Wéér zo bang van die agressieve dwanggedachten

14-03-2017 19:34 341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer zo in de greep van mijn angstige gedachten. Over de meest vreselijke dingen en het grijpt me zo aan. Ik wil het niet denken en toch gebeurd het steeds. Ik heb al zoveel geleerd in therapieën, maar op het moment dat ik er zo diep in zien kan ik niet geloven dat het goed komt.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Anomama post_id=27450587 time=1503256779 user_id=308791]
Hoe is het vandaag met jouw beetle freak?
[/quote
Ja gaat redelijk...ook in afwachting tot psycholoog belt.. kijken wat er gaat gebeuren... meisje is inmiddels weer thuis gelukkig....pak van me hart hoor...
Alle reacties Link kopieren
Beetlefreak schreef:
21-08-2017 12:39
Fijn dat ze weer terug is!

Hoe was het bij de psycholoog?

Ik ga woensdag voor het eerst naar de psycholoog, kijk er naar uit!
Ik heb het nu ook met mijn leidinggevende gedeeld. Even niet werken en in balans komen. Werken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik werk wel gewoon, wel minder dan voorheen en ik heb natuurlijk ook mijn kinderen die me bezig houden.

Soms is het werken heel moeilijk omdat ik me dan zo slecht voel, maar vaak is het een goede afleiding voor me.
Alle reacties Link kopieren
Anomama schreef:
21-08-2017 15:26
Ja ik werk wel gewoon, wel minder dan voorheen en ik heb natuurlijk ook mijn kinderen die me bezig houden.

Soms is het werken heel moeilijk omdat ik me dan zo slecht voel, maar vaak is het een goede afleiding voor me.
Heb 14 jaar bij dezelfde werkgever gewerkt.. maar door verlies van mijn pa en hond.. en door burn-out in de ziektewet gekomen.. en daar niet meer uit gekomen..ook door medicijnen wisseling steeds een ander medicijn..nu zijn 2 jaar ziektewet voorbij en heb ik wia ...dus zit thuis... teveel last van me dwang .. intensie is wel ik weer aan het werk ga.. alleen wanneer en hoe laat... ik weet het niet...eerst me hoofd in orde dan ga ik weer eens aan werk denken..
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook dat als mensen het vervelend en naar voor je vinden dat je daar dan eigenlijk ook van schrikt? Alsof het een bevestiging is of confrontatie met die rotgedachtes?
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal, ik heb vandaag mijn intake gehad! Lieve vrouw en ze heeft een behandelplan. Maar nu toch onrustig en onzeker. Het gaat nu ook pas beginnen natuurlijk. En ik krijg daar weer gedachten bij in de trant van als ik het maar kan en als het maar helpt. Ik had denk ik stiekem gehoopt dat ik nu al verder zou zijn ;) Ik wil te snel. Diepe zucht ;)

Hoe ist met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wat word het behandelplan? Bij mij gaat het met ups en downs. Helaas....
Alle reacties Link kopieren
Hey! Hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Anomama schreef:
28-08-2017 08:35
Hey! Hoe is het met jullie?
Mwha heb betere dagen gehad ..veel last de laatste dagen..als het goed is hoor ik morgen wat de plannen zijn...verder probeer ik zo goed als het kan me dagen door te komen..
Groetjes en knuffel
Alle reacties Link kopieren
Beetlefreak schreef:
28-08-2017 10:15
Mwha heb betere dagen gehad ..veel last de laatste dagen..als het goed is hoor ik morgen wat de plannen zijn...verder probeer ik zo goed als het kan me dagen door te komen..
Groetjes en knuffel
Hee heb je al de plannen gehoord? Van je psycholoog?
Alle reacties Link kopieren
Hee, hoe is het met jullie? Het is al een tijdje stil op het forum?
Alle reacties Link kopieren
Anomama schreef:
09-09-2017 16:23
Hee, hoe is het met jullie? Het is al een tijdje stil op het forum?
Met mij gaat het redelijk ... ben weer in afwachting van ... krijg weer intake..verder gaat het best... doe me ding en probeer er elke dag wat van te maken..
Knufje
Alle reacties Link kopieren
Beetlefreak schreef:
12-09-2017 18:03
Met mij gaat het redelijk ... ben weer in afwachting van ... krijg weer intake..verder gaat het best... doe me ding en probeer er elke dag wat van te maken..
Knufje
Zo lang niks van je gehoord...
Fijn dat het in ieder geval redelijk met je gaat. Waar voor ben je in afwachting?
Alle reacties Link kopieren
Anomama schreef:
13-09-2017 09:56
Zo lang niks van je gehoord...
Fijn dat het in ieder geval redelijk met je gaat. Waar voor ben je in afwachting?
Weet nog niet precies ... eerst intake en wat gesprekken.. denk zelf emotieregulatie..ben nog in afwachting.. dus durf het niet te zeggen anomama.. maar het gaat wel wat beter met me... en dat uit eigen.. geen hulp ofzo... vind dat best knap... al zeg ik het zelf..
Groetjes en knuf ...
Hoe is het met jou.. hoop dat het met jou ook wat beter gaat inmiddels..
Alle reacties Link kopieren
Beetlefreak schreef:
14-09-2017 09:59
Weet nog niet precies ... eerst intake en wat gesprekken.. denk zelf emotieregulatie..ben nog in afwachting.. dus durf het niet te zeggen anomama.. maar het gaat wel wat beter met me... en dat uit eigen.. geen hulp ofzo... vind dat best knap... al zeg ik het zelf..
Groetjes en knuf ...
Hoe is het met jou.. hoop dat het met jou ook wat beter gaat inmiddels..
Bij mij heel erg met ups en downs....
Nu weer in een down... weer erg aan het piekeren en gespannen.
Alle reacties Link kopieren
Anomama schreef:
14-09-2017 13:18
Bij mij heel erg met ups en downs....
Nu weer in een down... weer erg aan het piekeren en gespannen.
Klote is dat he.... heb ook zo mijn rot momenten hoor... vandaag ook
.. maar ja probeer het te negeren..
Sterkte en dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Beetlefreak schreef:
14-09-2017 14:21
Klote is dat he.... heb ook zo mijn rot momenten hoor... vandaag ook
.. maar ja probeer het te negeren..
Sterkte en dikke knuffel
Soms lukt het beter om het te negeren dan ándere dagen. Ik ben gewoon erg gespannen en heel bewust van alles wat ik denk en daar schrik ik dan weer heel erg van en dan is het pieker circeltje weer rond....
Ik word er soms zo moedeloos van...
Alle reacties Link kopieren
Anomama schreef:
14-09-2017 19:18
Soms lukt het beter om het te negeren dan ándere dagen. Ik ben gewoon erg gespannen en heel bewust van alles wat ik denk en daar schrik ik dan weer heel erg van en dan is het pieker circeltje weer rond....
Ik word er soms zo moedeloos van...
Ja idd hoor heb ik ook veel dat je er moedeloos van word..steeds dezelfde rot gedachtes..maar ja weg gaan ze niet dus probeer ze maar te accepteren en dan te negeren..denk dat de beste manier is.... verder gaat het redelijk goed vandaag ietsje minder.. maar heb gister echt een goede dag gehad.. moeten er nog veel meer van komen..
Nou sterkte en dikke knuffel anomama..
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met jullie?
Bij mij nog steeds erg in ups & downs.
Ik voel me vandaan weer erg angstig en somber.....
Alle reacties Link kopieren
Anomama schreef:
26-09-2017 19:21
Hoe is het met jullie?
Bij mij nog steeds erg in ups & downs.
Ik voel me vandaan weer erg angstig en somber.....
Ja gaat wel nog steeds in afwachting van intake.. verder probeer ik me dagen zo goed en aangenaam mogelijk door te komen... met soms een oxazepam... afwachten maar...hoe is het met jou inmiddels..dikke knuffel ano...
Alle reacties Link kopieren
Anomama ik heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Jufjufjuf schreef:
03-10-2017 15:42
Anomama ik heb je een pb gestuurd
Ik zie niks in mijn inbox?🤔
Alle reacties Link kopieren
Kun jij mij dan een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Jufjufjuf schreef:
05-10-2017 17:46
Kun jij mij dan een pb sturen?

Heb ik gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al even mee, en dacht ik reageer ook eens. Ben in behandeling voor sociale fobie, depressie en paniekstoornis maar ik merk dat ik ook last heb van dwanggedachten. Ik heb het eenmaal uit durven spreken bij mijn psycholoog maar heb het daarna weer diep weggestopt. Ik wordt er helemaal gek van. Neem geen medicatie (te bang voor) durf zelfs geen oxazepam te nemen.
Goede en slechte dagen, net als jullie. Ik vind het zo'n opluchting dat ik niet de enige ben... hoewel ik het ook heel rot vind dat ook jullie hiermee moeten leven.
Vind het heel fijn om er zo nu en dan eens over te kunnen praten, hopelijk kan ik het dan ook meer 'accepteren' ofzo. In elk geval heel knap van jullie dat je er zo open over kunt zijn. Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven