze eventueel gewoon in slaap vallen zonder dat het lijkt alsof ze moeten gaan slapen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
En ik heb net nog even snel 2 halve oudejaarsloten gekocht.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik wens iedereen een rustige jaarwisseling en een liefdevolle start van 2018.
Goed plan AnnA om de jongens op een luchtbedje in de woonkamer te 'parkeren'.
Man hier werkt en ik vind het prima. Ik krijg nog van alle kanten uitnodigingen omdat vrienden het 'zielig' vinden. Zelf ben ik helemaal klaar met al het feestgedruis en onze katjes maken voor het eerst het vuurwerk mee. Tot nu zijn ze rustig, maar ik wil bij ze zijn als het echt los gaat vannacht!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een lot. Ik heb de condo die ik ga kopen in Miami al uitgezocht.
Alle reacties Link kopieren
heel fijne ontspannen avond gewenst Anna!
Alle reacties Link kopieren
Oei! Had ik dan toch ook een lot moeten kopen? Jij klinkt heerlijk stellig Sugarbaby, jij wint wel! Maar als jij de allergrootste prijs al wint, is de kans statistisch gezien natuurlijk heel klein dat iemand anders op het forum óók een grote prijs wint. Toch?
Alhoewel de kans op een grote prijs natuurlijk altijd 50% is: Ja of nee.... :cheer2:

Fijne jaarwisseling allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar een half lot. Ik gun naast mij ook iemand anders nog een condo in Miami. Als een mede-viva-er wint, kunnen we misschien wel buren worden. Cocktails op het dakterras!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig dat we samen cocktails gaan drinken!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
31-12-2017 16:43
Gezellig dat we samen cocktails gaan drinken!
Barvrouw meldt zich :D Ik heb een heel lot, zoals elk jaar. Nog nooit iets gewonnen, maar ik blijf stug volhouden!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Straks komen mijn schoonouders en zij zitten bij ons uit.

Als zij niet kwamen, dan denk ik dat wij ook met een luchtbed hier in de woonkamer hadden gelegen. Dat is zo gezellig en geeft mooie herinneringen.

Ik wens iedereen een rustige jaarwisseling met vele mooie prijzen in de loterij! Wij doen niet mee, dus jullie hebben 1 kansje meer ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven