Wintervreugd voor de zomermoppers

10-12-2017 15:30 3015 berichten
De tijd van sneeuw en koude is aangebroken! :jump: Behaaglijke en fijne tijden dus voor ons zomerhaters. :cat: Maar ook tijdens warme, klamme en voor ons nare dagen kunnen we in dit topic klagen en elkaar een koel hart onder de riem steken.

Wees welkom!

Afbeelding

Klik hier voor het vorige topic
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 16:51
29.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Boheme, hier ook herkenning. En er schijnt ook een correlatie te zijn tussen depressieve gevoelens en slecht slapen.

Hier vandaag ook de warme winden die schijnbaar een gevolg zijn van orkanen in het zuiden van (ik dacht) Amerika. Zo gek, had vandaag het beddengoed op de waslijn hangen, en het werd helemaal naar boven gezogen. Normaal waait het op en neer. Was wel binnen een uurtje droog, dat is dan weer een voordeel.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Komaan mensen vandaag en morgen nog en dan herfst :yes:
Alle reacties Link kopieren
Pfff het is effe afzien nog 2 dagen, maar dan ziet het er stukken beter uit!
Beetje jammer dat ik deze week vrij ben, maar dus niks kan doen. Ik had me verheugd op dagjes uit of lekkere boswandelingen, maar daar heb ik geen zin in met die warmte.
Gelukkig van vrijdag t/m maandag nog een paar mooie dagen om van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Nu gooien we de zomer écht de deur uit! Nog even volhouden en vanaf Vrijdag is het dan toch echt afgelopen. Voorspellingen zien er steeds beter uit, de zomer komt dit jaar niet meer terug.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/w ... maatpluim

Dit is de eerste keer in 6 maanden dat ik de gehele pluim onder de 20 graden zie uitkomen.

Ik zeg op 't vuur die snert! :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
CarrieM schreef:
19-09-2018 09:01
Pfff het is effe afzien nog 2 dagen, maar dan ziet het er stukken beter uit!
Beetje jammer dat ik deze week vrij ben, maar dus niks kan doen. Ik had me verheugd op dagjes uit of lekkere boswandelingen, maar daar heb ik geen zin in met die warmte.
Gelukkig van vrijdag t/m maandag nog een paar mooie dagen om van te genieten.
Irritant hè... Ik heb dit dus al maanden, ben helemaal niet meer in de stad geweest vanaf april ofzo, terwijl ik echt nieuwe kleding wil en gewoon weer eens iets leuks voor mezelf wil doen. Als ik dan tijd had was het óf veel te warm, of ik was niet lekker, dus qua energie lukte het ook niet. Het ziet er nu naar uit dat ik maandag eindelijk een dagje wegga, winkelen in een andere stad.
Eindelijk!!
Alle reacties Link kopieren
Ik had precies hetzelfde Yesss! En dan neem ik nog expres vrij voor en na de zomermaanden, maar dat maakt ook al niet meer uit.
Maandag wordt een prima dag, lekker van genieten! Hopelijk kun je mooie herfstkleding vinden! :)

Jeremy bedankt voor de positiviteit weer! En je hebt me echt wat geleerd over die pluimen, voorheen keek ik daar nooit naar, maar nu begrijp ik hoe het werkt en is het vaak veel realistischer dan buienradar, die alleen maar de temperaturen pakken van de hoogste pluim.

Herfst is coming!!! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Best vreemd weerbericht voor hier vrijdag .... In de nacht en ochtend zou het 20 graden zijn dan komt er een regenzone zou het tegen 10u nog 14 graden zijn en namiddag 17 graden maar he mij niet gelaten zolang die 25 en meer maar weg is

Nog 1 dag tot herfst :cheer:
Alle reacties Link kopieren
jeremy schreef:
19-09-2018 11:47
Nu gooien we de zomer écht de deur uit! Nog even volhouden en vanaf Vrijdag is het dan toch echt afgelopen. Voorspellingen zien er steeds beter uit, de zomer komt dit jaar niet meer terug.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/w ... maatpluim

Dit is de eerste keer in 6 maanden dat ik de gehele pluim onder de 20 graden zie uitkomen.

Ik zeg op 't vuur die snert! :-D :-D

Hier staat boerenkool op het menu voor aanstaande vrijdag!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet wachten op de knusse dagen, maar als ik zeg dat ik ook ´verlang´ naar het vroege donker worden word ik raar aangekeken.
Maar als ik thuis zit vind ik dat heerlijk knus, herkenbaar of ben ik nu raar?
Michella_1991 schreef:
20-09-2018 08:13
Ik kan niet wachten op de knusse dagen, maar als ik zeg dat ik ook ´verlang´ naar het vroege donker worden word ik raar aangekeken.
Maar als ik thuis zit vind ik dat heerlijk knus, herkenbaar of ben ik nu raar?
Nee hoor, iedereen hier vindt dat ook. :-D
Ik zit me toch zo ontzettend te verheugen op morgen! Ik knap haast. :D
Alle reacties Link kopieren
en owja, niet meer dat verplichte buiten zitten!
Alle reacties Link kopieren
Akeleila schreef:
20-09-2018 10:23
Ik zit me toch zo ontzettend te verheugen op morgen! Ik knap haast. :D

En we beginnen er goed aan, aan de herfst. Een westzuidwesterstorm (goeie voor Scrabble) is aanstonds, en a.s Maandag 13-14 (jawel 13 tot 14) graden! Ik zeg laat maar komen die wind en regen :-D
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk! Ik kan ook echt niet wachten :cheer2:
Morgen nog een half dagje werken en dan plof ik op de bank en hoop ik op heerlijk bewolkt regenachtig weer :lol:
yesss wijzigde dit bericht op 20-09-2018 16:10
26.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
jeremy schreef:
19-09-2018 11:47
Nu gooien we de zomer écht de deur uit! Nog even volhouden en vanaf Vrijdag is het dan toch echt afgelopen. Voorspellingen zien er steeds beter uit, de zomer komt dit jaar niet meer terug.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/w ... maatpluim

Dit is de eerste keer in 6 maanden dat ik de gehele pluim onder de 20 graden zie uitkomen.

Ik zeg op 't vuur die snert! :-D :-D
Nammm, ik krijg direct trek. :D
Life's not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain.
Alle reacties Link kopieren
FadeToBlack schreef:
20-09-2018 10:07
Nee hoor, iedereen hier vindt dat ook. :-D
Niet iedereen. Ik vind het voordeel van de zomer de lange dagen. Als het dan een stuk minder warm was geweest, had ik er nog best van kunnen genieten. Ik houd van de winter omdat het dan niet warm is, maar ik vind het vervelend dat het vroeg donker is. Ja, het is knus, en je hebt geen last van barbecuende/borrelende/koffiedrinkende buren die van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat buiten zitten te kakelen, maar ik vind het toch wel erg fijn als het al licht is als ik 's ochtends weg ga en nog licht als ik 's avonds thuis kom....
Life's not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain.
Alle reacties Link kopieren
Het is voorbij! Oke, de nacht wordt gek warm met 19/20 graden maar ik denk niet dat dat ook zo aanvoelt eigenlijk. En verderop zie ik gewoon dagen met max14 graden in de voorspellingen staan :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
O mijn god. It is done! Ik heb het overleefd! Regen, storm, donker, kou, welkom in mijn wereld. Weg ziijn de vieze warme lange dagen met teveel licht, teveel lawaai, teveel gedoe, teveel.... van álles.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaaa dat was het mensen, de vreselijke zomer van 2018 is nu écht voorbij.
Het was heet, zweten, geen lucht krijgen, down voelen, zere ogen, opgejaagde gevoelens, soms eenzaam en frustrerend. Flodderkleren en zweethaar in de nek. Maar vooral heel heet.

En nu... komen er heerlijke maanden aan. Frisse lucht, zuurstof, wind, regen, wolken, herfstkleuren aan de bomen, vroeg donker (sorry Lunaloona), gezelligheid, knusheid, fijne kleding, laarzen, rust, energie.

We hebben het weer overleefd, op naar 7 heerlijke maanden! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
* Herfst :yes: :cheer: :cheer2: :jump:

Fijne herfst iedereen!
Eindelijk!

Dag zomer van 2018! Toedeledokie en tot nooit weer ziens! :hello:

Allemaal een hele fijne herfst en winter gewenst! :cheers:
:jump: :jump: :jump:
Fijne herfst allemaal!
Ik ben depressief (ja lekkere timing), maar wel blij dat het eindelijk herfst is.
RégineFilange schreef:
21-09-2018 09:50
Ik ben depressief (ja lekkere timing), maar wel blij dat het eindelijk herfst is.
:hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven