Waarom versieren voor mannen zo moeilijk is?

24-04-2018 21:33 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn nachtclubtopic iets teveel offtopic gaat lijkt het me wel interessant om hierover een apart topic aan te maken.

Als ik kijk op een random datingsite kijk hoeveel mannen er op 1 contactadvertentie reageren van één jonge vrouw, lijkt het soms dat het IRL versieren van een vrouw soms voor veel mannen buiten hun bereik ligt.

Ook in de prostitutie zie je dat er ontzettend veel vraag is vanuit de mannen naar jonge aantrekkelijke vrouwen. Waarom is het niet andersom?

Wat ik probeer te zeggen is dat het proces van versieren zo moeilijk lijkt dat het voor een groep mannen, het simpelweg niet haalbaar is om überhaupt seks te kunnen hebben. Seks zie je tegenwoordig overal, iedereen lijkt het te hebben maar vergeet niet dat dit voor iedereen geldt. Versieren is moeilijker dan je denkt, vooral voor mannen.

Ik vraag me dan af waarom vrouwen het mannen zóó moeilijk maken om zichzelf beschikbaar te stellen om seks te kunnen hebben met mannen die net wat minder alpha zijn. Soms lijkt het alsof vrouwen alleen voor de sexy alpha man vallen en dat een grote groep alle zijlen bij moet zetten om überhaupt aan een vrouw te komen.

Kan iemand mij dit uitleggen waarom er zoveel blokkades opgeworpen worden voordat een man seks kan hebben?
anoniem_366396 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 21:58
15.66% gewijzigd
Red pill + incel man
Pinda-Kaas schreef:
24-04-2018 22:18
er zit voor jou niets anders op dan je portemonnee te trekken ben ik bang
wat jij wil is alleen te vinden in de prostitutie denk ik
Dit.
Sad stuff
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 22:16
Waarom is de PUA industrie onder mannen zo groot dan? Kennelijk is daar wel grote vraag naar anders zou je die talloze youtube filmpjes niet vinden. Dat geeft toch aan dat vrouwen eigenlijk geen moeite hoeven te doen om te versieren omdat het juis aan de man om de leiding te nemen.

Alsof elke man extravert moet zijn om een vrouw te kunnen krijgen. Ik denk dan... waarom zijn vrouwen dan zo kortzichtig dat ze per se een man willen die sociaal en extravert is terwijl er ook een hoop lieve introverte mannen op deze aardkloot rondlopen.
klopt inderdaad alle vrouwen ter wereld hebben alleen maar seks en relaties met sociale extraverte niet-lieve sexy alpha-mannen die hen aan hun haar naar zijn mancave hebben gesleurd. bij mij ging het precies zo!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel zo'n lieve introverte man hoor.
Alleen toonde hij verdere interesse in mij en was ik niet alleen een gat voor de neuk.
Krijgt hij er wel bij natuurlijk.

Daar ga jij een beetje de mist in.
.
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 21:40
Ik probeer daarmee te zeggen dat er meer vraag is vanuit de man.... dan vrouw naar man. Anders om zijn er nauwelijks mannelijke hoeren, als je begrijpt wat ik bedoel?

Voor mannen die totaal onbekend zijn met het spel van versieren kan dat best complex zijn, vooral als je nooit met vrouwen omgegaan of opgegroeid bent.


I begrijp dat jij van veel dingen nog erg weinig begrijpt. Wat langer meelezen en de zoekfunctie gebruiken zou verstandig zijn, en klagen hier over wat je irl mist gaat echt niks oplossen.....

:lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
https://nl.wikihow.com/Een-alfa-man-worden

tegen de tijd dat je zulke tips en trucs onder de knie hebt ben je te oud om nog te wippen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoe jij over vrouwen denkt is gewoon om te huilen. Je ziet ze alleen als neukobjecten die met het knipperen van de ogen het extraverte mannetje binnenhengelen.

Zo is het helemaal niet! Ga weg van de websites, YouTube filmpjes en weet ik veel wat. Die zijn er voor sneue mannen die totaal geen kans maken.

Vind je een vrouw leuk: maak oogcontact en knoop een normaal praatje aan. Je merkt vanzelf of het klikt.
Vrouwen zijn net mensen, begin eens met een vriendelijk praatje. Ik zeg ook maar iets geks hoor.
vogelkip schreef:
24-04-2018 22:33
Vrouwen zijn net mensen, begin eens met een vriendelijk praatje. Ik zeg ook maar iets geks hoor.

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
24-04-2018 22:32


Vind je een vrouw leuk: maak oogcontact en knoop een normaal praatje aan. Je merkt vanzelf of het klikt.
bah, klinkt als een hoop gedoe en obstakels hoor. als ik TO was zou ik daar helemaal geen zin in hebben, oprecht menselijk contact maken en interesse tonen. het is al vervelend genoeg dat vrouwen niet prompt op hun rug vallen met de benen omhoog als er een man langs ze loopt op straat, ze moeten niet zo lastig doen
Pinda-Kaas schreef:
24-04-2018 22:38
bah, klinkt als een hoop gedoe en obstakels hoor. als ik TO was zou ik daar helemaal geen zin in hebben, oprecht menselijk contact maken en interesse tonen. het is al vervelend genoeg dat vrouwen niet prompt op hun rug vallen met de benen omhoog als er een man langs ze loopt op straat, ze moeten niet zo lastig doen


Hmm je klinkt als een extraverte alfa...neuken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga helemaal niet voor een alfa-man. Kom je daar nou bij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen met PDDNOS hebben een nogal " raar " beeld van seksualiteit. Begrijpelijk, maar voor hen heel jammer. Ik zou een écht goede hulpverlener zoeken , ipv al die flirtcoaches .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor een lieverd, slank maar geen sportschooltype. Bij voorkeur romantische eigenschappen. Liefst twee linkerhanden. Losjes met geld, gul, goed van vertrouwen maar niet naief, zelfzeker.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
TO, jij bent gewoon teveel bezig met seks. Zoek een aardige vriendin, dan krijg je er vermoedelijk seks bij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
TO, ik zou als de donder begeleiding en hulpverlening zoeken en niet op vrouwenfora dit soort topics openen, want daar raak je alleen maar meer gefrustreerd en verbitterd van. Op die manier wordt je eerder een tikkende bom dan dat je iets bijleert.
Ik neem aan dat je er niet naar streeft ongelukkiger te worden ?
nounou
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
24-04-2018 23:12
Zoek een aardige vriendin,
Ook vaak heel lastig voor mensen met PDDNOS.

https://www.autismevriendelijknederland ... sualiteit/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
40%
van de volwassenen met autisme heeft nog nooit een seksuele relatie gehad; jongere volwassenen vaker dan oudere
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
26%
Jongens met autisme hebben minder ervaring met zoenen (28% vs. 60%), onder de kleren aanraken (26% vs. 57%), manuele seks (20% vs. 27%), orale en vaginale seks (11% vs. 30%)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom zou je de poedelprijs pakken als je de jackpot kunt krijgen?
Daarbij TO, als je niets te bieden hebt dan moet je ook niets verwachten.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
24-04-2018 23:42
Waarom zou je de poedelprijs pakken als je de jackpot kunt krijgen?
Daarbij TO, als je niets te bieden hebt dan moet je ook niets verwachten.
Als het gaat om ONS en gewoon fuckbuddies speelt dat toch geen enkele rol? Tim Veninga had jaren geleden ook veel succes met vrouwen terwijl hij financieel aan de grond zat. Op YouTube in de infield video's wordt helemaal niet gesproken over geldzaken, en wat te bieden hebben.
Red pill + incel man
pddnos schreef:
25-04-2018 09:07
Als het gaat om ONS en gewoon fuckbuddies speelt dat toch geen enkele rol? Tim Veninga had jaren geleden ook veel succes met vrouwen terwijl hij financieel aan de grond zat. Op YouTube in de infield video's wordt helemaal niet gesproken over geldzaken, en wat te bieden hebben.
Natuurlijk speelt dat wel een rol.
Alsof je dan niet kritisch zou hoeven te zijn.
Nogmaals, als je niets maar dan ook niets te bieden hebt, dan valt er niets maar dan ook niets bij je te halen.
Niemand wil seks met iemand waar je echt niet warm of koud van wordt.
Ik vind je beeld van seks en liefde echt heel vreemd. Bijna zorgwekkend. Maar dat zal met je aandoening te maken hebben. En daar weet ik te weinig van en wil ik mij eerlijk gezegd ook helemaal niet in verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 21:40
Ik probeer daarmee te zeggen dat er meer vraag is vanuit de man.... dan vrouw naar man.

puur marktwerking. Mooie, leuke, gezonde mannen, krijgen vrouwen genoeg.
Mannen die wat verder weg staan, moeten dus iets anders meebrengen. Geld. Daarom zijn er zoveel hoeren.
Alle reacties Link kopieren
waarom ga je (ipv naar seks) niet opzoek naar een leuk meisje voor een fijne relatie en komt die seks dan vanzelf wel?

er zijn leuke meisjes genoeg, die ook niet in nachtclubs op de bar staan te dansen, maar liever thuis zitten en een boek lezen
Zoek zo'n meisje en wees gelukkig met haar
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
25-04-2018 09:07
Als het gaat om ONS en gewoon fuckbuddies speelt dat toch geen enkele rol? Tim Veninga had jaren geleden ook veel succes met vrouwen terwijl hij financieel aan de grond zat. Op YouTube in de infield video's wordt helemaal niet gesproken over geldzaken, en wat te bieden hebben.
Wat te bieden voor een ONS of iets dergelijks gaat echt niet over geld. Het gaat over wederkerigheid ( op sociaal gebied ) , over uiterlijk en uitstraling.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven