Vanmiddag hoor ik of ik dood ga - knuffel nodig

12-01-2017 10:32 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dramatische titel (en dat voor mijn eerst geopende topic na 8 jaar meelezen), maar zo voel ik me nu even ook.

Vanmiddag heb ik een gesprek met de oncoloog. Na 4 maanden van intensieve chemotherapie is het nu alles of niets. Van te voren is er gezegd dat er een kans was van <10% dat er na de chemo geopereerd zou kunnen worden. Zo niet, heb ik waarschijnlijk nog 2 jaar te leven.

Gisteren de CT-scan gehad, vanmiddag volgt dus de uitslag.



Ik heb vanochtend brood gesmeerd, de kinderen naar school gebracht, me aangekleed zoals ik er uit zag voordat ik ziek werd (panty en jurkje ipv een joggingbroek en slobbertrui), en ik doe net alsof ik niet elk moment keihard kan gaan huilen. Ik ben bang dat als ik eenmaal begin ik niet meer kan stopppen.

Na het gesprek zal ik alle tranen weer opdrogen, en zodra ik de kinderen weer zie een glimlach opzetten en weer doen alsof alles normaal is.



Maar nu wil ik heel graag even virtueel uithuilen en een (virtuele) knuffel van krijgen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Fijn dat je man erbij is. Nogmaals sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg veel sterkte! *knuf*


Heel veel sterkte!
Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte TO!
Alle reacties Link kopieren
Ach wat een ellende... Heel veel knuffels en sterkte voor jullie allemaal!
Wat afschuwelijk..



Ben je alleen? Niemand zou in deze situatie alleen moeten zijn. Maar alleen maar heel stevig vastgehouden moeten worden.. Een vanaf hier.



Heel erg veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ach zo jong nog je kinderen, inderdaad de nachtmerrie van iedere moeder
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 12 januari 2017 @ 10:36:

Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen hoe jij je moet voelen, wat een vreselijke situatie!





+1



Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
ik stuur je alle kracht en hoop die ik je maar kan wensen
Alle reacties Link kopieren
Deze spanning is onverdraaglijk.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren


Heel veel sterkte.
Ah lieverd wat heftig. Een knuffel voor jou. Struisvogel is Ok! Sterkte vandaag. Ik lees je.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heftig zeg, . Alle sterkte voor jou en je man straks. Ik hoop op een wonder voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim en doe een schietgebedje dat het nieuws positief mag zijn! Alvast een dikke
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hè jakkes wat een vreselijke situatie TO.

Ik had toevallig vandaag een gesprek met een man in de wachtkamer van de huisarts over dat gezondheid iets is waar je helaas (meestal) geen invloed op hebt.

Ik wil je heel erg veel kracht en sterkte toewensen

En liefs! Knuffels!

Alle reacties Link kopieren
Wat een moeilijke en zware tijd moet dit voor jou en je geliefden zijn. Sterkte!!!!! En wie weet, geloof in wonderen!
filosofie appel
Alle reacties Link kopieren
Potverdorie zeg, heel veel sterkte,heb een dochter, moet er niet aan denken.

Een knuffel van een mee levende opa.
Jemig, wat zwaar! Een hele dikke knuffel en veel sterkte voor jou/jullie
Alle reacties Link kopieren
Heel erg veel sterkte, ik hoop ook op goed nieuws
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
wat ben jij dapper om dit hier te schrijven. ik hoop dat je heel oud mag worden en jaren mag genieten van je kinderen
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!
Lieve TO, wat heftig. Ik hoop van harte dat je bij die kleine tien procent zit. Het kán, ik ga er in ieder geval voor duimen. En als ik naar buiten kijk, zie ik wat zon. Jij ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven