Vanuit het niets een (seks)leven opbouwen?

24-04-2017 22:22 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 26 jaar, ontvang op dit moment een uitkering, geen vrienden of sociale contacten, psychische problemen en weet even niet waar ik moet beginnen om deze problemen aan te pakken. Ik wil heel graag een seksleven opbouwen!



Door een leerprobleem en gepest te zijn geweest heb ik vroeger nooit een opleiding kunnen afronden waardoor ik nu met de gebakken peren zit. Jarenlang op m'n kamer depressief weg zitten kwijnen en moet nu zien uit te zoeken hoe ik die achterstand kan inhalen.



Hetgeen wat me vooral aanzet is het feit dat ik geen seks kan hebben, maagd ben. Ik ben nog nooit intiem geweest en heb zelfs nog nooit gezoend. Dat terwijl ik wel sterk de behoefte heb om seks te hebben. Kortom zit ik nu al sinds m'n puberteit seksueel gefrustreerd thuis. Alleen het gevoel wordt naarmate ik ouder wordt wel heviger en de behoefte blijft met de dag toenemen. Nu helemaal aangezien de zomer weer voor de deur staat en vrouwen weer massaal in hotpants de straat opgaan voel ik me daar erg onprettig bij.



Door een gebrek aan inkomen en sociale vaardigheden lukt het maar niet om contact te leggen met mensen. Niet alleen met vrouwen maar ook met anderen. Maar dat ik verder geen sociale contacten heb vind ik minder ernstig dan mijn seksuele frustratie.



Hoe kan ik ervoor zorgen dat ondanks mijn problematiek ik op korte termijn toch een seksleven kan opbouwen?
man 26 jaar en maagd
Alle reacties Link kopieren
quote:TilburgsMatras schreef op 24 april 2017 @ 23:17:

Ik ben serieus hoor. Het is buitengewoon frustrerend om al dik 10 jaar seksueel gefrustreerd opzoek te zijn naar een bedpartner. In plaats van progressie lijkt het erop dat de kansen naarmate ik ouder wordt alleen maar afnemen. Ondertussen blijft de frustratie toenemen.Op grond waarvan had je progressie verwacht? Ik lees niets in jouw berichten wat mijn vagijn ook maar iets zou bevochtigen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 24 april 2017 @ 23:19:

[...]





Erover huilen en stampvoeten helpt niet. Lijkt me vrij duidelijk.Wat is dan je oplossing? Vrijwilligerswerk is door mijn problematiek geen optie, bovenal heb ik meer inkomen nodig zodat ik me kan ontwikkelen want ik kan nu nauwelijks rondkomen.
man 26 jaar en maagd
quote:TilburgsMatras schreef op 24 april 2017 @ 23:23:

[...]

Wat is dan je oplossing? Vrijwilligerswerk is door mijn problematiek geen optie, bovenal heb ik meer inkomen nodig zodat ik me kan ontwikkelen want ik kan nu nauwelijks rondkomen.wat voor problematiek
quote:TilburgsMatras schreef op 24 april 2017 @ 23:17:

Ik ben serieus hoor. Het is buitengewoon frustrerend om al dik 10 jaar seksueel gefrustreerd opzoek te zijn naar een bedpartner. In plaats van progressie lijkt het erop dat de kansen naarmate ik ouder wordt alleen maar afnemen. Ondertussen blijft de frustratie toenemen.Misschien moet je andere prioriteiten stellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 april 2017 @ 23:23:

[...]





Op grond waarvan had je progressie verwacht? Ik lees niets in jouw berichten wat mijn vagijn ook maar iets zou bevochtigen.Plannen bedenken om mijn leven op de rit te krijgen. Helaas loopt het keer op keer spaak waardoor ik nu al jaren bezig ben om hetgeen te bewerkstelligen waar ieder ander dit in een avondje regelt. Mijn problemen zijn nog altijd hetzelfde als 5 jaar geleden.



Voor mannen liggen dit soort dingen een stuk complexer, die moeten erom 'strijden'. Vrouwen kunnen een random kroeg induiken, altijd plenty mannen beschikbaar voor een one-night-stand.
man 26 jaar en maagd
Alle reacties Link kopieren
quote:TilburgsMatras schreef op 24 april 2017 @ 23:17:

Ik ben serieus hoor. Het is buitengewoon frustrerend om al dik 10 jaar seksueel gefrustreerd opzoek te zijn naar een bedpartner. In plaats van progressie lijkt het erop dat de kansen naarmate ik ouder wordt alleen maar afnemen. Ondertussen blijft de frustratie toenemen.Als je je zo opstelt zal je eeuwig maagd blijven.
Ab imo pectore
quote:TilburgsMatras schreef op 24 april 2017 @ 23:23:

[...]

Wat is dan je oplossing? Vrijwilligerswerk is door mijn problematiek geen optie, bovenal heb ik meer inkomen nodig zodat ik me kan ontwikkelen want ik kan nu nauwelijks rondkomen.



Ga naar de huisarts. Begin met therapie. Ga (vrijwilligers)werk doen (tenzij je volledig verlamd op bed ligt, is dat altijd een optie). Spreek af met mensen die je daar ontmoet. Ga leven.

En stop met kan niet, wil niet, moeilijk, lastig. Dat is zó níet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Je problematiek is kennelijk een gebrek aan sociale vaardigheden waardoor het je niet lukt om contacten te leggen. Niet alleen met vrouwen maar ook met andere mensen, schrijf je.



Om van daar uit dan gelijk zodanig contact te leggen met een vrouw wat ook nog spoedig op sex uitloopt, is de lat wel heel hoog leggen. Een meisje versieren en in bed krijgen is ongeveer het allerhoogste level in sociaal contact. Er zijn heel veel mannen die dat graag willen bij wie dat niet lukt.



Met 'gunnen' ga je het al helemaal niet redden. Je moet wat te bieden hebben. Dat hoeft niet materieel zijn, het zou ook zomaar kunnen zijn dat je een hart van goud hebt, een vrouw op handen kan dragen en heel veel voor haar over hebt. Maar daar hoor ik je niet over.

Je bent alleen maar geil en wil je lusten uitleven.
Alle reacties Link kopieren
Dus een vrouw moet maar gratis met de benen wijd omdat jij een brok gefrustreerd testosteron bent, want anders gunt ze het jou niet en is het oneerlijk? Je hebt niets te bieden, er zit geen enkel aantrekkingspunt aan een gefrustreerde man zonder sociaal vermogen, zonder vrienden, zonder baan, met "problematiek" en onder beschermingsbewind. Ga aan die laatste punten werken, dan heb je kans dat de rest ook eens volgt.



En ga eens af van het idee dat ieder ander het in een avondje regelt en dat vrouwen altijd maar op elk gewenst moment een one night kunnen regelen in de kroeg. Probeer eens in de realiteit te leven. En niet in de slachtoffermodus. Dat brengt je helemaal nergens, en al zeker niet horizontaal met een vrouwmens.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:TilburgsMatras schreef op 24 april 2017 @ 23:29:

[...]

Plannen bedenken om mijn leven op de rit te krijgen. Helaas loopt het keer op keer spaak waardoor ik nu al jaren bezig ben om hetgeen te bewerkstelligen waar ieder ander dit in een avondje regelt. Mijn problemen zijn nog altijd hetzelfde als 5 jaar geleden.



Voor mannen liggen dit soort dingen een stuk complexer, die moeten erom 'strijden'. Vrouwen kunnen een random kroeg induiken, altijd plenty mannen beschikbaar voor een one-night-stand.Niet heel lullig ofzo maar de afgelopen 10 jaar zal 20 jaar nu zo blijven. 5jaar geleden was precies hetzelfde. Je moet jezelf op de rit houden. Wat is de reden dat je geen vooruitgang boekt? In werk. Jezelf. Problemen. Socialer?
Bam!!!!
quote:TilburgsMatras schreef op 24 april 2017 @ 23:29:

[...]

Plannen bedenken om mijn leven op de rit te krijgen. Helaas loopt het keer op keer spaak waardoor ik nu al jaren bezig ben om hetgeen te bewerkstelligen waar ieder ander dit in een avondje regelt. Mijn problemen zijn nog altijd hetzelfde als 5 jaar geleden.



Voor mannen liggen dit soort dingen een stuk complexer, die moeten erom 'strijden'. Vrouwen kunnen een random kroeg induiken, altijd plenty mannen beschikbaar voor een one-night-stand.je kan naar de hoeren. maar dat wil je niet. dus geen seks
Er bestaat geen recht op seks. Sommige mannen zullen altijd maagd blijven als ze geen prostituee kunnen of willen betalen.



Er bestaat ook geen recht op een relatie of aandacht van vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
[quote]TilburgsMatras schreef op 24 april 2017 @ 23:29:

[...]

Plannen bedenken om mijn leven op de rit te krijgen. Helaas loopt het keer op keer spaak waardoor ik nu al jaren bezig ben om hetgeen te bewerkstelligen waar ieder ander dit in een avondje regelt. Mijn problemen zijn nog altijd hetzelfde als 5 jaar geleden.



Voor mannen liggen dit soort dingen een stuk complexer, die moeten erom 'strijden'. Vrouwen kunnen een random kroeg induiken, altijd plenty mannen beschikbaar voor een one-night-stand.[/quote]



Wat heb jij een naïef beeld zeg, totaal niet hoe het in de realiteit gaat.



En.. gunnen? allemachtig
Alle reacties Link kopieren
quote:Ycjoo- schreef op 24 april 2017 @ 23:38:

[...]





Niet heel lullig ofzo maar de afgelopen 10 jaar zal 20 jaar nu zo blijven. 5jaar geleden was precies hetzelfde. Je moet jezelf op de rit houden. Wat is de reden dat je geen vooruitgang boekt? In werk. Jezelf. Problemen. Socialer?Lang geleden kortstondig gewerkt, gaat van ellende gewoon niet. Ik kan gewoon geen contact leggen! Financieel heeft het ook geen zin, poos geleden nog een zitting daarover gevoerd. Zolang de rechtbank van oordeel blijft dat ik niet mijn eigen tegoeden mag beheren zie ik geen toekomst.
man 26 jaar en maagd
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 24 april 2017 @ 23:37:

Dus een vrouw moet maar gratis met de benen wijd omdat jij een brok gefrustreerd testosteron bent, want anders gunt ze het jou niet en is het oneerlijk? Je hebt niets te bieden, er zit geen enkel aantrekkingspunt aan een gefrustreerde man zonder sociaal vermogen, zonder vrienden, zonder baan, met "problematiek" en onder beschermingsbewind. Ga aan die laatste punten werken, dan heb je kans dat de rest ook eens volgt.



En ga eens af van het idee dat ieder ander het in een avondje regelt en dat vrouwen altijd maar op elk gewenst moment een one night kunnen regelen in de kroeg. Probeer eens in de realiteit te leven. En niet in de slachtoffermodus. Dat brengt je helemaal nergens, en al zeker niet horizontaal met een vrouwmens.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:TilburgsMatras schreef op 24 april 2017 @ 23:47:

[...]

Lang geleden kortstondig gewerkt, gaat van ellende gewoon niet. Ik kan gewoon geen contact leggen! Financieel heeft het ook geen zin, poos geleden nog een zitting daarover gevoerd. Zolang de rechtbank van oordeel blijft dat ik niet mijn eigen tegoeden mag beheren zie ik geen toekomst.



En daarom moet een vrouw uit medelijden haar benen maar open doen zodat jij je kwakje kwijt kan?

Hilarisch dit.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Heb je therapie?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Heb je een diagnose?
Het wordt steeds gekker...
Werkelijk, vrouwen moeten jou het gunnen want jij bent gefrustreerd?



Je zegt zelf al dat je niks te bieden hebt, dus waarommmmm zou een vrouw dit voor jou doen?? Echt, waarom??
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 24 april 2017 @ 23:34:

Ga (vrijwilligers)werk doen (tenzij je volledig verlamd op bed ligt, is dat altijd een optie)..Tenzij het een onderdeel van je problemen is dat je geen VOG kunt krijgen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:TilburgsMatras schreef op 24 april 2017 @ 23:47:

Zolang de rechtbank van oordeel blijft dat ik niet mijn eigen tegoeden mag beheren zie ik geen toekomst.Ik denk zo maar dat er dan ook maar weinig vrouwen toekomst in jou zien.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Een Elliot Roger in opleiding hier
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 24 april 2017 @ 23:57:

Heb je een diagnose?Nee, niet dat ik weet? Ik ben wel laagbegaafd en zat op het speciaal onderwijs, daar maak ik geen geheim van. Het nare ervan is dat als je eenmaal laagopgeleid bent je wel in de hoek zit waar de zwaarste klappen vallen. Helemaal als je sociaal niet competent bent en geen netwerk hebt. Ik had heel graag een HBO of WO studie willen volgen maar dat ligt nou eenmaal niet in mijn vermogen.
man 26 jaar en maagd
quote:Bitje93 schreef op 25 april 2017 @ 00:04:

[...]





Tenzij het een onderdeel van je problemen is dat je geen VOG kunt krijgen.Je hebt echt niet voor elke baan/ vrijwilligerswerk een VOG nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven