Zomer-en zonliefhebbers, verzamel hier!

26-08-2019 11:03 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
maleficent wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:06
40.49% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind het wel fijn dat het weer vroeger donker is. Het grote nadeel voor mij in de zomer is dat het zo lang licht blijft. Daarom zou ik ook heel graag willen dat de zomertijd afgeschaft wordt. Als ik op vakantie ben in een zonnig land dan geniet ik overdag met volle teugen van de hitte maar om 8 uur 's avonds is het lekker donker.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik op zich ook wel fijn. Gisteravond lang buiten gezeten in het donker met de tuinverlichting aan en nog warm. Tropisch sfeertje krijg je dan.

In juli geen tuinverlichting aan want dan is het nog licht als je naar bed gaat 😅
En das zonde van die dure lampen. 😆
Alles komt goed, alleen de rest niet
Subnautica schreef:
26-08-2019 12:19
Hier alweer de tweede week school.

Lees net op de Telegraaf dat er ouders zijn (waarvan de kinderen vandaag weer begonnen zijn op school) die hun kinderen ventilators en mobiele airco's meegeven naar school....

hoe gaat dat bij jullie? Hier echt niet. Kinderen mogen wel een keer extra drinken en vanmiddag gaan ze niet buiten spelen omdat de hele speelplaats in de volle zon ligt maar meer niet.

Het is hier binnen trouwens alweer 25 graden ;-) had net de warmte er een beetje uit.

Maar ach, beter dan regen en koud
Subnautica schreef:
26-08-2019 12:19
Hier alweer de tweede week school.

Lees net op de Telegraaf dat er ouders zijn (waarvan de kinderen vandaag weer begonnen zijn op school) die hun kinderen ventilators en mobiele airco's meegeven naar school....

hoe gaat dat bij jullie? Hier echt niet. Kinderen mogen wel een keer extra drinken en vanmiddag gaan ze niet buiten spelen omdat de hele speelplaats in de volle zon ligt maar meer niet.

Het is hier binnen trouwens alweer 25 graden ;-) had net de warmte er een beetje uit.

Maar ach, beter dan regen en koud
Mijn kinderen hebben airco op school en dat vind ik erg fijn voor ze. Vooral in de klassen die boven zitten wordt het met dit weer erg warm.
Ik ben zelf ook blij met airco op mijn werk. Om te werken en naar school te gaan vind ik 30 graden echt te heet. Gelukkig zijn we vandaag vrij! Dan vind ik het heerlijk.

Ik weet trouwens nog dat wij op de basisschool met deze temperaturen onder de sproeier mochten. Dat vond ik altijd geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een overleg met meerdere mensen. Alle anderen vonden het alweer véél te warm in het kantoor (op het noorden), ik vond het juist lekker. :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het is hier alweer bijgesteld, do en vrij 24 gr met zon en zaterdag 29 🤩
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Nog 1 dagje vrij jammer! 3 dagen werken zaterdag alleen de ochtend tot max 13 uur op school dan weer even genieten, herfst komt alweer dichtbij!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf graag mee! Heerlijk de afgelopen dagen, heb gisteren de hele dag buiten gezeten en was zo goed te vertoeven! Zelfs in natuurwater gezwommen.

Merk wel dat het einde nadert, zon gaat toch al vroeger onder en koelt relatief sneller af als het donker is. Maar vind dit zelf de perfecte temperaturen! Slaap ook de nachten goed door. Ben echt helemaal happy.

Waar ik het meeste van baal is dat ik door ludevedu mei/juni/juli wel heb meegemaakt maar niet gewaardeerd. Ben deze hele maand zo happy en dacht gisteren ineens shit, die herfst komt er aan en ik geniet pas net :cry:
Het regent hier!
Echt uit het niets.
Diediear schreef:
27-08-2019 14:50
Ik schrijf graag mee! Heerlijk de afgelopen dagen, heb gisteren de hele dag buiten gezeten en was zo goed te vertoeven! Zelfs in natuurwater gezwommen.

Merk wel dat het einde nadert, zon gaat toch al vroeger onder en koelt relatief sneller af als het donker is. Maar vind dit zelf de perfecte temperaturen! Slaap ook de nachten goed door. Ben echt helemaal happy.

Waar ik het meeste van baal is dat ik door ludevedu mei/juni/juli wel heb meegemaakt maar niet gewaardeerd. Ben deze hele maand zo happy en dacht gisteren ineens shit, die herfst komt er aan en ik geniet pas net :cry:
Dat je nu geniet zegt dus wel dat je geen ludevedu meer hebt! Fijn dat je weer kan genieten!
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
27-08-2019 16:56
Het regent hier!
Echt uit het niets.
Waar????
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Diediear, balen zeg, maar wat, wdjhv zegt is ook waar, als je nu geniet is je liefdesverdriet weg, of bijna weg.

Hier gewerkt nu ouderinfo op school lange dag vooral binnen, maar desalniettemin.....beter dat regen.
yasmijn schreef:
27-08-2019 16:57
Waar????
Ten noorden van Utrecht.
Flinke wind en regen gehad. Zo'n 10 minuten. Nu is het heel broeierig.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
27-08-2019 18:43
Ten noorden van Utrecht.
Flinke wind en regen gehad. Zo'n 10 minuten. Nu is het heel broeierig.
Hier niks. Het wordt weer een zalige tropische avond! 🌴🍾
Nu 32 gr. Perfect 🤩
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus had grote hagelstenen net.
Alle reacties Link kopieren
Diediear schreef:
27-08-2019 14:50
Ik schrijf graag mee! Heerlijk de afgelopen dagen, heb gisteren de hele dag buiten gezeten en was zo goed te vertoeven! Zelfs in natuurwater gezwommen.

Merk wel dat het einde nadert, zon gaat toch al vroeger onder en koelt relatief sneller af als het donker is. Maar vind dit zelf de perfecte temperaturen! Slaap ook de nachten goed door. Ben echt helemaal happy.

Waar ik het meeste van baal is dat ik door ludevedu mei/juni/juli wel heb meegemaakt maar niet gewaardeerd. Ben deze hele maand zo happy en dacht gisteren ineens shit, die herfst komt er aan en ik geniet pas net :cry:

Wat fijn dat je nu toch nog kunt genieten van dit weer :redrose: :sun:

Ik zag verschrikkelijke beelden uit Madrid :O
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Vandaag hier 32, morgen en vrijdag 25 en zaterdag 30. 😎
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Lekker om zaterdag thuis te komen met 30 graden!
yasmijn schreef:
28-08-2019 10:41
Vandaag hier 32, morgen en vrijdag 25 en zaterdag 30. 😎
En weer heb jij mazzel. Ik ben een beetje jaloers. Ik werd vanmorgen wakker van de regen. Nu is het hier droog maar wel bewolkt en geen zon.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
28-08-2019 11:27
Lekker om zaterdag thuis te komen met 30 graden!
Hier dan he, weet niet hoe het in jouw regio is 😎
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
28-08-2019 11:32
En weer heb jij mazzel. Ik ben een beetje jaloers. Ik werd vanmorgen wakker van de regen. Nu is het hier droog maar wel bewolkt en geen zon.
Hier stralend.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hier aan de kust helaas ook wind en regen, jammer dat het ip mijn laatste vakantiedag geen mooi weer is...:-(
Alle reacties Link kopieren
Ah zonde! Snel naar midden Nederland dan, hier is het nu echt prachtig! 28 graden en zonnig met een lekker briesje.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
28-08-2019 11:32
Hier dan he, weet niet hoe het in jouw regio is 😎
Da’s waar. Maar bij mij wordt er 28 graden met zon voorspeld, ook helemaal prima.
Hier was het stralend mooi weer. Nu bewolkt en benauwd.
Ik vind het eerlijk gezegd prima dat het morgen wat minder warm wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven