Vind jij jezelf mooi qua uiterlijk?

01-07-2020 09:17 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vind jij jezelf nou knap/lekker/sexy/mooi qua uiterlijk? Dat je een tevreden gevoel krijgt als je in de spiegel kijkt?

TO trapt af: vaker wel dan niet.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
21-07-2020 09:41
Ik vind dat best wel erg eigenlijk. In mijn vriendengroep zijn we bijna allemaal 40-ers en 50-ers. We hebben allemaal wel 'wat' - misschien dat we daarom het er niet over hebben.
Ik ben in de twintig, dus misschien andere leeftijdscategorie. Het zijn ook bepaalde mensen die het aanhalen, waarbij ik vaak ook zoiets heb van als ik vrijuit zou spreken dat ik ook wel dingen zou op kunnen noemen die ook misschien minder zijn, maar oké.
Alle reacties Link kopieren
Niqqi schreef:
21-07-2020 09:37
Vrienden voornamelijk
Wat een rare vrienden die zulke kutopmerkingen maken! Ik zou dat zelf geen vrienden noemen.
Mijn vrienden geven juist complimenten aan mij en aan elkaar, zien altijd het mooie in elkaar. Terwijl we ook heus allemaal wel iets hebben wat minder mooi is. Zelfs als eentje bijvoorbeeld zelf begint over haar overgewicht, dan luistert de rest wel als het gaat over dat ze wil afvallen, maar we gaan dan niet zeggen dat ze inderdaad een dikke kont heeft ofzo.
Als vrienden moet je elkaar de waarheid kunnen zeggen, maar expres beledigen vind ik iets heel anders.
patsy--stone wijzigde dit bericht op 21-07-2020 11:14
0.46% gewijzigd
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
21-07-2020 11:09
Wat een rare vrienden die zulke kutopmerkingen maken! Ik zou dat zelf geen vrienden noemen.
Mijn vrienden geven juist complimenten aan mij en aan elkaar, zien altijd het mooie in elkaar. Terwijl we ook heus allemaal wel iets hebben wat minder mooi is. Zelfs als eentje bijvoorbeeld zelf begint over haar gewicht, dan luistert de rest wel als het gaat over dat ze wil afvallen, maar ze gaan dan niet zeggen dat ze inderdaad een dikke kont heeft ofzo.
Als vrienden moet je elkaar de waarheid kunnen zeggen, maar expres beledigen vind ik iets heel anders.
Dat soort dingen worden vaak op een grappige manier gebracht, zoals van 'past dat mondkapje wel over jouw neus'. Misschien is het ook omdat ik zelf misschien de indruk geef dat het mij niet zoveel doet. Het zijn overigens soms ook willekeurige mensen die ik niet ken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven