Wintervreugd voor de zomermoppers

10-12-2017 15:30 3015 berichten
De tijd van sneeuw en koude is aangebroken! :jump: Behaaglijke en fijne tijden dus voor ons zomerhaters. :cat: Maar ook tijdens warme, klamme en voor ons nare dagen kunnen we in dit topic klagen en elkaar een koel hart onder de riem steken.

Wees welkom!

Afbeelding

Klik hier voor het vorige topic
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 16:51
29.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
31-01-2018 17:44
Ik ook hoor Potterhead,... En voor veel mensen is dat niet te begrijpen, ik ben ook echt de enige in mijn omgeving. Vind het ook echt jammer dat de Kerst tijd voorbij is. Terwijl als het slecht weer is en mensen zeggen dat ze zin hebben in de zomer wordt het helemaal begrepen.

Ik vind de Herfst ook een heerlijk jaargetijde en de overgang naar de Winter, dan voel ik me gewoon het beste.
We zijn dan ook niet gemiddeld, maar special little snowflakes ;)
Alle reacties Link kopieren
Wie vind het ook zo irritant dat het al langer licht is...
Van mij mag het rond 16.00u lekker donker worden.
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
13-02-2018 16:47
Wie vind het ook zo irritant dat het al langer licht is...
Van mij mag het rond 16.00u lekker donker worden.
Ikkuh!
Sneeuw en -10 :cheer: :jump: :blob: :kneel: :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt een zomer lente mens! Maar ik ben blij voor jullie dat het echt even winter is :-D
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier hier :hello:

Vind ik altijd fijn te weten, als ik loop te schelden op het weer, dat er ook mensen zijn die hier wél van genieten :sun:
Later is nu
Helaas duurt t niet lang, maar ik loop de hele dag met een dikke glimlach op m'n gezicht. Iedereen die mij kent, ziet mij genieten. Ik kom helemaal tot leven, mag nog wel kouder ;-D
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
01-03-2018 19:41
Helaas duurt t niet lang, maar ik loop de hele dag met een dikke glimlach op m'n gezicht. Iedereen die mij kent, ziet mij genieten. Ik kom helemaal tot leven, mag nog wel kouder ;-D
Hoe kun je in godsnaam genieten van ijzige wind?
beetjegek schreef:
02-03-2018 08:13
Hoe kun je in godsnaam genieten van ijzige wind?
Hoe kun je in godsnaam genieten van warmte/zon?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet iets bekennen... :hihi:

Ik ben toch meer van de Herfst en Lente merk ik. De Winter vind ik heel leuk met Kerst en die sfeer, maar merk toch dat ik ook weer down wordt als het te lang duurt.... Nu met die sneeuw ook, ik ben echt een buiten sporter en dat kan in de Herfst wel gewoon, maar nu met die sneeuw of die ijzige kou laatst dan ligt dan toch een beetje stil.
Daarnaast houd ik ook echt van donker weer en regen.

Welke plek op aarde zou ik naartoe kunnen emigreren? ;-)
yesss wijzigde dit bericht op 05-03-2018 19:14
17.39% gewijzigd
O hier zijn jullie...ik loop al weken te genieten zon kou en tja die wind....daar kun je je heerlijk op kleden en wat smaakt je eten lekker en je koffie en warme choco.....genieten
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
03-03-2018 14:27
Ik moet iets bekennen... :hihi:

Ik ben toch meer van de Herfst en Lente merk ik. De Winter vind ik heel leuk met Kerst en die sfeer, maar merk toch dat ik ook weer down wordt als het te lang duurt.... Nu met die sneeuw ook, ik ben echt een buiten sporter en dat kan in de Herfst wel gewoon, maar nu met die sneeuw of die ijzige kou laatst dan ligt dan toch een beetje stil.
Daarnaast houd ik ook echt van donker weer en regen.

Zomer heb ik echt geen zin in, te warm vind ik ook niks, doe mij maar tussen weer dan ben ik op mijn best :) Niet te warm, niet te koud en regelmatig lekker donker en regenachtig. Welke plek op aarde zou ik naartoe kunnen emigreren? ;-)
In dit geval schotland :lol: ik ben echt een lente zomer beetje herfst type! Maar schotland is prachtig en niet te warm zomers
Denemarken?
Alle reacties Link kopieren
Uppie!
Ik vind het zooo fijn dat het buiten donker is.
Alle reacties Link kopieren
Abigail__ schreef:
19-03-2018 20:24
Ik vind het zooo fijn dat het buiten donker is.
Ik ook! Ik heb helemaal niks met die lange zomer dagen, zo laat donker en vroeg licht.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ik was dit topic kwijt gelukkig terug gevonden :yes:

Niet dat ik nu te klagen heb maar dan heb ik het topic voor als het zover is
Misschien weer sneeuw!
Alle reacties Link kopieren
Genieten jullie nou ook van die zeikende kut regen?
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
22-03-2018 06:49
Genieten jullie nou ook van die zeikende kut regen?
Reageer jij maar op het topic zomer liefhebbers ;-) :sun:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Vannacht gaat die nare zomertijd weer in! :(

Nu moet ik zeggen dat zelfs ík nu wel toe ben aan iets aangenamere temperaturen, maar dat het weer zo lang licht is straks, bleh, daar ben ik altijd even een tijdje van slag van. De sfeer is dan meteen zo anders.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook niks hoor RégineFilange.
Als ik ga koken mag het gewoon donker zijn. Dan ga ik veel fijner de avond in.

Op zich heb ik ook wel zin in de lente maar elke dag zonnig en lang licht vind ik ook niet fijn. Ik mis het dan om lekker 's middags in het weekend een film te kijken op de bank. Kan ook wel als het zonnig is, maar voelt dan toch anders.

Ik hoop stiekem ook op veel regen in de lente/zomer ;-D afgewisseld met een zonnige dag.
yesss schreef:
25-03-2018 09:17
Vind ik ook niks hoor RégineFilange.
Als ik ga koken mag het gewoon donker zijn. Dan ga ik veel fijner de avond in.

Op zich heb ik ook wel zin in de lente maar elke dag zonnig en lang licht vind ik ook niet fijn. Ik mis het dan om lekker 's middags in het weekend een film te kijken op de bank. Kan ook wel als het zonnig is, maar voelt dan toch anders.

Ik hoop stiekem ook op veel regen in de lente/zomer ;-D afgewisseld met een zonnige dag.
Ik ook. Zie vreselijk tegen het komende halfjaar op.
Vooral mei en juni zijn de ergste maanden. Tot 11 uur licht gruwel.
yesss schreef:
25-03-2018 09:17
Ik hoop stiekem ook op veel regen in de lente/zomer ;-D afgewisseld met een zonnige dag.


Hoop ik ook!


En bah, ik zit nu totaal niet lekker in mijn vel. Stom uurverschil. :swear:
Haha wat toevallig lammy, tegelijk gepost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven