Zomer-en zonliefhebbers, verzamel hier!

26-08-2019 11:03 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
maleficent wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:06
40.49% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
yasmijn schreef:
22-09-2019 11:59
😅

Ga ik zo ook doen bij vrienden maar dan in een verwarmd bad 🤩

Tuindeuren open, zalig warm hier!
Wat heerlijk! Als ik toch nog 'ns die staatsloterij win, dan zou ik ook 'n functioneel all seasons zwembad in m'n tuin willen. ;-D
Geniet ervan Yas!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
22-09-2019 12:02
Wat heerlijk! Als ik toch nog 'ns die staatsloterij win, dan zou ik ook 'n functioneel all seasons zwembad in m'n tuin willen. ;-D
Geniet ervan Yas!
Het gekke is RB, het klinkt leuker dan het is. Zo heel vaak wordt het niet gebruikt (behalve door alle buurkinderen 😂) en je bent er heel druk mee om schoon te houden en ander onderhoud.
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
22-09-2019 12:07
Het gekke is RB, het klinkt leuker dan het is. Zo heel vaak wordt het niet gebruikt (behalve door alle buurkinderen 😂) en je bent er heel druk mee om schoon te houden en ander onderhoud.
Haha, hier geen kinderen toegelaten uiteraard! ;-D
En juist de laatste weken heb ik er weinig onderhoud aan qua algbestrijding, dat was in de warme tijd echt veel meer werk. Nu elke dag m'n schepnet er doorheen om blad en berkezaad eruit te halen. Ik moet zeggen dat het went. Ik stofzuig dat bad vaker dan m'n huis ;-D
Alle reacties Link kopieren
Verwarming van het bad: €€€€€€
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
22-09-2019 12:12
Verwarming van het bad: €€€€€€
Dat zal best ja. En hier kan ik ook al geen solar zetten want teveel bomen. Ik heb nog maar 2 uur zon vol op mijn zwembad per dag. Dus daar moet ik vanaf 12.30 gebruik van maken!
Alle reacties Link kopieren
Ik lig as we speak bij een recreatiemeer, het is hier 26 graden, zoon speelt met net gemaakte vriendjes en ik lig lekker vitamine zon te pakken voor de herfst zijn intrede doet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
De zon is nu weg, maar wat was het vandaag weer heerlijk warm en zonnig! Ik ben de hele dag buiten geweest, nog even wat vitamine d opnemen voordat ik weer aan de pillen moet. Ik hoop dat jullie allemaal zo’n fijne dag hebben (gehad)!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat het zo mooi was bij jullie! Dit soort dagen maken en mens vrolijk. :-D

Ik zou ook wel graag een zwembad in mijn niet bestaande tuin willen. Ik vind zwemmen heel leuk maar het feit dat je daarna nat bent op een strand en dus alles onder het zand zit of je je in zo'n goor klef hokje moet omkleden vind ik heel erg vervelend.
Ugli schreef:
22-09-2019 18:17
Ik ben blij dat het zo mooi was bij jullie! Dit soort dagen maken en mens vrolijk. :-D

Ik zou ook wel graag een zwembad in mijn niet bestaande tuin willen. Ik vind zwemmen heel leuk maar het feit dat je daarna nat bent op een strand en dus alles onder het zand zit of je je in zo'n goor klef hokje moet omkleden vind ik heel erg vervelend.
Ik laat me altijd opdrogen en kleed me dan thuis na het douche om.
Ugli schreef:
22-09-2019 18:17
Ik ben blij dat het zo mooi was bij jullie! Dit soort dagen maken en mens vrolijk. :-D

Ik zou ook wel graag een zwembad in mijn niet bestaande tuin willen. Ik vind zwemmen heel leuk maar het feit dat je daarna nat bent op een strand en dus alles onder het zand zit of je je in zo'n goor klef hokje moet omkleden vind ik heel erg vervelend.
Daar ben ik ook niet zo dol op. Op vakantie zwem ik liever in 'n zwembad dan in zee. Maar voor mooie rustige baaien maak ik af en toe wel 'n uitzondering.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
22-09-2019 18:20
Ik laat me altijd opdrogen en kleed me dan thuis na het douche om.
Ook in een binnen zwembad?

Ik vind dat altijd zo lang duren, dat opdrogen. En dan al die tijd met een kleffe bikini, nee niet echt mijn ding.

Ik zwem het liefste in de zee, want dat vind ik leuker zwemmen. Vooral als hij knal blauw is, dan heb ik het kleffe zand gedoe er wel voor over. In onze Noordzee of een meer zwem ik eigenlijk vrijwel niet. Maar in een eigen zwembad zou ik echt elke dag zwemmen en dan naar meteen naar binnen rennen om af te drogen. 🤣
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zwemmen heerlijk, maar de badhokjes zijn áltijd te warm. En dan sta je je zwetend aan te kleden. Vreselijk!

Dit weekend was een cadeautje :sun:
Gisteren de realisatie dat de herfst écht begonnen is. Ik heb volgens mij nu meer en bewuster genoten van het mooie weer dan de afgelopen weken/maanden. Heerlijk.
Later is nu
Ugli schreef:
22-09-2019 18:44
Ook in een binnen zwembad?
:HA: , nee dan niet!
Dan moet ik inderdaad zo'n hokje in.
Gelukkig heeft de jongste nu ook haar B diploma. Ik ga nu niet meer zo vaak mee. Wel naar het buiten zwembad trouwens. Lekker in de zon liggen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke dag was het.

Maar face the facts: komende week 💦💦💦☔️☔️☔️☂️
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een zwembad in de tuin, helaas niet groot genoeg om baantjes te trekken, maar wel lekker om af te koelen bij heet weer. De realiteit is echter dat ik zo’n bad het gedoe van schoonmaken etc. en het geld alleen waard vind tijdens een zomer als vorig jaar en die hebben we normaal nooit in Nederland. Voor de paar weken dat mijn jongste er met vriendjes en vriendinnetjes in gaat als het echt warm is, ben ik de hele zomer en een deel van de lente bezig met het onderhoud. Mijn oudste dochter gaat er al niet meer in en mijn man en ik ongeveer twee keer per jaar tijdens een hittegolf. De laatste hebben we ook nog eens gemist omdat we op vakantie waren.
Ik denk dat we het nog een paar jaar houden tot jongste dochter ook op de middelbare school zit en dan maken we er een mooi terras voor in de plaats of iets dergelijks.
pamelacourson schreef:
22-09-2019 21:07
Hier ook een zwembad in de tuin, helaas niet groot genoeg om baantjes te trekken, maar wel lekker om af te koelen bij heet weer. De realiteit is echter dat ik zo’n bad het gedoe van schoonmaken etc. en het geld alleen waard vind tijdens een zomer als vorig jaar en die hebben we normaal nooit in Nederland. Voor de paar weken dat mijn jongste er met vriendjes en vriendinnetjes in gaat als het echt warm is, ben ik de hele zomer en een deel van de lente bezig met het onderhoud. Mijn oudste dochter gaat er al niet meer in en mijn man en ik ongeveer twee keer per jaar tijdens een hittegolf. De laatste hebben we ook nog eens gemist omdat we op vakantie waren.
Ik denk dat we het nog een paar jaar houden tot jongste dochter ook op de middelbare school zit en dan maken we er een mooi terras voor in de plaats of iets dergelijks.
Maatje groter nemen zodat het leuker wordt om te zwemmen. Ik heb er bamboe matten omheen gewikkeld en er staan solarfakkels rond. Het is nu een sfeerobject geworden wat leuk is om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt leuk RB zo maak je het zeker sfeervol!

Hier net een stevige plensbui gehad, voor de planten erg fijn, maar we moeten er de komende periode echt aan gaan geloven.
Alle reacties Link kopieren
Wat was het lekker zeg! Gisteren een verjaardag en de hele middag in de tuin gezeten en vandaag de hele middag op Tiengemeten geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor het maar regenen en regenen. Heb zó geen zin om naar buiten te gaan. Maar het moet echt he, werken enzo :sigh:
Later is nu
Gatinmijnsok schreef:
22-09-2019 22:13
Wat was het lekker zeg! Gisteren een verjaardag en de hele middag in de tuin gezeten en vandaag de hele middag op Tiengemeten geweest.
Tiengemeten is mooi!
Alle reacties Link kopieren
Nou de regenachtige dag begint al goed. Jongste kreeg vannacht koorts en ik heb een dikke keel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hier niet koud, 19 gr maar zo depressief grijs.

Male, beterschap!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap, Male! Ik hoop dat het niet doorzet.

Redbulletje, een groter zwembad is vast leuker, maar ik ben iemand die het alleen met echt warm weer leuk vindt om erin te gaan. Bij een groter zwembad zou alleen mijn man denk ik wat vaker banen gaan trekken, de rest van het gezin zou er niet veel vaker in gaan dan nu het geval is in het kleinere bad. Dus ik vind het al het gedoe en geld sowieso niet waard. Een paar weken per jaar een opzetbad zou ook voldoende zijn.

Ik blijf vandaag zoveel mogelijk binnen als het zo grauw en grijs blijft. Het is niet heel koud, maar ik vind het pas lekker met een sweater en zomerjas aan, dus mijn temperatuur is dit niet. Maar ik heb in huis genoeg te doen nu, daarom vind ik het vandaag niet zo erg dat het slechter weer is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds vandaag weer thuis. Wat een schok zeg, van 28-30 graden en strak blauwe lucht naar 14-17 graden en grijze lucht met regen. Moet er even aan wennen hoor.

Vond het wel heel leuk om te zien dat mijn "huisboom" (de boom die pal voor mijn huis staat) al gele blaadjes begint te krijgen. Super leuk die vallende blaadjes! Maar wel met een zonnetje graag. :) Ik ga morgen al mijn zomerkleding definitief opbergen en mijn nieuwe slofjes passen, moet weer even resetten naar herfst stemming na die zomerweek maar als die er eenmaal in zit vind ik de herfst leuk. Ik zag weer kruidnoten en moest me inhouden om ze nog niet mee te nemen. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Het is voor mij al weer tijd om mijn daglichtlamp te pakken. Het is 's ochtends nog donker als ik opsta en vandaag was het zwaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven