Zomer-en zonliefhebbers kletstopic!

09-07-2020 19:42 3807 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al eerder schreef zit ik in Zeeland en zomaar ineens begon het te regenen. Die bui heb ik totaal niet aan zien komen.
Nu weer gestopt , maar het is wel wat afgekoeld.
Ik heb vandaag op het strand bij Renesse gelegen en toen ik de foto’s zag van Scheveningen en Bloemendaal begreep ik niet waarom niet veel meer mensen naar Zeeland gaan. Het was gezellig druk, maar de 1,5 meter was geen enkel probleem.
Alle reacties Link kopieren
Van 5 tot 8.30 aan het water gezeten. Heerlijk daar. Briesje en de zon werd wat versluierd. Vervolgens kwamen we thuis waar het een sauna was. Alles maar open en ventilators aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zalige tropische avond! 🤩🌴🌝
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Mijn man legt het af maar ik loop/zit/lig te genieten! heerlijk even, dit tropische :flirting:
De boel staat weer open, er waait een wind door het huis en het heeft even geregend.
Klaar voor een nieuwe dag :sun:
Alle reacties Link kopieren
Het is warm hier maar bewolkt. Volgens mijn weerapp komt pas om 1500 de zon. En dan begint die vervelende formule 1 dus gaat de man voor de tv hangen vanmiddag.

Straks even naar ah. Ga een pan groentesoep maken met verse zelfgesneden groentes erin en pittige balletjes. Heerlijk met dit weer!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
08-08-2020 21:32
Ja lekker he, zit nu in de vensterbank van een raam en er staat zo'n lekker warm briesje. :D Ik ben zo blij dat het ons nog gegund is deze zomer.

We moeten dit ook echt 'opzuigen' en 'inprenten' voor mijn gevoel, want dit zijn ónze zomerdagen, ben ik bang. Met een beetje geluk hebben we dit jaar wel 3 hele weken zomer :sun:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hé jakkes. Dacht dat ah om 10 uur openging maar is pas 12 uur. Wil de soep opzetten, moet uren trekken.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Dreamer schreef:
09-08-2020 10:02
We moeten dit ook echt 'opzuigen' en 'inprenten' voor mijn gevoel, want dit zijn ónze zomerdagen, ben ik bang. Met een beetje geluk hebben we dit jaar wel 3 hele weken zomer :sun:
Doe ik. Doe ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet zo enorm van dit weer dat ik vanmorgen met mijn man heb gefantaseerd over emigreren naar Curaçao,altijd rond de 29/29 graden of warmer.
Maar ja, ik krijg mijn ( volwassen) kinderen niet mee en langer dan 2 weken zonder hun lukt me als ik of zij op vakantie zijn al bijna niet. Dus helaas, fantasie weer voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die fantasie ook wel gehad, maar waar moet je van leven he. Ik heb ooit een half jaar (in de winter) in het Caribische gezeten. Heerlijk ~denkt weemoedig terug~
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
In mijn fantasie ga ik daar gewoon lesgeven en mijn man wil bij een strandtentje werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel echt mazzel want op het moment dat het hier minder wordt vertrekken wij naar Frankrijk. Vorige zomer was ik tijdens de hittegolf in het buitenland en had ik er alsnog niks aan haha.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
09-08-2020 10:02
We moeten dit ook echt 'opzuigen' en 'inprenten' voor mijn gevoel, want dit zijn ónze zomerdagen, ben ik bang. Met een beetje geluk hebben we dit jaar wel 3 hele weken zomer :sun:
Ja dit heb ik ook heel erg. Pak wat je pakken kan want dit soort weken zijn zo vreselijk zeldzaam hier. Denk dat dit de laatste (en ook 1e?) hittegolf gaat zijn van deze zomer, dus dat wordt dan weer een heel jaar wavhten.

Maar dat maakt wel dat je er extra van geniet vind ik. Ik ben al dagen in een opperbeste stemming, mijn Augustus kan al niet meer stuk wat er ook gebeurt qua weer na deze golf. B-) Een fijne troost voor alle verpestte vakanties en festivals.
Alle reacties Link kopieren
Mijn bouillon staat te trekken. Heerlijke geur.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
09-08-2020 10:02
We moeten dit ook echt 'opzuigen' en 'inprenten' voor mijn gevoel, want dit zijn ónze zomerdagen, ben ik bang. Met een beetje geluk hebben we dit jaar wel 3 hele weken zomer :sun:
Ja ik geniet nu volop :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je soep goed gelukt is!

Vanmorgen tot begin van de middag naar het water geweest, het liep op een gegeven moment vol met pubers harde muziek.
Daarnaast vond ik het erg benauwd, is een meertje in de buurt.
Het liefst ga ik naar zee, maar heb ook niet altijd zin om een dik uur in de auto te zitten.

Maar inderdaad ik slurp deze dagen op!
Ga wel zoveel mogelijk naar het water al is het maar een paar uurtjes.

Vanavond lekker gin tonics drinken bij mijn vriend op de veranda tapas plankje en lekker genieten van een tropische avond samen.
LadyLola schreef:
09-08-2020 18:20
Vanavond lekker gin tonics drinken bij mijn vriend op de veranda tapas plankje en lekker genieten van een tropische avond samen.
Nog steeds in love dus?!
Leuk! Fijne avond.
LadyLola schreef:
09-08-2020 18:20
Vanavond lekker gin tonics drinken bij mijn vriend op de veranda tapas plankje en lekker genieten van een tropische avond samen.
Nog steeds in love dus?!
Leuk! Fijne avond.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
09-08-2020 18:28
Nog steeds in love dus?!
Leuk! Fijne avond.
Ja het is dik aan :love:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
09-08-2020 10:02
We moeten dit ook echt 'opzuigen' en 'inprenten' voor mijn gevoel, want dit zijn ónze zomerdagen, ben ik bang. Met een beetje geluk hebben we dit jaar wel 3 hele weken zomer :sun:
En dan meteen een hittegolf iedere keer. Hoeft voor mij ook niet.

BarBreien was een uitdaging
Alle reacties Link kopieren
Ik had m'n bril niet op
Ik bedoel natuurlijki barbecuen
LadyLola schreef:
09-08-2020 19:06
Ja het is dik aan :love:
Fijn voor je!
Alle reacties Link kopieren
mizza schreef:
09-08-2020 19:31
En dan meteen een hittegolf iedere keer. Hoeft voor mij ook niet.

BarBreien was een uitdaging
Ik heb ook liever 23/27 graden nu lig ik in of bij het water of zit binnen, een uitstapje of wat tuinieren zit er niet in.
In mijn tuin op het zuiden is het niet te doen hooguit vroeg of laat op de dag.

Maar dit is beter dan dat wisselvallige herfst weer wat we weken achtereen gehad hebben.
Ik moet morgen weer werken. Ik baal er zo van! We hebben zo'n fijne weken gehad. Dinsdag ben ik wel weer vrij :-D maar dat is toch anders omdat man dan is werken.
De kinderen zijn nog drie weken vrij dus ik hoop dat we het vakantiegevoel vast kunnen houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven