Zomer-en zonliefhebbers, verzamel hier!

26-08-2019 11:03 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
maleficent wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:06
40.49% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Het is hier fantastisch.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
15-09-2019 12:02
Het is hier fantastisch.👍
Ja! ☀️🤩
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al de hele dag prachtig weer! Flink warm ook heb vanmorgen lekker in de zon gezeten, de was buiten zalige dag.

Gisteren ook al zo mooi lekker met mijn dochter door Haarlem geslenterd terrasjes gezeten, echt een cadeautje dit weekend.

Het lijkt er op dat het voorlopig best goed blijft.

Fingers crossed voor die Indian summer :sun:
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
06-09-2019 15:55
Nou ik heb dus de verwarming aangezet, ja nu al en het is net september.
Krijg het niet warm, shirt, vest huispak, dikke sokken.
Niet te doen dit, en de echte kou moet nog komen :cry:
Ik heb hem nog niet aan. Thermostaat staat op 18 graden afgesteld. Maar de kamertemperatuur is nog 21 graden 's avonds. Hoewel dat niet zo voelt. Nu nog wel met het warme weer, maar vorige week echt niet. Het is nog zo'n ouderwetse met draaiknop. Misschien ligt het daaraan.
Alle reacties Link kopieren
Wat was het vandaag een geweldige dag! Gisteren ook trouwens, maar vandaag was het helemaal heerlijk. Zo mag het van mij het hele jaar wel zijn! Ik heb lekker wat zon meegepikt beide dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Denk dat ik een beetje teveel in de zon heb gezeten vandaag. Kreeg hoofdpijn en er toch niet uit gaan. Maar ik wilde gewoon alles uit de middag halen. Want komende week weer flink kouder.
Ik kwam vanmorgen om 7 uur beneden en het was nog vrij donker :cry:. Daar was ik nog niet op voorbereid.
En nu regent het.... Maar de vooruitzichten zijn prima dus dat kan ik wel een dagje hebben. Ik ga de dingen doen die ik in het weekend had willen doen maar uit heb gesteld omdat ik in de zon wilde zitten.
Alle reacties Link kopieren
Het weekend weer 26 gr met zon! 😎🤩
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden... mag ik met jullie meeschrijven? Ik sta bekend als zomerliefhebber. En ik haat de winter zo erg... binnenkort ga ik lichttherapie doen... En dan hopelijk eens een keer niet zo een dip.

Nu de dagen korter worden merk ik dat ik me sneller irriteer.. bij mij is t niet alleen dag ik de winter niet leuk vind maar ik hèb altijd serieus een heel erge winterdip en ik zie zo tegen de winter op!
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
14-09-2019 18:59
Fijne vakantie en smakelijk straks. Geniet van beide!
Dank je! Dat is gelukt (hij heeft het einde van de dag niet gehaald) en dat zal lukken! :biggrin:

Tuurlijk mag dat. :) Lijkt me echt heel naar om zo'n zware dip te hebben en zo snel al. Ik zelf vind het nu nog oke, ik vind alleen die dagen dat het om half 5 al schemert zo naar. Dan ga je in het donker naar werk, in het donker naar huis en dan moet ik in het donker paardrijden en ik hou helemaal niet van donker.

Dit weekend was het echt mooi! Ik had verwacht dat het minder zou worden dus dit was een aangename verassing. Hopelijk komt het nog eens terug, maar ik ga wel alvast onderhoud doen aan mijn skates voor de winter want eerlijk gezegd denk ik dat de kans klein is...
Alle reacties Link kopieren
Welkom Abracadabra! Herken het wel hoor,voel me ook een stuk meer neerslachtig met donker en koud weer. Spieren verkrampen, daardoor hoofd en nekpijn.
Vind alleen de feestdagen leuk de rest kan me gestolen worden.
Als ik ooit de kans krijg om iedere dag wakker te worden in een warm zonnig land doe ik het meteen.

Bah wat is het koud en donker. Gisteren ook al zo een grauwe dag.
De overgangen van warm/koud zijn zo groot. Trek vandaag wel een dikkere jas aan, ga na werk wat eten met een collega en ik vind het maar koud zo 's morgens en 's avonds.

Hier is het ook het weekend boven de 23 graden, maar vanaf zondag wel met regen.
abracadabra schreef:
16-09-2019 09:48
Hoi meiden... mag ik met jullie meeschrijven? Ik sta bekend als zomerliefhebber. En ik haat de winter zo erg... binnenkort ga ik lichttherapie doen... En dan hopelijk eens een keer niet zo een dip.

Nu de dagen korter worden merk ik dat ik me sneller irriteer.. bij mij is t niet alleen dag ik de winter niet leuk vind maar ik hèb altijd serieus een heel erge winterdip en ik zie zo tegen de winter op!
Welkom!
Wat naar als je echt een dip krijgt in de herfst/winter. Hopelijk helpt de lichttherapie.
Wat was het koud vanmorgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nog steeds niet echt aangenaam.
Geen zon gezien vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Het was hier vanmiddag heel even lekker, een uurtje of zo. Toen ben ik wel even naar buiten gegaan. Maar verder is het helemaal niet lekker en gisteren en eergisteren al helemaal niet. Voor het weekend voorspellen ze ook alleen voor zaterdag nog mooi weer, we zullen het zien.
Alle reacties Link kopieren
Ja even mooi weer, zonnetje meegepakt. Nu vind ik het gewoon koud.

Zaterdag en zondag 25 gr en zon!!! ☀️

En daarna is het allemaal over zegt mijn weerapp. Wel rond de 20 gr aankomende maar regen regen regen 💦☔️
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de nazomer toch wel een beetje tegenvallen vergeleken met voorgaande jaren. Mag ik dat zeggen? ja, dat mag ik zeggen. Vind ik.

Yas hoe gaat het met je herstel?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hier is het regen vanaf zondag.

Ik vind het het ook behoorlijk tegenvallen die nazomer zeker vergeleken met voorgaande jaren, veel kouder ook heb ik het idee.

Voel me ook niet fit, verkouden, hoofdpijn, rillerig typisch een koutje wat ook maakt dat ik me niet je van het voel.
En dan helpt het weer ook niet echt mee.
Vorig jaar hebben we in oktober nog terrasweer gehad, dus we hebben nog 6 weken waarin nog een heleboel kan gebeuren qua zonnige periodes.

Ik zwem voorlopg nog steeds door in mijn buitenbad.
Alle reacties Link kopieren
Dapper hoor, Redbulletje! Ik zwem vandaag ook maar dan in knalblauw warm zee water met een graad of 28. Ik was alweer helemaal vergeten hoe fijn dit weer is. Ik hoop voor jullie dat zaterdag door zet!
Ugli schreef:
19-09-2019 11:08
Dapper hoor, Redbulletje! Ik zwem vandaag ook maar dan in knalblauw warm zee water met een graad of 28. Ik was alweer helemaal vergeten hoe fijn dit weer is. Ik hoop voor jullie dat zaterdag door zet!
Ik ben zo jaloers......
Alle reacties Link kopieren
Hier ook vanaf zondag regen en ik zie er daarna geen droge dag meer bij staan. Gelukkig kan het nog veranderen. Het zou een prachtige week worden, maar alleen het weekend was hier goed. Voor vandaag was er mee zon voorspeld, maar tot nu toe is het alleen maar grijs en koud en nog donker ook.

Volgend jaar wil ik in september weer naar een warm land, dat beviel me zo goed! Dit jaar kan het helaas niet ivm allemaal andere plannen.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 19-09-2019 11:53
14.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
19-09-2019 11:08
Dapper hoor, Redbulletje! Ik zwem vandaag ook maar dan in knalblauw warm zee water met een graad of 28. Ik was alweer helemaal vergeten hoe fijn dit weer is. Ik hoop voor jullie dat zaterdag door zet!
Wat ontzettend lekker, ik ben jaloers! Fijne vakantie, geniet ervan! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Male, het schiet nog niet hard op. Het geneest wel maar door de botontkalking veel langzamer. Plus dat er een stukje ijzer naar buiten wil dus dat moet ik goed in de gaten houden. Verder veel fysio. En dan geven de heren artsen aan: niet over de pijngrens heen gaan.

Hoe dan???
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, ik kan dit echt aanraden! Als je twijfelt tussen september of juni is september echt fijner. Ik ben in juni ook geweest maar ik ben dan toch al in een zomer sfeer, of ik nou weg ga of niet en het water is dan nog heel koud. Nu is alles echt perfect en het stelt de herfst nog even uit, ben weer helemaal in zomermood. B-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven