Waarom versieren voor mannen zo moeilijk is?

24-04-2018 21:33 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn nachtclubtopic iets teveel offtopic gaat lijkt het me wel interessant om hierover een apart topic aan te maken.

Als ik kijk op een random datingsite kijk hoeveel mannen er op 1 contactadvertentie reageren van één jonge vrouw, lijkt het soms dat het IRL versieren van een vrouw soms voor veel mannen buiten hun bereik ligt.

Ook in de prostitutie zie je dat er ontzettend veel vraag is vanuit de mannen naar jonge aantrekkelijke vrouwen. Waarom is het niet andersom?

Wat ik probeer te zeggen is dat het proces van versieren zo moeilijk lijkt dat het voor een groep mannen, het simpelweg niet haalbaar is om überhaupt seks te kunnen hebben. Seks zie je tegenwoordig overal, iedereen lijkt het te hebben maar vergeet niet dat dit voor iedereen geldt. Versieren is moeilijker dan je denkt, vooral voor mannen.

Ik vraag me dan af waarom vrouwen het mannen zóó moeilijk maken om zichzelf beschikbaar te stellen om seks te kunnen hebben met mannen die net wat minder alpha zijn. Soms lijkt het alsof vrouwen alleen voor de sexy alpha man vallen en dat een grote groep alle zijlen bij moet zetten om überhaupt aan een vrouw te komen.

Kan iemand mij dit uitleggen waarom er zoveel blokkades opgeworpen worden voordat een man seks kan hebben?
anoniem_366396 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 21:58
15.66% gewijzigd
Red pill + incel man
Je maakt een grapje toch? Ik bepaal zelf wel hoe makkelijk en met wie ik seks heb en dat is dan met een man die ik oprecht leuk vind. Dat was heus niet altijd een grote, stoere en gespierde man uit de kroeg.

Als je het in je OP over jezelf hebt vermoed ik dat je een gooi doet naar vrouwen die out of your league zijn.
anoniem_347523 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 21:36
41.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Grotere onzin heb ik zelden gelezen...

Omdat sommige mannen zichzelf zielig vinden moeten vrouwen zichzelf maar beschikbaar stellen?
Ja..prostitutie en online daten is natuurlijk hetzelfde. :rofl:


Wat een dom gezwets verder die OP.
Blokkades? Je vind een man aantrekkelijk of niet. Je schrijft het alsof vrouwen expres blokkades opwerpen voor mannen, maar zo werkt het niet. Het gaat er echt om of een vrouw een man aantrekkelijk vind of niet. En mannen met zelfvertrouwen worden vaak aantrekkelijker geworden dan mannen die uitstralen dat ze niet lekker in hun vel zitten.

Overigens vind ik dat de Nederlandse man erg afwachtend is en geen initiatief neemt ook al laat je merken dat je interesse hebt. Dat is mijn ervaring tenminste.
Vixxen schreef:
24-04-2018 21:37
Blokkades? Je vind een man aantrekkelijk of niet. Je schrijft het alsof vrouwen expres blokkades opwerpen voor mannen, maar zo werkt het niet. Het gaat er echt om of een vrouw een man aantrekkelijk vind of niet. En mannen met zelfvertrouwen worden vaak aantrekkelijker geworden dan mannen die uitstralen dat ze niet lekker in hun vel zitten.

Overigens vind ik dat de Nederlandse man erg afwachtend is en geen initiatief neemt ook al laat je merken dat je interesse hebt. Dat is mijn ervaring tenminste.
Ik denk wel dat vrouwen/mannen bij TO hele grote blokkades opwerpen. En terecht.

Maar bij de rest valt dat wel mee. Er zijn meer mensen die wel een normaal beeld over en omgang met de andere sekse hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
24-04-2018 21:36
Ja..prostitutie en online daten is natuurlijk hetzelfde. :rofl:


Wat een dom gezwets verder die OP.
Ik probeer daarmee te zeggen dat er meer vraag is vanuit de man.... dan vrouw naar man. Anders om zijn er nauwelijks mannelijke hoeren, als je begrijpt wat ik bedoel?

Voor mannen die totaal onbekend zijn met het spel van versieren kan dat best complex zijn, vooral als je nooit met vrouwen omgegaan of opgegroeid bent.
Red pill + incel man
Jij bent echt zelf degene die het moeilijk maakt. Als he IRL ook zo bent snap ik wel dat het niet lukt. Sparen en naar een prostitué.
Alle reacties Link kopieren
Het is voor jou moeilijk. Wellicht nog wat moeilijker door je stoornis.

Voor veel mannen is het meer dan prima te doen.
Alle reacties Link kopieren
Omdat vrouwen beschikken over een vrije wil.
En belangrijker, een vrije keus

Als wij kunnen kiezen tussen een man waar weinig of niets inzit en een man met een leuke kop, een leuke babbel en een beetje zelfverzekerdheid, Dennis de keuze zo gemaakt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kokoro schreef:
24-04-2018 21:43
Jij bent echt zelf degene die het moeilijk maakt. Als he IRL ook zo bent snap ik wel dat het niet lukt. Sparen en naar een prostitué.
Dit!
Tja tough luck. Een hele hoop mannen die lelijke vrouwen ook gewoon laten staan bij voorbeeld.

Je antwoord is gewoon 'natuur'. Zo gaan die dingen.
Alle reacties Link kopieren
Daarnaast stellen we ons niet beschikbaar voor seks hoor
Wij hebben gewoon zin in seks
Maar dan wel met een man waar we geil van worden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
24-04-2018 21:37
Nederlandse man erg afwachtend is en geen initiatief neemt ook al laat je merken dat je interesse hebt. Dat is mijn ervaring tenminste.
Gebrek aan kennis misschien?

Je moet maar net weten hoe je moet versieren. Vergeet niet dat er een heel traject tussen de openingszin en seks zit. Er wordt gedaan alsof die vaardigheid vanzelfsprekend is maar als je de onderliggende kennis niet hebt kun je ook niet zelfverzekerd als een womanizer overkomen. Het is immers wetenschappelijk aangetoond dat vrouwen vallen op alfa mennen die ervaren zijn en de leiding nemen.

Maar natuurlijk kan niet iedereen een alfa zijn... maar vanuit mannelijk perspectief is het wel zo dat er van hen op sociaal vlak wel veel verwacht wordt. Terwijl vrouwen alleen maar knap horen te zijn.
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
Ga met mannen seksen. Grinder is een goede site voor ons’ en.
Lucifermiauww schreef:
24-04-2018 21:40
Ik denk wel dat vrouwen/mannen bij TO hele grote blokkades opwerpen. En terecht.

Maar bij de rest valt dat wel mee. Er zijn meer mensen die wel een normaal beeld over en omgang met de andere sekse hebben.
Ja bij To zou ik ook blokkades opwerpen. Hij praat over vrouwen alsof het projecten zijn en geen mensen.

Verder is het echt niet heel moeilijk hoor. Je ziet iemand die je leuk vind en probeert daar een praatje mee te maken.
Mijn man zag mij, bood mij koffie aan en nu zijn we getrouwd.
Troll topic.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
24-04-2018 21:44
Tja tough luck. Een hele hoop mannen die lelijke vrouwen ook gewoon laten staan bij voorbeeld.

Je antwoord is gewoon 'natuur'. Zo gaan die dingen.
Wat is de definitie van lelijk bij een vrouw. Het aanbod aan vrouwen is inmiddels dusdanig beperkt dat zelfs 'lelike' vrouwen gemakkelijk aan seks kunnen komen. Trouwens voor vrouwen die niet uitgaan en toch seks willen hebben is zo'n datingapp wel een mooie uitkomst.
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen voelen het haarfijn aan of een man hen echt leuk vindt of hen als een willekeurige wandelende vagina ziet.

Verder vind ik dat veel mannen die, ik noem maar wat, zelf een 6 zijn toch wel vinden dat ze recht hebben op een 10 zoals Doutzen Kroes. Lukt dat niet, dan proberen ze schaamteloos de wat minder knappe beste vriendin te versieren.

Maar een vrouwonvriendelijke instelling/houding is gewoon mega onaantrekkelijk. Seks is geen recht en daten is voor vrouwen ook lastig.
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 21:47
Wat is de definitie van lelijk bij een vrouw. Het aanbod aan vrouwen is inmiddels dusdanig beperkt dat zelfs 'lelike' vrouwen gemakkelijk aan seks kunnen komen. Trouwens voor vrouwen die niet uitgaan en toch seks willen hebben is zo'n datingapp wel een mooie uitkomst.
Heb je het nu over het aanbod van hoeren of normale menselijke relaties?
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
24-04-2018 21:47
Troll topic.
Nee hoor. Ik ben serieus, want voor vrouwen mag het wel makkelijk overkomen maar voor mannen ligt dit toch echt anders. Het lijkt me gewoon interessant om dat proces in dit topic te gaan analyseren.
Red pill + incel man
pddnos schreef:
24-04-2018 21:40
Ik probeer daarmee te zeggen dat er meer vraag is vanuit de man.... dan vrouw naar man. Anders om zijn er nauwelijks mannelijke hoeren, als je begrijpt wat ik bedoel?

Voor mannen die totaal onbekend zijn met het spel van versieren kan dat best complex zijn, vooral als je nooit met vrouwen omgegaan of opgegroeid bent.
Nee, ik begrijp niet wat je bedoelt.

En het spel van versieren moet je ook niet willen kennen.
Leuke vrouwen knappen echt af op van die lutsers die denken dat ze vrouwen moeten lokken met versierkunstjes.

De meeste willen gewoon een relatie met man met een leuke persoonlijkheid.
pddnos schreef:
24-04-2018 21:47
Wat is de definitie van lelijk bij een vrouw. Het aanbod aan vrouwen is inmiddels dusdanig beperkt dat zelfs 'lelike' vrouwen gemakkelijk aan seks kunnen komen. Trouwens voor vrouwen die niet uitgaan en toch seks willen hebben is zo'n datingapp wel een mooie uitkomst.
Nou dan richt je je op lelijke vrouwen, vertel ze hoe mooi ze zijn en ontvang een slappe handjob in een steegje. Kom zeg, beetje zeuren dat het zo lastig is geeft je nog geen recht ergens op.

En anders inderdaad maar de mannenliefde.
pddnos schreef:
24-04-2018 21:48
Nee hoor. Ik ben serieus, want voor vrouwen mag het wel makkelijk overkomen maar voor mannen ligt dit toch echt anders. Het lijkt me gewoon interessant om dat proces in dit topic te gaan analyseren.
dan maak je echt een denkfout want voor genoeg vrouwen is het ook heel erg lastig. En een heleboel vrouwen willen ook geen one night stands maar liever een relatie.
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 21:48
Nee hoor. Ik ben serieus, want voor vrouwen mag het wel makkelijk overkomen maar voor mannen ligt dit toch echt anders. Het lijkt me gewoon interessant om dat proces in dit topic te gaan analyseren.
Niet voor mannen.
Wel voor sommige mannen.
Mannen zoals jij.

Koop wat kipfilets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven