Zomer-en zonliefhebbers kletstopic!

09-07-2020 19:42 3807 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook in de buurt van de Achterhoek, maar op weg naar het noorden nog diverse buitjes gehad. Gelukkig kon ik vandaag toch niets doen, buiten, dus laat het dan maar regenen. Wel vervelend voor jullie natuurlijk :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om weer wakker te worden met zon! Het ziet er heerlijk uit buiten. Vandaag maar wat klusjes in de tuin doen, gisteren kwamen we daar niet meer echt aan toe.
Fijn dat het bij sommige droog is gebleven gisteren. Hier werd het pas droog om half 5. Maar het bleef bewolkt.
Nu weer een nieuwe dag! Met zon! Jeuh!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat degenen die gisteren geen mooi weer hadden, vandaag alsnog een zonovergoten dag krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook, maar vanmorgen was het nog strak blauw en nu bewolkt. En vanavond zal ik blij zijn, als het droog gebleven is.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat hier ook steeds meer bewolking komt in de loop van de dag, jammer. Maar morgen als het goed is wel een stralende dag met 23 graden. Daarna wordt het weer flut, hebben we net weer 1 dag blij mogen zijn met boven de 20 graden.

Maar goed, even genieten zolang het kan.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa droog, weinig wind en zoooonnn! Ik ben vandaag de hele dag buiten, moet er even gebruik van maken want maandag en dinsdag gaat het wéér regenen. Daarna is het anderhalve week droog. Anderhalve week! Moet toch niet gekker worden hier. :biggrin:
Heeeeerlijk hele dag in het zonnetje gezeten, af en toe een wit wolkje, prima temperatuur. Ik heb genoten!
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden het in elk geval droog. Nog wel frisjes op de fiets, maar veel zon. Ik moest erg lachen op een terrasje. Naast ons zat een vrouw aan haar tafelpartner te vertellen dat ze dit weer wel lekker vond, met die wolken, van haar hoefde het niet zo warm. Vrijwel op hetzelfde moment zit mijn man te mopperen over alwéér een wolk voor de zon :rofl:
Even aanschouwelijk hoe verschillend er gedacht kan worden over 'lekker weer'.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier niets te klagen gehad vandaag. De zon was soms wel even weg, maar nooit lang. Ik heb vanmorgen een uur het gras gemaaid en vanmiddag bijna 2 uur stevig gewandeld met mijn dochter. Daarna moe maar voldaan in de tuin gezeten.
Vanmiddag lekker een wandeling gemaakt, wat was het heerlijk! Prima temperatuur, de zon.. Wat wil een mens nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Ja als de zon weg was werd het fris, maar gelukkig was de zon er 99% van de tijd. Ik ben zelfs verbrand. :sun: Super mooi weer!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Voor Male ;-)
Foto van de facebookpagina van Natuurmonumenten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Ik zag hem ook al voorbijkomen Dreamer!
Ik ben vandaag naar een openbare vlinder en bijentuin geweest en daarna nog naar de hei. Weinig bijzonders gezien maar het was wel weer eens fijn om een dag geen regen te hebben haha.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het heerlijk vandaag, fijn op een terras gezeten met een vriendin en later nog even in de tuin. Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik moest tijdens fietsen door de weilanden vaak bukken voor vlinders en veel vliegend ongedierte. Bloeiende bermen langs de fietspaden. Heerlijk!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ja he! Liefst nog 25 graden, maar als dat teveel gevraagd is dan lekker gewoon de hele zomer zoals vandaag 20+ en dan hele dagen zon en weinig wind! Lekker van vroeg tot laat licht. Leukste is als je nog om 22.00 in korte broek over straat kan, dan krijg ik echt een vakantiegevoel (maar dat zit er helaas niet in). Dinsdag en woensdag regen maar verder is droogte en zon voorspeld met temperaturen rond 20 maar gevoelstemperaturen rond 24! :cheer:
ugli wijzigde dit bericht op 13-07-2020 12:12
3.82% gewijzigd
Wat een heerlijk weer vandaag! Ik ben tot 14.00 uur aan het werk en dan ga ik er is echt van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ja weer zo mooi! :D
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is heerlijk! Ik moest in de stad hier vlakbij zijn met mijn man en we hebben een vroege lunch gedaan op een mooi terrasje en daarna gewandeld door de meest schattige kleine straatjes. We komen heel vaak in deze stad, maar hebben weer allemaal leuke plekjes ontdekt en het was net of we op vakantie waren! Alles is zoveel leuker met zon!
Alle reacties Link kopieren
Woensdag zou het erg gaan regenen toch? Ik zie nu een stuk minder regen dan eerst volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Ja 2 dagen waren voorspeld, nu nog maar 1 dag, dinsdag. En in het weekend zelfs 24 graden. Het wordt steeds beter, de zonnegoden hebben onze smeekbeden gehoord. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het echt! Voor het weekend hebben we allerlei plannen met vrienden, zou leuk zijn als die lekker buiten in de zon kunnen plaatsvinden!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag maar een dagje flink doorwerken, zodat ik de komende dagen bijna niets meer hoef te doen als het weer mooier weer is. Het is weer donker en nat. Het voordeel is wel dat het in ieder geval lichter is dan in de winter (ik hoef nog net geen lamp aan te doen) en dat alles mooi groen is. Al die kale bomen en dat alles dood en grijs is, vind ik denk ik nog het meest deprimerend van de winter.
Alle reacties Link kopieren
Het is hier nog droog en best licht in huis. Zo even op Buienradar kijken dan maar :)

Morgen ziet er goed uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven